Dit KanniewaarSainzquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Daarop voortbordurend, Esteban Oconnietmeerremmen
Thanks, anders wist niemand waar ik het over had.quote:
Ik snapte het wel hoor. Dank voor de uitleg over Joe Fanetsi.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks, anders wist niemand waar ik het over had.
Moetsunodadoen?quote:
Details zijn belangrijk in deze sport.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks, anders wist niemand waar ik het over had.
Zeker mooie bolide. Hele verbetering ten opzichte van die Mercs.quote:
Is pas als de gehele auto naast de kerbs zit.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die tracklimits bij vier worden constant overschreden dus die zullen wel weer opschuiven
Dit dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:19 schreef aesop het volgende:
Redbull aan het sandbaggen, zie het gat naar Gasly en Sainz.
mwa nog steeds behelpenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijke sound hebben de auto's toch
Fixedquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:28 schreef potjecreme het volgende:
Zou wel lachen zijn als Mercedes met Mclaren moet gaan vechten om P2 dit jaar.
Ja das normaalquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
ik zie dat ziggo go zo'n 30 seconden achterloopt op de tv
Ik vind de grunts wel vet.quote:
Zolang ie maar netjes aan de kant gaatquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:33 schreef ZaZoe het volgende:
Mazepin ziet Max Zondag 2 keer in zijn spiegel denk ik.
Preciesquote:
Twee keer gevaarlijk dus voor Max.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:33 schreef ZaZoe het volgende:
Mazepin ziet Max Zondag 2 keer in zijn spiegel denk ik.
Ga je mond spoelen met groene zeep mafketel!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijke sound hebben de auto's toch
Zeker, maar wel een toffe kleur nonethelessquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:24 schreef Sabata het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat Vettels auto een kanjer van een Vijf voorop de neus heeft, ik kan m nauwelijks van de Mercs onderscheiden anders
Onder deze lichten wel, ben nog niet overtuigd bij 'normale' races met daglicht...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker, maar wel een toffe kleur nonetheless
Gewogen en te licht bevonden!!!!quote:
Zeg dan “met flow-vis”quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep mafketel!
Tja als iedereen halve sec achter Max blijft steken dan is de RB eigenlijk enorm langzaam als auto.quote:
Tot de zomer: hij moet wennen aan de auto, we staan achter perez, hij heeft pech gehad, we steunen hem volledig blablabla, 2022 Vettel naast Maxquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:42 schreef Mothzor het volgende:
Wel grappig dat het direct weer die 0,6 seconden is. Het is pas FP1 en FP2, maar toch
Hij heeft zeker de V10's nooit in actie gezien en gehoord.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep mafketel!
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:45 schreef Rianne84 het volgende:
Wellicht kan McLaren wat betekenen voor Max
Max en Russel in een Mercedes, volgens Zack Brown.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Tot de zomer: hij moet wennen aan de auto, we staan achter perez, hij heeft pech gehad, we steunen hem volledig blablabla, 2022 Vettel naast Max
Nee, in de autoquote:
In een tweezitter?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max en Russel in een Mercedes, volgens Zack Brown.
quote:
Het lijkt me toch beter als ze allemaal dezelfde kant op gaan.quote:
Max kan pole pakken en geen pole pakken!quote:
is het toch ookquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
Maar, het is koeler dus het zou sneller moeten, toch?
ja dat valt wel op in negatieve zinquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:00 schreef beantherio het volgende:
Alpine oogt duidelijk minder goed als tijdens de testweek.
Mestpin dusquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:54 schreef Sabata het volgende:
Hahaha, Gröbl heeft een mooie bijnaam voor Mazepin: Der Düngerbaron (mestbaron, naar zijn vader die met kunstmest zijn fortuin maakte)
Zondag pas.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik dacht dat het om 17.00 uur begon. Grrrrrrr
Ik zag Hamilton 0.2 sneller gemiddeld op reddit. Wat is nu de waarheidquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:02 schreef Sjemmert het volgende:
Longruns verstappen de snelste, Hamilton dichtbij, Sainz iets sneller dan beide McLaren, Perez stuk langzamer.
Dat was mijn indruk van de livetiming heb het niet berekend ofzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:08 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik zag Hamilton 0.2 sneller gemiddeld op reddit. Wat is nu de waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |