Zie dit nu pas ik ga dit morgen met jou doen baby Feniksquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:18 schreef phoenyx het volgende:
@:naardegallemiezen
https://www.crazygames.com/game/madalin-stunt-cars-2
Op de 'Play now' knop klikken
Dan na een paar seconden op de knop 'Play' (na 'made with unity etc.')
De knop 'Multiplayer' klikken
[ afbeelding ]
Het zo invullen en dan rechts 'join room' klikken en dan spelen we een spelletje
Oke, hopen dat ik het dan niet te druk heb met mijn vrijdag pre-nachtbagger topicquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zie dit nu pas ik ga dit morgen met jou doen baby Feniks
Mij niet mentionenquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:51 schreef Naardegallemiezen het volgende:
@:Okselzweet @:IceCreamSandwich @:Boze_Eend @:BasenAad @:Domme_Gans @:Kopiko @:Fcu030 @:pferdfahrer @:Verbruikersnaam @:JochemSjakie @:Spinazieruiker @:Phoenyx @:Mikeytt @:Nine @:Varkenshart @:Pendule @:0kselhaar @:datismijnmening @:MenkieTT @:Jameshond7 @:Pausnicolaas @:Geerd
Zeker, ben echter net thuis 2,5 uur gereden 7:00 op voor 5 uur durende OK dus geef me even wat tijd om te douchen, te plassen en te eten and i'm all yours Feniksquote:
Oy sorry ik ben zo breindood maar natuurlijk hoor jij er ook bij (en iedereen die ik voor de rest vergeten ben)quote:
Mis ik iets?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:29 schreef JochemSjakie het volgende:
Jammer dat diegene die ons zo genaamd haat toch weer eventjes aandacht kwam opeisen.
Hey laat jij eens even je pikkebaas zien ouwe papoeaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |