Ik ga niet inloggen in zoom voor jouquote:Op zondag 4 april 2021 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Boze_Eend
@:Domme_Gans
@:datismijnmening
@:Skidzor
@:Okselzweet
@:Verbruikersnaam
en meer
Kom eieren bevruchten en in die discord dan stelletje lapzwansen
Zit nog ff midden in een fap sessiequote:Op zondag 4 april 2021 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Boze_Eend
@:Domme_Gans
@:datismijnmening
@:Skidzor
@:Okselzweet
@:Verbruikersnaam
@:JustinK
en meer
Kom eieren bevruchten en in die discord dan stelletje lapzwansen
Dank je wel schatjequote:Op maandag 5 april 2021 13:28 schreef JustinK het volgende:
Fijne 2e Paasdag lieve eierknallers van me![]()
[ afbeelding ]
@:Naardegallemiezen @:phoenyx @:IceCreamSandwich @:Domme_Gans @:okselzweet @:JochemSjakie @:Mikeytt
Goed plaatjequote:Op maandag 5 april 2021 13:28 schreef JustinK het volgende:
Fijne 2e Paasdag lieve eierknallers van me![]()
[ afbeelding ]
@:Naardegallemiezen @:phoenyx @:IceCreamSandwich @:Domme_Gans @:okselzweet @:JochemSjakie @:Mikeytt
Is goed. Moet vanmiddag nog wel weg, maar kan sowieso vanavond vanaf 20:00 en misschien eerder ook nog wel ff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, aan jou valt toch niets te missenquote:Op maandag 5 april 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
Ja haal me nu maar uit die lijst, ik speel dit spel toch niet
Wat lief van jequote:Op maandag 5 april 2021 13:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Goed, aan jou valt toch niets te missen
quote:Op maandag 5 april 2021 13:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is goed. Moet vanmiddag nog wel weg, maar kan sowieso vanavond vanaf 20:00 en misschien eerder ook nog wel ff.
Doet de rest ook weer mee?Skribbl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |