Nah, wat is dit nou weer?quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Niet met jou smeerjeps!!
Parlez vous een beetje Henk?quote:
Heb de deur vast opengezet, kun je zo doorlopen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Niet met jou smeerjeps!!
DURFDE IK DAT MAAR HEquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:03 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Bel Wais en zeg dat je poesje zich verveelt en of hij ermee wil spelen
Mij niet mentionenquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Okselzweet @:IceCreamSandwich @:Boze_Eend @:BasenAad @:Domme_Gans @:Kopiko @:Fcu030 @:pferdfahrer @:Verbruikersnaam @:JochemSjakie @:Spinazieruiker @:Phoenyx @:Mikeytt @:Nine @:Varkenshart @:Pendule @:0kselhaar @:datismijnmening @:MenkieTT @:Jameshond7 @:Pausnicolaas @:Geerd
Lopen? Ik rol je woonkamer in en dan ga jij deze corpulente asjkenazi maar eens goed verwennen!quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:55 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Heb de deur vast opengezet, kun je zo doorlopen.
Ik jou in de kontquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik jou ook, pats recht op die ooge
Es lädt... es lädt... Ich will nicht, dass es lädt! Wenn es lädt... dann... muss man immer so lange AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |