abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198728531
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke andere verklaringen?
De gespiegelde verklaring voor een onverklaarde stijging is een onverklaarde daling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 maart 2021 @ 10:27:11 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198728600
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

De gespiegelde verklaring voor een onverklaarde stijging is een onverklaarde daling.
Je alternatieve verklaring is dat het onverklaarbaar is? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198728621
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je alternatieve verklaring is dat het onverklaarbaar is? :?
Entropie.

Er zijn zoveel factoren die meespelen. Men lijkt de maatregelen maar steeds te zien als het leidende voorwerp. Ik geloof daar niet in.

Het milieu
En eventueel het interactie effect tussen milieu en gedrag.

Zullen veel meer leidend zijn in de besmettingsaantallen / R waarde.

Maar krijg dat maar eens accuraat in je model, er zijn teveel moeilijk meetbare factoren die meespelen.

Ik vind dat Maurice het heel netjes doet allemaal.
Sowieso het seizoenskarakter van virussen is veelzeggend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198728825
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Complot? Hoezo? Dit gaat over youtube.
Nee, het gaat over tegengewerkt worden
pi_198728856
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nogmaals, wat zorgt er dan voor dat die R waarde niet joko't? Als de maatregelen zoveel effect hebben zou het toch gelijk moeten stijgen ook daar? Zijn er misschien factoren buiten het menselijk handelen die meer effect hebben in de formule?
Er zijn vele effecten, maar voornamelijk menselijk handelen kun je beïnvloeden.
pi_198728859
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, het gaat over tegengewerkt worden
Door youtube?

Je mag best punt voor punt bespreken wat je stom vindt aan wat hij zegt hoor, reageer ik er allicht nog op.
Maar je gebruikt weer veel grote woorden denk ik voor helemaal niks. Youtube censureert en dat is vervelend in verkiezingstijd voor een politieke partij. Lijkt me logisch.
pi_198728864
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Er zijn vele effecten, maar voornamelijk menselijk handelen kun je beïnvloeden.
Die kan je beïnvloeden, maar is die leidend in de R waarde?
pi_198728877
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Laat dat dan in een grafiek zien.
zie de links
quote:
Vooralsnog denk ik juist dat er een onverklaarbare stijging is die meer maatregelen triggerd, dat het vervolgens weer daalt, ja zou maatregel X kunnen zijn maar je kan andere verklaringen niet uitsluiten, dat het nou eenmaal een outlier was dat het omhoog schoot.

Dat erop gereageerd wordt is duidelijk en te verklaren.
Je hebt gelijk... Het is een deus ex machina
pi_198728902
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die kan je beïnvloeden, maar is die leidend in de R waarde?
Virussen springen van mens op mens. Vermijdt nauw contact en een virus verspreidt zich moeilijker. Iets wat we in de middeleeuwen al wisten
pi_198728911
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Virussen springen van mens op mens. Vermijdt nauw contact en een virus verspreidt zich moeilijker. Iets wat we in de middeleeuwen al wisten
Waarom dan die seizoenseffecten? Virussen kunnen beter "springen" in de winter?

Ventilatie ventilatie ventilatie
#Team Maurice de Hond.
pi_198728952
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar blijkbaar na 1 jaar in de moderne wereld door sommigen nog steeds in twijfel moet worden getrokken. _O-

Ik had het idee dat we toch wel slimmer waren als in de middeleeuwen. :P
pi_198728962
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Door youtube?

Je mag best punt voor punt bespreken wat je stom vindt aan wat hij zegt hoor, reageer ik er allicht nog op.
Maar je gebruikt weer veel grote woorden denk ik voor helemaal niks. Youtube censureert en dat is vervelend in verkiezingstijd voor een politieke partij. Lijkt me logisch.
YouTube is een private onderneming die zelf bepaalt wat wel en niet acceptabel is.

Haga doet huillie en speelt slachtoffer
pi_198728976
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

YouTube is een private ondernemingen die zelf bepaalt wat wel en niet acceptabel is.
Klopt, vooralsnog, er zijn politieke tendensen die YouTube enigszins sturen in wat ze wel en niet censureren. Simpelweg omdat het een partij is met veel macht.

Bij Twitter en de Twitterpresident was de politieke lading nog veel hoger.

Ik heb geen zin in een ministerie van de waarheid.
pi_198728986
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:00 schreef devlinmr het volgende:
Haga doet huillie en speelt slachtoffer
Jij gebruikt polariserende termen terwijl die eigenlijk ongepast zijn, sociale media heeft nogal wat macht om opinies te sturen dus geheel terecht dat ze onderwerp zijn van de politiek.
  zondag 28 maart 2021 @ 11:06:32 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198729021
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt, vooralsnog, er zijn politieke tendensen die YouTube enigszins sturen in wat ze wel en niet censureren. Simpelweg omdat het een partij is met veel macht.

En anderen hebben geen zin in een platform dat politici een podium biedt om ongestoord de grootste leugens te verspreiden. Zou er een middenweg zijn?
Huilen dan.
pi_198729058
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij gebruikt polariserende termen terwijl die eigenlijk ongepast zijn, sociale media heeft nogal wat macht om opinies te sturen dus geheel terecht dat ze onderwerp zijn van de politiek.
Oh jeetje, doe jij nu ook al huillie, sorry dat ik je gekwetst heb hoor
pi_198729070
quote:

Ministerie van de waarheid zou goed zijn, dat het feitenvrije geneuzel van jou en je matties keer op keer ontkracht moet worden wordt nogal vervelend. :P

Welke straffen wil je op bewust leugens blijven verspreiden gaan zetten? *O*
pi_198729088
quote:

[..]

Ik ook niet daarom is het goed dat de fvd niet in de regering komt
  zondag 28 maart 2021 @ 11:12:47 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198729094
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik ook niet daarom is het goed dat de fvd niet in de regering komt
Gelukkig is een wildgroei aan meldpunten ons bespaard gebleven.
Huilen dan.
pi_198729102
quote:
Lekker aan het framen?
Waar blijven de foto's van de demonstranten met laserpennen en geslepen fietsstandaarden? Oh wacht dat wil je niet laten zien natuurlijk
pi_198729361
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Lekker aan het framen?
Waar blijven de foto's van de demonstranten met laserpennen en geslepen fietsstandaarden? Oh wacht dat wil je niet laten zien natuurlijk
Oh... die mag hij laten zien :Y graag zelfs... ik vond dit wel een mooie boodschap... dat is voor beide partijen.

pi_198729433
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 00:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Gezien.
Wat vind je er zelf van en waarom?
Sterk, aangezien ik geloof dat maatregelen een ander doel dienen dan het bestrijden van een virus.
Hoop dat ie de volgende keer verder ingaat om BBB, The great reset van het WEF. De relatie tussen Rutte/Kaag en Klaus Schwab etc,, die kant op zeg maar.
  zondag 28 maart 2021 @ 11:38:28 #174
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198729485
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ministerie van de waarheid zou goed zijn, dat het feitenvrije geneuzel van jou en je matties keer op keer ontkracht moet worden wordt nogal vervelend. :P

Welke straffen wil je op bewust leugens blijven verspreiden gaan zetten? *O*
Als er een wetenschappelijk debat wordt gevoerd en politiek mengt zich daarin, en gaat censureren, is dat nogal beangstigend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')