Bedankt, nu is mijn sarcasme meter kapot.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg innovatief!
Leuk dat ze hiermee komen. Ik hoop dat dit een voorbeeld is voor andere bedrijven.
Zo kan het dus ook. Samen krijgen we corona onder controle.
Ik ook. Draag graag mijn steentje er aan bij.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben NU op kantoor. Ik geef graag het goede voorbeeld.
Vast en zeker pas besloten na de storm van kritiek.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:58 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)taal-vergaderen.html
Vergaderingen van het kabinet zijn voorlopig digitaal. Dat heeft premier Rutte besloten omdat er de afgelopen dagen coronabesmettingen zijn geconstateerd bij staatssecretaris Keijzer en minister Ollongren. "Uit voorzorg is besloten om vergaderingen van de ministerraad voorlopig via communicatietechnologie te laten plaatsvinden."
En/of misschien onderling van ministers. En dat ze het eerst af moeten stemmen en alles. Dus het kan zijn dat het voor het gevoel laat geregeld wordt, maar ze ondertussen al wel erover gesprekken hadden enzo.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:07 schreef ondeugend het volgende:
Het gebeurt altijd pas na veel gezeik van de burger.
Zelf komen ze niet op het idee.
Wel netjes je masker op hele dag he?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben NU op kantoor. Ik geef graag het goede voorbeeld.
Ik doe al een jaar niets andersquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ik stel voor dat wij, het gewone volk, nu het andersom gaan doen. Dus een jaar lekker op kantoor werken.
Daar geloof ik dan weer helemaal niks van.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En/of misschien onderling van ministers. En dat ze het eerst af moeten stemmen en alles. Dus het kan zijn dat het voor het gevoel laat geregeld wordt, maar ze ondertussen al wel erover gesprekken hadden enzo.
Het hoeft zittend hier niet meer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel netjes je masker op hele dag he?
Er wordt gekeken naar uiteindelijk kwaliteit van leven etc.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Triage is echt een goeie oplossing inderdaad. Ben benieuwd wat je daarvan vindt als je geschept wordt door een auto.
Nee, gewoon uit voorzorg staat er toch. Vanwaar dat wantrouwenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vast en zeker pas besloten na de storm van kritiek.
12 maanden. 12 maanden(!).Twaalf MAANDEN.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En/of misschien onderling van ministers. En dat ze het eerst af moeten stemmen en alles. Dus het kan zijn dat het voor het gevoel laat geregeld wordt, maar ze ondertussen al wel erover gesprekken hadden enzo.
Hoe is na 12 maanden "voor"zorg?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit voorzorg staat er toch. Vanwaar dat wantrouwen
Ow eens dat ze dit al eerder konden doen onder "het dringend advies is thuiswerken", dus dat zij dat ook doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:14 schreef daNpy het volgende:
12 maanden. 12 maanden(!).Twaalf MAANDEN.
Helemaal niet terecht hoorquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Daar geloof ik dan weer helemaal niks van.
Twitter is al uren over de zeik wat betreft niet in quarantaine zijn na positieve gevallen. En terecht ook eens. Oh ja en dan komt Rutte snel weer met zijn grijns net doen alsof hij eureka uitroept.
Geen idee waar je het over hebt. Wat zou er 12 maanden geleden gebeurd moeten zijn dan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoe is na 12 maanden "voor"zorg?
Loopt de kalender in Den Haag een jaar achter?
Door hun gedrag en al niet zo bijster opvolgend gedrag van wat ze een ander wel opdringen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit voorzorg staat er toch. Vanwaar dat wantrouwen
Is in landsbelang. Die regels gelden alleen voor het plebs. Vreemd dat je daar niet van op de hoogte bent.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door hun gedrag en al niet zo bijster opvolgend gedrag van wat ze een ander wel opdringen.
Uit voorzorg dat ze niet op hun tomeloze hypocrisie gewezen kunnen worden in volgende persconferenties.
Want sinds afgelopen vrijdag na de besmetting van keijzer wisten ze al dat er meer mensen konden rondlopen. Nu karin is besmet nemen ze pas verdere actie. Terwijl ze alle fracties fysiek is langsgeweest daarna met haar sidekick annemarie die niet in quarantaine wil.
Nu pas actie ondernemen na een storm van kritiek vanmorgen is niet 'uit voorzorg', dan had je het afgelopen weekend al gedaan.
De communicatiestrategie is nu wel echt wéér dramatisch te noemen jaquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef ondeugend het volgende:
Wat een puinhoop
Demissionair draagkracht killen
Ik lees dit al 5 maanden, en zeker nog de komende 2-3 maanden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:13 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Zoals bruls en co ook al weken zeggen, er MOET snel meer mogelijk worden of men pikt het gewoon niet meer. En dan krijg je italiaanse toestanden, waar de horeca gewoon heropening afdwong omdat ze toch failliet gingen. En wonnen.
Je bedoelt het komt het kabinet nu goed uit dat de verkiezingen al achter de rug zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
Komt het kabinet nu goed uit dat ze al demissionair zijn.
Dat die andere verkenner niet even een paar dagen thuisblijft is wel echt bizar ja.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Door hun gedrag en al niet zo bijster opvolgend gedrag van wat ze een ander wel opdringen.
Uit voorzorg dat ze niet op hun tomeloze hypocrisie gewezen kunnen worden in volgende persconferenties.
Want sinds afgelopen vrijdag na de besmetting van keijzer wisten ze al dat er meer mensen konden rondlopen. Nu karin is besmet nemen ze pas verdere actie. Terwijl ze alle fracties fysiek is langsgeweest daarna met haar sidekick annemarie die niet in quarantaine wil.
Nu pas actie ondernemen na een storm van kritiek vanmorgen is niet 'uit voorzorg', dan had je het afgelopen weekend al gedaan.
En dat worden ze weer want dat hele Corona gaat Rutte gewoon de kop kosten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
Komt het kabinet nu goed uit dat ze al demissionair zijn.
Het wordt pas echt mooi als die sidekick ook besmet is geraakt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik zou het nu bijna nog gaan hopen ook.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het wordt pas echt mooi als die sidekick ook besmet is geraakt.
Nou ja, er is nu toch wel een omslagpunt bereikt hoor, die avondklok verzetten is het omt niet blij mee 😈😍😂quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik lees dit al 5 maanden, en zeker nog de komende 2-3 maanden.
Hollandse zesjesmentaliteit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik blijf er bij, we zijn geen uitzondering in die zin. Er zijn maar een paar landen die echt over 2-3 maanden al nagenoeg 'klaar' zijn of zoveel hebben gevaccineerd dat de cijfers drastisch dalen. Wij horen simpelweg bij de rest die er iets langer over doet.
Zo.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het nu bijna nog gaan hopen ook.
Toevallig ook altijd van dezelfde extreem vermoeiende users.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik lees dit al 5 maanden, en zeker nog de komende 2-3 maanden.
Je bekijkt zaken wel heel erg apart imoquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:26 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nou ja, er is nu toch wel een omslagpunt bereikt hoor, die avondklok verzetten is het omt niet blij mee 😈😍😂
En die deelstaat in Duitsland nu, dat gaat na Pasen hier natuurlijk ook veel druk geven weer vanuit die ondernemers plus massa's mensen die waarschijnlijk dagje uit gaan daar straks 😂
De experts verliezen volgens mij toch wel aan invloed 😌😍
Nee joh. Die zeggen hooguit dat het ''onhandig'' was om vervolgens rustig door te gaan. Maar bij de volgende persconferentie wel weer vingertje wijzen naar de mensen die zich niet aan alle regels houden. En dan voornamelijk jongeren uiteraard.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag toch hopen dat er nu heel erg kritisch wordt gekeken naar iedereen die getest is en alsnog vrolijk naar het Binnenhof gekomen is? Dit is gewoon precies waarom we nu nog steeds in de shit zitten.
Na een jaar kunnen ze opeens toch thuis werken, net als de rest van NL.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:58 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)taal-vergaderen.html
Vergaderingen van het kabinet zijn voorlopig digitaal. Dat heeft premier Rutte besloten omdat er de afgelopen dagen coronabesmettingen zijn geconstateerd bij staatssecretaris Keijzer en minister Ollongren. "Uit voorzorg is besloten om vergaderingen van de ministerraad voorlopig via communicatietechnologie te laten plaatsvinden."
Moet niet, iets wat eigenlijk nog wel het meest belachelijke is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:32 schreef alors het volgende:
Wat ik ook zo bijzonder vind. Ze was getest. Maar ging blijkbaar toch naar werk. Terwijl je thuis moet blijven in afwachting van de uitslag. Of hebben ze op kantoor daar sneltesten?
Maar direct uitgebreid contact met een positief getest persoon is geen reden voor quarantaine en testen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
De tweede die gewoon netjes het zekere voor het onzekere neemt.
Verstandige mensen!quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Ja, maar ook niet een beetje 'kijk mij eens goed doen' voor de buhne tweet? Of ben ik dan te cynisch?quote:
Ploumen was oprecht, bij deze terechte twijfels.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja, maar ook niet een beetje 'kijk mij eens goed doen' voor de buhne tweet? Of ben ik dan te cynisch?
Vanavond geen GTST. Uitzending RTL Nieuws is voldoende.
Dat hangt dus af van in welke categorie het contact in valt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar direct uitgebreid contact met een positief getest persoon is geen reden voor quarantaine en testen?
Is dat echt het beleid?
Laten we er ook niet meer van maken dan het is. Heel Nederland moet dit al een jaar lang. Laten we gewoon eens afrekenen met zij die ons deze regels opleggen en zich er zelf al een jaar niet aan houden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Ze heeft nog wat goodwill terug te winnen inderdaad.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ploumen was oprecht, bij deze terechte twijfels.
Zij heeft nogal wat goed te maken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |