laat me maar weer in de steekquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Polonaise![]()
![]()
![]()
Oh nee ik ging er vandoor
Wattan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:01 schreef Yolk het volgende:
Twitter is van zuuuuuuut naar zuuuuuuur gegaan.
zat net even te lezen maar ohoh. Wat als naomi morgen echt weg moet, dan ontploft het daarquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:01 schreef Yolk het volgende:
Twitter is van zuuuuuuut naar zuuuuuuur gegaan.
Lurk nog ff ..quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
laat me maar weer in de steek![]()
Slaap lekker![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lurk nog ff ..
Kan toch nooit makkelijk slapen![]()
* engine haakt weer aanquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Polonaise![]()
![]()
![]()
Oh nee ik ging er vandoor
Het hele internetquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:02 schreef anine het volgende:
[..]
zat net even te lezen maar ohoh. Wat als naomi morgen echt weg moet, dan ontploft het daar
nou, dat nu ook weer niet, op de site van libelle wordt er met geen woord over naomi gerept (denk ik)quote:
Kennelijk waren de Fab 5-fans op Twitter vooral Nick/Naomi-fans. Lopen nu vooral Michel, Julie en Liese af te zeikenquote:
fuck de libellequote:Op donderdag 25 maart 2021 00:05 schreef anine het volgende:
[..]
nou, dat nu ook weer niet, op de site van libelle wordt er met geen woord over naomi gerept
Zitten we dan zonder?quote:
Ik weet nu dat Liese ook veel fans heeft , ik heb goede hoop dat die ook van zich laten horen dmv stemmenquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Kennelijk waren de Fab 5-fans op Twitter vooral Nick/Naomi-fans. Lopen nu vooral Michel, Julie en Liese af te zeiken. Over Jill zijn ze altijd al denigrerend geweest.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:07 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.instagram.com/p/CM0WC8dKkF2/
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat weet je wel, geef maar toequote:Op donderdag 25 maart 2021 00:05 schreef anine het volgende:
[..]
nou, dat nu ook weer niet, op de site van libelle wordt er met geen woord over naomi gerept (denk ik)
gelul van dzillquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:07 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.instagram.com/p/CM0WC8dKkF2/
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat niet ,maar bijna 300 km fietsen welquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sorry, standje 3 was iets te heftig voor je.
Behalve Nick, wat een eikel!quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach het zijn ook allemaal geen slechte mensen
ja , nee , maar , weet je , snapjuh ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach het zijn ook allemaal geen slechte mensen
ach, hij is vast niet slecht. Hij haalt wel het slechtste in mij naar boven, maar zijn moeder en vriendin vinden hem vast een schatje, en oh ja, ook heel internet naar ik gehoord hebquote:
Daarom is het ook zo leuk.....beide niet door dat het heel diep zit.....sowieso bij Michel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral wel klaar met die kleffe band tussen Michel en Julie. Voor een broer-zusrelatie vind ik het wel behoorlijk heftig qua emoties.
Nee maar ja maar nee maar tochquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja , nee , maar , weet je , snapjuh ?
Ik ga er steeds meer aan twijfelen of het bij Julie ook wel zo diep zitquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo leuk.....beide niet door dat het heel diep zit.....sowieso bij Michel.
En Michel zijn fans zullen ook wel op Julie gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet nu dat Liese ook veel fans heeft , ik heb goede hoop dat die ook van zich laten horen dmv stemmen
quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Michel zijn fans zullen ook wel op Julie gaan.
die durven alleen niet te melden op twitter dat ze een andere mening hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Michel zijn fans zullen ook wel op Julie gaan.
Ik volg al die shit niet eens en ik heb ook een meningquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:16 schreef anine het volgende:
[..]
die durven alleen niet te melden op twitter dat ze een andere mening hebben
Voor wie zijn ze bang??quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:16 schreef anine het volgende:
[..]
die durven alleen niet te melden op twitter dat ze een andere mening hebben
het is geen wie van de 3 hoorquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Liefdesverklaring, poepbroek of afberen onder de dekens?
geen zin in gezeik denk ik. Gewoon mensen die iemand leuk vinden maar geen fanclubje hoeven op te richten, gewoon volwassen mensen. Stemmen op wie ze willen en verder geen gedoe met forums, twitter, facebook, insta of wat dan ookquote:
nou, dan ga ik ook maar. mag morgen weer 30 kleuters coronabommetjes in mijn gezicht laten blaffen dus moet denken om de weerstand. trustequote:
Lekker slapen puzziequote:
Ja maar .... het moet dan wel zo gaan zoals hij het wilt ....quote:
Nope, #metooquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:23 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik mezelf een maand geleden nooooit zien doen.
Zolang je geen 80+ bent zal het wel loslopen. Slaap lekker.quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:22 schreef anine het volgende:
[..]
nou, dan ga ik ook maar. mag morgen weer 30 kleuters coronabommetjes in mijn gezicht laten blaffen dus moet denken om de weerstand. truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als er iemand flinke weerstand heeft dan ben jij het wel ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:22 schreef anine het volgende:
[..]
nou, dan ga ik ook maar. mag morgen weer 30 kleuters coronabommetjes in mijn gezicht laten blaffen dus moet denken om de weerstand. truste
Sterkte, bewondering voor mensen zoals jij die dit gewoon blijven doen met alle risico's van dien ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:22 schreef anine het volgende:
nou, dan ga ik ook maar. mag morgen weer 30 kleuters coronabommetjes in mijn gezicht laten
blaffen dus moet denken om de weerstand. truste
Neh ... het is weer Michel met die dit en die dat!! ... Ik ga zijn zus steeds meer begrijpen ...quote:
Nou dat verhaal net was nog wel even leuk om te horenquote:
Ik vermoed nog steeds dat Michel een FEBO medewerker is, die de boel een beetje moet sturen ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:37 schreef engine het volgende:
Michel wist dus 3 december al dat hij in big brother zou komen.
Liese heeft gewoon correct gestemd ... punt uit ... wie de bal kaats ....quote:
Eensquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Liese heeft gewoon correct gestemd ... punt uit ... wie de bal kaats ....
Mensenquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:42 schreef snetje het volgende:
Mannen die 100 keer op de streams zeggen dat ze eerlijk zijn ...![]()
![]()
![]()
Ja zelfde "probleem" hierquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:52 schreef Tourniquet het volgende:
Ik wilde gaan slapen, maar het gesprek nu zo met Liese erbij is toch wel weer vermakelijk.
Thomas wintquote:Op donderdag 25 maart 2021 01:05 schreef NBWtje het volgende:
Hoe zijn de polls?
Naomi laten blijven
Of Julie?
Doet me terugdenken aan Jowie.quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:06 schreef snetje het volgende:
Michel wint het dus als haantje van Nick ... Michel heeft alle vrouwen nu achter hem terwijl Nick alleen nog maar een niet mee rond rennende Calimero heeft rondlopen ...
Oh die wordt nu juist afgezeken door Michelquote:
Ohw Jowie ... zo jammer dat hij zijn spel niet kon gaan spelen zoals hij het wilde ... BB Nederland is weer net iets anders dan dat we gewend zijn helaas ...iets te preuts ....quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Doet me terugdenken aan Jowie.
Die zag haantje Michel binnenkomen en gooide meteen de handdoek vrijwillig in de ring![]()
![]()
Nick strijdt tot het einde.
Michel is kutquote:Op donderdag 25 maart 2021 01:11 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Voor haat is hier geen plaats. Doei!
Ik heb het van de wiki encyclopediequote:Op donderdag 25 maart 2021 01:22 schreef NBWtje het volgende:
Daar zijn ook YT filmpjes van @:VraagjeAanDeRegie
Ik heb de link erbij geplaatstquote:Op donderdag 25 maart 2021 01:28 schreef NBWtje het volgende:
Wow wat wen boosheid @:VraagjeAanDeRegie
En wie is Fleur?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:29 schreef NBWtje het volgende:
We zjn weer terug in de woonkamer met Liese, Julie en Michel
Wie is Fleur ?? ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
streamlock![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet dat nou echt op 2 weken van het einde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WE WETEN TOCH AL DAT FLEUR DE DBK DOET, DAN MOET JE NIET STREAMLOCKEN, HEEFT TOCH GEEN ZIN MEER, WE WETEN HET TOCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nogmaals bewijs, met jullie streamlock: https://www.dailymotion.com/video/x8046ff?start=100
Dat zal je leren met je streamlock
Fleur is 1 van de stemmen in de DBK. Als ze over gesprekken met haar (of iemand anders) beginnen, dan gaat het altijd op streamlock. Alsof we niet zouden te weten komen dat ze bestaan.quote:
Okey ..,1 ei lkwijtquote:Op donderdag 25 maart 2021 01:33 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Fleur is 1 van de stemmen in de DBK. Als ze over gesprekken met haar (of iemand anders) beginnen, dan gaat het altijd op streamlock. Alsof we niet zouden te weten komen dat ze bestaan.
Maar we weten het toch, dus streamlock is belachelijk en zinloos, wil ik gewoon zeggen
Ik heb er nog heul veul want het is bijna pasenquote:
Laat Jill ff lekker slapen .. die meid is dood op .. na 2 dagen fietsen ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik heb er nog heul veul want het is bijna pasen
Maar goed, einde streams dus, want de regie probeert ons nu te doen geloven dat iedereen slaapt.
Dat iedereen bij deze mogen weten dat 50 % van de bewoners nog steeds wakker zijn, ookal zie je een slapende Jill !!
Het gaat toch helemaal niet over Jill hierquote:Op donderdag 25 maart 2021 01:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Laat Jill ff lekker slapen .. die meid is dood op .. na 2 dagen fietsen ...
Oh ..over wie wel dan? ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het gaat toch helemaal niet over Jill hier![]()
enkel over het camerawerk
Je schrijft in vette en onderlijnde letters over Jill,quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het gaat toch helemaal niet over Jill hier![]()
enkel over het camerawerk
Waarmee ze wil zeggen dat de streams op slapende inwoners staan terwijl er nog 3 in de huiskamer zitten, maar dat we die niet meer mogen volgen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:45 schreef Fasil het volgende:
[..]
Je schrijft in vette en onderlijnde letters over Jill,
Julie, Michel en Liese zitten in de woonkamer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:45 schreef Fasil het volgende:
[..]
Je schrijft in vette en onderlijnde letters over Jill,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit is Fleur: https://endemolshine.nl/g(...)tting-fleur-bewerkt/ .....
quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Jeroen, wordt ook vaak genoemd ...
Regie zit echt vol nederlanders. Dan snap je ook de keuze dat de BB stem Vlaams moest zijn. Een ruildeal dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi ik ben Miep
Kolere.. is dit je eerste RLS of zo?quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Julie, Michel en Liese zitten in de woonkamer.
Praten over DBK dus een streamlock want camera switched naar slapende Jill in slaapkamer.
Hierdoor denken alle kijkers "het hele huis slaapt".
En ik zeg: "Nee het is niet omdat de camera staat op een slapende Jill, dat dit betekent dat iedereen slaapt".
Daarom staat die zin met Jill onderlijnd. Gaat het dan over Jill? Nee.
Jonge, dat ik dit moet uitleggen
moeders zijn niet altijd heilig hoor... ook moeders kunnen hun eigen kind diep kwetsen enzovoorts...quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:15 schreef snetje het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat de moeder van Michel verkeerd heeft gedaan ... wat moet je doen dan dat je zoon zo tegen je is ???
halloquote:Op donderdag 25 maart 2021 06:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moeders zijn niet altijd heilig hoor... ook moeders kunnen hun eigen kind diep kwetsen enzovoorts...
quote:
Gaan ze nu ook vuurgevechten houden en coke dealen in dat huis?quote:Op donderdag 25 maart 2021 03:26 schreef chufi het volgende:
Ik kijk uit naar de spannende gang streams van morgen ..
quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:24 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Gaan ze nu ook vuurgevechten houden en coke dealen in dat huis?
Niemand mag het spel spelen behalve Nick en Naomi anders zijn ze gepikeerd? Raar stelletje.quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:39 schreef Rhosyn het volgende:
Gisteravond laat heeft er dus een gesprek plaats gevonden tussen Liese, Julie en Michel.
Nick en Naomi zijn gekwetst en dat wordt gevoeld door de andere leden van wat ooit de upper5 was. Dan willen ze voor hun gevoel hun straatje schoonvegen. Logisch.
Behalve Jill. Die haar straatje is schoon.
Die slaapt de slaap der onschuldigen.
De gebruikers leven gelijk met de klok van het BB huis. Als iedereen slaapt slapen wij ook. Gaan zij om negen uur naar bed gaat hier de pyjama ook aan.quote:
Het is ook de COS he. Op de streams zijn nu alleen slapende mensen te zien. Daar is weinig op te commentariërenquote:
Gisteren was Naomi de hele dag al boos, vooral toen Julie en Jill terug kwamen.. En toen werd ook Nick boos...Blijkbaar vinden Naomi en Nick dat ze niet netjes behandeld worden..quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:50 schreef Rhosyn het volgende:
FF een quote van Liese van vlak na de bekendmaking van de nominaties en zij de boze blikken van Nick en Naomi had gevoeld.
Tegen Michel en Julie. (Jill zat er ook naast)
"Ik kan ook tellen he. Dan zitten we in de hottub als K5 en dan zegt Michel dat hij nooit op Julie gaat en Julie gaat nooit op Michel. Nick zegt dat hij nooit op Naomi zal stemmen en Naomi nooit op Nick.
Snap ik wel. Maar waar sta ik dan. Alleen. Aan de zijkant. En Jill ook. "
Boze blikken is echt onterecht.
En ze heeft gelijk.
Ben blij dat nog iemand dat zag. Naomi keek meteen zuur toen Jill en Julie terug kwamen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
Gisteren was Naomi de hele dag al boos, vooral toen Julie en Jill terug kwamen.. En toen werd ook Nick boos...Blijkbaar vinden Naomi en Nick dat ze niet netjes behandeld worden..
En dan ook weer meteen als een hysterische Jerrel naar de dagboekkamerquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:08 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ben blij dat nog iemand dat zag. Naomi keek meteen zuur toen Jill en Julie terug kwamen.
Echt heel gepikeerd.
Meisje heeft een heel jaloerse kant, en die zien we steeds meer.
Zoals een Prime Mother dat kan doen...... #Ruinerwold.quote:Op donderdag 25 maart 2021 06:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moeders zijn niet altijd heilig hoor... ook moeders kunnen hun eigen kind diep kwetsen enzovoorts...
quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Jeroen, wordt ook vaak genoemd ...
Hij is DE stem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hummie van nu is ene Barbara trouwens. Dat is echt de Boss.
En zeker dat er heel veel Belgen werken. Hebben een half hotel tot hun beschikking.Ik ben je moeder niet. Snotneus.
Heel cool.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij de insta van Jeroen kijkend, kwam ik dit filmpje van de regiekamer tegen, wel cool:
https://www.instagram.com/p/CK912cOpK9p/
Opmerking: Jeroen is een Nederlander, De Stem is 100% Belg......quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:12 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hij is DE stem.
En zeker dat er heel veel Belgen werken. Hebben een half hotel tot hun beschikking.
Dat wilde ik net gaan schrijven.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Opmerking: Jeroen is een Nederlander, De Stem is 100% Belg......
Ik ken de man niet weet alleen dat DE stem van een producer is die Jeroen heet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Opmerking: Jeroen is een Nederlander, De Stem is 100% Belg......
Ik kan Julie wel hebben, Michel minder en daar zal ik nooit op stemmen. Julie is te laat op stoom gekomen helaas.. Veel aanpassingsproblemen gehad, Jill is gelukkig in staat mensen uit hun schulp te halen, dat is een bijzonder talentquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
Net op Julie blijven gestemd.
Niet omdat ik Julie of Michel nou zo leuk vind.![]()
Maar omdat ik Naomi vanaf dag 1 al niet mocht.
Intuītief.
Dat zou kunnen inderdaad....quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik ken de man niet weet alleen dat DE stem van een producer is die Jeroen heet.
Misschien werken er wel 2 Jeroen's.
Of 24?
Ja ik dacht er is vast maar 1 Jeroen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad....
Toch stel je eerder, na die Insta link, dat Jeroen Compeer De Stem is. Dat is niet zo.
Barbara Schouten?quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:12 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik durf geen Ja meer te zeggen, ik heb haar 1x 10 sec gezien.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:22 schreef Hunter het volgende:
[..]
Barbara Schouten?
https://www.linkedin.com/in/barbara-schouten-979ab24a
quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Zoals een Prime Mother dat kan doen...... #Ruinerwold.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Aangeboden ;
Damesfiets sinds 8 januari niet meer gebruikt . 🚴🏻♀️💨
En voorlopig ook niet meer kunnen gebruiken 😂😂
❤️Sorry Jill ❤️
Maar je bent echt een kanjer ❤️ Super trots op jou 🥰
quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
De mama van Jill heeft haar fiets tekoop gezet.
[..]
fantastisch, Jill heeft haar humor niet van een vreemdquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wilde dat de dames eens de mannen gingen nomineren. Michel tegen Nick.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het was jammer dat productie naar bed wou en het gesprek in de woonkamer niet langer volgde.
Waren mooie gesprekken.
Julie eerst uitgebreid over de witte kamer en de beelden die ze zagen.
Zit met een heel dubbel gevoel nu. Aan de ene kant fijn om thuis te zijn.
Zal het moeilijk hebben thuis omdat ze ook in BB wil zijn.
Michel en Julie over Michels valkuilen in daten en relaties.
Daarna met Liese over Nick en Naomi.
Dat Nick er vanuit was gegaan dat Liese Jill zou stemmen.
Dat hij haar s'morgens al had proberen te sturen.
Dat Nick nu behoorlijk pissed is.
Michel dat ze in deze fase van het spel elkaars keuzes moeten respecteren.
Heel benieuwd hoe Nikske straks opstaat.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:47 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Waarmee ze wil zeggen dat de streams op slapende inwoners staan terwijl er nog 3 in de huiskamer zitten, maar dat we die niet meer mogen volgen.
En toevallig staat de stream op slapende Jill.
Dat begreep ik, hoor. Het is gebruikelijk dat men het belangrijkste in een tekst benadrukt met vette en/of onderlijnde letters. Aangezien jij dit van Jill in het vet en onderlijnd zette, komt dit bij de mensen over, dat dit het belangrijkste is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 01:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Julie, Michel en Liese zitten in de woonkamer.
Praten over DBK dus een streamlock want camera switched naar slapende Jill in slaapkamer.
Hierdoor denken alle kijkers "het hele huis slaapt".
En ik zeg: "Nee het is niet omdat de camera staat op een slapende Jill, dat dit betekent dat iedereen slaapt".
Daarom staat die zin met Jill onderlijnd. Gaat het dan over Jill? Nee.
Jonge, dat ik dit moet uitleggen
Dat had ik ook,en is nooit veranderdquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
Net op Julie blijven gestemd.
Niet omdat ik Julie of Michel nou zo leuk vind.![]()
Maar omdat ik Naomi vanaf dag 1 al niet mocht.
Intuītief.
Zou zeker slimste zijn maar had eigenlijk eerder gemoeten want was de weg makkelijker vrij gemaakt voor Jill dan nu.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:33 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik wilde dat de dames eens de mannen gingen nomineren. Michel tegen Nick.
Nick staat alleen op voor de sanitaire behoeften en eten..quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het was jammer dat productie naar bed wou en het gesprek in de woonkamer niet langer volgde.
Waren mooie gesprekken.
Julie eerst uitgebreid over de witte kamer en de beelden die ze zagen.
Zit met een heel dubbel gevoel nu. Aan de ene kant fijn om thuis te zijn.
Zal het moeilijk hebben thuis omdat ze ook in BB wil zijn.
Michel en Julie over Michels valkuilen in daten en relaties.
Daarna met Liese over Nick en Naomi.
Dat Nick er vanuit was gegaan dat Liese Jill zou stemmen.
Dat hij haar s'morgens al had proberen te sturen.
Dat Nick nu behoorlijk pissed is.
Michel dat ze in deze fase van het spel elkaars keuzes moeten respecteren.
Heel benieuwd hoe Nikske straks opstaat.
Moet ie straks wel van bijkomen met een dekentje op de bankquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick weer met al z'n beweging voor de dag met dat handje boven de deken.
Too little,too latequote:Op donderdag 25 maart 2021 08:38 schreef Jockari het volgende:
Naomi zal vandaag nog wel de camera's trachten te bespelen om kijkers te winnen.
alleen een mooi lijf red je het niet mee hequote:Op donderdag 25 maart 2021 08:46 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen Marinier.
Als ik 20 jaar jonger had geweest en Julie had geheten....had ik het wel geweten.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:46 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen Marinier.
Als ik 20 jaar jonger had geweest en Julie had geheten....had ik het wel geweten.
Voor een goed gesprek niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen een mooi lijf red je het niet mee he
oooh Missyquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:48 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Voor een goed gesprek niet.
Maar daar had ik het niet over.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
waar haal je het vandaanquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het nu ook wel hoorquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:46 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen Marinier.
Ik heb twee minuten moeten denken voordat ik de grap snaptequote:Op donderdag 25 maart 2021 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Naomi al weken. Liefst onder het eten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:53 schreef greysbones het volgende:
ze lopen allemaal te hoesten/niezen of snotteren
das net een olifant tijdens het etenquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Naomi al weken. Liefst onder het eten.
tijdens het eten...quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:54 schreef engine het volgende:
[..]
Naomi al weken. Liefst onder het eten.
En niks zeggen tegen haar, want dan gaan de traanklieren en haar acteertalent overuren draaien...quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:55 schreef lucienne2 het volgende:
Wat een dooie is die Naomi ook. Gaat ze de hele dag uit protest niets zeggen ofzo?
Kunnen we dat vast laten leggen?? Contractueel enzo?quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:55 schreef lucienne2 het volgende:
Wat een dooie is die Naomi ook. Gaat ze de hele dag uit protest niets zeggen ofzo?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
das net een olifant tijdens het eten
quote:
GM,dacht het wel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:45 schreef greysbones het volgende:
goedemorgen.. op naar een exit voor Naomi vandaag
De sauna is zowat het commandocentrum van Nick. Daa bedenkt en bespreekt hij steeds de volgende stappen naar de volgende nominatie.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:56 schreef M.Ritcher het volgende:
Nick moet vandaag in de sauna omdat de kijkers daar op zitten te wachten en hij al twee dagen niet is geweest. Aldus Nick.
Die heeft bijgekregen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:58 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Men mocht 25 kilo kleding meenemen........
Jill 250 kilo......
grammaticale fouten maken we hier allemaal.. daar ga ik me echt niet druk om makenquote:
Het is vooral 1 van de plekken waar hij kan liggen. Bed, Bank, Sauna. De rest van het huis en tuin is voor hem enkel ruimte om zich naar de volgende ligplek te begevenquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
De sauna is zowat het commandocentrum van Nick. Daa bedenkt en bespreekt hij steeds de volgende stappen naar de volgende nominatie.
dat wordt me toch een feest vanavond... niet te hopen dat BB het nodig vindt dat Naomi blijft.. die voegt echt niks toequote:
maken ons ook niet druk hoor, maar een beetje bijles op de vroege morgen nu dat alle scholen dicht zijn is toch heerlijkquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
grammaticale fouten maken we hier allemaal.. daar ga ik me echt niet druk om maken
Ik wil gewoon feest.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt me toch een feest vanavond... niet te hopen dat BB het nodig vindt dat Naomi blijft.. die voegt echt niks toe
Welnee, als ze maar snappen wat je bedoeld toch? Ik vind dat gemuggenzift ook irritantquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
grammaticale fouten maken we hier allemaal.. daar ga ik me echt niet druk om maken
sorry nee.. niet echt..quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:02 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
maken ons ook niet druk hoor, maar een beetje bijles op de vroege morgen nu dat alle scholen dicht zijn is toch heerlijk
nee helpt alleen een wasmachine tegenquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jill doet haar sportschoenen in de wasmachine omdat ze stinken. Is het niet makkelijker ze gewoon een dagje buiten te laten staan.
Je doet het erom hč?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Welnee, als ze maar snappen wat je bedoeld toch? Ik vind dat gemuggenzift ook irritant
Oke weer wat geleerd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee helpt alleen een wasmachine tegen
We hebben al iemand in het huis ( hopelijk voor de laatste dag) die de Nederlanders iedere dag aanspreekt over ons taalgebruik is al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:02 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
maken ons ook niet druk hoor, maar een beetje bijles op de vroege morgen nu dat alle scholen dicht zijn is toch heerlijk
Voeten wassen en schone sokken helpt ook.quote:
En dan in bed gaan liggen en wachten tot iemand komt troosten.. Sliding 4quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:03 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Vol in de make up, dat is de eerste sliding. Straks smeken in de camera Rudy, sliding 2, dan een oproep van Moeke op facebook, sliding 3..........
quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
Moeder van Naomi is boos, dat de
[..]
We hebben al iemand in het huis ( hopelijk voor de laatste dag) die de Nederlanders iedere dag aanspreekt over ons taalgebruik is al meer dan genoeg.
als je zweetkakkers krijgt in sportschoenen, was ze maar.. anders wordt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voeten wassen en schone sokken helpt ook.
waarover is de moeder van Naomi boos??quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
We hebben al iemand in het huis ( hopelijk voor de laatste dag) die de Nederlanders iedere dag aanspreekt over ons taalgebruik is al meer dan genoeg.
* FreshFruit ruikt even aan zijn L&Squote:Op donderdag 25 maart 2021 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je zweetkakkers krijgt in sportschoenen, was ze maar.. anders wordt het alleen maar erger
Ze begint ook meer een meer te lijken op Calimeroquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi haar gedrag zorgt nu wel voor een behoorlijke negatieve stemming daar. Wat is het toch een klein kind. Als andere iets krijgen gaat ze janken, ze voelt zich altijd achter gesteld en dan het kinderlijke praten van haar.
Ik heb alleen leren sportschoenen dus die doe ik echt niet in de wasmachine. Maar daardoor ook geen zweetvoeten hahaquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je zweetkakkers krijgt in sportschoenen, was ze maar.. anders wordt het alleen maar erger
quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit ruikt even aan zijn L&S
Geen zweetgeur.
Dat de broer van Liese niet oproep om op Naomi te stemmen, terwijl alle Naomi fans vorige week op Liese gestemd hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarover is de moeder van Naomi boos??
OH? Hoezo?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:05 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Nick was er zo van uit gegaan dat iedereen wel deed wat hij wildequote:
Ik ga wat lekkers halen voor vanavond.Heb er nu al zin in.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick was er zo van uit gegaan dat iedereen wel deed wat hij wilde
oooeeeh wat een goed ideequote:Op donderdag 25 maart 2021 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga wat lekkers halen voor vanavond.Heb er nu al zin in.
Die gaat wachten op excuus van Liese.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:15 schreef lucienne2 het volgende:
Gaat Noemi echt de hele dag met dit lange chagrijnige gezicht rondlopen?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:16 schreef Oranos het volgende:
Kan niet wachten op de reacties hier als Naomi blijft
Liese heeft groot gelijk.. er was vorige week ook niemand die er voor haar was(NIck, Naomi)quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die gaat wachten op excuus van Liese.
Lastige is dat Liese een pittige dame is. Die is nu ook beledigd.
Excuus?? Is Naomi de koningin dan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die gaat wachten op excuus van Liese.
Lastige is dat Liese een pittige dame is. Die is nu ook beledigd.
Dan gaat Julie,maakt me ook niet uit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:16 schreef Oranos het volgende:
Kan niet wachten op de reacties hier als Naomi blijft
linkje?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Laten we nog eens de strawpoll erin gooien die hier vorige week ook steeds voorbij kwam. Toen was het vrij duidelijk, nu is het zo te zien echt 50/50. Maar vorige week stond Jill lager dan Liese, dus mijn gevoel is dat Jill stemmers hierin ondervertegenwoordigd zijn.
[ afbeelding ]
We houden hoop.
Waarom staat er een vinkje bij Julie's naam?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Laten we nog eens de strawpoll erin gooien die hier vorige week ook steeds voorbij kwam. Toen was het vrij duidelijk, nu is het zo te zien echt 50/50. Maar vorige week stond Jill lager dan Liese, dus mijn gevoel is dat Jill stemmers hierin ondervertegenwoordigd zijn.
[ afbeelding ]
We houden hoop.
De ene deze week, de ander misschien volgende week.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
We houden hoop.
heeft Lionheart op gestemdquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom staat er een vinkje bij Julie's naam?
Er kan vandaag nog gestemd worden tot 22.45 uur. Dus...
Dus dan gaat Julie weg?quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
We houden hoop.
Ik heb Julie gestemdquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom staat er een vinkje bij Julie's naam?
Er kan vandaag nog gestemd worden tot 22.45 uur. Dus...
Zekers, vond vader al erg die zijn kind aan zijn enkels boven het trapgat hield omdat het leuk was...terwijl hij dat vreselijk vond.quote:Op donderdag 25 maart 2021 06:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |