De gespiegelde verklaring voor een onverklaarde stijging is een onverklaarde daling.quote:
Je alternatieve verklaring is dat het onverklaarbaar is?quote:Op zondag 28 maart 2021 10:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
De gespiegelde verklaring voor een onverklaarde stijging is een onverklaarde daling.
Entropie.quote:Op zondag 28 maart 2021 10:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je alternatieve verklaring is dat het onverklaarbaar is?
Nee, het gaat over tegengewerkt wordenquote:Op zondag 28 maart 2021 10:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Complot? Hoezo? Dit gaat over youtube.
Er zijn vele effecten, maar voornamelijk menselijk handelen kun je beïnvloeden.quote:Op zondag 28 maart 2021 10:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nogmaals, wat zorgt er dan voor dat die R waarde niet joko't? Als de maatregelen zoveel effect hebben zou het toch gelijk moeten stijgen ook daar? Zijn er misschien factoren buiten het menselijk handelen die meer effect hebben in de formule?
Door youtube?quote:Op zondag 28 maart 2021 10:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, het gaat over tegengewerkt worden
Die kan je beïnvloeden, maar is die leidend in de R waarde?quote:Op zondag 28 maart 2021 10:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Er zijn vele effecten, maar voornamelijk menselijk handelen kun je beïnvloeden.
zie de linksquote:
Je hebt gelijk... Het is een deus ex machinaquote:Vooralsnog denk ik juist dat er een onverklaarbare stijging is die meer maatregelen triggerd, dat het vervolgens weer daalt, ja zou maatregel X kunnen zijn maar je kan andere verklaringen niet uitsluiten, dat het nou eenmaal een outlier was dat het omhoog schoot.
Dat erop gereageerd wordt is duidelijk en te verklaren.
Virussen springen van mens op mens. Vermijdt nauw contact en een virus verspreidt zich moeilijker. Iets wat we in de middeleeuwen al wistenquote:Op zondag 28 maart 2021 10:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die kan je beïnvloeden, maar is die leidend in de R waarde?
Waarom dan die seizoenseffecten? Virussen kunnen beter "springen" in de winter?quote:Op zondag 28 maart 2021 10:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Virussen springen van mens op mens. Vermijdt nauw contact en een virus verspreidt zich moeilijker. Iets wat we in de middeleeuwen al wisten
Maar blijkbaar na 1 jaar in de moderne wereld door sommigen nog steeds in twijfel moet worden getrokken.quote:Op zondag 28 maart 2021 10:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Virussen springen van mens op mens. Vermijdt nauw contact en een virus verspreidt zich moeilijker. Iets wat we in de middeleeuwen al wisten
YouTube is een private onderneming die zelf bepaalt wat wel en niet acceptabel is.quote:Op zondag 28 maart 2021 10:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Door youtube?
Je mag best punt voor punt bespreken wat je stom vindt aan wat hij zegt hoor, reageer ik er allicht nog op.
Maar je gebruikt weer veel grote woorden denk ik voor helemaal niks. Youtube censureert en dat is vervelend in verkiezingstijd voor een politieke partij. Lijkt me logisch.
Klopt, vooralsnog, er zijn politieke tendensen die YouTube enigszins sturen in wat ze wel en niet censureren. Simpelweg omdat het een partij is met veel macht.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
YouTube is een private ondernemingen die zelf bepaalt wat wel en niet acceptabel is.
Jij gebruikt polariserende termen terwijl die eigenlijk ongepast zijn, sociale media heeft nogal wat macht om opinies te sturen dus geheel terecht dat ze onderwerp zijn van de politiek.quote:
En anderen hebben geen zin in een platform dat politici een podium biedt om ongestoord de grootste leugens te verspreiden. Zou er een middenweg zijn?quote:Op zondag 28 maart 2021 11:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klopt, vooralsnog, er zijn politieke tendensen die YouTube enigszins sturen in wat ze wel en niet censureren. Simpelweg omdat het een partij is met veel macht.
Bij Twitter en de Twitterpresident was de politieke lading nog veel hoger.
Ik heb geen zin in een ministerie van de waarheid.
Oh jeetje, doe jij nu ook al huillie, sorry dat ik je gekwetst heb hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 11:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij gebruikt polariserende termen terwijl die eigenlijk ongepast zijn, sociale media heeft nogal wat macht om opinies te sturen dus geheel terecht dat ze onderwerp zijn van de politiek.
Ministerie van de waarheid zou goed zijn, dat het feitenvrije geneuzel van jou en je matties keer op keer ontkracht moet worden wordt nogal vervelend.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:02 schreef ludovico het volgende:
Ik ook niet daarom is het goed dat de fvd niet in de regering komtquote:Op zondag 28 maart 2021 11:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klopt, vooralsnog, er zijn politieke tendensen die YouTube enigszins sturen in wat ze wel en niet censureren. Simpelweg omdat het een partij is met veel macht.
Bij Twitter en de Twitterpresident was de politieke lading nog veel hoger.
Gelukkig is een wildgroei aan meldpunten ons bespaard gebleven.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik ook niet daarom is het goed dat de fvd niet in de regering komt
Lekker aan het framen?quote:Op zondag 28 maart 2021 11:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Maardatwistjew1
[ afbeelding ]
Oh... die mag hij laten zienquote:Op zondag 28 maart 2021 11:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Lekker aan het framen?
Waar blijven de foto's van de demonstranten met laserpennen en geslepen fietsstandaarden? Oh wacht dat wil je niet laten zien natuurlijk
Sterk, aangezien ik geloof dat maatregelen een ander doel dienen dan het bestrijden van een virus.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Gezien.
Wat vind je er zelf van en waarom?
Als er een wetenschappelijk debat wordt gevoerd en politiek mengt zich daarin, en gaat censureren, is dat nogal beangstigend.quote:Op zondag 28 maart 2021 11:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ministerie van de waarheid zou goed zijn, dat het feitenvrije geneuzel van jou en je matties keer op keer ontkracht moet worden wordt nogal vervelend.![]()
Welke straffen wil je op bewust leugens blijven verspreiden gaan zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |