abonnement Unibet Coolblue
pi_198698028



Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)





twitter



Alleen mietjes dragen mondmaskers


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

The show must go on folks!
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:45:44 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198698077
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

79% kans niet gebaseerd op toeval. Precies. Volgens het model.

90% is heel gebruikelijk bij finance.

Neemt ook niet weg dat als je die 79% kans test 100* gaat uitvoeren dat je een heel aantal keer hogere significantie gaat vinden. Gewoon op basis van toeval.
Ja no shit, ook lagere significantie. Dat is het hele idee van die p-waarde. Hoe verbaasd mogen we zijn over het resultaat, of hoe bijzonder is het. In dit geval zou je bij 1 op de 5 studies een niet bestaand effect vinden, als je dat als drempelwaarde aan houd. Gezien we er hier al 3-4 (kan de laatste niet openen thuis) hebben, waarvan 1 btw juist een negatief effect van behandelen vind, ben je daar al redelijk naar op weg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:56:26 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198698211
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja klopt, we zitten hier wel op een lijn.

21% dat je terecht verwerpt. 21% kans onterecht verwerpen. Als je verwerpt. Dat laatste is je eigen afweging.. We zeggen in the end eigenlijk hetzelfde nu.

Statistisch significant wordt ook weer als heilige graal gezien. Dat is een misvatting,
Nee, dat is het niet. Dat is het fundament onder empirisch onderzoek. Als mijn waarnemingen meer dan 20% kans hebben om op toeval te berusten dan durf ik dat niet te publiceren als een belangrijke resultaat.

quote:
die lijnen zijn niet zo scherp afgesteld. Tis geen sterk bewijs idd. Maar tis ook zeker geen 50/50.

Dus nogmaals 79% zeker dat het een positief effect heeft.
Heb je ook gekeken naar dat mogelijk positieve effect? Een verschil van 6 procentpunt in het aantal mensen dat na 14 dagen nog symptomen heeft. Zullen we dan nu eens kijken hoe het zit met de negatieve effecten van zo'n HCQ-behandeling?

Medication adverse effects occurred in 43% (92 of 212) of participants receiving hydroxychloroquine versus 22% (46 of 211) receiving placebo (P < 0.001).

Dat lijkt me statistisch gezien een stuk significanter, wat jij? Toegegeven: de bijwerkingen waren in deze studie in geen van de gevallen ernstig.
Huilen dan.
pi_198698264
pi_198698267
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja no shit, ook lagere significantie. Dat is het hele idee van die p-waarde. Hoe verbaasd mogen we zijn over het resultaat, of hoe bijzonder is het. In dit geval zou je bij 1 op de 5 studies een niet bestaand effect vinden, als je dat als drempelwaarde aan houd. Gezien we er hier al 3-4 (kan de laatste niet openen thuis) hebben, waarvan 1 btw juist een negatief effect van behandelen vind, ben je daar al redelijk naar op weg.
Dat zijn andere onderzoeken, andere populaties, daarnaast publication bias. Dat moet je echt niet op dezelfde hoop gaan gooien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198698317
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Dat is het fundament onder empirisch onderzoek. Als mijn waarnemingen meer dan 20% kans hebben om op toeval te berusten dan durf ik dat niet te publiceren als een belangrijke resultaat.
[..]

Heb je ook gekeken naar dat mogelijk positieve effect? Een verschil van 6 procentpunt in het aantal mensen dat na 14 dagen nog symptomen heeft. Zullen we dan nu eens kijken hoe het zit met de negatieve effecten van zo'n HCQ-behandeling?

Medication adverse effects occurred in 43% (92 of 212) of participants receiving hydroxychloroquine versus 22% (46 of 211) receiving placebo (P < 0.001).

Dat lijkt me statistisch gezien een stuk significanter, wat jij? Toegegeven: de bijwerkingen waren in deze studie in geen van de gevallen ernstig.
Dan kan je inderdaad niet erg stellig zijn in je resultaat nee.

Dat betreffende onderzoek zegt ook dat het goed is dat er meer onderzoek gedaan wordt. Dat is allemaal prima.

22% medication adverse effects van een placebo klinkt wel vreemd, wat zit daar achter?

Ja dan spreek je over significantie dat toeval zo goed als uitgesloten is.

De test gaat over het voorkomen van klachten na 14 dagen. Niet over kans op ziekenhuis opname danwel de dood.

Twee veel belangrijkere maatstaven in een afweging dan sneller van symptomen af zijn.

Daarnaast zijn side effects. Als je over preventie ziekenhuisopname danwel de dood.. Kleine parameters.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:05:55 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198698325
Maar beste Ludo, jij vroeg naar onderzoeken waarin gekeken is naar het effect van HCQ in een vroeg stadium van een infectie want dat zou niet gedaan zijn. Ik heb je in een aantal van dat soort onderzoeken (ook nog eens allemaal RCT's) voorzien, en geen van deze studies laat een significant positief effect zien van zo'n behandeling.

In dat review article staan er nog een paar meer die je zou kunnen bekijken. Wat mij betreft is de zaak redelijk afgedaan.
Huilen dan.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:06:29 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198698331
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:05 schreef ludovico het volgende:

22% medication adverse effects van een placebo klinkt wel vreemd, wat zit daar achter?
Nocebo.
Huilen dan.
pi_198698365
3-0 voor ludo
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:10:10 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198698380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:09 schreef PSVCL het volgende:
3-0 voor ludo
Heb ik geen enkel doelpuntje gescoord ;( ?
Huilen dan.
pi_198698418
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb ik geen enkel doelpuntje gescoord ;( ?
Eigen doelpunt
pi_198698437
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:04 schreef PSVCL het volgende:
Medewerkers van tientallen zorginstellingen voelen zich door hun werkgever onder druk gezet om zich te laten vaccineren. Werkgevers dreigen met ontslag, het stopzetten van loon en schuwen geen emotionele chantage. Zo krijgt personeel dat zich niet laat inenten de schuld van besmettingen onder collega’s en patiënten, blijkt uit gesprekken van BNR met vakbonden en bronnen in en rondom de zorg

https://www.telegraaf.nl/(...)rkers-tot-vaccineren

Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers :N
Die zorgmedewerkers zijn anders heel duidelijk naar hun collega's die zich weigeren te vaccineren:
quote:
Omdat de vaccinatiebereidheid onder zorgpersoneel vrij hoog is, hebben werkgevers vaak vrij spel. Medewerkers die zich niet willen laten inenten hoeven bovendien op weinig steun van collega's te rekenen, wat de verhoudingen onderling op scherp zet. 'Wij merken dat er niet altijd begrip is voor collega's die zich om welke reden dan ook niet willen laten vaccineren. Ze voelen niet alleen druk vanuit de top maar ook van collega's', zegt Westerlaken.
En dit gaan we op de meeste werkvloeren terug zien naarmate het aantal vaccinaties stijgt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198698440
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:05 schreef Isdatzo het volgende:
Maar beste Ludo, jij vroeg naar onderzoeken waarin gekeken is naar het effect van HCQ in een vroeg stadium van een infectie want dat zou niet gedaan zijn. Ik heb je in een aantal van dat soort onderzoeken (ook nog eens allemaal RCT's) voorzien, en geen van deze studies laat een significant positief effect zien van zo'n behandeling.

In dat review article staan er nog een paar meer die je zou kunnen bekijken. Wat mij betreft is de zaak redelijk afgedaan.
Nee, zolang er een plausibel verhaal is waarom het zou moeten werken zou je alles wat van belang geacht kan worden onderzocht moeten worden.

Dit is een van de duurste ziektes die je kan verzinnen. Ongelimiteerde funding van onderzoek is dan haast gerechtvaardigd.

En ik zou onderzoeken op ziekenhuisopname danwel de dood.

Na 14 dagen geen klachten is niet het belangrijkste. Maar een aardige hint hoor in effectiviteit. Maar zoals je zelf zegt in die grove setting 21% kans op toeval (Niet 50%).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:20:06 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198698515
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:01 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik ook al gelezen, maar vaccinatiewappies gaan gewoon voor de spuit wel of geen corona injectie is goed.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198698532
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:


En dit gaan we op de meeste werkvloeren terug zien naarmate het aantal vaccinaties stijgt.
Leuk dat het van toepassing kan zijn in hele specifieke situaties, maar dit uniform als normaal gaan zien gaat mij iig te ver.

Zo doen we ook niet met griep en dat maakt iedereen die er voor is, maar dat bij griep niet vindt. Hypocriet.

Danwel niet vond, hype gevoelig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198698572
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Had ik ook al gelezen, maar vaccinatiewappies gaan gewoon voor de spuit wel of geen corona injectie is goed.
Goedzo Greta, jij laat je niet besturen door de Kill Gates 5G-chip!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:27:13 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198698625
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, zolang er een plausibel verhaal is waarom het zou moeten werken zou je alles wat van belang geacht kan worden onderzocht moeten worden.

Dit is een van de duurste ziektes die je kan verzinnen. Ongelimiteerde funding van onderzoek is dan haast gerechtvaardigd.

En ik zou onderzoeken op ziekenhuisopname danwel de dood.

Na 14 dagen geen klachten is niet het belangrijkste. Maar een aardige hint hoor in effectiviteit. Maar zoals je zelf zegt in die grove setting 21% kans op toeval (Niet 50%).
Wat is de kans dat je op 40-60% kans uitkomt?
Huilen dan.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:37:12 #18
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198698799
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat zijn andere onderzoeken, andere populaties, daarnaast publication bias. Dat moet je echt niet op dezelfde hoop gaan gooien.
Denk je nu dat hier een negatieve publication bias is ontstaan? :D Ja het zijn andere onderzoeken, en ja die kan je vergelijken. Dat je dat negatieve effect volkomen negeert hier is ook heel tekenend.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:42:17 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198698886
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, zolang er een plausibel verhaal is waarom het zou moeten werken zou je alles wat van belang geacht kan worden onderzocht moeten worden.

Dit is een van de duurste ziektes die je kan verzinnen. Ongelimiteerde funding van onderzoek is dan haast gerechtvaardigd.

En ik zou onderzoeken op ziekenhuisopname danwel de dood.

Na 14 dagen geen klachten is niet het belangrijkste. Maar een aardige hint hoor in effectiviteit. Maar zoals je zelf zegt in die grove setting 21% kans op toeval (Niet 50%).
Ze hebben het onderzocht, en het resultaat is dat er geen significant positief effect is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198698938
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Had ik ook al gelezen, maar vaccinatiewappies gaan gewoon voor de spuit wel of geen corona injectie is goed.
En waarschijnlijk niet eens omdat ze bang zijn voor het killervirus maar omdat hun bewegingsvrijheid wordt ingeperkt.. je zou zeggen dat er dan een lichtje gaat branden.

Gelukkig kunnen we blijven genieten van onze tajine, ze zoeken het maar uit
  vrijdag 26 maart 2021 @ 13:01:56 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198699189
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

En waarschijnlijk niet eens omdat ze bang zijn voor het killervirus maar omdat hun bewegingsvrijheid wordt ingeperkt.. je zou zeggen dat er dan een lichtje gaat branden.

Gelukkig kunnen we blijven genieten van onze tajine, ze zoeken het maar uit
Gevalletjes van licht aan niemand thuis.


Zal dit weekend ook es de tajine op het vuur zetten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198699431
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Kater is na een dag weer over... geen langere termijn effecten .
Van dit mrna vaccine is het nog even wachten, daar is niks over bekend
Jawel. mRNA is een van nature voorkomend fenomeen waar je bij zo ongeveer elke verkoudheid mee te maken krijgt en de hulpstoffen worden al erg lang gebruikt zonder negatieve effecten.
Alles is binnen een maand oid alweer uit je lijf
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198699544
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

En waarschijnlijk niet eens omdat ze bang zijn voor het killervirus maar omdat hun bewegingsvrijheid wordt ingeperkt.. je zou zeggen dat er dan een lichtje gaat branden.

Gelukkig kunnen we blijven genieten van onze tajine, ze zoeken het maar uit
Bang, nee, maar het is erg vervelend als ik het krijg en niet kan werken. Vooral voor mijn partner die ZZPer is
Dus ja gewoon vaccineren om de kleine kans dat ik ziek word nog kleiner te maken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 13:57:26 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198700058
UMC Utrecht onderzoekt of een ‘slimme’ armband kan helpen in de strijd tegen corona. Die meet continu de veranderingen in temperatuur, hartslag en ademhaling. Een verandering in deze indicatoren kan duiden op een besmetting met COVID-19. Wil je meedoen?

https://www.covid-red.eu/

Daar moeten hier toch een paar gegadigden voor te porren zijn :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198700612
quote:
Honderd extra IC-bedden in Nederlandse ziekenhuizen
De capaciteit op de intensivecareafdelingen in Nederlandse ziekenhuizen wordt met honderd bedden uitgebreid. Het aantal IC-bedden gaat van 1350 naar 1450, heeft Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care, bevestigd.
https://nos.nl/liveblog/2(...)dden-meer-op-ic.html
^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198700651
quote:
In Frankrijk gaan ook tandartsen en dierenartsen vaccineren
De Franse gezondheidsautoriteiten hebben bepaald dat ook tandartsen en dierenartsen mensen kunnen vaccineren tegen het coronavirus. De Hoge Autoriteit voor de Gezondheid (HAS) breidt het aantal beroepsgroepen dat mag inenten in de vaccinatiecampagne verder uit.

Daarmee zou het tempo van de campagne kunnen worden opgevoerd. De HAS schat dat met tandartsen, dierenartsen en apothekers er nu 250.000 extra mensen beschikbaar komen om in te enten. De Franse regering moet formeel nog wel met het advies van de HAS instemmen, maar neemt dat doorgaans over.
https://nos.nl/liveblog/2(...)dden-meer-op-ic.html
In Nederland ook maar doen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 26 maart 2021 @ 14:45:59 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198700710
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:57 schreef controlaltdelete het volgende:
UMC Utrecht onderzoekt of een ‘slimme’ armband kan helpen in de strijd tegen corona. Die meet continu de veranderingen in temperatuur, hartslag en ademhaling. Een verandering in deze indicatoren kan duiden op een besmetting met COVID-19. Wil je meedoen?

https://www.covid-red.eu/

Daar moeten hier toch een paar gegadigden voor te porren zijn :+
Ik train al jaren met spul dat onder andere m'n hartslag, ademhaling en temperatuur meet.

Als ik ziek word dan is dat altijd een dag of twee eerder te zien in mijn rusthartslag. Of als ik onvoldoende hersteld ben van een training. Of als ik een paar dagen slecht slaap.
Huilen dan.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 14:49:08 #28
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198700743
‘Zorginstellingen dwingen personeel tot vaccinatie’

Dit soort berichten zullen steeds vaker naar boven komen borrelen. Van zorginstellingen naar detailhandel en alles er tussen in. Je zou het maar naar je zin hebben op je werkplek en je werkgever is zo een idioot die het verplicht. Lekker dan...
Mai pben rai~!
  vrijdag 26 maart 2021 @ 14:54:58 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198700829
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 14:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik train al jaren met spul dat onder andere m'n hartslag, ademhaling en temperatuur meet.

Als ik ziek word dan is dat altijd een dag of twee eerder te zien in mijn rusthartslag. Of als ik onvoldoende hersteld ben van een training. Of als ik een paar dagen slecht slaap.
Ja echt nieuw is dat inderdaad niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198700885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 14:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja echt nieuw is dat inderdaad niet.
Opmerkelijk dat dat voor een topatleet zoals CAD wel nieuw is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:20:53 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198701130
Beter lezen trollies. Dat het niks nieuws is weet ik ook. Ik postte het bericht met de opmerking dat er voor dit onderzoek vast een paar gegadigden hier moeten zitten die voor dit onderzoek te porren zijn. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:23:28 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198701176
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Beter lezen trollies. Dat het niks nieuws is weet ik ook. Ik postte het bericht met de opmerking dat er voor dit onderzoek vast een paar gegadigden hier moeten zitten die voor dit onderzoek te porren zijn. :{w
Lijkt me wel wat voor jou. Elke keer als je Facebook opent en daar een bericht over vaccinaties leest dan gaan er daar in het UMC alle alarmbellen af :+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:24:44 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198701203
Ik heb niet eens facebook troll. Nooit gehad ook dus je insinueert maar wat zoals altijd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:25:13 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198701209
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb niet eens facebook troll. Nooit gehad ook dus je insinueert maar wat zoals altijd.
Kijk dit bedoel ik dus.
Huilen dan.
pi_198701273
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

En waarschijnlijk niet eens omdat ze bang zijn voor het killervirus maar omdat hun bewegingsvrijheid wordt ingeperkt.. je zou zeggen dat er dan een lichtje gaat branden.

idd omdat ze gechanteerd worden. Als iemand in je omgeving je zo behandeld bel je de politie.
pi_198702332
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk je nu dat hier een negatieve publication bias is ontstaan? :D Ja het zijn andere onderzoeken, en ja die kan je vergelijken. Dat je dat negatieve effect volkomen negeert hier is ook heel tekenend.
Geen idee waar je het over hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198702428
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In Nederland ook maar doen?
Lijkt me niet meer dan logisch.. Dacht dat we crisis hadden ofzo..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 26 maart 2021 @ 17:42:48 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198703021
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198703446
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 26 maart 2021 @ 18:58:30 #40
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198703973
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 18:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar kijken we naar?
Ik vond het best grappig ben even gaan zoeken, is van vorig jaar toen toeristen die niet in quarantaine wilden zich naar buiten wurmden. Lees ook dat in Ukraine bars en restaurants gewoon open zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198704967
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198705043

Engel zet zichzelf weer helemaal voor gek
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198706331
quote:
Deze extreem linkse kneus weer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198706427
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Deze extreem linkse kneus weer.
Vertel wat heeft zijn politieke voorkeur te maken met zijn verhaal?

Oh wacht, je hebt weer geen argumenten en als een hond van Pavlov schiet je in je eerste verdedigingsreflex en val je de persoon aan.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198706554


De nieuwe aluhoedjes _O-
pi_198706721
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vertel wat heeft zijn politieke voorkeur te maken met zijn verhaal?

Oh wacht, je hebt weer geen argumenten en als een hond van Pavlov schiet je in je eerste verdedigingsreflex en val je de persoon aan.
Keb nog niet geluisterd naar mr linkse dogma's.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198708213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb nog niet geluisterd naar mr linkse dogma's.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198708442
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt
Tis de waarheid. Hij zit vol linkse dogma's.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198709140
twitter
pi_198709204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tis de waarheid. Hij zit vol linkse dogma's.
Zoals?
Welke van zijn onderbouwde argumenten zijn linkse dogma's

Dat een vaccin na 2 weken uit je lijf is?
Dat mRNA geen dna verandert?

Zijn dat linkse dogma's?

Het wordt hier steeds lachwekkender, wetenschap is links _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door devlinmr op 26-03-2021 23:52:19 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198709567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Dat is een erg oud filmpje. Doe eens een link naar een bericht wat bevestigd wat jij beweert.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198711027
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Dit is wat proportioneler iig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198711033
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zoals?
Welke van zijn onderbouwde argumenten zijn linkse dogma's

Dat een vaccin na 2 weken uit je lijf is?
Dat mRNA geen dna verandert?

Zijn dat linkse dogma's?

Het wordt hier steeds lachwekkender, wetenschap is links _O-

Zit niet zo te blaten. Ik heb helemaal niks inhoudelijks over je filmpje gezegd Harry.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 27 maart 2021 @ 09:02:34 #54
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198711481
https://www.nu.nl/coronav(...)gelrecht-gevaar.html

Hugo geeft met zn 'Wappie' bewoording een aai over de bolletjes van de lockdownies. Blijf vooral strijden tegen die lastige kritische geluiden en duw ze zo ver mogelijk het verdoemhoekje in als Wappie zijnde. Ze zijn immers een regelrecht gevaar! *O* ....en vergeet de maatregels en je vaccinatie niet tijdens deze kruistocht.


Een regelrecht gevaar.. O+ Toch wel een beetje een herkenbaar geluidje, nietwaar? Iets met Fortuyn enzo...


quote:
De minister van Volksgezondheid benadrukt in het AD dat de beperkende maatregelen er niet voor altijd zijn. "Tegen de zomer, in juli, heeft iedereen die dat wil als het goed is een eerste prik gehad. Dan kun je afscheid nemen van de meest beperkende maatregelen."
:D

Wat moet dat enorm balen zijn als blijkt dat in juli (!!) de vaccinaties maar beperkt zijn gezet vanwege 'schaarste' en andere factoren, met daarbij ook dat er toch nog volop weerstand is waardoor de maatregels niet veranderen.
Je kan eigenlijk nu al lezen dat we ook 2021 met z'n allen in deze situatie vast blijven zitten _O-

Er is maar één ding wat we kunnen doen en dat is met minimaal 500.000 man het binnenhof bezetten. Meer niiet

[ Bericht 27% gewijzigd door KNAK op 27-03-2021 09:15:44 ]
Mai pben rai~!
  zaterdag 27 maart 2021 @ 09:17:55 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198711645
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:02 schreef KNAK het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)gelrecht-gevaar.html

Hugo geeft met zn 'Wappie' bewoording een aai over de bolletjes van de lockdownies. Blijf vooral strijden tegen die lastige kritische geluiden en duw ze zo ver mogelijk het verdoemhoekje in als Wappie zijnde. Ze zijn immers een regelrecht gevaar! *O* ....en vergeet de maatregels en je vaccinatie niet tijdens deze kruistocht.


Een regelrecht gevaar.. O+ Toch wel een beetje een herkenbaar geluidje, nietwaar? Iets met Fortuyn enzo...
[..]

:D

Wat moet dat enorm balen zijn als blijkt dat in juli (!!) de vaccinaties maar beperkt zijn gezet vanwege 'schaarste' en andere factoren, met daarbij ook dat er toch nog volop weerstand is waardoor de maatregels niet veranderen.
Je kan eigenlijk nu al lezen dat we ook 2021 met z'n allen in deze situatie vast blijven zitten _O-

Er is maar één ding wat we kunnen doen en dat is met minimaal 500.000 man het binnenhof bezetten. Meer niiet
:')
Huilen dan.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 09:19:04 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198711655
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 07:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zit niet zo te blaten. Ik heb helemaal niks inhoudelijks over je filmpje gezegd Harry.
Precies. Behoorlijk zwak commentaar van je dus.
Huilen dan.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 09:27:23 #57
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198711741
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zoals?
Welke van zijn onderbouwde argumenten zijn linkse dogma's

Dat een vaccin na 2 weken uit je lijf is?
Dat mRNA geen dna verandert?

Zijn dat linkse dogma's?

Het wordt hier steeds lachwekkender, wetenschap is links _O-

Yep. Reality has a well known liberal bias.

Of beter: het zijn vooral figuren aan de rechterzijde van het politieke spectrum die een eigenaardig omgaan met de realiteit hebben wanneer die ze niet goed uitkomt. Houd je het wel bij de feiten, dan ben je al snel 'links' volgens sommigen.
Huilen dan.
pi_198711941
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Precies. Behoorlijk zwak commentaar van je dus.
Keb het niet over de inhoud gehad mijn commentaar is dat Harry veelal vol zit met linkse dogma's.

Die kan ik wel onderbouwen maar daar heb ik geen zin in.

En het betreffende filmpje bevat ze vrij weinig. Hij bagatelliseert alleen dat er fouten gemaakt kunnen worden met vaccins door te zeggen dat dat niet door het vaccin komt maar door menselijk falen.

Verder niks op te merken aan het specifieke filmpjem
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198712011
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Yep. Reality has a well known liberal bias.

Of beter: het zijn vooral figuren aan de rechterzijde van het politieke spectrum die een eigenaardig omgaan met de realiteit hebben wanneer die ze niet goed uitkomt. Houd je het wel bij de feiten, dan ben je al snel 'links' volgens sommigen.
Verzin je dit allemaal zelf?

Ik kan goed de diepte in met mensen en kom dan tot de conclusie dat we een andere zienswijze hebben. Maar daarbij zijn we dan wel in staat om overeenstemming te vinden in de te observeren feiten.

Met Devlin worden die feiten bijv niet onderkent of helemaal verdraaid geïnterpreteerd.

Dat werkt niet. Met hem is het geen meningsverschil meer maar een radicaal ander gedachtegoed. Dat werkt gewoon niet meer, dan valt er niet meer te komen tot nieuwe inzichten. Discussie is kansloos.

Ook iets wat ik zie bij de Sylvana Simonsen in de wereld. Er wordt altijd vanuit het heilige dogma geredeneerd en alles wordt aangevoerd als bewijs dat het zo is. Ook als er andere interpretaties mogelijk zijn.

Het verschil is dat mensen met een goed stel hersens waar je discussie mee kan voeren de verschillende interpretaties onderkennen. Dogma personen slaan dat compleet van zich af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 27 maart 2021 @ 09:54:47 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198712079
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Verzin je dit allemaal zelf?
Nee.
quote:
Ik kan goed de diepte in met mensen en kom dan tot de conclusie dat we een andere zienswijze hebben. Maar daarbij zijn we dan wel in staat om overeenstemming te vinden in de te observeren feiten.

Met Devlin worden die feiten bijv niet onderkent of helemaal verdraaid geïnterpreteerd.

Dat werkt niet. Met hem is het geen meningsverschil meer maar een radicaal ander gedachtegoed. Dat werkt gewoon niet meer, dan valt er niet meer te komen tot nieuwe inzichten. Discussie is kansloos.

Ook iets wat ik zie bij de Sylvana Simonsen in de wereld. Er wordt altijd vanuit het heilige dogma geredeneerd en alles wordt aangevoerd als bewijs dat het zo is. Ook als er andere interpretaties mogelijk zijn.

Het verschil is dat mensen met een goed stel hersens waar je discussie mee kan voeren de verschillende interpretaties onderkennen. Dogma personen slaan dat compleet van zich af.
Ja.
Huilen dan.
pi_198712125
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Ja.
Ik zie meer linkse dogma's dan rechtse.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 27 maart 2021 @ 10:00:17 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198712142
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zie meer linkse dogma's dan rechtse.
Dat verbaast me weinig.
Huilen dan.
pi_198712277
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 10:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat verbaast me weinig.
Jij meer rechtse? Zoals wat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198712548
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 07:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zit niet zo te blaten. Ik heb helemaal niks inhoudelijks over je filmpje gezegd Harry.
Zo klopt ie...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198712601
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:49 schreef ludovico het volgende:

[..]


Met Devlin worden die feiten bijv niet onderkent of helemaal verdraaid geïnterpreteerd.


Welke feiten onderken ik niet volgens jou?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 10:48:13 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198712752
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 10:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij meer rechtse? Zoals wat?
Och, kan wel het eea noemen op gebied van klimaat, sociale voorzieningen, racisme en discriminatie, marktwerking, straffen, migratie, vrijheid, belastingen, cultuur, mensenrechten, de rechtstaat, internationale verdragen, ontwikkelingshulp, etc etc etc. Maar heb niet direct heel veel trek in een links/rechts-discussie.
Huilen dan.
pi_198712813
In Madrid zijn er maatregelen die logisch zijn. Daar neemt het al vanaf februari af. Waarom kan dat in Nl niet? Het virus controleren door bepaalde zaken open te gooien, in plaats van alles dicht te houden en daarmee ervoor zorgt dat mensen bij elkaar op bezoek gaan.

twitter
pi_198712893
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 10:55 schreef mir1986 het volgende:
In Madrid zijn er maatregelen die logisch zijn. Daar neemt het al vanaf februari af. Waarom kan dat in Nl niet? Het virus controleren door bepaalde zaken open te gooien, in plaats van alles dicht te houden en daarmee ervoor zorgt dat mensen bij elkaar op bezoek gaan.

[ twitter ]
Je kunt de maatregelen in Madrid nu niet 1:1 vertalen naar de situatie nu in Nederland

In januari waren in die regio hele dorpen en wijken afgesloten, mocht je helemaal niemand ontvangen etc.
Moeten we dat hier dan ook doen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198713009
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:02 schreef KNAK het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)gelrecht-gevaar.html

Wat moet dat enorm balen zijn als blijkt dat in juli (!!) de vaccinaties maar beperkt zijn gezet vanwege 'schaarste' en andere factoren, met daarbij ook dat er toch nog volop weerstand is waardoor de maatregels niet veranderen.
Je kan eigenlijk nu al lezen dat we ook 2021 met z'n allen in deze situatie vast blijven zitten _O-

Er is maar één ding wat we kunnen doen en dat is met minimaal 500.000 man het binnenhof bezetten. Meer niiet
quote:
De minister van Volksgezondheid benadrukt in het AD dat de beperkende maatregelen er niet voor altijd zijn. "Tegen de zomer, in juli, heeft iedereen die dat wil als het goed is een eerste prik gehad. Dan kun je afscheid nemen van de meest beperkende maatregelen."
Ja, dat kan dus niet volgens de experts omdat we anders de 4e golf in de zomer gaan krijgen.
quote:
Jaap van Dissel (RIVM) waarschuwt voor vierde golf in zomer
Er lijkt maar geen eind te komen aan de beproevingen door het coronavirus. Als de coronamaatregelen eind volgende maand te snel worden opgedoekt, kan dat leiden tot een ‘zomergolf’ in juni, boven op de derde golf die experts voorzien voor april.
https://www.nd.nl/nieuws/(...)uwt-voor-vierde-golf
Wat betreft FvD: bij bijna alle maatregelen en wetsvoorstellen staat FvD alleen. Dus zolang FvD geïsoleerde word betekenen die 8 zetels helemaal niets. Tot nu toe is de Tweede Kamer iedere keer eensgezind in hun stemgedrag over corona en is daarmee FvD nauwelijks een gevaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 27 maart 2021 @ 11:43:14 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198713361
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 10:55 schreef mir1986 het volgende:
In Madrid zijn er maatregelen die logisch zijn. Daar neemt het al vanaf februari af. Waarom kan dat in Nl niet? Het virus controleren door bepaalde zaken open te gooien, in plaats van alles dicht te houden en daarmee ervoor zorgt dat mensen bij elkaar op bezoek gaan.

[ twitter ]
Omdat ze dat wellicht juist willen? Mensen veranderen in contactgestoorden, je ziet dat het bij een aantal
mensen al aardig lukt. :o Het ziet er gezellig uit in Madrid.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198713574
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 11:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Omdat ze dat wellicht juist willen? Mensen veranderen in contactgestoorden, je ziet dat het bij een aantal
mensen al aardig lukt. :o Het ziet er gezellig uit in Madrid.
Yes klopt, zoveel mensen die elkaar niet meer aankijken in de supermarkt.
pi_198713956
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 11:59 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Yes klopt, zoveel mensen die elkaar niet meer aankijken in de supermarkt.
Wat een kletskoek

Neemt niet weg dat ik ook wel weer eens het stamcafé in wil
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 12:40:11 #73
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198714114
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 11:59 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Yes klopt, zoveel mensen die elkaar niet meer aankijken in de supermarkt.
Yup kom daar niet zo vaak vanwege dat rare sfeertje, ga liever naar de kleine ondernemer waar ik van weet dat je daar zonder mondlap gewoon je boodschappen kan doen, gun ze ook liever mijn centen bovendien leuke mensen en ook nog andere klanten zonder vodje. w/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198714215
Ik ga ook altijd naar de supermarkt om aangekeken te worden.
Conscience do cost.
pi_198714294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Yup kom daar niet zo vaak vanwege dat rare sfeertje, ga liever naar de kleine ondernemer waar ik van weet dat je daar zonder mondlap gewoon je boodschappen kan doen, gun ze ook liever mijn centen bovendien leuke mensen en ook nog andere klanten zonder vodje. w/
Volgens mij loopt de winkelier gewoon risico op een boete.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 27 maart 2021 @ 13:11:33 #76
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198714439
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij loopt de winkelier gewoon risico op een boete.
Ik heb geen idee, volg het niet meer zo. Weet sowieso 3 winkeltjes waar je zonder je gang kan gaan. Gisteren in de Turkse winkel de mensen van de slagerij ook geen mondkap. Bij een ander winkeltje was ik deze week wat later op de avond meerdere mensen liepen zonder vodje gewoon binnen, de jongen achter de toonbank ook zonder. Ja ja en bij de Nederlandse notenbar mogen mensen zonder mondkapje ook naar binnen. Laatst nog gesprekje met ze over gehad. Hun dragen wel zo'n vod maar met tegenzin zei die jongen maar meer voor hun klanten, mensen zonder mondkapje zijn gewoon welkom.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198714749
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 11:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je kunt de maatregelen in Madrid nu niet 1:1 vertalen naar de situatie nu in Nederland

In januari waren in die regio hele dorpen en wijken afgesloten, mocht je helemaal niemand ontvangen etc.
Moeten we dat hier dan ook doen?
Als de situatie dat vraagt wel lijkt me.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198714756
Bij mijn weten loopt de winkelier geen risico op boete.

De bezoeker wel.

Anders zou ik nergens meer binnen komen als dat zo is.
pi_198715222
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij loopt de winkelier gewoon risico op een boete.
Nee

Moet ik de mondkapjesplicht in mijn winkel handhaven?
Je bent als winkelier binnen de wettelijke mondkapjesplicht niet bevoegd handhavend op te treden. Je kunt geen boete krijgen als een klant zich niet aan de mondkapjesplicht houdt. Wel ben je verantwoordelijk voor de orde en veiligheid in de winkel. Ook wordt een actief deurbeleid verwacht. Dit houdt in dat je consumenten per 1 december moet wijzen op de mondkapjesplicht, bijvoorbeeld met een poster bij de ingang van de winkel.

https://www.kvk.nl/advies(...)eurbeleid%20verwacht.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198715259
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als de situatie dat vraagt wel lijkt me.
Precies, en dat geldt ook voor versoepelingen.
De Hond kan wel roepen kijk naar Madrid, maar dat zegt gewoon niks
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198715278
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Precies, en dat geldt ook voor versoepelingen.
De Hond kan wel roepen kijk naar Madrid, maar dat zegt gewoon niks
Het toont alleen aan dat je uiterst conservatief moet zijn met maatregelen omdat het allemaal, zoals je zelf zegt, geen flikker uitmaakt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198715294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het toont alleen aan dat je uiterst conservatief moet zijn met maatregelen omdat het allemaal, zoals je zelf zegt, geen flikker uitmaakt.
Dat zeg ik dus niet.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198715315
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus niet.
Interessant dat je de link niet legt voor die laatste denkstap.

Immers, Madrid gaat het wel maar hier niet, hoe komt dat dan Devlin?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198715396
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Interessant dat je de link niet legt voor die laatste denkstap.

Immers, Madrid gaat het wel maar hier niet, hoe komt dat dan Devlin?
Goh zou het ermee te maken kunnen hebben dat wij door halfzachte maatregelen nog steeds met stijgende ziekenhuisopnames te maken hebben en Madrid door zeer strenge maatregelen te nemen nu met dalingen te maken hebben
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198715401
twitter
  zaterdag 27 maart 2021 @ 14:52:57 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198715749
Klinisch psycholoog en bijzonder hoogleraar Geestelijke Gezondheidszorg van der Heiden: ‘Uitspraken Hugo de Jonge Levensgevaarlijk’

In een ontluisterend artikel in Trouw haalt klinisch psycholoog en bijzonder hoogleraar Geestelijke Gezondheidszorg Colin van der Heiden flink uit naar minister Hugo de jonge. Hij spreekt zelfs over het niet juist en onvolledig informeren van de Nederlandse burgers.

‘Nepnieuws verspreiden, dat kan niet midden in een pandemie’, … “Dat ondermijnt de vaccinatiebereidheid en dat is levensgevaarlijk”, antwoordde Hugo de Jonge op vragen van Wybren van Haga over mogelijke bijwerkingen van vaccins in de Tweede Kamer.

Colin van der Heiden vraagt zich in het artikel af of dat nou juist niet is wat Hugo de Jonge zelf doet, nepnieuws verspreiden: ‘ Dat nepnieuws verspreiden niet kan, dat staat buiten kijf. Ook als er geen pandemie is. Maar hoe zit het met de informatie die De Jonge zelf geeft over vaccins?’…

Uit en te na getoetst?
“In zowel de Tweede Kamer als in de reguliere en social media beweert de minister bij herhaling dat vaccins ‘uit en te na’ getoetst zijn, en dat ze veilig zijn. Beweringen die aantoonbaar niet stroken met de stand van het wetenschappelijk onderzoek naar de vaccins.” Nepnieuws dus…

Zo is er nog onvoldoende bekend over de mate waarin vaccins beschermen tegen infecties en vooral tegen virusoverdracht en of de vaccins voldoende beschermen tegen mutaties van het virus. Onderzoeken keken vooral naar de effecten op de korte termijn (maximaal twee maanden), volgens van der Heiden kan weinig geconcludeerd worden over effecten op de langere termijn.

“Voor de veiligheid van vaccins geldt hetzelfde als voor de werkzaamheid: er is nog onvoldoende bekend, zeker voor de langere termijn. Want die is simpelweg nog niet onderzocht”.

Beperkte trials
“Hoe werkzaam en veilig de vaccins zijn voor specifieke groepen als ouderen boven de 75 jaar en kinderen onder de 16 jaar. Die groepen waren in de onderzoeken tot nu toe niet of nauwelijks vertegenwoordigd. Andere groepen, zoals mensen met aandoeningen die het afweersysteem verzwakken, juist een van de belangrijkste risicogroepen, werden zelfs uitgesloten van deelname aan trials”, aldus van der Heiden.

Voor die groepen is op dit moment zelfs dus nog helemaal niets bekend over werkzaamheid en veiligheid. Nepnieuws dus…

Tot 2023 zijn de vaccins Experimenteel
Het European Medicine Agency (EMA) heeft de vaccins voorlopig goed gekeurd tot 2023. Pas dan zijn de onderzoeken afgerond. Dit werd ook al eerder door Viruswaarheid genoemd in rechtszaken.

“Herhaaldelijk stellig beweren dat de vaccins ‘uit en te na onderzocht zijn’ en dat ‘vaccins dus veilig zijn’, zoals De Jonge doet, strookt dus niet met de feiten. Het lijkt er dus op dat De Jonge een dubbele moraal hanteert. Want onjuiste informatie verspreiden met als doel de publieke opinie te beïnvloeden, en in dit geval de vaccinatiebereidheid te vergroten, is per definitie ‘desinformatie’. En dat is een minister onwaardig. Zeker een minister die dat zijn opponenten verwijt”.

Nepnieuws verspreiden is “levensgevaarlijk”
Van der Heiden concludeert: “Burgers hebben het recht om juist en volledig geïnformeerd te worden door hun minister van volksgezondheid. Ook als hem dat niet goed uitkomt, omdat het de vaccinatiebereidheid misschien niet bevordert. Maar de V in VWS staat niet voor vaccinatiebereidheid, maar voor volksgezondheid. En het toedienen van vaccins, een medische handeling, valt daar ook onder.


Juistem.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198715773
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb het niet over de inhoud gehad mijn commentaar is dat Harry veelal vol zit met linkse dogma's.

Die kan ik wel onderbouwen maar daar heb ik geen zin in.

En het betreffende filmpje bevat ze vrij weinig. Hij bagatelliseert alleen dat er fouten gemaakt kunnen worden met vaccins door te zeggen dat dat niet door het vaccin komt maar door menselijk falen.

Verder niks op te merken aan het specifieke filmpjem
Links of rechts maak niet zoveel uit,imo...dat die gast 'n gamer, virtual reality en gadget fan zegt ook wat.
Ook 'comedian' die gewoon niet grappig is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198716112
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Links of rechts maak niet zoveel uit,imo...dat die gast 'n gamer, virtual reality en gadget fan zegt ook wat.
Ook 'comedian' die gewoon niet grappig is.
Wat vooral wat zegt is dat ook jij de persoon aanvalt en niet de argumenten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 15:30:05 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198716173
Aangifte Malieveld: update

Naar aanleiding van mijn bericht op onze website van 16 maart 2021 en de plaatsing daarvan door mij op LinkedIn, werden wij overstelpt met berichten via diverse kanalen. Het bericht is op LinkedIn alleen al 140.000 gezien en er hebben meer dan 2.000 interacties op plaatsgevonden. Op Twitter, waar onder andere Ghislen Nysten een bericht hierover heeft geplaatst, ben ik inmiddels de tel kwijt. Het bericht op onze website en de aangifte zijn duizenden malen bekeken door unieke bezoekers. Kortom, kennelijk heb ik met mijn aangifte – en daarmee mijn expliciet protest tegen excessief politiegeweld – een zeer gevoelige snaar geraakt. Dat doet ons deugd, zeker ook om alle positieve berichten te lezen en de vele telefoontjes die we hebben gekregen van dankbare mensen die al dan niet aanwezig waren maar net zo geschokt waren als ik van de gebeurtenissen en de beelden. Dat bewijst eens te meer dat de meeste mensen deugen en nog steeds een zeer goed afgesteld moreel kompas hebben, hetgeen – ook in deze lastige en bijzondere tijden – zeer te prijzen is.

We hebben in de tussentijd niet stilgezeten. Zo heb ik intern en extern overleg gevoerd hierover met diverse collega advocaten en met de behandelende Officier van Justitie van het Arrondissementsparket Den Haag (een beetje een duur woord voor de afdeling van het Openbaar Ministerie in Den Haag). Zij onderschrijft volmondig mijn dringend verzoek in mijn aangifte om een zeer gedegen onderzoek te laten verrichten zij bevestigt mij ook schriftelijk dat dat onderzoek inmiddels is opgestart. Dat zullen we nauwgezet opvolgen en u daarover via deze weg verder berichten.

Er hebben zich ook getuigen en slachtoffers gemeld en wij beginnen vanaf vandaag met het inventariseren en individueel beantwoorden daarvan.


:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198716443
quote:
Hoogste aantal besmettingen sinds begin januari, opnieuw meer ziekenhuisopnames
Het afgelopen etmaal zijn 8868 nieuwe coronagevallen geregistreerd. Dat is het hoogste aantal sinds 7 januari, meldt het RIVM. Vergeleken met vrijdag gaat het om een toename van 1260. Gisteren werden door het RIVM 7644 nieuwe besmettingen gemeld. De afgelopen dagen lag het aantal nieuwe besmettingen gemiddeld rond de zevenduizend.

Het aantal coronapatiënten in Nederlandse ziekenhuizen is vandaag voor de derde opeenvolgende dag toegenomen. Het totale aantal opgenomen patiënten is nu 2238, dat zijn er 17 meer dan een dag eerder, blijkt uit cijfers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).

Op de intensive care liggen 643 coronapatiënten, 18 meer dan een dag eerder. Het is de achtste achtereenvolgende dag dat dit aantal boven de 600 ligt. Daarvoor schommelde het aantal ongeveer twee weken lang tussen de 550 en 600, en eerder ging het aantal een maand lang heen en weer tussen 500 en 550.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uisopnames~a6d760d3/
;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198716643
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Aangifte Malieveld: update

Naar aanleiding van mijn bericht op onze website van 16 maart 2021 en de plaatsing daarvan door mij op LinkedIn, werden wij overstelpt met berichten via diverse kanalen. Het bericht is op LinkedIn alleen al 140.000 gezien en er hebben meer dan 2.000 interacties op plaatsgevonden. Op Twitter, waar onder andere Ghislen Nysten een bericht hierover heeft geplaatst, ben ik inmiddels de tel kwijt. Het bericht op onze website en de aangifte zijn duizenden malen bekeken door unieke bezoekers. Kortom, kennelijk heb ik met mijn aangifte – en daarmee mijn expliciet protest tegen excessief politiegeweld – een zeer gevoelige snaar geraakt. Dat doet ons deugd, zeker ook om alle positieve berichten te lezen en de vele telefoontjes die we hebben gekregen van dankbare mensen die al dan niet aanwezig waren maar net zo geschokt waren als ik van de gebeurtenissen en de beelden. Dat bewijst eens te meer dat de meeste mensen deugen en nog steeds een zeer goed afgesteld moreel kompas hebben, hetgeen – ook in deze lastige en bijzondere tijden – zeer te prijzen is.

We hebben in de tussentijd niet stilgezeten. Zo heb ik intern en extern overleg gevoerd hierover met diverse collega advocaten en met de behandelende Officier van Justitie van het Arrondissementsparket Den Haag (een beetje een duur woord voor de afdeling van het Openbaar Ministerie in Den Haag). Zij onderschrijft volmondig mijn dringend verzoek in mijn aangifte om een zeer gedegen onderzoek te laten verrichten zij bevestigt mij ook schriftelijk dat dat onderzoek inmiddels is opgestart. Dat zullen we nauwgezet opvolgen en u daarover via deze weg verder berichten.

Er hebben zich ook getuigen en slachtoffers gemeld en wij beginnen vanaf vandaag met het inventariseren en individueel beantwoorden daarvan.


:{
De meeste mensen deugen ook gewoon, alleen die mafkezen die het nodig vinden om met laserpennen in ogen te schijnen of mensen die een geslepen fietsstandaard meenemen, die moeten gewoon aangepakt worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198718080
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Goh zou het ermee te maken kunnen hebben dat wij door halfzachte maatregelen nog steeds met stijgende ziekenhuisopnames te maken hebben en Madrid door zeer strenge maatregelen te nemen nu met dalingen te maken hebben
Strak plan man, lekker door een achtbaan heen. Jij houdt van sensatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198718125
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Klinisch psycholoog en bijzonder hoogleraar Geestelijke Gezondheidszorg van der Heiden: ‘Uitspraken Hugo de Jonge Levensgevaarlijk’

In een ontluisterend artikel in Trouw haalt klinisch psycholoog en bijzonder hoogleraar Geestelijke Gezondheidszorg Colin van der Heiden flink uit naar minister Hugo de jonge. Hij spreekt zelfs over het niet juist en onvolledig informeren van de Nederlandse burgers.

‘Nepnieuws verspreiden, dat kan niet midden in een pandemie’, … “Dat ondermijnt de vaccinatiebereidheid en dat is levensgevaarlijk”, antwoordde Hugo de Jonge op vragen van Wybren van Haga over mogelijke bijwerkingen van vaccins in de Tweede Kamer.

Colin van der Heiden vraagt zich in het artikel af of dat nou juist niet is wat Hugo de Jonge zelf doet, nepnieuws verspreiden: ‘ Dat nepnieuws verspreiden niet kan, dat staat buiten kijf. Ook als er geen pandemie is. Maar hoe zit het met de informatie die De Jonge zelf geeft over vaccins?’…

Uit en te na getoetst?
“In zowel de Tweede Kamer als in de reguliere en social media beweert de minister bij herhaling dat vaccins ‘uit en te na’ getoetst zijn, en dat ze veilig zijn. Beweringen die aantoonbaar niet stroken met de stand van het wetenschappelijk onderzoek naar de vaccins.” Nepnieuws dus…

Zo is er nog onvoldoende bekend over de mate waarin vaccins beschermen tegen infecties en vooral tegen virusoverdracht en of de vaccins voldoende beschermen tegen mutaties van het virus. Onderzoeken keken vooral naar de effecten op de korte termijn (maximaal twee maanden), volgens van der Heiden kan weinig geconcludeerd worden over effecten op de langere termijn.

“Voor de veiligheid van vaccins geldt hetzelfde als voor de werkzaamheid: er is nog onvoldoende bekend, zeker voor de langere termijn. Want die is simpelweg nog niet onderzocht”.

Beperkte trials
“Hoe werkzaam en veilig de vaccins zijn voor specifieke groepen als ouderen boven de 75 jaar en kinderen onder de 16 jaar. Die groepen waren in de onderzoeken tot nu toe niet of nauwelijks vertegenwoordigd. Andere groepen, zoals mensen met aandoeningen die het afweersysteem verzwakken, juist een van de belangrijkste risicogroepen, werden zelfs uitgesloten van deelname aan trials”, aldus van der Heiden.

Voor die groepen is op dit moment zelfs dus nog helemaal niets bekend over werkzaamheid en veiligheid. Nepnieuws dus…

Tot 2023 zijn de vaccins Experimenteel
Het European Medicine Agency (EMA) heeft de vaccins voorlopig goed gekeurd tot 2023. Pas dan zijn de onderzoeken afgerond. Dit werd ook al eerder door Viruswaarheid genoemd in rechtszaken.

“Herhaaldelijk stellig beweren dat de vaccins ‘uit en te na onderzocht zijn’ en dat ‘vaccins dus veilig zijn’, zoals De Jonge doet, strookt dus niet met de feiten. Het lijkt er dus op dat De Jonge een dubbele moraal hanteert. Want onjuiste informatie verspreiden met als doel de publieke opinie te beïnvloeden, en in dit geval de vaccinatiebereidheid te vergroten, is per definitie ‘desinformatie’. En dat is een minister onwaardig. Zeker een minister die dat zijn opponenten verwijt”.

Nepnieuws verspreiden is “levensgevaarlijk”
Van der Heiden concludeert: “Burgers hebben het recht om juist en volledig geïnformeerd te worden door hun minister van volksgezondheid. Ook als hem dat niet goed uitkomt, omdat het de vaccinatiebereidheid misschien niet bevordert. Maar de V in VWS staat niet voor vaccinatiebereidheid, maar voor volksgezondheid. En het toedienen van vaccins, een medische handeling, valt daar ook onder.


Juistem.
Hij is gewoon incompetent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198718185
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

;(
Bye bye avondklok @10, hello hello rechterhand voor Rutte en de Jonge.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198718199
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 16:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De meeste mensen deugen ook gewoon, alleen die mafkezen die het nodig vinden om met laserpennen in ogen te schijnen of mensen die een geslepen fietsstandaard meenemen, die moeten gewoon aangepakt worden
Met excessief geweld toch Devlin?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198718853
quote:
De Britse regering wil zijn inwoners voor de derde keer gaan inenten tegen Covid-19. Dit om de bevolking te beschermen tegen nieuwe varianten van het coronavirus. Al in september zouden 70-plussers zo’n „boostervaccin” kunnen krijgen, zei Nadhim Zahawi, de minister die belast is met vaccinatiezaken, zaterdag in de Daily Telegraph. Ook zorgpersoneel en bepaalde risicopatiënten komen als eerste aan de beurt
Junkies die om de paar maanden een shotje moet halen..
pi_198718964
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

;(
Volgens mij ben je in het verkeerde topic.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198718972
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Junkies die om de paar maanden een shotje moet halen..
Neverending story.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198719100
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Volgens mij ben je in het verkeerde topic.
Nee hoor, ik bereid jullie vast voor dat er voorlopig geen versoepelingen komen omdat de cijfers al lang erg slecht zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198719194
quote:
Ik zie geen bewijs voor de stelling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198719214
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Junkies die om de paar maanden een shotje moet halen..
Van mij mag iedereen aan de prik uit vrije wil. Graag wel blijven onderzoeken wat de effectiviteit is en blijft van vaccinatie alleen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198719245
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik bereid jullie vast voor dat er voorlopig geen versoepelingen komen omdat de cijfers al lang erg slecht zijn.
Definieer slecht. Dit zijn naar alle waarschijnlijkheid 99% mensen met een snotneusje.
En al dan niet versoepelen is natuurlijk een keuze en geen natuurwet. Beter kijken ze even in de VS naar de opengestelde staten die geen verschil tonen met de lockdown-hysterie staten.

Verder geloof ik deze cijfers voor geen hol. Zeer opvallend dat de cijfers voor de verkiezingen kelderden en na de verkiezingen ze weer lijnrecht omhoog gaan. Versoepelen willen ze helemaal niet, ze willen een complete lockdown om de Build Back Better agenda nog beter uit te kunnen voeren.

Lockdowns to fight climate change, not covid.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198719252
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Strak plan man, lekker door een achtbaan heen. Jij houdt van sensatie.
En weer mis je het punt...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198719272
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Met excessief geweld toch Devlin?
Neuh waarom?wil je dat graag?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198719298
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En weer mis je het punt...
Jij mist het punt, jij denkt blijkbaar dat je de R waarde, voor langere tijd, negatief kan beinvloeden door met strenge maatregelen te komen. Alsof die niet direct weer omhoog schiet als je de maatregelen los zou laten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198719304
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Neuh waarom?wil je dat graag?
Hey jij wordt daar hitsig van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198719336
Gommers: 'focus op binnen blijven was fout'

BLIJF THUISFSKJZJ:LFDSFDSFD

NIET SPORTEN SAVONDS NA WERK (immers geen tijd voor vanwege avondklok).

En Devlin zag dat het goed was.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198719778
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij mist het punt, jij denkt blijkbaar dat je de R waarde, voor langere tijd, negatief kan beinvloeden door met strenge maatregelen te komen. Alsof die niet direct weer omhoog schiet als je de maatregelen los zou laten.
Dus gewoon alles maar heel lang dicht houden is dat wat je wil? Verbaasd me van je. Lijkt mij niet praktisch
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198719812
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hey jij wordt daar hitsig van.
Oh? En van dat idee krijg jij een groot plassertje? Heb je vaker van dat soort fantasieën?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198719874
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:07 schreef ludovico het volgende:
Gommers: 'focus op binnen blijven was fout'

BLIJF THUISFSKJZJ:LFDSFDSFD

NIET SPORTEN SAVONDS NA WERK (immers geen tijd voor vanwege avondklok).

En Devlin zag dat het goed was.
:{w ik heb altijd gezegd dat je gewoon naar buiten kunt als hier weer geroepen werd dat we huisarrest hadden. Hell, ben zelf ieder weekend zo ongeveer het hele weekend buiten

Waarom probeer je mij woorden in de mond te leggen?

Wat Gommers trouwens niet zegt is ga lekker naar buiten en alles kan weer. Het enige wat hij zegt is ga buiten wandelen en bewegen, iets wat nooit verboden is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198720013
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dus gewoon alles maar heel lang dicht houden is dat wat je wil? Verbaasd me van je. Lijkt mij niet praktisch
Hoe verklaar jij dan dat ze nu opeens meer kunnen doen in Portugal? Dan is het toch allemaal niet zo simpel als dat de maatregelen alles zeggen over hoeveel besmettingen er komen?

Jij doet alsof ze meer kunnen nu omdat ze eerder meer gedaan hebben er tegen. Dat impliceert dat de R waarde blijvend lager is geworden vanwege die vroege ingrepen,anders zou het nu weer de pan uit moeten rijzen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198720043
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan dat ze nu opeens meer kunnen doen in Portugal? Dan is het toch allemaal niet zo simpel als dat de maatregelen alles zeggen over hoeveel besmettingen er komen?
Net ging het nog om Madrid.. geen idee over Portugal niet in verdiept
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198720044
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef devlinmr het volgende:
Wat Gommers trouwens niet zegt is ga lekker naar buiten en alles kan weer. Het enige wat hij zegt is ga buiten wandelen en bewegen, iets wat nooit verboden is
Het wordt anders aardig tegengewerkt met die avondklok.

En het is dus wel verboden iets buiten te doen, want avondklok.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198720062
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Net ging het nog om Madrid.. geen idee over Portugal niet in verdiept
Madrid dan, ik ga er ook niet te diep op in, ben al aardig op de hoogte dat het causale verhaal van extra maatregelen en lagere aantallen insignificant is op het geheel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198720145
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het wordt anders aardig tegengewerkt met die avondklok.

En het is dus wel verboden iets buiten te doen, want avondklok.
Het is verboden iets buiten te doen na 21uur
Nuances zijn belangrijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198720172
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Madrid dan, ik ga er ook niet te diep op in, ben al aardig op de hoogte dat het causale verhaal van extra maatregelen en lagere aantallen insignificant is op het geheel.
Fijn voor je dat je jezelf dat hebt aangepraat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198720348
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het is verboden iets buiten te doen na 21uur
Nuances zijn belangrijk
Vermeld dat dan ook gelijk!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198720368
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Fijn voor je dat je jezelf dat hebt aangepraat
Waarom geef jij geen antwoord op vragen als ze moeilijk worden? Nogmaals:

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan dat ze nu opeens meer kunnen doen in Portugal? Dan is het toch allemaal niet zo simpel als dat de maatregelen alles zeggen over hoeveel besmettingen er komen?

Jij doet alsof ze meer kunnen nu omdat ze eerder meer gedaan hebben er tegen. Dat impliceert dat de R waarde blijvend lager is geworden vanwege die vroege ingrepen,anders zou het nu weer de pan uit moeten rijzen.

Waarom steek je je kop in het zand als het lastig te interpreteren wordt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 27 maart 2021 @ 19:02:30 #120
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198720491
https://www.telegraaf.nl/(...)uizen-ook-toegenomen

Whoei... 9000. Over een paar daagjes 21:00 Spertijd toch maar behouden, of zelfs vervroegen? Of toch maar geen risico op een zooitje autobranden in alle (middel)grote steden? Keuzes, keuzes...

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 27-03-2021 19:09:27 ]
Mai pben rai~!
  zaterdag 27 maart 2021 @ 19:57:32 #121
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198721856
https://www.mailplus.co.u(...)ink-by-lord-sumption

https://www.thesun.co.uk/(...)ecade-lord-gumption/

2021 kan je nu al zowat afschrijven,.. wie weet kunnen daar nog wel een paar jaartjes aan toegevoegd worden

In Engeland zijn ze al de 3e ronde van vaccinaties begonnen _O-

Maar hey, niets aan de hand.. blijf het gewoon wegwuiven zoals sommige lockdownies hier :D.
Mai pben rai~!
pi_198722761
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vermeld dat dan ook gelijk!
Heeft de overheid vrij duidelijk gezegd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198722779
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom geef jij geen antwoord op vragen als ze moeilijk worden? Nogmaals:
[..]

Waarom steek je je kop in het zand als het lastig te interpreteren wordt?
Omdat deze discussie al 100x met je is gevoerd en je een betonnen plaat voor je kop blijft houden.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198722810
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:57 schreef KNAK het volgende:
https://www.mailplus.co.u(...)ink-by-lord-sumption

https://www.thesun.co.uk/(...)ecade-lord-gumption/

2021 kan je nu al zowat afschrijven,.. wie weet kunnen daar nog wel een paar jaartjes aan toegevoegd worden

In Engeland zijn ze al de 3e ronde van vaccinaties begonnen _O-

Maar hey, niets aan de hand.. blijf het gewoon wegwuiven zoals sommige lockdownies hier :D.
:O hoe realistisch denk je dat dat is.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198722886
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:57 schreef KNAK het volgende:
https://www.mailplus.co.u(...)ink-by-lord-sumption

https://www.thesun.co.uk/(...)ecade-lord-gumption/

2021 kan je nu al zowat afschrijven,.. wie weet kunnen daar nog wel een paar jaartjes aan toegevoegd worden

In Engeland zijn ze al de 3e ronde van vaccinaties begonnen _O-

Maar hey, niets aan de hand.. blijf het gewoon wegwuiven zoals sommige lockdownies hier :D.
Rutte was hier vorig jaar ook al heel duidelijk in toch?. De samenleving van corona krijgen we niet meer terug, het nieuwe normaal, enzovoorts. Zelfs na vaccinaties moeten we ons nog aan allerlei belachelijke regels houden. Ik kan er met mijn kop niet bij dat mensen serieus denken dat alles weer normaal gaat worden na vaccinaties, of dat een overheid uit zichzelf beperkende regels gaat afschaffen. Basisregels zijn basisregels, en zullen dus altijd blijven. Het niveau waakzaam op de routekaart toont geen "terug naar normaal" bij 0 besmettingen per dag maar je hebt nog steeds te maken met allerlei regeltjes zoals beperkingen op terrassen en zelfs het aantal personen wat je thuis mag ontvangen. Hoe klaar als een klontje wil je het eigenlijk hebben? De overheid gaat ons niet meer vrijlaten, punt.

Plus, mensen raken gewend aan lockdowns en beperkingen. Deze zullen dus ook voor andere doeleinden ingezet gaan worden zoals tegen klimaatverandering (alhoewel we naar mijn mening al in een klimaatlockdown zitten) en een heftig griepseizoen die wel eens tot code zwart zal kunnen leiden. Een overheid in een angstpsychose is nauwelijks meer uit te komen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198723626
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Omdat deze discussie al 100x met je is gevoerd en je een betonnen plaat voor je kop blijft houden.
Tjah reageer dan niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198723927
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 21:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah reageer dan niet.
Vertel waarom hebben we volgens jou verschillende golven van hoge besmettingen gehad heel toevallig beginnende een aantal weken na versoepelen van maatregelen.
Natuurlijk kun je meer versoepelen na een periode van zeer strenge maatregelen. Maar zolang men niet massaal gevaccineerd is nemen de besmettingen daarna gewoon weer toe
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198724399
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 22:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vertel waarom hebben we volgens jou verschillende golven van hoge besmettingen gehad heel toevallig beginnende een aantal weken na versoepelen van maatregelen.
Natuurlijk kun je meer versoepelen na een periode van zeer strenge maatregelen. Maar zolang men niet massaal gevaccineerd is nemen de besmettingen daarna gewoon weer toe
Laat dit vooral zien in grafieken anders.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198724674
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 00:09:25 #130
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198726121
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 22:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laat dit vooral zien in grafieken anders.
Ik stelde een vraag...waarom ontwijk je weer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198726175
zal wel al gepost zijn denk ik

  Moderator zondag 28 maart 2021 @ 00:20:39 #132
236264 crew  capricia
pi_198726253
quote:
14s.gif Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef PSVCL het volgende:
zal wel al gepost zijn denk ik

Gezien.
Wat vind je er zelf van en waarom?
Definitely not CIA
  zondag 28 maart 2021 @ 00:28:05 #133
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198726324
quote:
Ja het is een complot enzo... Wellicht hebben ze geen 20 zetels omdat ze volslagen van het padje af zijn... Maar nee dat is te voor de hand liggend
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator zondag 28 maart 2021 @ 00:32:46 #134
236264 crew  capricia
pi_198726367
quote:
Hoeveel geld heb je zelf al gegeven? Aan deze bedel-oproep.
Definitely not CIA
  zondag 28 maart 2021 @ 01:05:03 #135
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198726597
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 00:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Gezien.
Wat vind je er zelf van en waarom?
Een paar dingen zijn natuurlijk wel raak..

Sportscholen dicht, McDonalds open
Binnen meeste besmettingen, overheid zegt blijf binnen.
Niet volledige transparantie van het RIVM
De terrassen.

Dus over het beleid geef ik hem volkomen gelijk.

Over BBB, 2030, stevige griep ben ik het niet helemaal eens.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 28 maart 2021 @ 07:55:41 #136
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198727494
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 01:05 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Een paar dingen zijn natuurlijk wel raak..

Sportscholen dicht, McDonalds open
Binnen meeste besmettingen,
thuis de meeste besmettingen, >50% heeft geen idee waar ze zijn besmet
quote:
overheid zegt blijf binnen.
is dat zo? Ik heb ze nooit horen zeggen dat je binnen moet blijven. Alleen dat je drukke plekken moet vermijden
quote:
Niet volledige transparantie van het RIVM
zoals? Alles staat volgens mij op hun site, wat mis je?
quote:
De terrassen.
momenteel wil toch niemand op een terras zitten met 8°C. Kun je ze prima sluiten om risico te vermijden
quote:
Dus over het beleid geef ik hem volkomen gelijk.

Over BBB, 2030, stevige griep ben ik het niet helemaal eens.
Niet helemaal of helemaal niet?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198727587
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 00:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik stelde een vraag...waarom ontwijk je weer
Dan moeten je assumpties wel juist zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198727616
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 00:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja het is een complot enzo... Wellicht hebben ze geen 20 zetels omdat ze volslagen van het padje af zijn... Maar nee dat is te voor de hand liggend
Anders kijk je het filmpje even.

Je slaat zo hard de plank mis altijd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198727621
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 00:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoeveel geld heb je zelf al gegeven? Aan deze bedel-oproep.
0
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198727705
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 07:55 schreef devlinmr het volgende:

[.
momenteel wil toch niemand op een terras zitten met 8°C. Kun je ze prima sluiten om risico te vermijden
[..]

Jij denkt dat dit logica is he?

En jo-jo beleid vind je ook prima. Dat zeg je namelijk impliciet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198727721
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 01:05 schreef DonDruiper het volgende:



Sportscholen dicht, McDonalds open

Dus met een stel mensen tegelijkertijd langdurig in een afgesloten ruimte door flinke inspanning staan te hijgen in elkaars nek vind je vergelijkbaar met een kort afhaalmoment van voedsel waar men rustig met voldoende afstand staat te wachten? :D
pi_198727780
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 08:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus met een stel mensen tegelijkertijd langdurig in een afgesloten ruimte door flinke inspanning staan te hijgen in elkaars nek vind je vergelijkbaar met een kort afhaalmoment van voedsel waar men rustig met voldoende afstand staat te wachten? :D
Als het allemaal veel effect zou hebben...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 09:16:59 #143
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198727967
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 08:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij denkt dat dit logica is he?

En jo-jo beleid vind je ook prima. Dat zeg je namelijk impliciet.
Een beleid dat je aanpast naargelang de noodzaak is geen jojo beleid maar verstandig bestuur
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 09:23:21 #144
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198728011
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 08:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Anders kijk je het filmpje even.

Je slaat zo hard de plank mis altijd.
quote:
De verkiezingen zijn zwaar beïnvloed, stelt politicus Wybren van Haga.
Een complot dus, om fvd kansen te ontnemen. Lekker slachtoffer spelen, is ie goed in
Blckbx heeft al zo vaak bewezen geen betrouwbare bron te zijn dat ik inderdaad alleen de tekst heb gelezen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 09:40:28 #145
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198728180
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 22:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laat dit vooral zien in grafieken anders.
Vergelijk het verloop in Brazilië met vrijwel geen maatregelen

https://news.google.com/c(...)r&gl=NL&ceid=NL%3Anl

En Nederland
https://news.google.com/c(...)2&gl=NL&ceid=NL%3Anl

Met maatregelen bij stijging van het aantal gevallen.

Brazilië heeft een stijgende trend met nauwelijks dalen. Nederland heeft een paar pieken met zeer duidelijke dalen op het moment dat de maatregelen effectief werden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 09:45:28 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198728230
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 09:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]


[..]

Een complot dus, om fvd kansen te ontnemen. Lekker slachtoffer spelen, is ie goed in
Blckbx heeft al zo vaak bewezen geen betrouwbare bron te zijn dat ik inderdaad alleen de tekst heb gelezen
Komt erop neer dat hij vindt dat hij niet vaak genoeg bij de NPO heeft mogen aanschuiven om z'n zegje te doen, en wat gewauwel over staatspropaganda en censuur.

Groot gelijk dat je niet gekeken hebt.
Huilen dan.
pi_198728351
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 09:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Een beleid dat je aanpast naargelang de noodzaak is geen jojo beleid maar verstandig bestuur
Nogmaals, wat zorgt er dan voor dat die R waarde niet joko't? Als de maatregelen zoveel effect hebben zou het toch gelijk moeten stijgen ook daar? Zijn er misschien factoren buiten het menselijk handelen die meer effect hebben in de formule?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198728358
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 09:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Een complot dus, om fvd kansen te ontnemen. Lekker slachtoffer spelen, is ie goed in
Blckbx heeft al zo vaak bewezen geen betrouwbare bron te zijn dat ik inderdaad alleen de tekst heb gelezen
Complot? Hoezo? Dit gaat over youtube.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198728367
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 09:40 schreef devlinmr het volgende:
Brazilië heeft een stijgende trend met nauwelijks dalen. Nederland heeft een paar pieken met zeer duidelijke dalen op het moment dat de maatregelen effectief werden
Laat dat dan in een grafiek zien.
Vooralsnog denk ik juist dat er een onverklaarbare stijging is die meer maatregelen triggerd, dat het vervolgens weer daalt, ja zou maatregel X kunnen zijn maar je kan andere verklaringen niet uitsluiten, dat het nou eenmaal een outlier was dat het omhoog schoot.

Dat erop gereageerd wordt is duidelijk en te verklaren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 10:20:59 #150
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198728509
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laat dat dan in een grafiek zien.
Vooralsnog denk ik juist dat er een onverklaarbare stijging is die meer maatregelen triggerd, dat het vervolgens weer daalt, ja zou maatregel X kunnen zijn maar je kan andere verklaringen niet uitsluiten, dat het nou eenmaal een outlier was dat het omhoog schoot.

Dat erop gereageerd wordt is duidelijk en te verklaren.
Welke andere verklaringen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198728531
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke andere verklaringen?
De gespiegelde verklaring voor een onverklaarde stijging is een onverklaarde daling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 10:27:11 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198728600
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

De gespiegelde verklaring voor een onverklaarde stijging is een onverklaarde daling.
Je alternatieve verklaring is dat het onverklaarbaar is? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198728621
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je alternatieve verklaring is dat het onverklaarbaar is? :?
Entropie.

Er zijn zoveel factoren die meespelen. Men lijkt de maatregelen maar steeds te zien als het leidende voorwerp. Ik geloof daar niet in.

Het milieu
En eventueel het interactie effect tussen milieu en gedrag.

Zullen veel meer leidend zijn in de besmettingsaantallen / R waarde.

Maar krijg dat maar eens accuraat in je model, er zijn teveel moeilijk meetbare factoren die meespelen.

Ik vind dat Maurice het heel netjes doet allemaal.
Sowieso het seizoenskarakter van virussen is veelzeggend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 10:49:17 #154
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198728825
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Complot? Hoezo? Dit gaat over youtube.
Nee, het gaat over tegengewerkt worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 10:51:58 #155
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198728856
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nogmaals, wat zorgt er dan voor dat die R waarde niet joko't? Als de maatregelen zoveel effect hebben zou het toch gelijk moeten stijgen ook daar? Zijn er misschien factoren buiten het menselijk handelen die meer effect hebben in de formule?
Er zijn vele effecten, maar voornamelijk menselijk handelen kun je beïnvloeden.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198728859
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, het gaat over tegengewerkt worden
Door youtube?

Je mag best punt voor punt bespreken wat je stom vindt aan wat hij zegt hoor, reageer ik er allicht nog op.
Maar je gebruikt weer veel grote woorden denk ik voor helemaal niks. Youtube censureert en dat is vervelend in verkiezingstijd voor een politieke partij. Lijkt me logisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198728864
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Er zijn vele effecten, maar voornamelijk menselijk handelen kun je beïnvloeden.
Die kan je beïnvloeden, maar is die leidend in de R waarde?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 10:53:38 #158
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198728877
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laat dat dan in een grafiek zien.
zie de links
quote:
Vooralsnog denk ik juist dat er een onverklaarbare stijging is die meer maatregelen triggerd, dat het vervolgens weer daalt, ja zou maatregel X kunnen zijn maar je kan andere verklaringen niet uitsluiten, dat het nou eenmaal een outlier was dat het omhoog schoot.

Dat erop gereageerd wordt is duidelijk en te verklaren.
Je hebt gelijk... Het is een deus ex machina
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 10:54:51 #159
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198728902
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die kan je beïnvloeden, maar is die leidend in de R waarde?
Virussen springen van mens op mens. Vermijdt nauw contact en een virus verspreidt zich moeilijker. Iets wat we in de middeleeuwen al wisten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198728911
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Virussen springen van mens op mens. Vermijdt nauw contact en een virus verspreidt zich moeilijker. Iets wat we in de middeleeuwen al wisten
Waarom dan die seizoenseffecten? Virussen kunnen beter "springen" in de winter?

Ventilatie ventilatie ventilatie
#Team Maurice de Hond.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198728952
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Virussen springen van mens op mens. Vermijdt nauw contact en een virus verspreidt zich moeilijker. Iets wat we in de middeleeuwen al wisten
Maar blijkbaar na 1 jaar in de moderne wereld door sommigen nog steeds in twijfel moet worden getrokken. _O-

Ik had het idee dat we toch wel slimmer waren als in de middeleeuwen. :P
  zondag 28 maart 2021 @ 11:00:26 #162
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198728962
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Door youtube?

Je mag best punt voor punt bespreken wat je stom vindt aan wat hij zegt hoor, reageer ik er allicht nog op.
Maar je gebruikt weer veel grote woorden denk ik voor helemaal niks. Youtube censureert en dat is vervelend in verkiezingstijd voor een politieke partij. Lijkt me logisch.
YouTube is een private onderneming die zelf bepaalt wat wel en niet acceptabel is.

Haga doet huillie en speelt slachtoffer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198728976
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

YouTube is een private ondernemingen die zelf bepaalt wat wel en niet acceptabel is.
Klopt, vooralsnog, er zijn politieke tendensen die YouTube enigszins sturen in wat ze wel en niet censureren. Simpelweg omdat het een partij is met veel macht.

Bij Twitter en de Twitterpresident was de politieke lading nog veel hoger.

Ik heb geen zin in een ministerie van de waarheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198728986
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:00 schreef devlinmr het volgende:
Haga doet huillie en speelt slachtoffer
Jij gebruikt polariserende termen terwijl die eigenlijk ongepast zijn, sociale media heeft nogal wat macht om opinies te sturen dus geheel terecht dat ze onderwerp zijn van de politiek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 11:06:32 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198729021
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, vooralsnog, er zijn politieke tendensen die YouTube enigszins sturen in wat ze wel en niet censureren. Simpelweg omdat het een partij is met veel macht.

Bij Twitter en de Twitterpresident was de politieke lading nog veel hoger.

Ik heb geen zin in een ministerie van de waarheid.
En anderen hebben geen zin in een platform dat politici een podium biedt om ongestoord de grootste leugens te verspreiden. Zou er een middenweg zijn?
Huilen dan.
  zondag 28 maart 2021 @ 11:09:05 #167
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198729058
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij gebruikt polariserende termen terwijl die eigenlijk ongepast zijn, sociale media heeft nogal wat macht om opinies te sturen dus geheel terecht dat ze onderwerp zijn van de politiek.
Oh jeetje, doe jij nu ook al huillie, sorry dat ik je gekwetst heb hoor
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198729070
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:02 schreef ludovico het volgende:

Ik heb geen zin in een ministerie van de waarheid.
Ministerie van de waarheid zou goed zijn, dat het feitenvrije geneuzel van jou en je matties keer op keer ontkracht moet worden wordt nogal vervelend. :P


Welke straffen wil je op bewust leugens blijven verspreiden gaan zetten? *O*
  zondag 28 maart 2021 @ 11:11:33 #169
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198729088
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, vooralsnog, er zijn politieke tendensen die YouTube enigszins sturen in wat ze wel en niet censureren. Simpelweg omdat het een partij is met veel macht.

Bij Twitter en de Twitterpresident was de politieke lading nog veel hoger.

Ik heb geen zin in een ministerie van de waarheid.
Ik ook niet daarom is het goed dat de fvd niet in de regering komt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 11:12:47 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198729094
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik ook niet daarom is het goed dat de fvd niet in de regering komt
Gelukkig is een wildgroei aan meldpunten ons bespaard gebleven.
Huilen dan.
  zondag 28 maart 2021 @ 11:13:26 #171
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198729102
quote:
Lekker aan het framen?
Waar blijven de foto's van de demonstranten met laserpennen en geslepen fietsstandaarden? Oh wacht dat wil je niet laten zien natuurlijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198729361
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Lekker aan het framen?
Waar blijven de foto's van de demonstranten met laserpennen en geslepen fietsstandaarden? Oh wacht dat wil je niet laten zien natuurlijk
Oh... die mag hij laten zien :Y graag zelfs... ik vond dit wel een mooie boodschap... dat is voor beide partijen.

pi_198729433
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 00:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Gezien.
Wat vind je er zelf van en waarom?
Sterk, aangezien ik geloof dat maatregelen een ander doel dienen dan het bestrijden van een virus.
Hoop dat ie de volgende keer verder ingaat om BBB, The great reset van het WEF. De relatie tussen Rutte/Kaag en Klaus Schwab etc,, die kant op zeg maar.
  zondag 28 maart 2021 @ 11:38:28 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198729485
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ministerie van de waarheid zou goed zijn, dat het feitenvrije geneuzel van jou en je matties keer op keer ontkracht moet worden wordt nogal vervelend. :P

Welke straffen wil je op bewust leugens blijven verspreiden gaan zetten? *O*
Als er een wetenschappelijk debat wordt gevoerd en politiek mengt zich daarin, en gaat censureren, is dat nogal beangstigend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198729487
quote:
Als mensen niet geloven dat corona gevaarlijk is dan wordt dat er wel ingeslagen door de politie.
pi_198729497
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oh jeetje, doe jij nu ook al huillie, sorry dat ik je gekwetst heb hoor
:')

Je bewijst wel echt keer op keer dat er niet met jou te praten valt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198729515
quote:
7s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En anderen hebben geen zin in een platform dat politici een podium biedt om ongestoord de grootste leugens te verspreiden. Zou er een middenweg zijn?
Ik ben bijna altijd tegen censuur, je kan het platform ook gewoon niet opzoeken?>
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 11:45:03 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198729598
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben bijna altijd tegen censuur, je kan het platform ook gewoon niet opzoeken?>
Is geen censuur. Alsof een platform verplicht is alles een podium te bieden. Wanneer de Telegraaf mijn ingezonden brief niet publiceert ga ik toch ook niet janken over censuur?
Huilen dan.
  zondag 28 maart 2021 @ 11:49:17 #180
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198729683
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')

Je bewijst wel echt keer op keer dat er niet met jou te praten valt.
Valt prima met mij te praten maar kom dan ajb met valide argumenten ipv ad hominems
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 12:20:27 #181
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198730213
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:40 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Als mensen niet geloven dat corona gevaarlijk is dan wordt dat er wel ingeslagen door de politie.
Jup, en deugmensjes kunnen daar geen genoeg van krijgen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198730270
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup, en deugmensjes kunnen daar gaan genoeg van krijgen.
pi_198730474
quote:
7s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is geen censuur. Alsof een platform verplicht is alles een podium te bieden. Wanneer de Telegraaf mijn ingezonden brief niet publiceert ga ik toch ook niet janken over censuur?
Het is geen open platform. Maar de media heeft inderdaad enigszins een politiek gevoelige rol... Onafhankelijkheid is dus erg belangrijk, geldt idem voor Youtube.

En aangezien daar subjectiviteit bij komt kijken is dat net even wat erger....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 13:00:34 #184
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198730869
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 12:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is geen open platform. Maar de media heeft inderdaad enigszins een politiek gevoelige rol... Onafhankelijkheid is dus erg belangrijk, geldt idem voor Youtube.

En aangezien daar subjectiviteit bij komt kijken is dat net even wat erger....
YouTube is ook geen open platform er gelden huisregels
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198730975
twitter

Maar ach, het zal wel los lopen. De overheden zullen het uit zichzelf wel afschaffen. Er wordt ook maar voor tijdelijk een hele infrastructuur voor opgetuigd. _O-
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198731043
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

YouTube is ook geen open platform er gelden huisregels
Die subjectief geïnterpreteerd (kunnen) worden.
Dat is bij politiek beladen filmpjes een risico.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198731106
Nog nooit zo veel mensen gezien bij de teststraat , wat een debieltjes

  zondag 28 maart 2021 @ 13:15:46 #188
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198731122
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die subjectief geïnterpreteerd (kunnen) worden.
Dat is bij politiek beladen filmpjes een risico.
Non-argument.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198731133
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Non-argument.
Lol?

Er zijn maar een handje vol gigantisch invloedrijke media kanalen, als die selectief gaan censureren is dat niet gezond hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 13:16:55 #190
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198731134
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:14 schreef PSVCL het volgende:
Nog nooit zo veel mensen gezien bij de teststraat , wat een debieltjes

[ link | afbeelding ]
Ja echt heel debiel om niet andere mensen ziek te willen maken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198731178
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:14 schreef PSVCL het volgende:
Nog nooit zo veel mensen gezien bij de teststraat , wat een debieltjes

[ link | afbeelding ]
Daar staan ze allemaal braaf in de rij, om de cijfers (onbewust natuurlijk, want gehersenspoeld) omhoog te krikken om binnen afzienbare tijd op een complete stay-at-home order af te stevenen. Alvast bedankt.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 28 maart 2021 @ 13:20:37 #192
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198731185
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lol?

Er zijn maar een handje vol gigantisch invloedrijke media kanalen, als die selectief gaan censureren is dat niet gezond hoor.
En dan wel blckbx e.d geloven die draaien en liegen :')

Maar als ik jou begrijp zou je willen dat stichting Martijn, of de KKK ook gewoon lekker alles wat binnen de wet valt op YouTube knallen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 13:28:27 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198731312
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lol?

Er zijn maar een handje vol gigantisch invloedrijke media kanalen, als die selectief gaan censureren is dat niet gezond hoor.
Wie heeft het over selectief? En al zou dat zo zijn, dan is het nog steeds geen censuur.
Huilen dan.
  zondag 28 maart 2021 @ 13:32:41 #194
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198731380
quote:
7s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Daar staan ze allemaal braaf in de rij, om de cijfers (onbewust natuurlijk, want gehersenspoeld) omhoog te krikken om binnen afzienbare tijd op een complete stay-at-home order af te stevenen. Alvast bedankt.
Je zou een punt hebben als niet ook de percentages positieve PCR tests stijgen. Gezien het feit dat ze dat wel doen is het dus onzin wat je roept
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 13:40:05 #195
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198731508


Er wordt al driftig geoefend in Amsterdam om het zo echt mogelijk te laten lijken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198731554
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En dan wel blckbx e.d geloven die draaien en liegen :')

Maar als ik jou begrijp zou je willen dat stichting Martijn, of de KKK ook gewoon lekker alles wat binnen de wet valt op YouTube knallen.
Je mag als YouTube prima guidelines hebben, het probleem wordt wanneer dat heel selectief wordt. Het gaat zo ver dat er hoogleraren en professoren die een verhaal vertellen van het medium worden geblockt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198731563
quote:
7s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:28 schreef Isdatzo het volgende:
dan is het nog steeds geen censuur.
Waarom niet?
Geluid X weghouden is prima censuur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198731583
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je zou een punt hebben als niet ook de percentages positieve PCR tests stijgen. Gezien het feit dat ze dat wel doen is het dus onzin wat je roept
Andere ziektes kunnen ook gewoon vaker voorkomen, geen idee waarom het percentage PCR zou moeten stijgen (het percentage Covid / andere ziekteverwekkers zou dan moeten stijgen)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 13:46:37 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198731623
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom niet?
Geluid X weghouden is prima censuur.
Anders pak even de definitie van censuur erbij.
Huilen dan.
pi_198731661
quote:
7s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Anders pak even de definitie van censuur erbij.
quote:
In moderne zin bestaat censuur uit elke poging om informatie, gezichtspunten of methoden van uitdrukking zoals kunst of schuttingtaal te verbannen.
Wikipedia definitie.

Informatie verbannen.

Dat kan je breder trekken naar vanuit politieke overwegingen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 13:54:34 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198731775
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:48 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

Wikipedia definitie.

Informatie verbannen.

Dat kan je breder trekken naar vanuit politieke overwegingen.
1) Dat is niet de definitie.
2) Je winkelt nu wel heel selectief. Welke passage volgde daarna?
3) Hoe valt het voorkomen dat je platform wordt gebruikt om nepnieuws of propaganda te verspreiden onder 'jouw' definitie?
Huilen dan.
pi_198731900
quote:
7s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

1) Dat is niet de definitie.
2) Je winkelt nu wel heel selectief. Welke passage volgde daarna?
3) Hoe valt het voorkomen dat je platform wordt gebruikt om nepnieuws of propaganda te verspreiden onder 'jouw' definitie?
Als je zo stellig bent in wat de definitie van een woord is, terwijl een woord cultureel op een bepaalde manier wordt gebruikt en mensen verschillende interpretaties hebben van dat woord, be my guest, maar deel dan even de definitie die jij wilt hanteren van het woord waar je het over wilt hebben, anders praten we langs elkaar heen.

Alles wat geweerd wordt is dan censuur. Dus ook nepnieuws verbieden danwel propaganda.

Het woord wordt echter iets meer in politieke context gebruikt, en dan met name in situaties waarin het gaat over de waarheid onderdrukken (boekverbrandingen en dergelijken).

Dat er wetenschappers gecensureerd zijn... wat een wetenschappelijk debat moeizaam maakt, is niet gezond voor een samenleving.

Pedofilie censureren zal wat minder tegenstand hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 14:12:47 #203
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198732061
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je zo stellig bent in wat de definitie van een woord is, terwijl een woord cultureel op een bepaalde manier wordt gebruikt en mensen verschillende interpretaties hebben van dat woord, be my guest, maar deel dan even de definitie die jij wilt hanteren van het woord waar je het over wilt hebben, anders praten we langs elkaar heen.

Alles wat geweerd wordt is dan censuur. Dus ook nepnieuws verbieden danwel propaganda.

Het woord wordt echter iets meer in politieke context gebruikt, en dan met name in situaties waarin het gaat over de waarheid onderdrukken (boekverbrandingen en dergelijken).

Dat er wetenschappers gecensureerd zijn... wat een wetenschappelijk debat moeizaam maakt, is niet gezond voor een samenleving.

Pedofilie censureren zal wat minder tegenstand hebben.
Een macht (autoriteit) die controleert op onwelgevallige informatie of meningen en de publicatie of verspreiding daarvan verhindert.
Huilen dan.
pi_198732087
quote:
7s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Een macht (autoriteit) die controleert op onwelgevallige informatie of meningen en de publicatie daarvan verhindert.
Dit invullen gaat je ook subjectieve afwegingen meegeven, wat is een macht / autoriteit?

Youtube is nogal een instituut, beïnvloed het politieke klimaat wel behoorlijk, omdat het zo groot is en er zoveel naar gekeken wordt.

Youtube kan tegenspraak tegen Covid consensus als onwelgevallig typeren, en van het platform afhalen en derhalve censureren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 14:25:34 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198732301
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit invullen gaat je ook subjectieve afwegingen meegeven, wat is een macht / autoriteit?

Youtube is nogal een instituut, beïnvloed het politieke klimaat wel behoorlijk, omdat het zo groot is en er zoveel naar gekeken wordt.

Youtube kan tegenspraak tegen Covid consensus als onwelgevallig typeren, en van het platform afhalen en derhalve censureren.
Dan ga je elders je boodschap verkondigen. Omdat jouw opvattingen niet welkom zijn op (bijvoorbeeld) facebook of youtube dan betekent dat niet dat er sprake is van censuur. Immers: er is geen controlerende macht die jou verbiedt je opvattingen op een andere manier te verspreiden.

Het recht op vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als de plicht om jou te faciliteren in het verspreiden van die mening.
Huilen dan.
pi_198732562
Hmm mijn respect voor dit virus is iets groter geworden:
https://www.stichtinghoor(...)e-effect-op-tinnitus

Ik heb al tinnitus maar dat hoeft wmb niet harder te worden. Aan de andere kant kan een gewone verkoudheid de herrie in mijn kop ook even doen toenemen.. Dus even wachten of om tijdelijke verhoging gaat of niet.

Kan me overigens het volgende bericht goed voorstellen:
https://www.forbes.com/si(...)innitus-contributed/

Wat een hel kan Tinnitus zijn..

Btw vannacht halve nacht lopen blaffen, dus maar laten testen.. Lijkt me heel sterk dat ik positief test want kom alleen buiten voor roken, peuken halen en boodschappen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198732640
quote:
7s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dan ga je elders je boodschap verkondigen. Omdat jouw opvattingen niet welkom zijn op (bijvoorbeeld) facebook of youtube dan betekent dat niet dat er sprake is van censuur. Immers: er is geen controlerende macht die jou verbiedt je opvattingen op een andere manier te verspreiden.

Het recht op vrijheid van meningsuiting is niet hetzelfde als de plicht om jou te faciliteren in het verspreiden van die mening.
Het gaat fout wanneer een medium, dat veel macht heeft over politieke opvattingen, selectief gaat censureren wat zij wel en niet welgevallig vinden.

Als dat nog enigszins objectief verloopt is er niks mis mee hoor, ieder platform zijn ding wat ze willen uitdragen.
Als dat is omdat de uitkomst van iets, of een mening over iets, niet in lijn is met de eigen mening... Dan deugt dat niet.

Tjah, zo kun je wel heel ver gaan ook, wat is faciliteren van verspreiden van een mening? Als een instantie zoveel invloed heeft als Youtube is het gewoon een enorme belemmering.

Dat gaat niet meer om faciliteren of niet, dat is dan gewoon tegenhouden.

Hopelijk zie jij net als ik dat dit politiek toch iets gevoeliger ligt dan dat een enkele kleine partij iets niet in het krantje wilt opnemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198732669
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Btw vannacht halve nacht lopen blaffen, dus maar laten testen.. Lijkt me heel sterk dat ik positief test want kom alleen buiten voor roken, peuken halen en boodschappen.
Je bent toch ziek, er zal dan toch iets je lichaam in gekomen zijn wat schade aanricht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198732710
Tinnitus klinkt idd heel kut.
Heb standaard oordopjes aan mijn sleutelbos hangen....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198732901
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:40 schreef ludovico het volgende:
Tinnitus klinkt idd heel kut.
Heb standaard oordopjes aan mijn sleutelbos hangen....
Had ik dat vroeger maar gedaan, maar ja toen zei men niks over Tinnitus en dacht je gehoorschade wel op te lossen met hoorapparaatjes..

Ben wel benieuwd wat Covid dan sloopt om tinnitus te geven.. Tast het een zenuw aan of sloopt het iets in het brein want de oorzaak van Tinnitus wordt meer en meer in het brein gezocht dan de oren bijv.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198734438
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
Hmm mijn respect voor dit virus is iets groter geworden:
https://www.stichtinghoor(...)e-effect-op-tinnitus

Ik heb al tinnitus maar dat hoeft wmb niet harder te worden. Aan de andere kant kan een gewone verkoudheid de herrie in mijn kop ook even doen toenemen.. Dus even wachten of om tijdelijke verhoging gaat of niet.

Kan me overigens het volgende bericht goed voorstellen:
https://www.forbes.com/si(...)innitus-contributed/

Wat een hel kan Tinnitus zijn..

Btw vannacht halve nacht lopen blaffen, dus maar laten testen.. Lijkt me heel sterk dat ik positief test want kom alleen buiten voor roken, peuken halen en boodschappen.

Vreselijk virus als het je ook nog eens tinnitus kan opleveren of verergeren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198736201
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:25 schreef mir1986 het volgende:

[..]

140000 bedrijven gestopt in plaats van de normale 80.000, ZZP'ers die hun baan kwijt geraakt zijn. Maar blijf jij maar geloven dat er geen grote economische crisis gaat komen.
Er zijn netto juist meer bedrijven bij gekomen, ondanks Corona.
  zondag 28 maart 2021 @ 17:37:02 #213
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198736564
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 17:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Er zijn netto juist meer bedrijven bij gekomen, ondanks Corona.
En die 80k slaat ook nergens op.

In totaal stopten er 21 procent meer ondernemers dan in 2019 voor een totaal van 159.041. Tegelijkertijd waren er 3 procent meer starters dan een jaar eerder, waarmee het aantal nieuwe ondernemingen op 236.589 uitkwam. Daarmee groeide het aantal ondernemingen met 78.312, ofwel 4 procent, tot een kleine 2,1 miljoen.

https://www.accountant.nl(...)ne%202%2C1%20miljoen.

Maar ja dat past niet in het narratief
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198737987
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 17:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Er zijn netto juist meer bedrijven bij gekomen, ondanks Corona.
Haal alle zzpers er maar af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198738943
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Haal alle zzpers er maar af.
Waarom? Ook dat is gestegen.
  zondag 28 maart 2021 @ 19:17:55 #216
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198739422
twitter

Nuff said

[ Bericht 33% gewijzigd door devlinmr op 28-03-2021 19:23:09 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 19:18:54 #217
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198739446
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom? Ook dat is gestegen.


Die waren volgens Mirt allemaal ontslagen

:Y
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198739533
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom? Ook dat is gestegen.
Omdat dat ontslagen mensen zijn. Omdat die groep minder werk heeft. Omdat het pure verborgen werkloosheid is daar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 19:30:05 #219
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198739607
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat dat ontslagen mensen zijn. Omdat die groep minder werk heeft. Omdat het pure verborgen werkloosheid is daar.
Helaas voor jou is het aantal werkelozen ook sterk gedaald de laatste maanden.
Sinds begin Corona iets gestegen maar nog steeds erg laag met 3,6%
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198739613
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:17 schreef devlinmr het volgende:

[ twitter ]
Nuff said
Er loopt iemand tussen met een idioot gedachtegoed. Wat moet dat zeggen dan?

Er zijn ook chirurgen die Sylvana Simons hebben gestemd. Alle chirurgen zijn nu radicale feministen?

Dat werkt niet zo..... Dat noemen we iedereen over een kam scheren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198739632
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Helaas voor jou is het aantal werkelozen ook sterk gedaald de laatste maanden.
Sinds begin Corona iets gestegen maar nog steeds erg laag met 3,6%
Dat is interessant. Goed teken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 19:32:43 #222
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198739674
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Helaas voor jou is het aantal werkelozen ook sterk gedaald de laatste maanden.
Sinds begin Corona iets gestegen maar nog steeds erg laag met 3,6%
Wat een zegen zo'n killervirus
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198739680
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat dat ontslagen mensen zijn. Omdat die groep minder werk heeft. Omdat het pure verborgen werkloosheid is daar.
Ah, dus al die nieuwe ZZP'ers verhuren zich nu uit aan het bedrijf waar ze eerst in loondienst werken?

Gebaseerd op welke informatie heb je die conclussie getrokken?
pi_198739714
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:30 schreef ludovico het volgende:

Er zijn ook chirurgen die Sylvana Simons hebben gestemd
Dat weet je helemaal niet.
pi_198739742
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Helaas voor jou is het aantal werkelozen ook sterk gedaald de laatste maanden.
Sinds begin Corona iets gestegen maar nog steeds erg laag met 3,6%
Ken ook eigenlijk helemaal niemand, in Nederland, die minder werk of inkomen heeft danzkij Corona.
  zondag 28 maart 2021 @ 19:38:43 #226
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198739781
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er loopt iemand tussen met een idioot gedachtegoed. Wat moet dat zeggen dan?

Er zijn ook chirurgen die Sylvana Simons hebben gestemd. Alle chirurgen zijn nu radicale feministen?
iig steunen ze het gedachtegoed anders zouden ze er niet op stemmen
quote:
Dat werkt niet zo..... Dat noemen we iedereen over een kam scheren.
Daar zou je je toch niet mee willen associëren. Als dit soort types meelopen en je wil dat inderdaad niet dan zorg je dat ze opbokken.
Maar blijkbaar vind men het prima

Oh en niet "iemand" hè. Meerdere iemanden

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 28-03-2021 19:53:33 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 19:46:38 #227
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198739921
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat een zegen zo'n killervirus
Vind je? Ik kan best zonder.
Is trouwens ook niet echt een killervirus is het wel? Vooral vervelend dat veel mensen ziek worden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 19:51:46 #228
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198740007
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Ken ook eigenlijk helemaal niemand, in Nederland, die minder werk of inkomen heeft danzkij Corona.
Paar studenten die hun bijbaan in de horeca kwijt zijn en een paar die in het hotelwezen zaten, maar nu ander werk gevonden hebben bij de bejaarden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198740862
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, dus al die nieuwe ZZP'ers verhuren zich nu uit aan het bedrijf waar ze eerst in loondienst werken?

Gebaseerd op welke informatie heb je die conclussie getrokken?
1. Dat staat nergens.
2. Het is een verwachting, het slaat nergens op om massaal opeens zzper te worden in een tijd waarin er naar verwachting minder bedrijvigheid is.

Tis veel logischer dat dat noodgedwongen is. Maar dat is mijn mening.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198740894
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet.
Klopt maar tis wel vrij waarschijnlijk. Maar totaal niet het punt wat ik wilde maken met die post.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198740944
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

iig steunen ze het gedachtegoed anders zouden ze er niet op stemmen
[..]

Daar zou je je toch niet mee willen associëren. Als dit soort types meelopen en je wil dat inderdaad niet dan zorg je dat ze opbokken.
Maar blijkbaar vind men het prima

Oh en niet "iemand" hè. Meerdere iemanden
Grappig. Wie zegt dat men daar zich wilt associeren met een insignificant onbekend persoon?

Jij legt die link, verder niemand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198741055
twitter


''Ze loodsten ons het afgelopen jaar door de crisis en probeerden keer op keer feit van fictie te onderscheiden''

  zondag 28 maart 2021 @ 20:39:12 #233
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198741115
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Grappig. Wie zegt dat men daar zich wilt associeren met een insignificant onbekend persoon?

Jij legt die link, verder niemand.
Bekende personen en zeker niet insignificant gezien het strafblad en geschiedenis van de groepen aanwezig.
Wellicht zouden de demonstranten wat beter om zich heen moeten kijken als ze daar zijn. Ze waren zeer herkenbaar

Ik heb de link niet gelegd, dat was Hans de Vreij.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198741249
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

1. Dat staat nergens.
2. Het is een verwachting, het slaat nergens op om massaal opeens zzper te worden in een tijd waarin er naar verwachting minder bedrijvigheid is.

Tis veel logischer dat dat noodgedwongen is. Maar dat is mijn mening.
Het lijkt mij juist logisch dat er meer bedrijfjes begonnen worden. Er zijn veel mensen, vooral in coronatijd, die online iets beginnen, en daar goed mee verdienen..
pi_198741320
Ach ja, de rijken hebben nu datgene in hun bezit wat de armen verloren hebben. 3,7 om 3,9. De rijken zijn weer rijker geworden.
  zondag 28 maart 2021 @ 20:54:53 #236
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198741459
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:49 schreef mir1986 het volgende:
Ach ja, de rijken hebben nu datgene in hun bezit wat de armen verloren hebben. 3,7 om 3,9. De rijken zijn weer rijker geworden.
? :?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 28 maart 2021 @ 21:07:37 #237
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198741769
twitter


_O-
En we blijven liegen en bedriegen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198742233
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist logisch dat er meer bedrijfjes begonnen worden. Er zijn veel mensen, vooral in coronatijd, die online iets beginnen, en daar goed mee verdienen..
Online marketing is een ramp en om dat goed neer te zetten, kost duizenden en duizenden euro's.

Als je even simpel een webshpop in elkaar te flansen en daarmee binnen te lopen, kom je bedrogen uit.
pi_198742271
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist logisch dat er meer bedrijfjes begonnen worden. Er zijn veel mensen, vooral in coronatijd, die online iets beginnen, en daar goed mee verdienen..
Mweh de economie groeit niet sneller dan de technologische ontwikkeling. En mensen zitten nu vaker zonder inkomen omdat er grote marktverstoringen zijn.

Het valt me allemaal redelijk mee hoor de cijfers ik had erger verwacht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198742723
Goed nieuws voor jullie: vanavond was de allerlaatste uitzending ooit van Zondag met Lubach. Dat zal een hoop negatieve publiciteit voor wappies schelen.

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198743412
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bekende personen en zeker niet insignificant gezien het strafblad en geschiedenis van de groepen aanwezig.
Wellicht zouden de demonstranten wat beter om zich heen moeten kijken als ze daar zijn. Ze waren zeer herkenbaar

Ik heb de link niet gelegd, dat was Hans de Vreij.
Geen flauw benul wie ze zijn en allemaal leuk, maar als je ergens voor protesteert dan laat je je dat toch niet afpakken omdat er mongolen tussen lopen?

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 28-03-2021 22:36:28 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198743431
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 21:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Goed nieuws voor jullie: vanavond was de allerlaatste uitzending ooit van Zondag met Lubach. Dat zal een hoop negatieve publiciteit voor wappies schelen.

Lubach was wel leuk. Wel enorme D66 invalshoek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198743463
Anyhow, als je vindt dat demonstreren belangrijk is laat je je dat niet afpakken door radicale idioten zou ik zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198743616
twitter
pi_198743713
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 22:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
3 miljoen lijkt me een beetje veel niet?

5% van de populatie kanker per jaar lijkt me al te fors. Als men 80 wordt en 50% krijgt kanker.. Dan zit je op jaarlijks 2.5% van de populatie met kanker.

Das 1.5 miljoen oid voor UK.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 22:53:25 #246
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198744004
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 22:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

3 miljoen lijkt me een beetje veel niet?

5% van de populatie kanker per jaar lijkt me al te fors. Als men 80 wordt en 50% krijgt kanker.. Dan zit je op jaarlijks 2.5% van de populatie met kanker.

Das 1.5 miljoen oid voor UK.
Het gaat toch ook niet om diagnoses maar sec om gemiste scans?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198744254
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het gaat toch ook niet om diagnoses maar sec om gemiste scans?
Kvind het nog steeds een raar getal. Veel te hoog.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 23:30:51 #248
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198744633
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 22:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geen flauw benul wie ze zijn en allemaal leuk, maar als je ergens voor protesteert dan laat je je dat toch niet afpakken omdat er mongolen tussen lopen?
Nee, dus of ze laten dat wel gebeuren of ze vinden het prima dat die lui er zijn.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198744837
PANDA (Pandemics – data and analysis) has been outspoken with regards to the policy-makers' reaction to Covid-19, lockdowns and other approaches to the virus. Its viewpoints have ruffled feathers over the past year, with many in the establishment openly hostile towards the group of actuaries, accountants, economists and other professionals who participate in the global think tank. Nick Hudson, co-founder of PANDA, spoke at the inaugural BizNews Investment Conference in March 2021. Here's his keynote address.

pi_198745659
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Online marketing is een ramp en om dat goed neer te zetten, kost duizenden en duizenden euro's.

Als je even simpel een webshpop in elkaar te flansen en daarmee binnen te lopen, kom je bedrogen uit.
De moeilijkheidsgraad doet er niet toe, ik zeg alleen dat het een feit is dat er meer bedrijven worden gelanceerd, en de cijfers om die bewering te staven zijn er ook. Online marketing is overigens helemaal geen ramp, maar makkelijk is het ook niet, dat is verder irrelevant want je kan er een adequate partner voor inschakelen. Ik kan dat weten, want het is mijn core business.

[ Bericht 0% gewijzigd door illusions op 29-03-2021 06:02:34 ]
pi_198746053
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 23:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, dus of ze laten dat wel gebeuren of ze vinden het prima dat die lui er zijn.
Rare conclusie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198746077
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Rare conclusie.
Zie jij nog andere mogelijkheden dan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198746202
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 23:47 schreef weetjewel5 het volgende:
PANDA (Pandemics – data and analysis) has been outspoken with regards to the policy-makers' reaction to Covid-19, lockdowns and other approaches to the virus. Its viewpoints have ruffled feathers over the past year, with many in the establishment openly hostile towards the group of actuaries, accountants, economists and other professionals who participate in the global think tank. Nick Hudson, co-founder of PANDA, spoke at the inaugural BizNews Investment Conference in March 2021. Here's his keynote address.

Denk je dat ze in Brazilië naar deze man geluisterd hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 29-03-2021 09:56:29 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198746382
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 22:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
bOe HoE zE dOeN eEn DaNsJe. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 29 maart 2021 @ 09:21:16 #255
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198746595
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 21:07 schreef devlinmr het volgende:
[ twitter ]

_O-
En we blijven liegen en bedriegen
Pijnlijk :D .
Huilen dan.
pi_198747796
twitter


Volgens Marion Koopmans gisteren bij op1 zitten we nog jarenlang in een (klimaat)lockdown dus. En in 2025 krijgen we SPARS.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 29 maart 2021 @ 11:31:07 #257
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198748108
Council of Europe ofwel Europees parlement:

https://pace.coe.int/pdf/2e0ee40b5d6c4e2e5df5467478961f7561e651733326667a8259ffe25682ae848428feba12/resolution%202361.pdf

Bij Punt 7, 7.3.1.ensure that citizens are informed that the vaccination is NOT mandatory and that no one is politically, socially, or otherwise pressured to get themselves vaccinated, if they do not wish to do so themselves;7.3.2.ensure that no one is discriminated against for not having been vaccinated, due to possible health risks or not wanting to be vaccinated;
pi_198748177
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:31 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:
Council of Europe ofwel Europees parlement:

https://pace.coe.int/pdf/2e0ee40b5d6c4e2e5df5467478961f7561e651733326667a8259ffe25682ae848428feba12/resolution%202361.pdf

Bij Punt 7, 7.3.1.ensure that citizens are informed that the vaccination is NOT mandatory and that no one is politically, socially, or otherwise pressured to get themselves vaccinated, if they do not wish to do so themselves;7.3.2.ensure that no one is discriminated against for not having been vaccinated, due to possible health risks or not wanting to be vaccinated;
Je gaat al fout bij je eerste en enige zin: Council of Europe is geen onderdeel van het Europees Parlement. Het is een adviesorgaan wat het Europese Parlement gewoon kan negeren en dat ook regelmatig doet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 29 maart 2021 @ 12:02:43 #259
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198748582
->adviesorgaan

Dank je wel voor je correctie :)
pi_198748765
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:02 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:
->adviesorgaan

Dank je wel voor je correctie :)
Ik heb hier weken geleden al geschreven over het Council of Europe. Ze adviseren het Europees Parlement over mensenrechten en wanneer dat in hun ogen geschonden word door 1 of meerdere lidstaten.
Weken geleden adviseerde deze raad dat mensenrechten geschonden zouden worden door verplichte testen als je van het ene Europese land naar het andere wilde reizen. En ze adviseerde sterk tegen een invoering van een Europees vaccinatiepaspoort waar je veel voordelen mee zou hebben tov ongevaccineerden.

Die adviezen heeft het Europees Parlement genegeerd. Een paar dagen na hun advies werden de eerste verplichte tests ingevoerd en meerdere landen hebben al een Europees vaccinatiebewijs ingevoerd. Nederland werkt daar nog aan. Dat advies wat in jouw post staat dateert van die tijd en is dus al weken genegeerd. De EU en het Europees Parlement gaat niets doen met dit advies.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198750803
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 21:07 schreef devlinmr het volgende:
[ twitter ]

_O-
En we blijven liegen en bedriegen
Als ik alle filmpjes bekijk heb ik ook m'n bedenkingen of deze mensen ook echt allemaal veteranen en verpleegkundigen zijn, maargoed ik ben geen expert. Ik ben dus even op zoek gegaan naar die meerdere personen die haar aanwezen als schoonmaakster. Ik ben geen twitterguru, maar onderstaande lijkt het enige bericht te zijn. Het komt wat onsamenhangend over. Iets met een lang overleden vriendin die ooit wat zei over haar?
twitter

Enig idee waar die andere berichten staan?
pi_198751234
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]

Volgens Marion Koopmans gisteren bij op1 zitten we nog jarenlang in een (klimaat)lockdown dus. En in 2025 krijgen we SPARS.
Auteur spreker geograaf retail vastgoed marktonderzoek marathons zang gitaar #WaaromStenenWinkelsWinnen

Die zal er zelf wel verstand van hebben inderdaad. :')
pi_198751612
EXPERTS(!!) ZEGGEN
VOLGENS DE EXPERTS!!!

DE EXPERTS!! _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door PSVCL op 29-03-2021 16:05:05 ]
pi_198751747
twitter
pi_198752096
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:28 schreef Document1 het volgende:

[..]

Auteur spreker geograaf retail vastgoed marktonderzoek marathons zang gitaar #WaaromStenenWinkelsWinnen

Die zal er zelf wel verstand van hebben inderdaad. :')
Don't shoot the messenger.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198752195
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:04 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat de bewindslieden van Europa er ook wel achter zijn gekomen dat het geen hol uitmaakt of je wel of niet een lockdown hebt, dit echter toegeven is politieke zelfmoord want leg het maar eens uit aan de bevolking dat ze een jaar lang opgesloten hebben gezeten voor niets en al die ondernemers die hun zaak hebben verloren door het irrationele lockdownbeleid gevoerd door angst en hysterie. Daarom blijven ze continue de schijn op houden dat lockdowns de enige weg zijn. Het is bovendien natuurlijk ook een hele mooie kans om de globalistische Great Reset agenda er door te drukken.

Waar we nu inzitten is de grootste scam ooit, politici zijn in een web verstikt geraakt van hun eigen leugens en tunnelvisie. En nog zien mensen het niet.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198752299
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Waar we nu inzitten is de grootste scam ooit, politici zijn in een web verstikt geraakt van hun eigen leugens en tunnelvisie. En nog zien mensen het niet.
Is Brazilië ook 'een scam' volgens jou en het bewijs dat lockdowns onzin zijn?
En is het niet bijzonder dat heel de wereld meewerkt aan dit complot?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198752473
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is Brazilië ook 'een scam' volgens jou en het bewijs dat lockdowns onzin zijn?
En is het niet bijzonder dat heel de wereld meewerkt aan dit complot?
Altijd maar weer dat vergelijken met een land waar het weer slecht gaat. Kost wel veel moeite om zo'n land te vinden he? 1. De situatie aldaar wordt ontzettend opgeblazen in de media om de angst er in te houden. 2. Het zorgsysteem, logitiek en afstemming is daar van bedroevend niveau. 3. De bevolking leeft in slechte omstandigheden en hun gezondheid is over het algemeen ook slecht.

Vergelijk Europa eens met de VS waar staten zonder regels geen significant verschil tonen met de staten waar men wel regeltjes en lockdowns heeft en Zweden bijvoorbeeld. Die vergelijking is beter te maken dan een vergelijking met een derde wereldland met ontoereikende voorzieningen.

Je leidt onder het Bergamosyndroom.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198752483
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat de bewindslieden van Europa er ook wel achter zijn gekomen dat het geen hol uitmaakt of je wel of niet een lockdown hebt, dit echter toegeven is politieke zelfmoord want leg het maar eens uit aan de bevolking dat ze een jaar lang opgesloten hebben gezeten voor niets en al die ondernemers die hun zaak hebben verloren door het irrationele lockdownbeleid gevoerd door angst en hysterie. Daarom blijven ze continue de schijn op houden dat lockdowns de enige weg zijn. Het is bovendien natuurlijk ook een hele mooie kans om de globalistische Great Reset agenda er door te drukken.

Waar we nu inzitten is de grootste scam ooit, politici zijn in een web verstikt geraakt van hun eigen leugens en tunnelvisie. En nog zien mensen het niet.
Volledig mee eens, we worden van alle kanten genaaid.

twitter


Hoe kan je deze mensen nog geloven terwijl ze leugen na leugen verkondingen ? Leugens die een grote impact hebben op het leven
  maandag 29 maart 2021 @ 17:08:02 #270
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198752490
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat de bewindslieden van Europa er ook wel achter zijn gekomen dat het geen hol uitmaakt of je wel of niet een lockdown hebt, dit echter toegeven is politieke zelfmoord want leg het maar eens uit aan de bevolking dat ze een jaar lang opgesloten hebben gezeten voor niets en al die ondernemers die hun zaak hebben verloren door het irrationele lockdownbeleid gevoerd door angst en hysterie. Daarom blijven ze continue de schijn op houden dat lockdowns de enige weg zijn. Het is bovendien natuurlijk ook een hele mooie kans om de globalistische Great Reset agenda er door te drukken.

Waar we nu inzitten is de grootste scam ooit, politici zijn in een web verstikt geraakt van hun eigen leugens en tunnelvisie. En nog zien mensen het niet.
Ik las deze vandaag, weet er verder nog weinig van.

Government of Norway indicted for crimes against humanity

Various investigators conduct investigations, in collaboration with lawyers and advocates. The 2nd Nuremberg Tribunal is a fact. Its act has been in preparation for months now.
This is under the leadership of German lawyer Dr. Reiner Fuellmich, who is currently filing a class action. What is a class action? A class action, also called a representative action or group claim, is a form of jurisprudence in which a large group of people collectively bring a claim before the court or in which a certain class of defendants is prosecuted.

And now good news from Norway:
A group of researchers from Norway have filed a lawsuit against the corona policy.
The Norwegian government is being sued for crimes against humanity.
A report on this has been sent to the Ålesund police station.
A copy of the report is currently being sent to the International Criminal Court and then released on the Internet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198752529
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Volledig mee eens, we worden van alle kanten genaaid.

[ twitter ]

Hoe kan je deze mensen nog geloven terwijl ze leugen na leugen verkondingen ? Leugens die een grote impact hebben op het leven
Ehm misschien omdat ik de effecten een "milde" corona infectie bij meerdere mensen in mijn directe omgeving heb gezien
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198752534
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik las deze vandaag, weet er verder nog weinig van.

Government of Norway indicted for crimes against humanity

Various investigators conduct investigations, in collaboration with lawyers and advocates. The 2nd Nuremberg Tribunal is a fact. Its act has been in preparation for months now.
This is under the leadership of German lawyer Dr. Reiner Fuellmich, who is currently filing a class action. What is a class action? A class action, also called a representative action or group claim, is a form of jurisprudence in which a large group of people collectively bring a claim before the court or in which a certain class of defendants is prosecuted.

And now good news from Norway:
A group of researchers from Norway have filed a lawsuit against the corona policy.
The Norwegian government is being sued for crimes against humanity.
A report on this has been sent to the Ålesund police station.
A copy of the report is currently being sent to the International Criminal Court and then released on the Internet.

Leuk maar kansloos
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198752578
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik las deze vandaag, weet er verder nog weinig van.

Government of Norway indicted for crimes against humanity

Various investigators conduct investigations, in collaboration with lawyers and advocates. The 2nd Nuremberg Tribunal is a fact. Its act has been in preparation for months now.
This is under the leadership of German lawyer Dr. Reiner Fuellmich, who is currently filing a class action. What is a class action? A class action, also called a representative action or group claim, is a form of jurisprudence in which a large group of people collectively bring a claim before the court or in which a certain class of defendants is prosecuted.

And now good news from Norway:
A group of researchers from Norway have filed a lawsuit against the corona policy.
The Norwegian government is being sued for crimes against humanity.
A report on this has been sent to the Ålesund police station.
A copy of the report is currently being sent to the International Criminal Court and then released on the Internet.

Aanpakken, wat mij betreft komen ze er hier ook niet mee weg. Maar we kunnen er wel zeker van zijn dat er achter de schermen enorm hard gewerkt wordt om regeringen wereldwijd voor een tribunaal te slepen, en dat stemt mij gerust.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198752785
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Volledig mee eens, we worden van alle kanten genaaid.

[ twitter ]

Hoe kan je deze mensen nog geloven terwijl ze leugen na leugen verkondingen ? Leugens die een grote impact hebben op het leven
En dan nog hun advies nemen om de vaccinatie te hebben.
I wouldn't trust any of those fuckheads to tell me the right time of day.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198753238
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer overtuigd te raken dat de bewindslieden van Europa er ook wel achter zijn gekomen dat het geen hol uitmaakt of je wel of niet een lockdown hebt, dit echter toegeven is politieke zelfmoord want leg het maar eens uit aan de bevolking dat ze een jaar lang opgesloten hebben gezeten voor niets en al die ondernemers die hun zaak hebben verloren door het irrationele lockdownbeleid gevoerd door angst en hysterie. Daarom blijven ze continue de schijn op houden dat lockdowns de enige weg zijn. Het is bovendien natuurlijk ook een hele mooie kans om de globalistische Great Reset agenda er door te drukken.

Waar we nu inzitten is de grootste scam ooit, politici zijn in een web verstikt geraakt van hun eigen leugens en tunnelvisie. En nog zien mensen het niet.
Naar mijn idee heeft Maurice de Hond gewoon gelijk.

Met zijn allen carnaval vieren in een dampende bar zal effect hebben op het aantal besmettingen.

Voor al het overige mag je je toch afvragen of we niet meer schade doen dan goed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198753347
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Altijd maar weer dat vergelijken met een land waar het weer slecht gaat. Kost wel veel moeite om zo'n land te vinden he? 1. De situatie aldaar wordt ontzettend opgeblazen in de media om de angst er in te houden. 2. Het zorgsysteem, logitiek en afstemming is daar van bedroevend niveau. 3. De bevolking leeft in slechte omstandigheden en hun gezondheid is over het algemeen ook slecht.

Vergelijk Europa eens met de VS waar staten zonder regels geen significant verschil tonen met de staten waar men wel regeltjes en lockdowns heeft en Zweden bijvoorbeeld. Die vergelijking is beter te maken dan een vergelijking met een derde wereldland met ontoereikende voorzieningen.
je bedoelt staten als Florida die er hun eigen telsysteem op na houden en toch stiekem regels hebben omdat ze niet luisteren naar de governor

Of Zweden wat het slechter doet dan zijn buurlanden.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198753472
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

1: je bedoelt staten als Florida die er hun eigen telsysteem op na houden en toch stiekem regels hebben omdat ze niet luisteren naar de governor

2: Of Zweden wat het slechter doet dan zijn buurlanden.
1: heb je daar bewijs voor?

2: Natuurlijk doet Zweden het minder goed dan Noorwegen vanaf het begin af aan al extreem voorzichtig heeft gedaan. En Zweden zet niet alles in op het rekken van levens maar ziet de nationale gezondheid breder dan dat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198754206
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

1: heb je daar bewijs voor?
Gedeeltelijk hier

https://www-tampabay-com.(...)states-politifact%2F

https://www-washingtonpos(...)11f89ee46_story.html

https://www.npr.org/2020/(...)ency?t=1617038769404
quote:
2: Natuurlijk doet Zweden het minder goed dan Noorwegen vanaf het begin af aan al extreem voorzichtig heeft gedaan. En Zweden zet niet alles in op het rekken van levens maar ziet de nationale gezondheid breder dan dat.
Maar net werd geroepen dat ze het zo goed doen :?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198755083

Bij mij in de buurt heb je ook weer cirkels in de parken:
https://indebuurt.nl/rott(...)damse-parken~167227/

[ Bericht 23% gewijzigd door voetbalmanager2 op 29-03-2021 20:37:27 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198757083
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:27 schreef devlinmr het volgende:

[
Maar net werd geroepen dat ze het zo goed doen :?
Doen ze ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198757151
quote:
1:

.. Kijk er nog even goed naar zou ik zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198757472
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Doen ze ook.
Maar minder dan Noorwegen en Finland en Denemarken... Landen die vergelijkbaar zijn.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198757510
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar minder dan Noorwegen en Finland en Denemarken... Landen die vergelijkbaar zijn.
Noorwegen Finland slopen de vrijheden wel wat meer. En vanaf het begin ook (scheelt wat, als je moet mitigeren moet je zo vroeg mogelijk erin knallen).

Denemarken geen idee wat ze daar doen maar okay.

Gezondheid is niet het ontbreken van covid. Laat staan welvaart.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 29 maart 2021 @ 22:02:42 #284
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198757563
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:

En Zweden zet niet alles in op het rekken van levens maar ziet de nationale gezondheid breder dan dat.
Waar doet men dat wel dan :? .
Huilen dan.
pi_198757707
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 22:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waar doet men dat wel dan :? .
Covid sterfte heel duur beprijzen? Alle landen waar het compleet wordt onderdrukt en het hele land stilstaat.

Maareh wat wij doen is ook nie goedkoop.

Zweden is gelijk begonnen met doorleven met corona.

Hier in NL doen we eigenlijk alles net niet.

Misschien is onze zorgcapaciteit te klein voor de strategie die we voeren. Weet ik het.. Ook die open grenzen helpen niet mee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 29 maart 2021 @ 23:36:48 #286
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198758911
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:59 schreef yinxs het volgende:

[..]

Als ik alle filmpjes bekijk heb ik ook m'n bedenkingen of deze mensen ook echt allemaal veteranen en verpleegkundigen zijn, maargoed ik ben geen expert. Ik ben dus even op zoek gegaan naar die meerdere personen die haar aanwezen als schoonmaakster. Ik ben geen twitterguru, maar onderstaande lijkt het enige bericht te zijn. Het komt wat onsamenhangend over. Iets met een lang overleden vriendin die ooit wat zei over haar?
[ twitter ]
Enig idee waar die andere berichten staan?
Ik deed enkele jaren geleden schoonmaken in het ziekenhuis, ziekenhuis betaalde mij; ik was officieel daarom ook zorgpersoneel.
pi_198759054
Ach als Ollongren niet in quarantaine hoeft, waarom dan wel al die kinderen die nergens last van hebben. Dat maakt niet uit ofzo?
pi_198759420
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 23:50 schreef mir1986 het volgende:
Ach als Ollongren niet in quarantaine hoeft, waarom dan wel al die kinderen die nergens last van hebben. Dat maakt niet uit ofzo?
Omdat de eens eventueel iets verkeerd doet, is dat geen vrijbrief voor anderen om dat ook te doen.
pi_198759641
En omdat één persoon testen ook veel eenvoudiger is dan al die kinderen.

Het is net zo'n kromme redenering als beweren dat demonstraties best kunnen omdat je zelf niet ziek bent geworden |:(

Of de suggestie dat wij ook best wel meer kunnen toelaten omdat een ander land dat ook doet 8)7

Wat betreft de Staten in de VS die (op eigen houtje) opengaan/-gingen het advies van het hoofd van de CDC:



Om nog maar niet te spreken van het idee dat regeringen wereldwijd voor een tribunaal gesleept gaan worden :')

Etc etc .... :+

Enfin amusant is het allemaal wel :D

Ik heb trouwens (zoals beloofd) bij de laatste keer boodschappen doen bij Appie opgelet op het aantal maskerloze klanten :P

Afgezien van een paar (kleine) kinderen niet eentje kunnen vinden :N

Het zou ook niet in mij opkomen om daar iets van te zeggen trouwens laat staan boos te gaan kijken of zo...

Die persoon zal er wel een goede reden voor hebben denk ik dan.

Of anders is het een Wappie :6

Maar die herken je vast wel omdat ze anderen weer scherp in de gaten houden hoe ze kijken natuurlijk :+

Als laatste nog een tip voor mensen die het Spaans benauwd krijgen van een avondklok: misschien is de aanschaf van een hond een idee? Niet alleen (fantastisch) gezelschap, je komt ook nog eens buiten en het kan zelfs na 9 uur *O*

Je moet er wel goed voor kunnen zorgen natuurlijk :( En het liefst eentje uit de opvang O+

Fijne voortzetting allen! :* :W

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 30-03-2021 06:32:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198760467
twitter



Het RIVM draagt zelf niet eens mondkapjes _O-
pi_198760495
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:00 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]


Het RIVM draagt zelf niet eens mondkapjes _O-
Waarom zouden ze?

Vanaf 1 december draagt u verplicht een mondkapje als u werkt in een publieke binnenruimte. Bijvoorbeeld op het station, vliegveld of een museum. Ook als u een contactberoep heeft, zoals kapper of rij-instructeur, moet u een mondkapje op. Op andere werkplekken is het niet wettelijk verplicht om een mondkapje te dragen.

https://www.rijksoverheid(...)dkapje%20te%20dragen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198760514
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom zouden ze?

Vanaf 1 december draagt u verplicht een mondkapje als u werkt in een publieke binnenruimte. Bijvoorbeeld op het station, vliegveld of een museum. Ook als u een contactberoep heeft, zoals kapper of rij-instructeur, moet u een mondkapje op. Op andere werkplekken is het niet wettelijk verplicht om een mondkapje te dragen.

https://www.rijksoverheid(...)dkapje%20te%20dragen.
Heb je hem ook weer, werk je voor Hugo ? _O-


J
pi_198760555
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom zouden ze?

Vanaf 1 december draagt u verplicht een mondkapje als u werkt in een publieke binnenruimte. Bijvoorbeeld op het station, vliegveld of een museum. Ook als u een contactberoep heeft, zoals kapper of rij-instructeur, moet u een mondkapje op. Op andere werkplekken is het niet wettelijk verplicht om een mondkapje te dragen.

https://www.rijksoverheid(...)dkapje%20te%20dragen.
twitter
pi_198760667
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ja en?

Wat begrijp je niet aan " Uw werkgever MAG u verplichten"

Echt weer spijkers op laag water zoeken dit
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198760679
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heb je hem ook weer, werk je voor Hugo ? _O-

J
Betaald beter dan werken voor Engel... Wat krijg jij daar eigenlijk voor? Gratis danslessen of een gratis cursus haarvlechten?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 10:06:41 #296
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198761120
https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-meer-effectief

_O-

Voor sommige oogklepgangers mogelijk onverwacht, maar binnen een jaar dus weer vanaf voren af aan beginnen.

Steeds meer berichten zoals dit druppelen binnen om zo het volk klaar te stomen voor verlenging/herhaling/continuïteit van deze ellende

Vaccineren? ‘T kan beter “ezeltje prikje” gaan heten als het volk dit alles blijft slikken _O-
Mai pben rai~!
pi_198761278
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Betaald beter dan werken voor Engel... Wat krijg jij daar eigenlijk voor? Gratis danslessen of een gratis cursus haarvlechten?
_O-
Ben geen Controlled opposition, Engel hoort bij jullie
  dinsdag 30 maart 2021 @ 10:17:45 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198761290
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Heb je hem ook weer, werk je voor Hugo ? _O-

J
misschien moet je de regels nog even doorlezen!

Mooi voorbeeld, op mijn werk is dus een mondkapje nodig , ALS dus collega's zich binnen een straal van 1,5 meter bevinden.
Je loopt niet de gehele dag met mondkapje voor..
nja mij maakt geen hol uit, enige nadeel van ding is dat mijn bril wel eens beslaat!

Als ik in de voedsel industrie had gewerkt zoals bijvoorbeeld Johma dan had ik speciale jas werkschoenen haar netje en mondkapje voor moeten hebben de hele dag!!
gek genoeg leven al die werknemers nog, je zou verwachten na lezen van BNW dat de meeste niet ouder dan 25 zouden worden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198761297
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:06 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-meer-effectief

_O-

Voor sommige oogklepgangers mogelijk onverwacht, maar binnen een jaar dus weer vanaf voren af aan beginnen.

Steeds meer berichten zoals dit druppelen binnen om zo het volk klaar te stomen voor verlenging/herhaling/continuïteit van deze ellende

Vaccineren? ‘T kan beter “ezeltje prikje” gaan heten als het volk dit alles blijft slikken _O-
Was allang bekent hoor. Blijven vaccineren, waarschijnlijk alleen nog maar de meest kwetsbare groepen net als bij de griepprik.

Geen idee waarom je dit lachwekkend vindt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198761307
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 10:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O-
Ben geen Controlled opposition, Engel hoort bij jullie
Wie volg jij dan... die ex junk? Of heb je je "eigen onderzoek gedaan?"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 10:27:12 #301
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198761433
En dicht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')