Dit KanniewaarSainzquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Daarop voortbordurend, Esteban Oconnietmeerremmen
Thanks, anders wist niemand waar ik het over had.quote:
Ik snapte het wel hoor. Dank voor de uitleg over Joe Fanetsi.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks, anders wist niemand waar ik het over had.
Moetsunodadoen?quote:
Details zijn belangrijk in deze sport.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks, anders wist niemand waar ik het over had.
Zeker mooie bolide. Hele verbetering ten opzichte van die Mercs.quote:
Is pas als de gehele auto naast de kerbs zit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die tracklimits bij vier worden constant overschreden dus die zullen wel weer opschuiven
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:19 schreef aesop het volgende:
Redbull aan het sandbaggen, zie het gat naar Gasly en Sainz.
mwa nog steeds behelpenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijke sound hebben de auto's toch
Fixedquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:28 schreef potjecreme het volgende:
Zou wel lachen zijn als Mercedes met Mclaren moet gaan vechten om P2 dit jaar.
Ja das normaalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
ik zie dat ziggo go zo'n 30 seconden achterloopt op de tv
Ik vind de grunts wel vet.quote:
Zolang ie maar netjes aan de kant gaatquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:33 schreef ZaZoe het volgende:
Mazepin ziet Max Zondag 2 keer in zijn spiegel denk ik.
Preciesquote:
Twee keer gevaarlijk dus voor Max.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:33 schreef ZaZoe het volgende:
Mazepin ziet Max Zondag 2 keer in zijn spiegel denk ik.
Ga je mond spoelen met groene zeep mafketel!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijke sound hebben de auto's toch
Zeker, maar wel een toffe kleur nonethelessquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:24 schreef Sabata het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat Vettels auto een kanjer van een Vijf voorop de neus heeft, ik kan m nauwelijks van de Mercs onderscheiden anders
Onder deze lichten wel, ben nog niet overtuigd bij 'normale' races met daglicht...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker, maar wel een toffe kleur nonetheless
Gewogen en te licht bevonden!!!!quote:
Zeg dan “met flow-vis”quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep mafketel!
Tja als iedereen halve sec achter Max blijft steken dan is de RB eigenlijk enorm langzaam als auto.quote:
Tot de zomer: hij moet wennen aan de auto, we staan achter perez, hij heeft pech gehad, we steunen hem volledig blablabla, 2022 Vettel naast Maxquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:42 schreef Mothzor het volgende:
Wel grappig dat het direct weer die 0,6 seconden is. Het is pas FP1 en FP2, maar toch
Hij heeft zeker de V10's nooit in actie gezien en gehoord.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep mafketel!
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
Wellicht kan McLaren wat betekenen voor Max
Max en Russel in een Mercedes, volgens Zack Brown.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Tot de zomer: hij moet wennen aan de auto, we staan achter perez, hij heeft pech gehad, we steunen hem volledig blablabla, 2022 Vettel naast Max
Nee, in de autoquote:
In een tweezitter?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max en Russel in een Mercedes, volgens Zack Brown.
quote:
Het lijkt me toch beter als ze allemaal dezelfde kant op gaan.quote:
Max kan pole pakken en geen pole pakken!quote:
is het toch ookquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
Maar, het is koeler dus het zou sneller moeten, toch?
ja dat valt wel op in negatieve zinquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:00 schreef beantherio het volgende:
Alpine oogt duidelijk minder goed als tijdens de testweek.
Mestpin dusquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:54 schreef Sabata het volgende:
Hahaha, Gröbl heeft een mooie bijnaam voor Mazepin: Der Düngerbaron (mestbaron, naar zijn vader die met kunstmest zijn fortuin maakte)
Zondag pas.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik dacht dat het om 17.00 uur begon. Grrrrrrr
Ik zag Hamilton 0.2 sneller gemiddeld op reddit. Wat is nu de waarheidquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:02 schreef Sjemmert het volgende:
Longruns verstappen de snelste, Hamilton dichtbij, Sainz iets sneller dan beide McLaren, Perez stuk langzamer.
Dat was mijn indruk van de livetiming heb het niet berekend ofzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:08 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik zag Hamilton 0.2 sneller gemiddeld op reddit. Wat is nu de waarheid
Nepfan gespotquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik dacht dat het om 17.00 uur begon. Grrrrrrr
jij hoeft niet te meer kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:13 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes dus gewoon weer het snelst morgen en zondag.
Niet te meer?quote:
Op het autosport forum zeggen ze nagenoeg gelijk. En Bottas in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:08 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik zag Hamilton 0.2 sneller gemiddeld op reddit. Wat is nu de waarheid
quote:Mercedes look fine, unless you're Bottas.
Hamilton/Verstappen look very similar so far. McLaren and Ferrari seem to have the best race pace of the midfield, but still nowhere near Merc/RB
Zondag qua racepace wel vrees ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:13 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes dus gewoon weer het snelst morgen en zondag.
Dat Bottas er niets van bakt weten we toch al jaren? Iedereen staarde zich zo blind op Albon/Gasly dat ze vergaten dat Bottas in veruit de beste auto reed en amper voor de rest kon blijven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op het autosport forum zeggen ze nagenoeg gelijk. En Bottas in geen velden of wegen te bekennen.
[..]
leuk, het is nog spannendquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op het autosport forum zeggen ze nagenoeg gelijk. En Bottas in geen velden of wegen te bekennen.
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:27 schreef mikieu het volgende:
Zie wie kampioen werd in 2017,18, 19 en 20. En kijkt wie er FP1 1e stond
Dat is 1&1, staat nu op de auto.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zag van de week een aflevering van DTS waarin een Duitse sponsor graag een Duitse coureur wilde zien in de Haas. Mick zit inmiddels bij Haas, wat is er met die 15-20 miljoen gebeurt dan?
Hij heeft maar een éénjarig contract, maar zegt zelf nog niet te willen stoppen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:41 schreef DKUp het volgende:
Ze gaan dit jaar nog in het zwart rijden en volgend jaar weten ze nog niet bij Mercedes volgens Rick Winkelman.
Exit Hamilton?
De onderhandelingen lijken echter wel met het jaar moeizamer te verlopen, met op de valreep als resultaat die schamele éénjarige deal.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij heeft maar een éénjarig contract, maar zegt zelf nog niet te willen stoppen.
daarom en we weten ook niet of Bottas met dezelfde vloer reed als Hamilton en zo kunnen er nog meer zaken verschillen, blijft koffiedik kijken voorlopig nog evenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:40 schreef opreis het volgende:
Tot nog toe niet veel anders dan vorig jaar eerlijk gezegd.
Voor Russell loopt zowel het contract bij Williams als Mercedes dit jaar af.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De onderhandelingen lijken echter wel met het jaar moeizamer te verlopen, met op de valreep als resultaat die schamele éénjarige deal.
En met Russell zullen ze uiteindelijk toch ook iets gaan moeten doen, want een derde jaar Williams leert hem al minder en minder, laat staan straks nog een vierde jaar.
Mogelijk hagel, veel buien en maxima rond de 9 graden. 🌧☔🌡quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben benieuwd wat het morgen gaat worden
Morgen zien we pas de echte stand van zaken in qualifying, tot op heden zijn het schaduw gevechten die mischien wel maar mischien ook helemaal niets zeggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben benieuwd wat het morgen gaat worden
Omdat die World Expo uitgesteld is naar oktober 2021, had eigenlijk een jaar eerder moeten beginnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:16 schreef Dazalbest het volgende:
Hoe laat is alles want we moeten de klok verzetten he mensen!![]()
Waarom hing er eigenlijk reclame met Expo 2020 Dubai of zoiets???![]()
Maar konden ze dan niet de reclame vervangen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat die World Expo uitgesteld is naar oktober 2021, had eigenlijk een jaar eerder moeten beginnen.
Maar, COVID...
Boooh dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:08 schreef Monolith het volgende:
Een driestrijd tussen Red Bull, Mercedes en McLaren, hoe tof zou dat zijn?
Jij bent wel van de doelpalen verzettenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:08 schreef Monolith het volgende:
Ik ben al blij als RB voor Mercedes staat hier.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Boooh dat zou mooi zijn.
Lewis, Max, Norris en Ricciardo die met z'n vieren voor de titel gaan strijden. Denk serieus dat hoe meer coureurs zich in de strijd kunnen mengen hoe gunstiger het is voor Max.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben al blij als RB voor Mercedes staat hier.
Ach, een pessimist mag ook best dromen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent wel van de doelpalen verzetten
De Expo heet nog steeds Dubai Expo 2020. Alleen wordt die nu in oktober 2021 gehouden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:12 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Maar konden ze dan niet de reclame vervangen?
Dit is beter voor het milieu.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:12 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Maar konden ze dan niet de reclame vervangen?
Dat sowieso ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:25 schreef potjecreme het volgende:
Ric heeft wel de juiste stap gemaakt.
Die grootspraak bij Renault is al jaren vrij tragisch.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:25 schreef potjecreme het volgende:
Ric heeft wel de juiste stap gemaakt.
Dank voor deze dooddoenerquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:34 schreef beantherio het volgende:
Alhoewel de prestaties van Alpine er vandaag niet goed uitzagen moeten we dat ook even relativeren: het is maar vrijdag.
Cyril Abitofbullshit is vervangen door Alonso in die rolquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die grootspraak bij Renault is al jaren vrij tragisch.
Fuelload, niet verwonderlijk dat ze op de vrijdag de race setup rijden, en zaterdag meer focussen op de Q.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:52 schreef Middelpunt het volgende:
2 sec verschil met de test dagen snap ik niet echt. Je zou denken; hoe dichter op de race hoe meer ze de limiet gaan zoeken, maar zo werkt het blijkbaar niet?
Maar het kan best zijn dat McLaren bijvoorbeeld wel echt op de limiet reed een er dus morgen opeens toch heel ver achter staat.
Waarschijnlijk ook de motor sparen. In testen kan je die open zetten en nu moet je er zuinig mee doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:52 schreef Middelpunt het volgende:
2 sec verschil met de test dagen snap ik niet echt. Je zou denken; hoe dichter op de race hoe meer ze de limiet gaan zoeken, maar zo werkt het blijkbaar niet?
Maar het kan best zijn dat McLaren bijvoorbeeld wel echt op de limiet reed een er dus morgen opeens toch heel ver achter staat.
Vlak Ferrari niet uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:08 schreef Monolith het volgende:
En niet de allerzachtste band hier hebben, scheelt ook wel wat in tijdquote:Op zaterdag 27 maart 2021 05:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Fuelload, niet verwonderlijk dat ze op de vrijdag de race setup rijden, en zaterdag meer focussen op de Q.
ik vraag/vroeg me dus af of ze met dezelfde vloer rijden, hij en Ham of dat ze nog aan het experimenteren zijn, het verschil is wel erg groot.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:51 schreef opreis het volgende:
https://streamable.com/effb1l
Stukje onboard met Bottas. Kan me niet voorstellen dat er hier niet iets meer aan de hand is geweest/het ook zo bij beide mercs in de race gaat zijn.
Zal best kunnen. Zolang het niet ook tijdens de Q en race gebeurd mag je er niet veel conclusies uit trekken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag/vroeg me dus af of ze met dezelfde vloer rijden, hij en Ham of dat ze nog aan het experimenteren zijn, het verschil is wel erg groot.
Vandaag eerst even pole pakken en dan kunnen we de straat opquote:
Ik denk RB doet een RB, technisch goede wagen, paar pechjes, paar ongelukjes de eerste 6 races en dan hele seizoen achter de feiten aan, denk dat het wel dichterbij zit dit jaarquote:
geheel nieuwe motor in recordtijd gebouwd, als dat allemaal goed gaat is het een wonder en nog lijken de Mercedes engined auto's meer topspeed te hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk RB doet een RB, technisch goede wagen, paar pechjes, paar ongelukjes de eerste 6 races en dan hele seizoen achter de feiten aan, denk dat het wel dichterbij zit dit jaar
Voorlopig hebben ze nog niet de gebruikelijke preseason struggles gehadquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk RB doet een RB, technisch goede wagen, paar pechjes, paar ongelukjes de eerste 6 races en dan hele seizoen achter de feiten aan, denk dat het wel dichterbij zit dit jaar
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:33 schreef Rianne84 het volgende:
Top 6 staat er weer
Edit: zat nog naar samenvatting te kijken![]()
Dat had ik ook zojuist, om 12:42 zag ik dat er nog 48 minuten te gaan waren. Bleken inderdaad samenvattingen te zijn. Maar we zijn er!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:33 schreef Rianne84 het volgende:
Top 6 staat er weer
Edit: zat nog naar samenvatting te kijken![]()
Charlos incoming.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Trouwens wel grappig, Karel (Charles) en Karel (Carlos) bij Ferrari
TSU was op de baan BOT is op de baanquote:
Bocht 1 alquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:10 schreef Rianne84 het volgende:
Kijken hoe vaak bottas nu weer uit bocht 4 vliegt
Bocht 1 is nu al het probleemquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:10 schreef Rianne84 het volgende:
Kijken hoe vaak bottas nu weer uit bocht 4 vliegt
Dan kan Bottas zomaar ver terug gaan vallenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:13 schreef _UserName_ het volgende:
Wordt wat als het morgen nog harder gaat waaien. Krijg er steeds meer zin in
Water is nat, Krohn crasht, Bottas verliest zijn tijdquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas is zijn tijd kwijt, verrassend
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:21 schreef byah het volgende:
Waar is die 4K bij Ziggo dan, gewoon kanaal 14?
Sjors past niet echt lekker in die autoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:24 schreef Starflyer het volgende:
Kunnen ze Bottas niet direct vervangen voor Russell?
Pirelliquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Op welke band stond Hamilton eigenlijk
roodquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:25 schreef Nattekat het volgende:
Op welke band stond Hamilton eigenlijk
Ook nog sneller op de harde bandquote:
Lukte vorig jaar ook (met wat aanpassingen aan zijn schoenen)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sjors past niet echt lekker in die auto
4.0quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit nu Bottas 3.0 of 2.5 of waar is ie?
Hamilton is aan het sandbaggenquote:
4.0 meen ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
1 voor elke s🅱inallaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:21 schreef StephanL het volgende:
Ferrari heeft rare vleugeltjes op de neus
Ik ben de tel kwijt Bottas versiequote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
Heb de zonnebril al opgezet, wowquote:
Hij wil ook wel eens ergens de hoogste score hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:27 schreef Starflyer het volgende:
Dat is 3 voor Bottas. Gisteren gad hij er al 4
Je kunt hem vergelijken met MS Office, elk jaar een nieuwe versie, maar er verandert weinigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt Bottas versie
Stond al op P2, zakt nu afquote:
Teveel gezopenquote:
Kleurt een beetje buiten de lijntjesquote:
Dat zien we vanmiddag vanzelfquote:
Natuurlijk! En anders blijven we het gewoon volhouden totdat bij 1 goed rondje rijdt en iedereen kan zeggen "zie je wel!"quote:
Normaal gesproken aan het einde wel een poging tot een echt snelle tijd, maar voorlopig nog niet inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is FP3. Ze houden allemaal in.
Kwali wordt in het donker verreden. Dus VT2 was kwali runs uitproberenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken aan het einde wel een poging tot een echt snelle tijd, maar voorlopig nog niet inderdaad.
Ik heb dit eerder meegemaaktquote:
Ja, dat is ook waar, omstandigheden zijn nu anders dan in de kwalificatie/race..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kwali wordt in het donker verreden. Dus VT2 was kwali runs uitproberen
Hadden ze een rondje van Bottas ook wel voor kunnen gebruiken.quote:
scenery shotsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waar, omstandigheden zijn nu anders dan in de kwalificatie/race..
Waarom kijken we dan eigenlijk?
Ik denk dat we er gewoon weer in gaan tuinen!quote:
Wakker Dier vindt dit niet grappigquote:
DIE KANS IS GROOTquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat we er gewoon weer in gaan tuinen!
Lewis: It's a struggle incomingquote:
Toto vindt deze reactie leuk.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:33 schreef Newone82 het volgende:
Red Bull gaat pole pakken. Ziet er gewoon heel goed uit dit seizoen. Eindelijk!
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:35 schreef _UserName_ het volgende:
ver gas ham staat wel een beetje raar
Nog goed dat hij geen Hemilton heetquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:35 schreef _UserName_ het volgende:
Je mag nog blij zijn dat het geen Gat Ver Ham isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:35 schreef _UserName_ het volgende:
per ver s aiquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:35 schreef _UserName_ het volgende:
Hij had niks te willen. In dts hadden ze het over thuiskomen. Zou hij echt niet liever naar rbr willen gaan?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:42 schreef Sodemieters het volgende:
Vettel zal wel blij zijn met z'n overstap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |