Hoe weet jij wat @Boze_Eend en ik net deden?quote:Op zondag 4 april 2021 17:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
mooi spel @:okselzweet @:boze_eend
Ik kan wel tegen een stootje!quote:Op zondag 4 april 2021 17:07 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou niet verkeerd bedoeld maar je leek niet echt te bewegen nee vandaar. Join je weer? @:justink waar ben jij plots?
Met Phoenyx spelen is altijd leuk hij speelt altijd eerlijk en neemt winnen serieus.quote:Op zondag 4 april 2021 17:07 schreef IceCreamSandwich het volgende:
mooi spel @:okselzweet @:boze_eend
Ja maar dat is zo'n miezerigequote:Op zondag 4 april 2021 17:15 schreef IceCreamSandwich het volgende:
druk op E dan ga je naar secondary gun
Huh ik kom net onder de douche vandaan?quote:Op zondag 4 april 2021 17:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik ben op het moment een kanjerdikke kip aan het klaarmaken om zo lekker op te smikkelen.
Omdat het niet vegan is?quote:Op zondag 4 april 2021 17:50 schreef Fcu030 het volgende:
Ik kan en mag dat spelletje helaas niet spelen.
Nja juist welquote:
Primaquote:Op zondag 4 april 2021 18:31 schreef phoenyx het volgende:
Rond 20:00 weer een spelletje ongeveer? Iedereen even eten etc.
Puzzie heeft een ban in ONZ, en het gamed toch niet al te lekker op mijn 12'5 inch laptop. Ik doe wel scribl denk ik.quote:Op zondag 4 april 2021 19:18 schreef phoenyx het volgende:
@:naardegallemiezen, @:domme_gans @:IceCreamSandwich
@:Fcu030
@:banaanvraag
@:boze_eend
@:aanmodderfakker
@:okselzweet
@:puzziepie
Jullie ook?
Zeker meiskequote:Op zondag 4 april 2021 19:18 schreef phoenyx het volgende:
@:naardegallemiezen, @:domme_gans @:IceCreamSandwich
@:Fcu030
@:banaanvraag
@:boze_eend
@:aanmodderfakker
@:okselzweet
@:puzziepie
Jullie ook?
12'5 inchquote:Op zondag 4 april 2021 20:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ja op zo'n klein scherm is het ook moeilijk
Ik ga niet inloggen in zoom voor jouquote:Op zondag 4 april 2021 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Boze_Eend
@:Domme_Gans
@:datismijnmening
@:Skidzor
@:Okselzweet
@:Verbruikersnaam
en meer
Kom eieren bevruchten en in die discord dan stelletje lapzwansen
Zit nog ff midden in een fap sessiequote:Op zondag 4 april 2021 22:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Boze_Eend
@:Domme_Gans
@:datismijnmening
@:Skidzor
@:Okselzweet
@:Verbruikersnaam
@:JustinK
en meer
Kom eieren bevruchten en in die discord dan stelletje lapzwansen
Dank je wel schatjequote:Op maandag 5 april 2021 13:28 schreef JustinK het volgende:
Fijne 2e Paasdag lieve eierknallers van me![]()
[ afbeelding ]
@:Naardegallemiezen @:phoenyx @:IceCreamSandwich @:Domme_Gans @:okselzweet @:JochemSjakie @:Mikeytt
Goed plaatjequote:Op maandag 5 april 2021 13:28 schreef JustinK het volgende:
Fijne 2e Paasdag lieve eierknallers van me![]()
[ afbeelding ]
@:Naardegallemiezen @:phoenyx @:IceCreamSandwich @:Domme_Gans @:okselzweet @:JochemSjakie @:Mikeytt
Is goed. Moet vanmiddag nog wel weg, maar kan sowieso vanavond vanaf 20:00 en misschien eerder ook nog wel ff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, aan jou valt toch niets te missenquote:Op maandag 5 april 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
Ja haal me nu maar uit die lijst, ik speel dit spel toch niet
Wat lief van jequote:Op maandag 5 april 2021 13:55 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Goed, aan jou valt toch niets te missen
quote:Op maandag 5 april 2021 13:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is goed. Moet vanmiddag nog wel weg, maar kan sowieso vanavond vanaf 20:00 en misschien eerder ook nog wel ff.
Doet de rest ook weer mee?Skribbl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |