Rutte is zelf ook een jaar lang overal binnen gewandeld zonder test. Iets wat op zijn positie op z'n minst ook merkwaardig is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Laten we er ook niet meer van maken dan het is. Heel Nederland moet dit al een jaar lang. Laten we gewoon eens afrekenen met zij die ons deze regels opleggen en zich er zelf al een jaar niet aan houden.
Wellicht een beetje ''kijk mij eens goed doen'' ja, maar ik heb liever dat ze zich aan de regels houden (waar wij ons ook aan moeten houden) en dat op twitter delen (dan krijgen ze maar wat schouderklopjes) dan dat ze massaal het verkeerde voorbeeld geven.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja, maar ook niet een beetje 'kijk mij eens goed doen' voor de buhne tweet? Of ben ik dan te cynisch?
Vanavond geen GTST. Uitzending RTL Nieuws is voldoende soap.
Ik dacht dat de grens bij een kwartier lag. Dat die mede verkenner niet in quarantaine hoeft volgens de regels (en dus ook niet doet) vind ik echt bijzonder.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat hangt dus af van in welke categorie het contact in valt.
1,2 of 3. Bij 3, wat dus nu continue is bij de politiek hoeft dat dus niet.
Ja. Waar ik me wel aan stoor is dat Rutte nu ineens zegt dat er wel ministerraad gevolgd kan worden digitaal. Nu ineens.... ruikt naar damage control.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wellicht een beetje ''kijk mij eens goed doen'' ja, maar ik heb liever dat ze zich aan de regels houden (waar wij ons ook aan moeten houden) en dat op twitter delen (dan krijgen ze maar wat schouderklopjes) dan dat ze massaal het verkeerde voorbeeld geven.
Verstandig.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:58 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)taal-vergaderen.html
Vergaderingen van het kabinet zijn voorlopig digitaal. Dat heeft premier Rutte besloten omdat er de afgelopen dagen coronabesmettingen zijn geconstateerd bij staatssecretaris Keijzer en minister Ollongren. "Uit voorzorg is besloten om vergaderingen van de ministerraad voorlopig via communicatietechnologie te laten plaatsvinden."
Tuurlijk. Welcome to politics.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja. Waar ik me wel aan stoor is dat Rutte nu ineens zegt dat er wel ministerraad gevolgd kan worden digitaal. Nu ineens.... ruikt naar damage control.
Jammer dat ze dit pas serieus nemen als het al te laat is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:43 schreef Celestien het volgende:
[..]
Verstandig.
Het lijkt me ook vanzelfsprekend, maar kennelijk moet het even aan het volk worden aangekondigd dat ze het serieus nemen.
Tuurlijk is dit damage control, les 1.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja. Waar ik me wel aan stoor is dat Rutte nu ineens zegt dat er wel ministerraad gevolgd kan worden digitaal. Nu ineens.... ruikt naar damage control.
Met liefde, *alles* waardoor we weer gewoon sneller normaal in vrijheid zonder beperkingen leuk kunnen leven is een zegening wat mij betreft.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog even uit het vorige topic:
Stel ze gooien de kroegen open met als voorwaarde dat als je COVID krijgt je vogelvrij wordt verklaard, dwz geen behandeling op de IC.
Zouden jullie dan met plezier naar de kroeg gaan?
Het zijn dezelfde regels waar wij ons ook aan moeten houden. Dus Ploumen en van der Plas gaan verder dan noodzakelijk. Dat mag, vind ik zeker niet verkeerd, maar de anderen doen het dus niet verkeerd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wellicht een beetje ''kijk mij eens goed doen'' ja, maar ik heb liever dat ze zich aan de regels houden (waar wij ons ook aan moeten houden) en dat op twitter delen (dan krijgen ze maar wat schouderklopjes) dan dat ze massaal het verkeerde voorbeeld geven.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:46 schreef ondeugend het volgende:
[ twitter ]
https://twitter.com/KeesvandeRadio/status/1375050594470273025
Goed, nu weer over Covid dus.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:45 schreef Tijn het volgende:
Nu zijn Ollongren en Jorritsma ook nog gestopt als verkenners, vanwege die domme uitgelekte notities.
Haha wat een gepruts, jongens.
quote:
Daar wordt de clusterfuck ook steeds groter na het mislukte supermarktplan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:44 schreef Elan het volgende:
De verschillende Duitse deelstaten gooien de kont lekker tegen de krib, @:Gretzl
Zou Frank de Boer al gepolst zijn als verkenner?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed, nu weer over Covid dus.
Maar dat was toch niet veilig en vertrouwelijk?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:58 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)taal-vergaderen.html
Vergaderingen van het kabinet zijn voorlopig digitaal. Dat heeft premier Rutte besloten omdat er de afgelopen dagen coronabesmettingen zijn geconstateerd bij staatssecretaris Keijzer en minister Ollongren. "Uit voorzorg is besloten om vergaderingen van de ministerraad voorlopig via communicatietechnologie te laten plaatsvinden."
Gunner zei het correct. Vanavond geen GTST, dit is soap genoeg.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:45 schreef Tijn het volgende:
Nu zijn Ollongren en Jorritsma ook nog gestopt als verkenners, vanwege die domme uitgelekte notities.
Haha wat een gepruts, jongens.
Die heeft zich al totaal laten inpalmen door DENK.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Frank de Boer al gepolst zijn als verkenner?
Gevalletje Karma.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:47 schreef Anton91 het volgende:
De soap zou helemaal compleet worden als Jorritsma na 5 dagen ook positief test![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |