quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Mooi, kan je die stok tenminste eens een keer ophalen.
Uiteraard. Dat kan dan gewoonquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Mooi, kan je die stok tenminste eens een keer ophalen.
Wordt dit hetzelfde als bij ons de horeca die vol geschreeuw open zou gaan, en uiteindelijk valt het vies tegen en was er uiteindelijk niet veel gebeurd en zat alles al snel weer dicht ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef eragon2890 het volgende:
Yyeesssss uit nu.nl liveblog:
"Duitse staat Saarland stopt na Pasen met lockdown
De Duitse deelstaat Saarland stopt na Pasen met de lockdown. Bioscopen, sportcentra en restaurants met buitenruimte mogen dan de deuren weer openen, zegt de premier van de regio. Mensen hebben wel een negatieve uitslag van een sneltest nodig om daar gebruik van te maken.
Saarland, dat grenst aan Luxemburg en Frankrijk, wordt daarmee de eerste Duitse staat die de lockdown onder voorwaarden beëindigt. Dat gebeurt vanaf 6 april. In lokale media wordt al geschreven over een "Saarland-Model"."
Niiiiceee, gisteren roept de Duitse gommers nog dat merkel draaien over Pasen een totale ramp wordt en negeert iedereen zijn bestaan, en nu een dag later gaat een staat dus al op eigen houtje open na Pasen.
Dan gaat de rest natuurlijk onder giga druk komen te staan, en wij trouwens ook.
De vrijheid is aan het winnen, we gaan echt de goede kant op nu!
Dit is niet eens meer een foutje hè. Dit is moedwillig lak hebben aan de regels.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit past prima in het rijtje Grapperhaus (huwelijk) en De Jonge (mondkapje af voor de foto) en andere misstappen van bewindslieden die geen idee hebben van hun eigen regels
Nee hoor, dat doen ze nu al, daarom smeekten de artsen en experts om die paas lockdown, degene waarvoor merkel nu als Grove fout op tv om vergevenis heeft gevraagd en niet doorgaat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de ziekenhuizen vollopen komen ze hier zo op terug.
Hoezo? De richtlijnen van het RIVM zeggen toch gewoon dat je niet in quarantaine moet als je afstand hebt gehouden en geen klachten hebt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Politici staan boven de regels. En dan wordt er elke week verweten dat de burgers het niet zo nauw nemen met de regels.
Goede instelling pik, zullen je opa en oma vast blij mee zijn wanneer je bij ze op bezoek komt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik ooit klachten krijgen die alweer weg zijn voor ik een testuitslag heb, dan kan die quarantaine mij helemaal gestolen worden en ga ik voortaan niks meer afzeggen
We zijn inmiddels een jaar verder en er is nog niet eens een aanzet gemaakt om de capaciteit in de ziekenhuizen te verhogen. En het enige paard waarop men gewed heeft - vaccineren - is een totale mislukking gebleken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de ziekenhuizen vollopen komen ze hier zo op terug.
Ik begreep je verkeerd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vraag stelde ik aan jou. Hoe bedoel je tikfoutje?
Ik ben erg voor meer maatregelen loslaten en maatwerk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:17 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen ze nu al, daarom smeekten de artsen en experts om die paas lockdown, degene waarvoor merkel nu als Grove fout op tv om vergevenis heeft gevraagd en niet doorgaat.
Daarbovenop besluit die staat nu dus veel open te gooien na Pasen.
Andere belangen en morrende bevolking winnen aan invloed 😍
Vergeet niet dat dat ook gewoon opgelost kan worden met code zwart/triage indien nodig 😉
Het is nogal makkelijk om politici hier op aan te vallen, snap dat dan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? De richtlijnen van het RIVM zeggen toch gewoon dat je niet in quarantaine moet als je afstand hebt gehouden en geen klachten hebt.
Soms zou je net denken dat het gewoon mensen zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit past prima in het rijtje Grapperhaus (huwelijk) en De Jonge (mondkapje af voor de foto) en andere misstappen van bewindslieden die geen idee hebben van hun eigen regels
Capaciteit is wel degelijk verhoogdquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een jaar verder en er is nog niet eens een aanzet gemaakt om de capaciteit in de ziekenhuizen te verhogen. En het enige paard waarop men gewed heeft - vaccineren - is een totale mislukking gebleken.
Dit is foute boel hoor. Foute boel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef eragon2890 het volgende:
Yyeesssss uit nu.nl liveblog:
"Duitse staat Saarland stopt na Pasen met lockdown
De Duitse deelstaat Saarland stopt na Pasen met de lockdown. Bioscopen, sportcentra en restaurants met buitenruimte mogen dan de deuren weer openen, zegt de premier van de regio. Mensen hebben wel een negatieve uitslag van een sneltest nodig om daar gebruik van te maken.
Saarland, dat grenst aan Luxemburg en Frankrijk, wordt daarmee de eerste Duitse staat die de lockdown onder voorwaarden beëindigt. Dat gebeurt vanaf 6 april. In lokale media wordt al geschreven over een "Saarland-Model"."
Niiiiceee, gisteren roept de Duitse gommers nog dat merkel draaien over Pasen een totale ramp wordt en negeert iedereen zijn bestaan, en nu een dag later gaat een staat dus al op eigen houtje open na Pasen.
Dan gaat de rest natuurlijk onder giga druk komen te staan, en wij trouwens ook.
De vrijheid is aan het winnen, we gaan echt de goede kant op nu!
Ik heb niemand meer in die generatie, dus slecht voorbeeldquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Goede instelling pik, zullen je opa en oma vast blij mee zijn wanneer je bij ze op bezoek komt.
Ik snap de gedachte hoor, en zodra je geen corona blijkt te hebben en niemand hebt besmet is het allemaal leuk en stoer. Maar goed om te weten dat je bereid bent het risico te nemen voor anderen
Dit dus.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:15 schreef Celestien het volgende:
[..]
Vind het voornamelijk storend dat de bevolking op z'n vingers wordt getikt door de mensen die het ook niet altijd zo nauw nemen met de maatregelen. Juist als je zo'n functie hebt is dat belangrijk.
Nu gaat iedereen wel eens de mist in. Niemand is heilig. Maar een oprecht, of minder oprecht, foutje wordt breed uitgemeten.
Ah! Ja, eens met dat eerstequote:Op donderdag 25 maart 2021 11:19 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ik begreep je verkeerd.
Ik vind dat ze geen reden hebben om in quarantaine te gaan. Alleen voor beeldvorming vind ik geen reden.
Maar een aantal users hier vind het ‘walgelijk dat deze mensen zich niet aan de regels houden’. Ik vraag me dan af wat voor (negatieve) reden die mensen daar voor zouden hebben want ik kan niets bedenken. Waarom zou je als politicus niet in quarantaine willen gaan?
Die is verkenner, vanwaar deze haat?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ik geloof in karma. Dus ik hoop dat Jorritsma een flinke dosis van dat krijgt.
Misschien maken de dames en heren regenten het daar ook zelf naar?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is nogal makkelijk om politici hier op aan te vallen, snap dat dan.
Exact.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit dus.
En dan vinden ze het gek dat ze draagvlak verliezen. Joh. Net als die verkiezingsfeestjes laatst. En het dan wegzetten als zakelijke bijeenkomsten. Kom op joh, dat had ook digitaal gekund. Wij nodigen ook wel even wat collega's uit hier voor een feestje. Worden we betrapt? ''Ja, het is een zakelijke bijeenkomst''. Eens kijken hoe er dan gereageerd wordt
Nee hoor, dit is genieten op terasje straks weer en lekker naar pathe 😍quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:20 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit is foute boel hoor. Foute boel.
Dat is diep diep treurig iddquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit dus.
En dan vinden ze het gek dat ze draagvlak verliezen. Joh. Net als die verkiezingsfeestjes laatst. En het dan wegzetten als zakelijke bijeenkomsten. Kom op joh, dat had ook digitaal gekund. Wij nodigen ook wel even wat collega's uit hier voor een feestje. Worden we betrapt? ''Ja, het is een zakelijke bijeenkomst''. Eens kijken hoe er dan gereageerd wordt
Waarbij als het sleutel woord is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? De richtlijnen van het RIVM zeggen toch gewoon dat je niet in quarantaine moet als je afstand hebt gehouden en geen klachten hebt.
Maak je geen illusies.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is genieten op terasje straks weer en lekker naar pathe 😍
Huil mij een rivier, zoals ze in theeland zeggen, het is wel die Duitse staat nu doet, die bepaalt, niet het lokale ziekenhuis. De rek is eruit, punt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben erg voor meer maatregelen loslaten en maatwerk.
Wat jij nu zegt is bezopen en je laatste alinea geeft goed je empathische gemis aan
Als ze wel in quarantaine zouden gaan zonder dat dat volgens de regels moet wordt er geroepen ‘zie je wel, lekker 5 dagen in je pyjama netflixen op kosten van de staat, walgelijk die politici!’quote:
Ow zeker.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Welnee, het volk doet het fout.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Misschien maken de dames en heren regenten het daar ook zelf naar?
Omdat?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:20 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit is foute boel hoor. Foute boel.
Wat een daredevil ben jij zeg, jemág.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is genieten op terasje straks weer en lekker naar pathe 😍
In het ergste geval pak ik goedkope trein naar Duitsland voor dagje uit, die wet is er pas in mei 🤷♂️quote:
Die zou beter moeten weten en moeten zeggen: ik ga ook preventief in quarantaine en laat mij zodra het kan testen. Ben ik negatief dan ga ik weer normaal aan het werk. Tot die tijd alles via confcall.quote:
En dat is fout hoe exact?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:27 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mensen beginnen hun vrijheid terug te eisen.
Het maakt gewoon maar weer eens duidelijk dat de regentenklasse totaal vervreemd is van de samenleving. Een beetje als Ceausescu in zijn megalomane paleis met gouden waterkranen indertijd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow zeker.
Toont heel goed de tomeloze hypocrisie en verwaandheid aan met het totale gebrek aan gevoel van urgentie die ze wel van een ander willen zien.
We weten allemaal wat er is gebeurd met hem en zijn vrouw.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het maakt gewoon maar weer eens duidelijk dat de regentenklasse totaal vervreemd is van de samenleving. Een beetje als Ceausescu in zijn megalomane paleis met gouden waterkranen indertijd.
Inderdaad zeg, Rutte ook met z'n fiets met gouden handgrepen en diamanten pakkendrager..quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het maakt gewoon maar weer eens duidelijk dat de regentenklasse totaal vervreemd is van de samenleving. Een beetje als Ceausescu in zijn megalomane paleis met gouden waterkranen indertijd.
In quarantaine kun je niet thuis werken?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:25 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Als ze wel in quarantaine zouden gaan zonder dat dat volgens de regels moet wordt er geroepen ‘zie je wel, lekker 5 dagen in je pyjama netflixen op kosten van de staat, walgelijk die politici!’
Ja, in Israel en de VK blijkt vaccinatie inderdaad niets waard.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een jaar verder en er is nog niet eens een aanzet gemaakt om de capaciteit in de ziekenhuizen te verhogen. En het enige paard waarop men gewed heeft - vaccineren - is een totale mislukking gebleken.
2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd, hij zal dus in vele ogen wel degelijk iets goeds doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toegegeven, tussen hier afvoeren en executeren zit een lange weg. Daar tussen in zit namelijk beschaafd wegstemmen. Maar dat doen we zelfs niet.
Ligt aan je werk denk je ook niet?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
In quarantaine kun je niet thuis werken?
Beetje bellen met Joost en Sigrid moet wel lukken lijkt me. Wel oppassen met al die telefoontaps van tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ligt aan je werk denk je ook niet?
Triage is echt een goeie oplossing inderdaad. Ben benieuwd wat je daarvan vindt als je geschept wordt door een auto.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:17 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen ze nu al, daarom smeekten de artsen en experts om die paas lockdown, degene waarvoor merkel nu als Grove fout op tv om vergevenis heeft gevraagd en niet doorgaat.
Daarbovenop besluit die staat nu dus veel open te gooien na Pasen.
Andere belangen en morrende bevolking winnen aan invloed 😍
Vergeet niet dat dat ook gewoon opgelost kan worden met code zwart/triage indien nodig 😉
Het zijn politici, geen loodgieters...quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ligt aan je werk denk je ook niet?
Sympathiek doen voor de camera. En zo lekker gewoon op de fiets naar zijn werk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd, hij zal dus in vele ogen wel degelijk iets goeds doen.
Ruim 3/4 van NL heeft niet op rutte gestemd. En ik vraag me werkelijk af van die 2mln mensen bezield. Houden ze van automutileren oid?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd, hij zal dus in vele ogen wel degelijk iets goeds doen.
Zijn die landen EU-lid?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, in Israel en de VK blijkt vaccinatie inderdaad niets waard.
Calvinistische zelfkastijding.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ruim 3/4 van NL heeft niet op rutte gestemd. En ik vraag me werkelijk af van die 2mln mensen bezield. Houden ze van automutileren oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |