laat me maar weer in de steekquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Polonaise![]()
![]()
![]()
Oh nee ik ging er vandoor
Wattan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:01 schreef Yolk het volgende:
Twitter is van zuuuuuuut naar zuuuuuuur gegaan.
zat net even te lezen maar ohoh. Wat als naomi morgen echt weg moet, dan ontploft het daarquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:01 schreef Yolk het volgende:
Twitter is van zuuuuuuut naar zuuuuuuur gegaan.
Lurk nog ff ..quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
laat me maar weer in de steek![]()
Slaap lekker![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lurk nog ff ..
Kan toch nooit makkelijk slapen![]()
* engine haakt weer aanquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Polonaise![]()
![]()
![]()
Oh nee ik ging er vandoor
Het hele internetquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:02 schreef anine het volgende:
[..]
zat net even te lezen maar ohoh. Wat als naomi morgen echt weg moet, dan ontploft het daar
nou, dat nu ook weer niet, op de site van libelle wordt er met geen woord over naomi gerept (denk ik)quote:
Kennelijk waren de Fab 5-fans op Twitter vooral Nick/Naomi-fans. Lopen nu vooral Michel, Julie en Liese af te zeikenquote:
fuck de libellequote:Op donderdag 25 maart 2021 00:05 schreef anine het volgende:
[..]
nou, dat nu ook weer niet, op de site van libelle wordt er met geen woord over naomi gerept
Zitten we dan zonder?quote:
Ik weet nu dat Liese ook veel fans heeft , ik heb goede hoop dat die ook van zich laten horen dmv stemmenquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:05 schreef Yolk het volgende:
[..]
Kennelijk waren de Fab 5-fans op Twitter vooral Nick/Naomi-fans. Lopen nu vooral Michel, Julie en Liese af te zeiken. Over Jill zijn ze altijd al denigrerend geweest.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:07 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.instagram.com/p/CM0WC8dKkF2/
![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat weet je wel, geef maar toequote:Op donderdag 25 maart 2021 00:05 schreef anine het volgende:
[..]
nou, dat nu ook weer niet, op de site van libelle wordt er met geen woord over naomi gerept (denk ik)
gelul van dzillquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:07 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.instagram.com/p/CM0WC8dKkF2/
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat niet ,maar bijna 300 km fietsen welquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sorry, standje 3 was iets te heftig voor je.
Behalve Nick, wat een eikel!quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach het zijn ook allemaal geen slechte mensen
ja , nee , maar , weet je , snapjuh ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ach het zijn ook allemaal geen slechte mensen
ach, hij is vast niet slecht. Hij haalt wel het slechtste in mij naar boven, maar zijn moeder en vriendin vinden hem vast een schatje, en oh ja, ook heel internet naar ik gehoord hebquote:
Daarom is het ook zo leuk.....beide niet door dat het heel diep zit.....sowieso bij Michel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral wel klaar met die kleffe band tussen Michel en Julie. Voor een broer-zusrelatie vind ik het wel behoorlijk heftig qua emoties.
Nee maar ja maar nee maar tochquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja , nee , maar , weet je , snapjuh ?
Ik ga er steeds meer aan twijfelen of het bij Julie ook wel zo diep zitquote:Op donderdag 25 maart 2021 00:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo leuk.....beide niet door dat het heel diep zit.....sowieso bij Michel.
En Michel zijn fans zullen ook wel op Julie gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet nu dat Liese ook veel fans heeft , ik heb goede hoop dat die ook van zich laten horen dmv stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |