Dit maakt het juist alleen maar erger voor het kabinet.quote:
Waarschijnlijk stemmen dan nóg meer belastingslaafjes op de vvd.quote:
Eensch maar deze keuze van Ploumen is dan natuurlijk ook deels een politieke keuze. Logische manier van oppositie voeren.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:53 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit maakt het juist alleen maar erger voor het kabinet.Want hij bevestigt hiermee dat die andere "leiders" ook in quarantaine zouden moeten maar het gewoon weigeren. Vandaag wordt een leuke dag.
Dit weekend pas?quote:
Volgens mij heeft dat niet zoveel met elkaar te maken in deze.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ollongren positief maar vooral lekker laks blijven prikken hoor!
Nog even volhouden!quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:55 schreef Chanel5 het volgende:
Ollongren positief maar vooral lekker laks blijven prikken hoor!
Goed lezenquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit weekend pas?ga meteen in quarantaine en geef het juiste signaal af muts!
quote:Ik heb geen klachten, maar uit voorzorg laat ik me dit weekend testen en ga ik - tot er een uitslag is - in quarantaine.
Ik denk nog steeds dat het genuanceerder kan liggen dan jouw conclusiequote:Op donderdag 25 maart 2021 10:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat ALS ze die app op hun telefoon hebben gelet op de beelden die ik zag een groot deel gewoon een melding zou krijgen van een positief geval in de omgeving.
Want die technologie is dusdanig dat er een vrij grote onnauwkeurigheids-marge op zit. Waardoor het signaal op grotere afstand gepakt gaat worden. Ik heb een hele tijd terug zelf op kantoren vrij veel onderzoek gedaan naar positiebepaling op basis van onder andere Bluetooth. Dat werkt redelijk maar echt niet met dit soort afstanden. Een marge van 5 meter pakken maakt het stukken reëler.
En dan zegt de app duidelijk dat je a) moet testen b) in quarantaine moet tot een test.
Dus of ze hebben die app zelf niet of ze hebben er schijt aan. Een leukere conclusie kan ik ook niet trekken.
Picknicken zondag?quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:36 schreef Draak31 het volgende:
Prachtig dit. De ondernemers worden verticaal in de bek genaaid door dezelfde mensen die weigeren in quarantaine te gaan omdat ze lekker flexibel zijn met de regels. HOU VOL! Snoeihard aanpakken die kut burgers.
Ik interpreteerde het even anders zoals die zin daar staat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Goed lezenDit weekend testen (eerder heeft geen nut). Tot die tijd in quarantaine.
[..]
Gek, ik val onder 'andere mensen' en herken mij letterlijk nergens in.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:55 schreef JohnDDD het volgende:
Terwijl andere mensen misschien al een jaar niet meer met velen in een ruimte zijn geweest, niemand meer zien, hun favoriete tijdsverdrijf niet meer kunnen uitoefenen, met het OV moeten, etc.
En zelfs na een positieve test van een directe collega niet in quarantaine gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:55 schreef JohnDDD het volgende:
Naja politici hebben natuurlijk sowieso geen benul van wat andere mensen in de maatschappij te verduren krijgen hè. Ze werken nog steeds full-time, zitten met tientallen mensen in een ruimte, hebben constant contact met mensen, bezoeken waarschijnlijk toch nauwelijks winkels of horeca omdat hun eten ze gebracht wordt, ze hebben een eigen chauffeur (kijk naar Ollongren die zelfs na positieve test meteen in de dienstauto wordt weggereden).
Terwijl andere mensen misschien al een jaar niet meer met velen in een ruimte zijn geweest, niemand meer zien, hun favoriete tijdsverdrijf niet meer kunnen uitoefenen, met het OV moeten, etc.
Ik heb geen idee over welk voorbeeld je het nu hebt en ik heb ook niet het idee dat één vaag voorbeeld nu echt iets toevoegt aan de discussie.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Daar hebben politici zelf waarschijnlijk een andere mening over. De partijgenoot van Merkel, die tijdens de terugvlucht uit Cuba is overleden, was daar "gewoon" met haar man op vakantie. "Do as I tell, don't do as I do".
Laat ik het zo zeggen: niet iedereen zal zich erin herkennen, maar politici zullen zich niet kunnen inleven in die mensen die zich er wel in herkennen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Gek, ik val onder 'andere mensen' en herken mij letterlijk nergens in.
Dit past prima in het rijtje Grapperhaus (huwelijk) en De Jonge (mondkapje af voor de foto) en andere misstappen van bewindslieden die geen idee hebben van hun eigen regelsquote:Op donderdag 25 maart 2021 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En zelfs na een positieve test van een directe collega niet in quarantaine gaan.
Verwaand zooitje.
Naar volk
Gelukkig hebben we jou, jij kunt je blijkbaar feilloos in iedereen verplaatsen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:58 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: niet iedereen zal zich erin herkennen, maar politici zullen zich niet kunnen inleven in die mensen die zich er wel in herkennen.
Zal die zich uberhaupt ooit willen laten testen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:01 schreef groenen het volgende:
Baudet nu ook in quarantaine en naar de teststraat?
Eens, maar als je je aan de richtlijnen houdt en alsnog corona krijgt dan zou dat betekenen dat, of je vertelt niet de waarheid, of de richtlijnen zijn niet voldoende/goed.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies, dat communiceren is dan heel belangrijk. Wijd er maar een officieel statement aan het hele verloop en hoe hij (en Jorrtisma nu ook) zich duidelijk wel aan de richtlijnen houden zoals die er liggen. Om boven alle schijn te verheven te zijn.
Hij? Volgens mij is Ploumen nog steeds een vrouw.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:53 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit maakt het juist alleen maar erger voor het kabinet.Want hij bevestigt hiermee dat die andere "leiders" ook in quarantaine zouden moeten maar het gewoon weigeren. Vandaag wordt een leuke dag.
Het is maar één voorbeeld uit een hele reeks aan voorbeelden, waarbij politici en coronacelebrities zich niet aan de door henzelf in het leven geroepen regels houden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welk voorbeeld je het nu hebt en ik heb ook niet het idee dat één vaag voorbeeld nu echt iets toevoegt aan de discussie.
sneller vaccineren ---- snellere groepsimuniteit? we hebben een vaccin wordt het niet eens tijd om grotere stappen te maken naar een oplossing?quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat niet zoveel met elkaar te maken in deze.
Gezien zijn vriendin zwanger is lijkt mij dat wel zeer handig. Denk ook wel dat hij verstandig is op dat punt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal die zich uberhaupt ooit willen laten testen?
Beperkte hoeveelheid vaccins en die minister is volgens mij nog even niet aan de beurt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
sneller vaccineren ---- snellere groepsimuniteit? we hebben een vaccin wordt het niet eens tijd om grotere stappen te maken naar een oplossing?
Die is waarschijnlijk de bron met zijn verkiezingsfeestjequote:Op donderdag 25 maart 2021 11:01 schreef groenen het volgende:
Baudet nu ook in quarantaine en naar de teststraat?
Waarom zouden ze dat moeten dan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En zelfs na een positieve test van een directe collega niet in quarantaine gaan.
Verwaand zooitje.
Naar volk
Hij ontkent het virus toch niet? Maar vooral de ernst ervan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal die zich uberhaupt ooit willen laten testen?
Dan geef je inderdaad direct aan wat het probleem is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het genuanceerder kan liggen dan jouw conclusieAls ik nog wat google, kom ik inderdaad tegen dat je in quarantaine gaat als je een melding krijgt uit de coronamelder https://www.rijksoverheid(...)rantaine-door-corona, maar als je daarin doorklikt, kom je weer op een pagina waar de boodschap toch wat genuanceerder ligt en dat de coronamelder je advies geeft over wat je moet doen.
Kortom, het is allemaal nog niet zo eenduidig wat de richtlijnen zijn, de veranderingen daarin over tijd zijn ook niet altijd even duidelijk doorgekomen, en politici moeten alle schijn proberen te vermijden en dus wellicht nog wat meer hun best doen dan anderen om te laten zien dat ze het goed doen. Dat laatste is nu niet helemaal het geval en in ieder geval dat valt ze te verwijten. Of ze zich inderdaad niet op z'n minst heel sec aan de richtlijnen hebben gehouden, is simpelweg met de beschikbare informatie niet te zeggen.
Wat hebben deze mensen voor reden om niet in quarantaine te gaan, behalve dat het volgens de regels niet hoeft? Het zijn geen zzpers die de hypotheek niet kunnen betalen als ze hun uren niet maken he?quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verwaand zooitje.
Naar volk
Je hebt gelijk. Bij Ploumen denk ik automatisch aan een man. Ploumen heeft gewoon zo'n lekkere mannen vibe weet je wel?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij? Volgens mij is Ploumen nog steeds een vrouw.
Wel zwakke gezondheidszorg dus misschien valt ze wel in een prioritaire groepquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beperkte hoeveelheid vaccins en die minister is volgens mij nog even niet aan de beurt.
Wat voor reden hebben ze om wél in quarantaine te gaan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:06 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Wat hebben deze mensen voor reden om niet in quarantaine te gaan, behalve dat het volgens de regels niet hoeft? Het zijn geen zzpers die de hypotheek niet kunnen betalen als ze hun uren niet maken he?
Ik zou niet blij worden van een regering die zo’n keuze maakt puur voor de beeldvorming. Zet dan gewoon meer in op communicatie. Wees de discussie voor door het vooraf te benoemen in plaats van achteraf.
Vaccins genoeg, maar die zijn door de EU richting VS en Verenigd Koninkrijk "onderhandeld", of ze liggen in koelcellen te wachten op... ja, waarop eigenlijk? 'T is in ieder geval allemaal erg zorgvuldig. Nog even volhouden!quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beperkte hoeveelheid vaccins en die minister is volgens mij nog even niet aan de beurt.
Dat dus. Tikfoutjequote:Op donderdag 25 maart 2021 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor reden hebben ze om wél in quarantaine te gaan?
Ja, 't is een somber beeld.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:09 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vaccins genoeg, maar die zijn door de EU richting VS en Verenigd Koninkrijk "onderhandeld", of ze liggen in koelcellen te wachten op... ja, waarop eigenlijk? 'T is in ieder geval allemaal erg zorgvuldig. Nog even volhouden!
PCR test zijn ze niet heel enthousiast over.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij ontkent het virus toch niet? Maar vooral de ernst ervan.
Die vraag stelde ik aan jou. Hoe bedoel je tikfoutje?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:09 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Dat dus. Tikfoutje![]()
Of nee, eigenlijk bedoel ik hetzelfde als jij. Er wordt geïmpliceerd dat ze per sé niet in quarantaine zouden willen. Waarom dan?
Als de ziekenhuizen vollopen komen ze hier zo op terug.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef eragon2890 het volgende:
Yyeesssss uit nu.nl liveblog:
"Duitse staat Saarland stopt na Pasen met lockdown
De Duitse deelstaat Saarland stopt na Pasen met de lockdown. Bioscopen, sportcentra en restaurants met buitenruimte mogen dan de deuren weer openen, zegt de premier van de regio. Mensen hebben wel een negatieve uitslag van een sneltest nodig om daar gebruik van te maken.
Saarland, dat grenst aan Luxemburg en Frankrijk, wordt daarmee de eerste Duitse staat die de lockdown onder voorwaarden beëindigt. Dat gebeurt vanaf 6 april. In lokale media wordt al geschreven over een "Saarland-Model"."
Niiiiceee, gisteren roept de Duitse gommers nog dat merkel draaien over Pasen een totale ramp wordt en negeert iedereen zijn bestaan, en nu een dag later gaat een staat dus al op eigen houtje open na Pasen.
Dan gaat de rest natuurlijk onder giga druk komen te staan, en wij trouwens ook.
De vrijheid is aan het winnen, we gaan echt de goede kant op nu!
Als je een PCR test uit context trekt zoals nu regelmatig gedaan wordt, daar ben ik ook niet zo enthousiast overquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:12 schreef groenen het volgende:
[..]
PCR test zijn ze niet heel enthousiast over.
Ik heb echt niet het idee dat de vrijheid niet gaat winnen ofzo. Sterker nog, die komt binnen afzienbare tijd gewoon weer terug.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef eragon2890 het volgende:
Dan gaat de rest natuurlijk onder giga druk komen te staan, en wij trouwens ook.
Mooi, kan je die stok tenminste eens een keer ophalen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik ooit klachten krijgen die alweer weg zijn voor ik een testuitslag heb, dan kan die quarantaine mij helemaal gestolen worden en ga ik voortaan niks meer afzeggen
Het vaccinatiefiasco en de kolossale economische schade die de eindeloze jojo-lockdowns veroorzaakt hebben en nog steeds veroorzaken gaan gewoon de zoveelste politieke en economische crisis in de EU veroorzaken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ja, 't is een somber beeld.
Het is duidelijk wel ergens misgegaan.
Klopt, maar ook uitgelegd door de Jonge waar het overschot momenteel vandaan komt. Wordt binnen 2 weken weggeprikt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ja, 't is een somber beeld.
Het is duidelijk wel ergens misgegaan.
Vind het voornamelijk storend dat de bevolking op z'n vingers wordt getikt door de mensen die het ook niet altijd zo nauw nemen met de maatregelen. Juist als je zo'n functie hebt is dat belangrijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit past prima in het rijtje Grapperhaus (huwelijk) en De Jonge (mondkapje af voor de foto) en andere misstappen van bewindslieden die geen idee hebben van hun eigen regels
quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Mooi, kan je die stok tenminste eens een keer ophalen.
Uiteraard. Dat kan dan gewoonquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Mooi, kan je die stok tenminste eens een keer ophalen.
Wordt dit hetzelfde als bij ons de horeca die vol geschreeuw open zou gaan, en uiteindelijk valt het vies tegen en was er uiteindelijk niet veel gebeurd en zat alles al snel weer dicht ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef eragon2890 het volgende:
De Duitse deelstaat Saarland stopt na Pasen met de lockdown. Bioscopen, sportcentra en restaurants met buitenruimte mogen dan de deuren weer openen, zegt de premier van de regio. Mensen hebben wel een negatieve uitslag van een sneltest nodig om daar gebruik van te maken.
Saarland, dat grenst aan Luxemburg en Frankrijk, wordt daarmee de eerste Duitse staat die de lockdown onder voorwaarden beëindigt. Dat gebeurt vanaf 6 april. In lokale media wordt al geschreven over een "Saarland-Model"."
Niiiiceee, gisteren roept de Duitse gommers nog dat merkel draaien over Pasen een totale ramp wordt en negeert iedereen zijn bestaan, en nu een dag later gaat een staat dus al op eigen houtje open na Pasen.
Dit is niet eens meer een foutje hè. Dit is moedwillig lak hebben aan de regels.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dit past prima in het rijtje Grapperhaus (huwelijk) en De Jonge (mondkapje af voor de foto) en andere misstappen van bewindslieden die geen idee hebben van hun eigen regels
Nee hoor, dat doen ze nu al, daarom smeekten de artsen en experts om die paas lockdown, degene waarvoor merkel nu als Grove fout op tv om vergevenis heeft gevraagd en niet doorgaat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de ziekenhuizen vollopen komen ze hier zo op terug.
Hoezo? De richtlijnen van het RIVM zeggen toch gewoon dat je niet in quarantaine moet als je afstand hebt gehouden en geen klachten hebt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Politici staan boven de regels. En dan wordt er elke week verweten dat de burgers het niet zo nauw nemen met de regels.
Goede instelling pik, zullen je opa en oma vast blij mee zijn wanneer je bij ze op bezoek komt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:
Mocht ik ooit klachten krijgen die alweer weg zijn voor ik een testuitslag heb, dan kan die quarantaine mij helemaal gestolen worden en ga ik voortaan niks meer afzeggen
We zijn inmiddels een jaar verder en er is nog niet eens een aanzet gemaakt om de capaciteit in de ziekenhuizen te verhogen. En het enige paard waarop men gewed heeft - vaccineren - is een totale mislukking gebleken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de ziekenhuizen vollopen komen ze hier zo op terug.
Ik begreep je verkeerd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vraag stelde ik aan jou. Hoe bedoel je tikfoutje?
Ik ben erg voor meer maatregelen loslaten en maatwerk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:17 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen ze nu al, daarom smeekten de artsen en experts om die paas lockdown, degene waarvoor merkel nu als Grove fout op tv om vergevenis heeft gevraagd en niet doorgaat.
Daarbovenop besluit die staat nu dus veel open te gooien na Pasen.
Andere belangen en morrende bevolking winnen aan invloed 😍
Vergeet niet dat dat ook gewoon opgelost kan worden met code zwart/triage indien nodig 😉
Het is nogal makkelijk om politici hier op aan te vallen, snap dat dan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? De richtlijnen van het RIVM zeggen toch gewoon dat je niet in quarantaine moet als je afstand hebt gehouden en geen klachten hebt.
Soms zou je net denken dat het gewoon mensen zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Capaciteit is wel degelijk verhoogdquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een jaar verder en er is nog niet eens een aanzet gemaakt om de capaciteit in de ziekenhuizen te verhogen. En het enige paard waarop men gewed heeft - vaccineren - is een totale mislukking gebleken.
Dit is foute boel hoor. Foute boel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:10 schreef eragon2890 het volgende:
Ik heb niemand meer in die generatie, dus slecht voorbeeldquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Goede instelling pik, zullen je opa en oma vast blij mee zijn wanneer je bij ze op bezoek komt.
Ik snap de gedachte hoor, en zodra je geen corona blijkt te hebben en niemand hebt besmet is het allemaal leuk en stoer. Maar goed om te weten dat je bereid bent het risico te nemen voor anderen
Dit dus.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:15 schreef Celestien het volgende:
[..]
Vind het voornamelijk storend dat de bevolking op z'n vingers wordt getikt door de mensen die het ook niet altijd zo nauw nemen met de maatregelen. Juist als je zo'n functie hebt is dat belangrijk.
Nu gaat iedereen wel eens de mist in. Niemand is heilig. Maar een oprecht, of minder oprecht, foutje wordt breed uitgemeten.
Ah! Ja, eens met dat eerstequote:Op donderdag 25 maart 2021 11:19 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ik begreep je verkeerd.
Ik vind dat ze geen reden hebben om in quarantaine te gaan. Alleen voor beeldvorming vind ik geen reden.
Maar een aantal users hier vind het ‘walgelijk dat deze mensen zich niet aan de regels houden’. Ik vraag me dan af wat voor (negatieve) reden die mensen daar voor zouden hebben want ik kan niets bedenken. Waarom zou je als politicus niet in quarantaine willen gaan?
Die is verkenner, vanwaar deze haat?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ik geloof in karma. Dus ik hoop dat Jorritsma een flinke dosis van dat krijgt.
Misschien maken de dames en heren regenten het daar ook zelf naar?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is nogal makkelijk om politici hier op aan te vallen, snap dat dan.
Exact.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit dus.
En dan vinden ze het gek dat ze draagvlak verliezen. Joh. Net als die verkiezingsfeestjes laatst. En het dan wegzetten als zakelijke bijeenkomsten. Kom op joh, dat had ook digitaal gekund. Wij nodigen ook wel even wat collega's uit hier voor een feestje. Worden we betrapt? ''Ja, het is een zakelijke bijeenkomst''. Eens kijken hoe er dan gereageerd wordt
Nee hoor, dit is genieten op terasje straks weer en lekker naar pathe 😍quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:20 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit is foute boel hoor. Foute boel.
Dat is diep diep treurig iddquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit dus.
En dan vinden ze het gek dat ze draagvlak verliezen. Joh. Net als die verkiezingsfeestjes laatst. En het dan wegzetten als zakelijke bijeenkomsten. Kom op joh, dat had ook digitaal gekund. Wij nodigen ook wel even wat collega's uit hier voor een feestje. Worden we betrapt? ''Ja, het is een zakelijke bijeenkomst''. Eens kijken hoe er dan gereageerd wordt
Waarbij als het sleutel woord is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? De richtlijnen van het RIVM zeggen toch gewoon dat je niet in quarantaine moet als je afstand hebt gehouden en geen klachten hebt.
Maak je geen illusies.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is genieten op terasje straks weer en lekker naar pathe 😍
Huil mij een rivier, zoals ze in theeland zeggen, het is wel die Duitse staat nu doet, die bepaalt, niet het lokale ziekenhuis. De rek is eruit, punt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben erg voor meer maatregelen loslaten en maatwerk.
Wat jij nu zegt is bezopen en je laatste alinea geeft goed je empathische gemis aan
Als ze wel in quarantaine zouden gaan zonder dat dat volgens de regels moet wordt er geroepen ‘zie je wel, lekker 5 dagen in je pyjama netflixen op kosten van de staat, walgelijk die politici!’quote:
Ow zeker.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:59 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Welnee, het volk doet het fout.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Misschien maken de dames en heren regenten het daar ook zelf naar?
Omdat?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:20 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Dit is foute boel hoor. Foute boel.
Wat een daredevil ben jij zeg, jemág.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:22 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is genieten op terasje straks weer en lekker naar pathe 😍
In het ergste geval pak ik goedkope trein naar Duitsland voor dagje uit, die wet is er pas in mei 🤷♂️quote:
Die zou beter moeten weten en moeten zeggen: ik ga ook preventief in quarantaine en laat mij zodra het kan testen. Ben ik negatief dan ga ik weer normaal aan het werk. Tot die tijd alles via confcall.quote:
En dat is fout hoe exact?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:27 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mensen beginnen hun vrijheid terug te eisen.
Het maakt gewoon maar weer eens duidelijk dat de regentenklasse totaal vervreemd is van de samenleving. Een beetje als Ceausescu in zijn megalomane paleis met gouden waterkranen indertijd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow zeker.
Toont heel goed de tomeloze hypocrisie en verwaandheid aan met het totale gebrek aan gevoel van urgentie die ze wel van een ander willen zien.
We weten allemaal wat er is gebeurd met hem en zijn vrouw.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het maakt gewoon maar weer eens duidelijk dat de regentenklasse totaal vervreemd is van de samenleving. Een beetje als Ceausescu in zijn megalomane paleis met gouden waterkranen indertijd.
Inderdaad zeg, Rutte ook met z'n fiets met gouden handgrepen en diamanten pakkendrager..quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:28 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het maakt gewoon maar weer eens duidelijk dat de regentenklasse totaal vervreemd is van de samenleving. Een beetje als Ceausescu in zijn megalomane paleis met gouden waterkranen indertijd.
In quarantaine kun je niet thuis werken?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:25 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Als ze wel in quarantaine zouden gaan zonder dat dat volgens de regels moet wordt er geroepen ‘zie je wel, lekker 5 dagen in je pyjama netflixen op kosten van de staat, walgelijk die politici!’
Ja, in Israel en de VK blijkt vaccinatie inderdaad niets waard.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
We zijn inmiddels een jaar verder en er is nog niet eens een aanzet gemaakt om de capaciteit in de ziekenhuizen te verhogen. En het enige paard waarop men gewed heeft - vaccineren - is een totale mislukking gebleken.
2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd, hij zal dus in vele ogen wel degelijk iets goeds doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toegegeven, tussen hier afvoeren en executeren zit een lange weg. Daar tussen in zit namelijk beschaafd wegstemmen. Maar dat doen we zelfs niet.
Ligt aan je werk denk je ook niet?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
In quarantaine kun je niet thuis werken?
Beetje bellen met Joost en Sigrid moet wel lukken lijkt me. Wel oppassen met al die telefoontaps van tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ligt aan je werk denk je ook niet?
Triage is echt een goeie oplossing inderdaad. Ben benieuwd wat je daarvan vindt als je geschept wordt door een auto.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:17 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen ze nu al, daarom smeekten de artsen en experts om die paas lockdown, degene waarvoor merkel nu als Grove fout op tv om vergevenis heeft gevraagd en niet doorgaat.
Daarbovenop besluit die staat nu dus veel open te gooien na Pasen.
Andere belangen en morrende bevolking winnen aan invloed 😍
Vergeet niet dat dat ook gewoon opgelost kan worden met code zwart/triage indien nodig 😉
Het zijn politici, geen loodgieters...quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ligt aan je werk denk je ook niet?
Sympathiek doen voor de camera. En zo lekker gewoon op de fiets naar zijn werk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd, hij zal dus in vele ogen wel degelijk iets goeds doen.
Ruim 3/4 van NL heeft niet op rutte gestemd. En ik vraag me werkelijk af van die 2mln mensen bezield. Houden ze van automutileren oid?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2 miljoen mensen hebben op Rutte gestemd, hij zal dus in vele ogen wel degelijk iets goeds doen.
Zijn die landen EU-lid?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, in Israel en de VK blijkt vaccinatie inderdaad niets waard.
Calvinistische zelfkastijding.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ruim 3/4 van NL heeft niet op rutte gestemd. En ik vraag me werkelijk af van die 2mln mensen bezield. Houden ze van automutileren oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |