quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik dacht Stay Cool (https://www.999games.nl/stay-cool.html) maar dit is een ander spel. Die spelen ze toch wel goed
Controle over Julie vooralquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
of misschien dat hij de controle kwijt lijkt te zijn?
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:59 schreef greysbones het volgende:
Weten ze al dat ze niet kunnen stemmen?
dan wordt Michel nog zuurder denk ik.. die verwacht dat ze opdrachten moeten gaan doen om vrijstellingenquote:
Ik heb vandaag nog bijna niks gezien dus geen idee of hij zich irriteertquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
of misschien dat hij de controle kwijt lijkt te zijn?
Mies was vanmorgen wel druk met kletsen met Julie om haar een bepaalde kant op te sturen.. helaas gaat hij hier niks aan hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog bijna niks gezien dus geen idee of hij zich irriteert
Maar met het vertrek van Naomi heeft Jill ineens een soort van meerderheid in het huis en hoeft zich niet meer in te houden. Dat zal even wennen zijn voor de heertjes.
Jill is zoals al meer weken, gewoon zichzelf.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog bijna niks gezien dus geen idee of hij zich irriteert
Maar met het vertrek van Naomi heeft Jill ineens een soort van meerderheid in het huis en hoeft zich niet meer in te houden. Dat zal even wennen zijn voor de heertjes.
en ging Julie er ook niet echt op inquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mies was vanmorgen wel druk met kletsen met Julie om haar een bepaalde kant op te sturen.. helaas gaat hij hier niks aan hebben
Dat heb ik gelezen ja. Erg naar om meteen waar daarover te beginnenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mies was vanmorgen wel druk met kletsen met Julie om haar een bepaalde kant op te sturen.. helaas gaat hij hier niks aan hebben
Jawel hoor maar zoals ze eerst op de slaapkamer zat...dat was niet Jill.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:02 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Jill is zoals al meer weken, gewoon zichzelf.
maar zit vanavond wel bijna op schoot.. misschien worden de gevoelens hem een beetje te veelquote:
Ja!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:03 schreef suzi1 het volgende:
gaan wij dit spel ook een keer spelen na bb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |