Nah, wat is dit nou weer?quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Niet met jou smeerjeps!!
Parlez vous een beetje Henk?quote:
Heb de deur vast opengezet, kun je zo doorlopen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Niet met jou smeerjeps!!
DURFDE IK DAT MAAR HEquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:03 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Bel Wais en zeg dat je poesje zich verveelt en of hij ermee wil spelen
Mij niet mentionenquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Okselzweet @:IceCreamSandwich @:Boze_Eend @:BasenAad @:Domme_Gans @:Kopiko @:Fcu030 @:pferdfahrer @:Verbruikersnaam @:JochemSjakie @:Spinazieruiker @:Phoenyx @:Mikeytt @:Nine @:Varkenshart @:Pendule @:0kselhaar @:datismijnmening @:MenkieTT @:Jameshond7 @:Pausnicolaas @:Geerd
Lopen? Ik rol je woonkamer in en dan ga jij deze corpulente asjkenazi maar eens goed verwennen!quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:55 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Heb de deur vast opengezet, kun je zo doorlopen.
Ik jou in de kontquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik jou ook, pats recht op die ooge
Es lädt... es lädt... Ich will nicht, dass es lädt! Wenn es lädt... dann... muss man immer so lange AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Zie dit nu pas ik ga dit morgen met jou doen baby Feniksquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:18 schreef phoenyx het volgende:
@:naardegallemiezen
https://www.crazygames.com/game/madalin-stunt-cars-2
Op de 'Play now' knop klikken
Dan na een paar seconden op de knop 'Play' (na 'made with unity etc.')
De knop 'Multiplayer' klikken
[ afbeelding ]
Het zo invullen en dan rechts 'join room' klikken en dan spelen we een spelletje
Oke, hopen dat ik het dan niet te druk heb met mijn vrijdag pre-nachtbagger topicquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zie dit nu pas ik ga dit morgen met jou doen baby Feniks
Mij niet mentionenquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Okselzweet @:IceCreamSandwich @:Boze_Eend @:BasenAad @:Domme_Gans @:Kopiko @:Fcu030 @:pferdfahrer @:Verbruikersnaam @:JochemSjakie @:Spinazieruiker @:Phoenyx @:Mikeytt @:Nine @:Varkenshart @:Pendule @:0kselhaar @:datismijnmening @:MenkieTT @:Jameshond7 @:Pausnicolaas @:Geerd
Zeker, ben echter net thuis 2,5 uur gereden 7:00 op voor 5 uur durende OK dus geef me even wat tijd om te douchen, te plassen en te eten and i'm all yours Feniksquote:
Oy sorry ik ben zo breindood maar natuurlijk hoor jij er ook bij (en iedereen die ik voor de rest vergeten ben)quote:
Mis ik iets?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:29 schreef JochemSjakie het volgende:
Jammer dat diegene die ons zo genaamd haat toch weer eventjes aandacht kwam opeisen.
Hey laat jij eens even je pikkebaas zien ouwe papoeaquote:
Ik heb je gespotquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:10 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Feniks ik zit hier door Almere West te cruisen waar de fuck ben jij
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey laat jij eens even je pikkebaas zien ouwe papoea
Ik WIST dat je dit ging doen smeerlapquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:40 schreef phoenyx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lig op naardegallemiezen
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
there you go zeebaars
Ff tandje minder tegen Flippert, hè?!quote:
Don´t worry Flip houdt wel van hardquote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ff tandje minder tegen Flippert, hè?!
Ja was leuk Fenyxxxxx sorry ik was te moe volgende keer doe ik langer en maak ik je kontje helemaal kapotquote:
Ja geeft niet kwam wel goed uit want moest toch switchen naar de laptop dus kon niet echt lang meer gemakkelijk spelen uberhauptquote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja was leuk Fenyxxxxx sorry ik was te moe volgende keer doe ik langer en maak ik je kontje helemaal kapot
Dat ziet eruit als een leuk spelletje. Doet me denken aan zo een auto-race spelletje die ik nog uit het MS-DOS games tijdperk had.quote:
Phienix ik ben present geef me ff 1 minuutjequote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:55 schreef phoenyx het volgende:
@:justink @:naardegallemiezen present?
Ik ga een spel uitzoeken
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:18 schreef phoenyx het volgende:
Voor wie wil spelen, ik heb een nieuw spel gevonden:
https://www.crazygames.com/game/dragon-simulator-multiplayer
Daarin speel je een draak, zelf verder nog niet gespeeld dus ben benieuwd.
Als je op die link hebt geklikt kiezen voor 'Play now'
In het hoofdmenu dan 'Play'
Private kiezen
[ afbeelding ]
En dan als naam die je wil joinen: FOK!
Ik zie je als je gejoined bent en kan het spel dan daarna starten
Presentquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Phienix ik ben present geef me ff 1 minuutje
Het spel werkte niet goed, 1 keer kunnen spelen,quote:
wordt er nog wat gespeeld azebis>?quote:
Toen niet meer maar waren toen ook iets van 1,5 uur bezig geweest al.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wordt er nog wat gespeeld azebis>?
Ik moet zo gaan rijden, ik ben om 20:15 denk ik wel weer present.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Toen niet meer maar waren toen ook iets van 1,5 uur bezig geweest al.
@:justink @:naardegallemiezen straks ook nog weer? En ieder ander die wil..
Zijn er nog andere geinteresseerden?quote:Op zondag 28 maart 2021 16:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Toen niet meer maar waren toen ook iets van 1,5 uur bezig geweest al.
@:justink @:naardegallemiezen straks ook nog weer? En ieder ander die wil..
Denk dat we hier een beetje bot gaan vangen, misschien in GAM. Maar @Naardegallemiezen gaat ook skribbl spelen zei ze dus gaat sowieso niet een random spelletje met ons spelen dit keer denk ik. Wel een goede poging maar dit is een beetje net als mijn pre-nachtbagger, ben al blij dat er 2 zijn die willenquote:
Das waar. Wellicht een andere keer. Sommige dingen moeten ook spontaan gebeuren...quote:Op zondag 28 maart 2021 20:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Denk dat we hier een beetje bot gaan vangen, misschien in GAM. Maar @:naardegallemiezen gaat ook skribbl spelen zei ze dus gaat sowieso niet een random spelletje met ons spelen dit keer denk ik. Wel een goede poging maar dit is een beetje net als mijn pre-nachtbagger, ben al blij dat er 2 zijn die willen
Nou ja spontaan ben ik hier niet zo'n fan van want dan komt er in de praktijk weinig van terecht. Was wel een tijd met shellshockers dat veel mensen gewoon meededen. Denk dat ik een topic ga maken om wat meer structuur te geven met wat meer vaste tijden etc. denk dat er dan wel wat meer animo zal zijnquote:Op zondag 28 maart 2021 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Das waar. Wellicht een andere keer. Sommige dingen moeten ook spontaan gebeuren...
Hé?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:23 schreef Fcu030 het volgende:
Pas maar op dat de rijdende rechter niet voorbij komt zoeven.
naardegallemiezen wil nog wel weer spelen na deze ronde van skribbl. Jij ook?quote:Op zondag 28 maart 2021 20:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Das waar. Wellicht een andere keer. Sommige dingen moeten ook spontaan gebeuren...
Ah gemist, was ff tv kijken... next timequote:Op zondag 28 maart 2021 21:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
naardegallemiezen wil nog wel weer spelen na deze ronde van skribbl. Jij ook?
Jaja je wil alleen spelen als er echt een meid bij isquote:Op zondag 28 maart 2021 22:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah gemist, was ff tv kijken... next time
Dat soberzoquote:Op zondag 28 maart 2021 22:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jaja je wil alleen spelen als er echt een meid bij is
Zegt een boer tegen een scheet.quote:
Kan alleen vanaf 22:00. Tot die tijd ben ik van m'n zolderkamer afquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Vandaag eitjes schieten? Of een ander spel? Of geen tijd?
quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik dacht er net nog aan. Let’s do it, ik kan met een halfuurtje/uurtje welquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:54 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik kan over een uur pas ongeveer, nu eerst de park nog even checkenquote:Op zaterdag 3 april 2021 15:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik dacht er net nog aan. Let’s do it, ik kan met een halfuurtje/uurtje wel
Prima Feniks, ik ben ook nog kapot van avond/nachtdienst dus lmw.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik kan over een uur pas ongeveer, nu eerst de park nog even checken
Jij anders straks een spel aanmaken (ben nog weer even thuis, park is vlakbij) en dan een tijdstip geven 18:30 ofzo misschien dat mensen gegeten hebben en dat je dan een paar mensen lokt om mee te doen?quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Prima Feniks, ik ben ook nog kapot van avond/nachtdienst dus lmw.
Onze hete neuqsekz ''avond/nachtdienst'' noemenquote:Op zaterdag 3 april 2021 16:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Prima Feniks, ik ben ook nog kapot van avond/nachtdienst dus lmw.
Prima joh, wordt wel rond 19 en hoop dat ik wakker kan blijven, sliep net ff ongemerkt 10 min 🥴quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:46 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jij anders straks een spel aanmaken (ben nog weer even thuis, park is vlakbij) en dan een tijdstip geven 18:30 ofzo misschien dat mensen gegeten hebben en dat je dan een paar mensen lokt om mee te doen?
Tsja aangezien ik al het werk moet doen kan je dat wel zo noemen!quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:51 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Onze hete neuqsekz ''avond/nachtdienst'' noemen
Kan nu ook iets van een half uur als je wilquote:Op zaterdag 3 april 2021 17:15 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Prima joh, wordt wel rond 19 en hoop dat ik wakker kan blijven, sliep net ff ongemerkt 10 min 🥴
Als je wil kan ik je masseren.quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:15 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Prima joh, wordt wel rond 19 en hoop dat ik wakker kan blijven, sliep net ff ongemerkt 10 min 🥴
Ja lijkt me leuk maak jij hem aan? Dan kom ik er gezellig bij.quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Kan nu ook iets van een half uur als je wil
Seks met okselzweet weer zekerquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:02 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Luister ff ik ben net wakker ik moet een pakket afleveren zo, ik ben er vnv sws wel maar dit kwam tussendoor
Ben er nog niet klaar voor, vanavond maak ik hem pas open.quote:Op zaterdag 3 april 2021 19:32 schreef okselzweet het volgende:
Mijn pakketje ligt voor je klaar hoor @:naardegallemiezen
Prima, hoelaat?quote:Op zondag 4 april 2021 15:55 schreef phoenyx het volgende:
@:naardegallemiezen @:justink
Gister niks meer gehoord dus dat was wel een intensief pakketje
Vandaag?
https://www.crazygames.co(...)razyShare=4dxpekbme2quote:
Werkt nietquote:Op zondag 4 april 2021 16:20 schreef phoenyx het volgende:
https://www.crazygames.co(...)razyShare=4dxwjccp5n
Die eieren blijven maar laden....quote:Op zondag 4 april 2021 16:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Wie komt er ff eieren bevruchten schieten?
@:Okselzweet
@:IceCreamSandwich
@:Boze_Eend
@:Mikeytt
@:datismijnmening
@:Banaanvragen
@:Skidzor
@:Domme_Gans
@:puzziepie
@:Fcu030
@:Verbruikersnaam
@:JustinK
@:Pausnicolaas
Ow God vandaar. in het hoofdmenu kan je dat doen. Bewegen met awsd, q is granaat gooien, schieten linkermuisknop, wapen kiezen kan je doen als je dood bent (of begint) 1 uit de 7 ofzo en reload is rquote:Op zondag 4 april 2021 16:58 schreef Domme_Gans het volgende:
Hoe verander ik mijn naam naar Domme_Gans en hoe beweeg ik over het veld? Blijf maar staan in het hoekje.
quote:Op zondag 4 april 2021 17:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ow God vandaar. in het hoofdmenu kan je dat doen. Bewegen met awsd, q is granaat gooien, schieten linkermuisknop, wapen kiezen kan je doen als je dood bent (of begint) 1 uit de 7 ofzo en reload is r
Nou niet verkeerd bedoeld maar je leek niet echt te bewegen nee vandaar. Join je weer? @JustinK waar ben jij plots?quote:
Hoe weet jij wat @Boze_Eend en ik net deden?quote:Op zondag 4 april 2021 17:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
mooi spel @:okselzweet @:boze_eend
Ik kan wel tegen een stootje!quote:Op zondag 4 april 2021 17:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou niet verkeerd bedoeld maar je leek niet echt te bewegen nee vandaar. Join je weer? @:justink waar ben jij plots?
Met Phoenyx spelen is altijd leuk hij speelt altijd eerlijk en neemt winnen serieus.quote:Op zondag 4 april 2021 17:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
mooi spel @:okselzweet @:boze_eend
Ja maar dat is zo'n miezerigequote:Op zondag 4 april 2021 17:15 schreef IceCreamSandwich het volgende:
druk op E dan ga je naar secondary gun
Huh ik kom net onder de douche vandaan?quote:Op zondag 4 april 2021 17:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik ben op het moment een kanjerdikke kip aan het klaarmaken om zo lekker op te smikkelen.
Omdat het niet vegan is?quote:Op zondag 4 april 2021 17:50 schreef Fcu030 het volgende:
Ik kan en mag dat spelletje helaas niet spelen.
Nja juist welquote:
Primaquote:Op zondag 4 april 2021 18:31 schreef phoenyx het volgende:
Rond 20:00 weer een spelletje ongeveer? Iedereen even eten etc.
Puzzie heeft een ban in ONZ, en het gamed toch niet al te lekker op mijn 12'5 inch laptop. Ik doe wel scribl denk ik.quote:Op zondag 4 april 2021 19:18 schreef phoenyx het volgende:
@:naardegallemiezen, @:domme_gans @:IceCreamSandwich
@:banaanvraag
@:boze_eend
@:aanmodderfakker
@:okselzweet
Jullie ook?
Zeker meiskequote:Op zondag 4 april 2021 19:18 schreef phoenyx het volgende:
@:naardegallemiezen, @:domme_gans @:IceCreamSandwich
@:banaanvraag
@:boze_eend
@:aanmodderfakker
Jullie ook?
12'5 inchquote:Op zondag 4 april 2021 20:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ja op zo'n klein scherm is het ook moeilijk
Ik ga niet inloggen in zoom voor jouquote:Op zondag 4 april 2021 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
en meer
Kom eieren bevruchten en in die discord dan stelletje lapzwansen
Zit nog ff midden in een fap sessiequote:Op zondag 4 april 2021 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
en meer
Kom eieren bevruchten en in die discord dan stelletje lapzwansen
Dank je wel schatjequote:Op maandag 5 april 2021 13:28 schreef JustinK het volgende:
Fijne 2e Paasdag lieve eierknallers van me![]()
[ afbeelding ]
@:Naardegallemiezen @:phoenyx @:IceCreamSandwich @:Domme_Gans @:okselzweet @:JochemSjakie @:Mikeytt
Goed plaatjequote:Op maandag 5 april 2021 13:28 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
@:Naardegallemiezen @:phoenyx @:IceCreamSandwich @:Domme_Gans @:okselzweet @:JochemSjakie @:Mikeytt
Is goed. Moet vanmiddag nog wel weg, maar kan sowieso vanavond vanaf 20:00 en misschien eerder ook nog wel ff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, aan jou valt toch niets te missenquote:Op maandag 5 april 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
Ja haal me nu maar uit die lijst, ik speel dit spel toch niet
Wat lief van jequote:Op maandag 5 april 2021 13:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Goed, aan jou valt toch niets te missen
quote:Op maandag 5 april 2021 13:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is goed. Moet vanmiddag nog wel weg, maar kan sowieso vanavond vanaf 20:00 en misschien eerder ook nog wel ff.
Doet de rest ook weer mee?Skribbl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief hoor jij ook gr Gerda en een poot van Sjors❤quote:Op maandag 5 april 2021 13:28 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2021 14:49 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
KEN JE NOG HARDER SCHREEUWE IK HOOR JE NIET!
Wil niet veel zeggen habib. Maar moet dat opgenomen worden? Wil geen wahed big brother spelen of zo.quote:
Hoeft ook niet hoor, was het vanavond ook niet van plan trouwens, doe het vooral als ik zelf spelletjes speel.quote:Op maandag 5 april 2021 15:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen habib. Maar moet dat opgenomen worden? Wil geen wahed big brother spelen of zo.
Ik hou het wel bij skribbl.Livestreamen waarom man, wat voegt dat toe?
Hé jullie speelden?quote:Op maandag 5 april 2021 14:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Rest in peace my beloved ears
Jij kan vanaf nu al wel? Laten we eens kijken of we wat mensen kunnen optrommelenquote:
ik ben lichtelijk geïntimideerd geraakt door @Naardegallemiezen haar zwoele stemquote:Op maandag 5 april 2021 19:40 schreef Boze_Eend het volgende:
@:icecreamsandwich @:okselzweet doen jullie mee en doen jullie voice ding of wat?
Dus jij doet niet met voice dinges want ik ben bang om te praten.quote:Op maandag 5 april 2021 19:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
ik ben lichtelijk geïntimideerd geraakt door @:naardegallemiezen haar zwoele stem
om 20.00 uur wel ff roepen, anders vergeet ik t weerquote:Op maandag 5 april 2021 19:40 schreef phoenyx het volgende:
@:Naardegallemiezen
@:PausNicolaas
@:Harvest89
@:spinazieruiker
@:MenkieTT
@:jameshond7
@:Moass
@:0kselhaar
@:JochemSjakie
@:BasEnAad
@:de_boswachter
@:Kluun1985
@:phoenyx
@:Hamzoef
@:VarkensHart
@:Socios
@:sp3c
@:jerney
@:jochemsjakie
Vanavond om 20:00 beginnen we weer, linkje volgt dan
voice chat hoeft sowieso niet zo van mij. dat is veel te ongemakkelijk icm met mijn mentaal beperkte posts altijd, terwijl ik eigenlijk echt een schatje ben in het echt.quote:Op maandag 5 april 2021 19:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dus jij doet niet met voice dinges want ik ben bang om te praten.
NIET MET MIJN VOETEN SPELEN!!quote:Op maandag 5 april 2021 19:40 schreef phoenyx het volgende:
maar misschien ook welquote:Op maandag 5 april 2021 19:44 schreef okselzweet het volgende:
[..]
voice chat hoeft sowieso niet zo van mij. dat is veel te ongemakkelijk icm met mijn mentaal beperkte posts altijd, terwijl ik eigenlijk echt een schatje ben in het echt.
Phoenyix wil graag die zit in de discord.quote:Op maandag 5 april 2021 19:44 schreef okselzweet het volgende:
[..]
voice chat hoeft sowieso niet zo van mij. dat is veel te ongemakkelijk icm met mijn mentaal beperkte posts altijd, terwijl ik eigenlijk echt een schatje ben in het echt.
Wat wordt het dan jullie gaan mij sowieso uitlachenquote:Op maandag 5 april 2021 19:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
maar misschien ook wel
ik weet het niet
ja phoenyx wil wel meer.quote:Op maandag 5 april 2021 19:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Phoenyix wil graag die zit in de discord.
Ja ik hoef dus ook niet opgenomen te worden.quote:Op maandag 5 april 2021 19:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
ja phoenyx wil wel meer.
als ik te horen ben op een livestream ga ik soberso niet in een voice chat praten.
krijg je van die rare figuren zoals @:okselzweet die dan gewoon mee gaan luisteren.
Ja maar ik zit zo met discord te prutsen dat ik niet eens weet of het me gaat lukken. Gister maakte iemand anders het aanquote:
Amai gisteren likte u 't wel!quote:Op maandag 5 april 2021 19:46 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Alsof iemand aan die gore stinkpoten van je wil zitten
Ik dacht de livestream.quote:Op maandag 5 april 2021 19:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja maar ik zit zo met discord te prutsen dat ik niet eens weet of het me gaat lukken. Gister maakte iemand anders het aan
Je druk gewoon op spraak kanaal en gaat er eentje in.quote:Op maandag 5 april 2021 19:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja maar ik zit zo met discord te prutsen dat ik niet eens weet of het me gaat lukken. Gister maakte iemand anders het aan
Dommer zijn dan @Boze_Eendquote:Op maandag 5 april 2021 19:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je druk gewoon op spraak kanaal en gaat er eentje in.
Tis goe meej oe.quote:Op maandag 5 april 2021 19:40 schreef phoenyx het volgende:
Ik ga me nergenens voor registrerenquote:Op maandag 5 april 2021 19:50 schreef phoenyx het volgende:
https://discord.gg/ypW7nmCF dit is als het goed is een werkende discord van gisteren
Ja dat hoeft ook niet volgens mij...quote:Op maandag 5 april 2021 19:52 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik ga me nergenens voor registreren
Ja dat vraag ik godver ook alquote:
Proteïnekwarkkopquote:Op maandag 5 april 2021 19:50 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik lik niemand zijn poten, daar heb ik @:Boze_Eend voor
phoenyx wil gewoon jouw zwoele stem horenquote:Op maandag 5 april 2021 19:53 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik krijg een claim je account bullshit...
waar?quote:
Geef nieuwe uitnodiging dan.quote:Op maandag 5 april 2021 20:25 schreef phoenyx het volgende:
Nog iets van 10 minuten dan start ik een nieuw shellshock spel, lijkt me dat er dan wel wat klandizie moet zijn niet waar
zelfde link als net?quote:
Zijn jullie dom? NIET MET MIJN VOETEN SPELENquote:Op maandag 5 april 2021 20:36 schreef phoenyx het volgende:
@:erney
zet dan ook link ofzoquote:Op maandag 5 april 2021 20:36 schreef phoenyx het volgende:
@:erney
Als ik jou stem hoor, is het direct klaar. Als ik jou was zou ik het dus niet doen, want dan hou ik die geile fantasie over jou in leven!quote:Op maandag 5 april 2021 19:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
maar misschien ook wel
ik weet het niet
ik bakte er geen kut vanquote:Op maandag 5 april 2021 21:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Paling ik heb je net gemist wanne klotezooi wederom
vast wel, en dan schilder ik hem voor pasenquote:
waarom was je niet gebleven, heb oz een kutdag vandaag, kan wel janken. Had ik tenminste wat om te lachen vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |