Interviews coderenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
F1 kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Gelukkig heb ik @skysherrif aan mijn zijdequote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet in ESF heel erg je best doen om met wansmaak op te vallen, gelukkig.
Ik heb het nog niet gehoord, en dat probeer ik zo te houden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Ook weer zoiets waar ik tot voor kort nooit had gehoord, Donnie
Donnie is dan weer één van de weinigen waar ik wel van had gehoord.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:26 schreef Koen66 het volgende:
Ook weer zoiets waar ik tot voor kort nooit had gehoord, Donnie
Ik wist niet dat ie kan zingen. Maar ja, zijn voetbalcarrière gaat niet zo best op het moment.quote:
Heel lang gedacht dat hij het broertje van Dave Roelvink wasquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik @:skysherrif aan mijn zijde
Op radio5 was Donnie vandaag en hij was zo aan het stotteren. Zo knap dat je wel kan zingen/rappen
Zou jij het gedaan hebben?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:44 schreef Koen66 het volgende:
Wat was het stoer geweest als het NL elftal juist in Turkije een statement had gemaakt. Maar dat durfden ze geheid niet de mietjes
Erdogod boos op Ruttequote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wat zou er in het ergste geval kunnen gebeuren?
Weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat de voetballers en de KNVB geen zin hadden om daar achter te komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Erdogan die je laat oppakken ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja vraag me nog steeds af wat dan het ergste zou zijn geweest haha. Een standje van de UEFA. Mogelijk een boete meer gaan ze toch echt niet doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat de voetballers en de KNVB geen zin hadden om daar achter te komen.
quote:
Nee dat denk ik ook niet maar ik kan me wel voorstellen dat het weer een hoop gedoe zou veroorzaken. Bovendien kan je dan ook niet uitslaten dat Turkije straks in Nederland ook ergens gaat tegen protesteren als reactie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja vraag me nog steeds af wat dan het ergste zou zijn geweest haha. Een standje van de UEFA. Mogelijk een boete meer gaan ze toch echt niet doen.
Erdogan is een rare kwibus, maar die begrijpt ook wel dat je niet zomaar het nederlands elftal kan laten oppakken tijdens een officiele interland. Vraag me ook waarom ze dat zouden doen bij een protest tegen Qatar
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zit de winnaar van The Voice, Dani, er niet ook? Zijn grote droom is om op het Eurovisiepodium op te treden (en hij heeft van mij ook wel een gunfactorMet een goed liedje mag ie, lekker zichzelf, helemaal eigen, vaak een goede zanger)
De term 'mensenrechten' is voor Erdogod ook een beetje een dingetje, eenbeetje maar. Wellicht dat ie het ook als aanval op z'n eigen geliefde land zou zienquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja vraag me nog steeds af wat dan het ergste zou zijn geweest haha. Een standje van de UEFA. Mogelijk een boete meer gaan ze toch echt niet doen.
Erdogan is een rare kwibus, maar die begrijpt ook wel dat je niet zomaar het nederlands elftal kan laten oppakken tijdens een officiele interland. Vraag me ook waarom ze dat zouden doen bij een protest tegen Qatar
Hahaha wat leukquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In de limo ernaartoe werd Dani het pas verteld, helemaal aan het fangirlen en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |