Ik ben de tel kwijt Bottas versiequote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
Is dit nu Bottas 3.0 of 2.5 of waar is ie?
Heb de zonnebril al opgezet, wowquote:
Hij wil ook wel eens ergens de hoogste score hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:27 schreef Starflyer het volgende:
Dat is 3 voor Bottas. Gisteren gad hij er al 4
Je kunt hem vergelijken met MS Office, elk jaar een nieuwe versie, maar er verandert weinigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt Bottas versie
Stond al op P2, zakt nu afquote:
Teveel gezopenquote:
Dat zien we vanmiddag vanzelfquote:
Natuurlijk! En anders blijven we het gewoon volhouden totdat bij 1 goed rondje rijdt en iedereen kan zeggen "zie je wel!"quote:
Normaal gesproken aan het einde wel een poging tot een echt snelle tijd, maar voorlopig nog niet inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is FP3. Ze houden allemaal in.
Kwali wordt in het donker verreden. Dus VT2 was kwali runs uitproberenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken aan het einde wel een poging tot een echt snelle tijd, maar voorlopig nog niet inderdaad.
Ik heb dit eerder meegemaaktquote:
Ja, dat is ook waar, omstandigheden zijn nu anders dan in de kwalificatie/race..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kwali wordt in het donker verreden. Dus VT2 was kwali runs uitproberen
Hadden ze een rondje van Bottas ook wel voor kunnen gebruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |