Je bedoelt die andere wedstrijd die we ook niet gaan winnen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:40 schreef Strani het volgende:
Maar goed, dat ESF hè? Dat komt er ook weer aan toch?
Ergens in mei toch, of zo?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:40 schreef Strani het volgende:
Maar goed, dat ESF hè? Dat komt er ook weer aan toch?
Waar was Roglicquote:
Doe het niet. Het is nog pijnlijker dan de persco van gisteren.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:42 schreef usagi414 het volgende:
Ik volg de wedstijd via jullie. De tv ging aan bij 2-0 en toen had ik het wel gezien.
Maar nu toch maar even de laatste 10 minuten kijken.
Ja, nu moet het 4-4 worden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:43 schreef GeorgeM het volgende:
Zonde. Anders had het nog 3-3 kunnen worden.
Daar ben ik inmiddels ook achter.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doe het niet. Het is nog pijnlijker dan de persco van gisteren.
Één voordeel, we kunnen dan niet van Turkije verliezen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bedoelt die andere wedstrijd die we ook niet gaan winnen?
Ja dat zeg je ook alleen maar omdat in jouw dorp geen Turken wonenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:44 schreef Arizona het volgende:
Die laatste kool van de Turken was wel echt mooi. Daar mogen ze straks we een toetertje voor doen. Zo sportief ben ik dan ook wel weer.
Ik denk dat we een extra kwakje saus kunnen krijgenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:46 schreef Strani het volgende:
Het zou wel leuk zijn voor de verbroedering als alle Döner-zaken korting geven aan alle klanten als Turkije van Nederland wint.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat we een extra kwakje saus kunnen krijgen
Kwakjequote:Op woensdag 24 maart 2021 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat we een extra kwakje saus kunnen krijgen
Hij wil gewoon niet dat mensen doorkrijgen dat Davy z'n geheime zoon is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:48 schreef GeorgeM het volgende:
Hopelijk heeft de Boer het licht gezien nu en zet Klaassen er de volgende keer vanaf het begin in.
Eerder dit dan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:46 schreef Strani het volgende:
Het zou wel leuk zijn voor de verbroedering als alle Döner-zaken korting geven aan alle klanten als Turkije van Nederland wint.
Dan gaan we eraf tegen Malta. Dat klinkt nog ergerquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Één voordeel, we kunnen dan niet van Turkije verliezen.
Ik dacht al, wat lijken ze toch op elkaar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet dat mensen doorkrijgen dat Davy z'n geheime zoon is.
Dat zou echt wel zuur zijn dan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:55 schreef Redefine het volgende:
Nou had het niks uitgemaakt. Of we moeten straks echt op één doelpunt het niet redden
Oh godquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:55 schreef Redefine het volgende:
Nou had het niks uitgemaakt. Of we moeten straks echt op één doelpunt het niet redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |