quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:22 schreef franklop het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)erfan-van-nederland/
Wie meldt zich aan?
Ja ho maarquote:De twee grootste wielerfans brengen we een bezoek voor een uniek videoportret
Ik ben niet zo representatief voor NL.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:42 schreef Aguero het volgende:
Heeft iemand hier al een vaccin, één van de oudjes misschien?
Kun je niet wat bloedzakjes deze kant op sturen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo representatief voor NL.Maar a.s. maandag gaat de tweede dosis Pfizer er alvast lachend in hier.
Maar verder in NL alleen oma's van 90+ die aan de beurt zijn geweest, ouders van 65+ nog (lang) niet.
De kans om vereeuwigd te worden als internetgekkie, awesomequote:Op woensdag 24 maart 2021 14:22 schreef franklop het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)erfan-van-nederland/
Wie meldt zich aan?
Ik ben nu ook al wel weer klaar met al die figuren die normaal gretig uit de Telegraaf citeren als er een 'links' persoon zonder wederhoor wordt zwartgemaakt en geframed, en nu opeens uiterst scherp en kritisch als ze zijn een hetze ontwaren. Rot toch op joh, volgende week zijn ze weer fanatiek Halsema aan het uitfoeteren omdat een anoniempje iets aan de Telegraaf gelekt heeft. Iedereen in deze hele soap is walgelijk opportunistisch, alleen Omtzigt en Leijten zijn daadwerkelijk sympathiek en betrokken.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al wel weer klaar met al die figuren die normaal gretig uit de Telegraaf citeren als er een 'links' persoon zonder wederhoor wordt zwartgemaakt en geframed, en nu opeens uiterst scherp en kritisch als ze zijn een hetze ontwaren. Rot toch op joh, volgende week zijn ze weer fanatiek Halsema aan het uitfoeteren omdat een anoniempje iets aan de Telegraaf gelekt heeft. Iedereen in deze hele soap is walgelijk opportunistisch, alleen Omtzigt en Leijten zijn daadwerkelijk sympathiek en betrokken.
Op naar de volgende rel, deze duurt te lang.
Lijkt me verstandig om dan niet te snel alle maatregelen op te doeken, dan heb je nergens last van. Hoe is dit een rel?quote:
Als alle experts het altijd eens zijn, de regering de adviezen opvolgt en het volk gehoorzaamt heb je nooit een rel inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om dan niet te snel alle maatregelen op te doeken, dan heb je nergens last van. Hoe is dit een rel?
Maar wat is de rel? Het is toch gewoon een logische uitspraak?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als alle experts het altijd eens zijn, de regering de adviezen opvolgt en het volk gehoorzaamt heb je nooit een rel inderdaad.
Mijn voorspelling is dat het weer gedoe gaat opleveren. Misschien zelfs een opvolger van HerstelNLquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar wat is de rel? Het is toch gewoon een logische uitspraak?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
Onder de bezielende leiding van de fanfare marcheren we rechtstreeks naar het einde der tijden.
Hopelijk, als er iets is na de dood, zijn er geen hobbyvirologen in het hiernamaals.
In de herfst dan de VIJFDE GOLFquote:
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten verliezen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Met terugwerkende kracht alsnog een fantastisch statement van het Nederlands elftal over Qatar. Gewoon in de kwalificatie niet opkomen dagen.
WK veldrijden in Qatar zou ook mooi zijnquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef franklop het volgende:
Lekker veldrijden kijken in de winter van 2022
Wel wat overdreven dat ze het nu 2 WK’s op rij zo doenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Met terugwerkende kracht alsnog een fantastisch statement van het Nederlands elftal over Qatar. Gewoon in de kwalificatie niet opkomen dagen.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
We hebben wel meer balbezit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:56 schreef Fretwork het volgende:
Overigens uitzonderlijk hilarisch dat niemand bij de KNVB weet dat Frank de Boer na les 1 van de trainerscursus: Passing, niet meer is komen opdagen.
Inb4: we hebben de hele wedstrijd gedomineerdquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben wel meer balbezit.
Misschien had hij bij les 1 ook beter moeten opletten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:56 schreef Fretwork het volgende:
Overigens uitzonderlijk hilarisch dat niemand bij de KNVB weet dat Frank de Boer na les 1 van de trainerscursus: Passing, niet meer is komen opdagen.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inb4: we hebben de hele wedstrijd gedomineerd
Maar nu kan hij 140.000 mensen te kakken zetten..die kan moet je niet laten lopenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nic0 heeft patent op zulke opmerkingen?
laatste bezoek: 4883 dagen, 18 uur geleden.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4883 dagen, 18 uur geleden.
Maar dat is hem toch niet echt?
Twittert ie niet over Fok onder de naam Jelmer?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4883 dagen, 18 uur geleden.
Maar dat is hem toch niet echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke positionering van Volt.Wel het gezelligste segment. Lekker grappen en grollen met FaridSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie van het CDA gaat daten met Sweet Caroline?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel het gezelligste segment. Lekker grappen en grollen met Farid
Beetje keten en de juf uitdagen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel het gezelligste segment. Lekker grappen en grollen met Farid
Trap er niet in.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat de Ruinerwold-docu een kijktip van jewelste is. Dan gaan we dat maar eens kijken.
Ik heb het niet gezien, maar als de goegemeente enthousiast is zal het wel meevallen.quote:
We gaan het zien. 's Avonds laat kijk ik altijd wat actualiteiten/nieuws/ander TV-programma terug.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar als de goegemeente enthousiast is zal het wel meevallen.
Maar die is er bijna nooit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tjèr-rie gaat er wel op in.
Once Upon a Time in Iraq is wel een aanrader. Sinan Can over Afghanistan eveneens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We gaan het zien. 's Avonds laat kijk ik altijd wat actualiteiten/nieuws/ander TV-programma terug.
Ik breng straks verslag uit, of niet, of wel, of niet.
Volkomen geschifte wappie. Gesprekken met de geestelijk en fysiek vrije oudste vier kinderen. Vierdelige docu (iedere week..), met privébeelden van 20 jaar terug, geluidsopnamen et cetera. Zweverig gedoe met geesten en dat soort dingen. En dan moeten de serieuze excessen nog komen. Deden ze bewust via deze docuserie om niet telkens een interview aan een doremifasolkrant te geven.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Once Upon a Time in Iraq is wel een aanrader. Sinan Can over Afghanistan eveneens.
Wat hebben WE er toch een tyfuszooi van gemaakt in het Midden-Oosten. Toch een stuk rullevanter dan een of andere idioot in Drenthe.
Ik heb niets van hier doorgespeeld. Google Meldingen is ook een ding...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
@:naatje_1 kent m op twitter, die zal het wel doorspelen.
Tyfuszooi maken is één ding, maar nog typischer (wat je zoveel terug ziet in andere dingen) is dat ''Oh, wij Nederlanders. Kijk wat we voor jullie in [insert] hebben bewerkstelligd''. Zelfgenoegzaamheid, wat je het ook mag noemen. Terwijl de zaken toch iets anders liggen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Once Upon a Time in Iraq is wel een aanrader. Sinan Can over Afghanistan eveneens.
Wat hebben WE er toch een tyfuszooi van gemaakt in het Midden-Oosten. Toch een stuk rullevanter dan een of andere idioot in Drenthe.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke positionering van Volt.We zien alweer hoe walgelijk links Bij1 zichzelf positioneert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack does it in real time...
Krijgt vanavond gewoon een podium bij Beau voor een do-re-mi-fa-sol mea culpa verhaal, ongekend. Lekker kijkcijfertjes scoren over de rug van een virtueel misbruikt kind.quote:
Wat moet je met adres, postcode en geboortejaar als je iemand per mail laat weten dat je auto toe is aan APK? RDW heeft hier ook gefaald. Gaan lachwekkend om met prive-gegevens.quote:Het lek bevond zich bij het bedrijf RDC, dat garages bijvoorbeeld de mogelijkheid biedt om klanten automatisch te mailen als het tijd is voor hun apk-keuring.
RDC krijgt onder strenge voorwaarden data van de RDW, zoals informatie over de vervaldatum van apk-keuringen en grove informatie over de eigenaren van auto's, zoals de cijfers van de postcode en geboortejaar.
De BN-er cultus was, is, en blijft walgelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijgt vanavond gewoon een podium bij Beau voor een do-re-mi-fa-sol mea culpa verhaal, ongekend. Lekker kijkcijfertjes scoren over de rug van een virtueel misbruikt kind.
BBQ aan, diepvries frikadellen erbijquote:
Met de sauzen van Calvé.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:16 schreef franklop het volgende:
[..]
BBQ aan, diepvries frikadellen erbij
quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Het vlees en al je zorgen laten verdrinken in de saté-saus.
Altijd gezeik met haarquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ollongren hep ook al kerona.
T-minus 218 dagen voor een nieuw Nederlands recordquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ollongren hep ook al kerona.
Ze hebben speciaal ingerichte en gecontroleerde ruimtes voor dit soort praktijken, dus het zal wel gevoelig liggen qua afluisteren enzo.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Alleen het gepeupel moet blijkbaar thuisblijven bij een positieve test. Was het ook een idee geweest om zeker na de besmetting van monatoetje via zoom het één en ander te doen?
Maar we leven in 2021, dat moet daar ook wel te realiseren zijn. (hoewel overheid en ict..)quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze hebben speciaal ingerichte en gecontroleerde ruimtes voor dit soort praktijken, dus het zal wel gevoelig liggen qua afluisteren enzo.
Daarna Rutte en co, in no time de hele kamer besmet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks heeft Jorritsma ook kerona dan is feestje compleet. #risicogroep
En het mooie is dat we de hele wereld nog wel de les lezen op gebied van moraliteit. Daar zou ik hartelijk om lachen als ik de rest van de wereld was.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Behalve dan die volksvertegenwoordigers die zelden of nooit aanwezig zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarna Rutte en co, in no time de hele kamer besmet.
Muah, vanaf kantoor wellicht wel, maar vanuit huis is al moeilijker + je weet niet of ze daar (thuis) wordt geobserveerd. Rutte doet zn EU-calls ook vanuit het torentje, niet vanuit huis. Ik vind het niet zo gek dat je staatsbelangrijke zaken op een vaste locatie doet. Ridouan belt ook niet in.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar we leven in 2021, dat moet daar ook wel te realiseren zijn. (hoewel overheid en ict..)
Dan ga je in je eigen kantoortje zitten, dat helpt in ieder geval al.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Muah, vanaf kantoor wellicht wel, maar vanuit huis is al moeilijker + je weet niet of ze daar (thuis) wordt geobserveerd. Rutte doet zn EU-calls ook vanuit het torentje, niet vanuit huis. Ik vind het niet zo gek dat je staatsbelangrijke zaken op een vaste locatie doet. Ridouan belt ook niet in.
Graag gedaan pik. En bedankt, denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2021 02:30 schreef Behaardekat het volgende:
Yo @:Rellende_Rotscholier .
Mede door jou ben ik wielrennen gaan volgen pik en het zelfs leren waarderen. Het stond vroeger thuis altijd aan, enkel natuurlijk die bagger TDF dus ik vond het kut want het is de Tour, die wijsheid heb ik nu.
Jaren geleden ooit mijn enkel gebroken dus lag veel teveel op de bank en hing volgens mij toen vast op een of andere kut zender (Eurosport, vast en zeker) met fietsende dopingboys en vond het wel leuk dat het nergens op sloeg wat ik toen zag. Of ze waren al clean, hahaha.. ha... ha.
Anyway, ik googelde die etappe en kwam ergens ooit uit op dit forum en lurk al jaren naar je verslagen en voorspellingen. Voorspellen kan je niet, jezus man, maar omschrijven wel.
Dus bedankt, sindsdien ben ik van wielrennen gaan genieten en zelfs dat gedoe in de modder enzo en daar heb je met je keer op keer prachtige omschrijvingen enorm bij geholpen![]()
e: Al zag ik wel bij puur per toeval Wouter Weylandt verongelukken op Eurosport NL, maar mijn liefde ontstond later pas. Die heb ik daadwerkelijk live gezien op Eurosport NL als niet wielren liefhebber. Volgens mij ging de commentator echt toen nog zo van 'oh...' . Niet eens doorhebbende dat er wat serieus was terwijl daar gewoon een dood persoon lag joh en even flink inzoomde. Dus denk uiteindelijk dat het inderdaad een of andere Giro geweest is, maar zeker niet die maar het zal wel wat jaartjes later geweest zijn. Het staat mij in dat kader wel bewust bij als een wielren moment en ik het alsnog ergens na die tijd beetje ben gaan volgen, maar nog niet geheel serieus. Allicht rond de Krachtgod hype?
E2: Ah nee, denk dat ik het al weet. Vuetla Tom, dat was het denk ik. Al weet ik dan weet niet of je toen al boeken schreef, maar dat was moment dat ik mede door NOS HYPE echt aanhaakte, denk ik.
Sander vindt er ook wat van.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijgt vanavond gewoon een podium bij Beau voor een do-re-mi-fa-sol mea culpa verhaal, ongekend. Lekker kijkcijfertjes scoren over de rug van een virtueel misbruikt kind.
Wie o wie?quote:Meer dan 17.000 mensen hebben zich gisteravond aangemeld voor de coronavrije vakantie van Sunweb en Transavia naar Rhodos.
Schimmelpenninck slaat natuurlijk weer de spijker op zijn kop.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sander vindt er ook wat van.
[ twitter ]
[ twitter ]
😂
Sander vindt overal altijd wat van maar als iemand iets tegen hem zegt begint hij meteen te schelden of te blokkeren. Buitengewoon minderwaardig mens.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
😂
Niet echt.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:51 schreef Remco het volgende:
[..]
Schimmelpenninck slaat natuurlijk weer de spijker op zijn kop.
Eigenlijk een soort Johan Derksen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sander vindt overal altijd wat van maar als iemand iets tegen hem zegt begint hij meteen te schelden of te blokkeren. Buitengewoon minderwaardig mens.
Treffende vergelijking.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort Johan Derksen.
Deze mensen mogen allemaal weg.quote:
Niet allemaal, want is maar plek voor 180 man toch?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze mensen mogen allemaal weg.
Gewoon proppen. Zo lukte het de WIC ook altijd om meer mensen te vervoeren.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet allemaal, want is maar plek voor 180 man toch?
Ben je iets op het spoor of wordt er gewoon gelekt?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Omtzigt: functie elders, ojee.
Hij zou in een nieuw kabinet een keer iets met de belastingdienst kunnen gaan doen. Bijvoorbeeld staatssecretaris worden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Sander is zelf net zo'n act door elke keer als "de mense" X roepen hij heel hard Y moet roepen op twitter. Grijsgedraaide plaat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
😂
Het had een broer van je kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sander is zelf net zo'n act door elke keer als "de mense" X roepen hij heel hard Y moet roepen op twitter. Grijsgedraaide plaat.
Ik doe nog een poging het te doorspekken met humor, Sander wordt met de dag verzuurder.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het had een broer van je kunnen zijn.
Dat is waar, je bent leuker dan Frans Bauer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe nog een poging het te doorspekken met humor, Sander wordt met de dag verzuurder.
Het is nu alweer onboeiend, de opmerking Omtzigt, want we weten helemaal niet wat dat betekent en van wie deze informatie komt - Omtzigt zelf?. Veel interessanter is er wat er verder staat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Oei, Tjierrie is het ook op het spoor.
Daar zeg je nogal wat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is waar, je bent leuker dan Frans Bauer.
LEAVE PIETER ALONEquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Damage control van Flopkequote:Op donderdag 25 maart 2021 11:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Lol. Wie er ook gelijk heeft, de immer incompetente Ollongren weet het weer te verneuken.
Flopke heeft het niet met de verkenners gehad over zijn onderhandelingsstijl, dat geloof ik nog wel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Lol. Wie er ook gelijk heeft, de immer incompetente Ollongren weet het weer te verneuken.
Heerlijk dit trowuens. Kan je alles aam beveiliging doen wat je wilt. Ook altijd in de trein of vliegtuig. Ooit eens meegelezen met een heel voorstel van een concurrent.quote:
Volgens mij is dit een notitie van een overleg tussen VVD en D66?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Ja uiteraard, of tussen Ollongren en Jorritsma zelfquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een notitie van een overleg tussen VVD en D66?
Ik denk dat het geen eis is, maar dit onderwerp gewoon uit de gesprekken met Hoekstra naar voren is gekomen. De rest van het lijstje is ook geen eisenpakket vanuit D66/VVD, maar de wensen van de desbetreffende partijen + een paar kanttekeningen over die partij.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:10 schreef Slobeend het volgende:
'Functie elders' lijkt me eerder een eis van de VVD? Schandelijk trouwens voor iemand die net met enorm veel stemmen herkozen is.
Wouter zit al dagen te hakken op nieuw leiderschap en zal hoe dan ook daar een combinatie mee maken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met D66 en nieuw leiderschap te maken?
Jorritsma en Ollongren (of haar vervanger lol) kunnen prima gaan Zoomen...quote:Vergaderingen van het kabinet zijn voorlopig digitaal. Dat heeft premier Rutte besloten omdat er de afgelopen dagen coronabesmettingen zijn geconstateerd bij staatssecretaris Keijzer en minister Ollongren.
Wat zouden ze bedoelen met Hoekstra's onderhandelingsstijl?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen eis is, maar dit onderwerp gewoon uit de gesprekken met Hoekstra naar voren is gekomen. De rest van het lijstje is ook geen eisenpakket vanuit D66/VVD, maar de wensen van de desbetreffende partijen + een paar kanttekeningen over die partij.
Hij speelt vast hard to getquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zouden ze bedoelen met Hoekstra's onderhandelingsstijl?
Ja, die intrigeert me ook. Het kan nog alle kanten op, maar het klinkt iig niet positief.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat zouden ze bedoelen met Hoekstra's onderhandelingsstijl?
quote:
Zou kunnen ja. Daarover gesproken:quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij speelt vast hard to get
Niet heel gek, want zonder het CDA kom je bij 5 partijen uit of PvdA+SP
Of allebei!quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:25 schreef Marcoss het volgende:
Als je met belangrijke documenten op pad gaat, zorg je er toch altijd voor dat deze niet zichtbaar zijn voor anderen? Dat doet ieder "normaal" mens al, helemaal als je een functie hebt waar vertrouwelijkheid cruciaal is...
Of ze is echt oerdom of er zit meer achter, zou je dan zeggen
Ik zou ze sowieso altijd in een tas stoppen, maar dat is natuurlijk weer niet charmantquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:25 schreef Marcoss het volgende:
Als je met belangrijke documenten op pad gaat, zorg je er toch altijd voor dat deze niet zichtbaar zijn voor anderen? Dat doet ieder "normaal" mens al, helemaal als je een functie hebt waar vertrouwelijkheid cruciaal is...
Of ze is echt oerdom of er zit meer achter, zou je dan zeggen
Alsof de VVD daar ooit mee akkoord gaatquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen ja. Daarover gesproken:
Onderaan de pagina begint het kopje 4e en/of 5e partij.
Bij de SP staat er een kanttekening van het CDA bij volgens mij, benieuwd wat dat is.
Daar onder staat van in ieder geval 1 partij aangegeven dat deze een tweede linkse partij wil - dat kan wel de positie van de PvdA zijn geweest, qua volgorde van grootte komt dat wel overeen.
VVD + D66 + PvdA + SP zou prima zijn wat mij betreft. De Telegraaf zal wel woest worden, maar de Telegraaf is dan ook een kutkrant.
Rutte wilde toch snel formerenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsof de VVD daar ooit mee akkoord gaat
Houdoe en bedankt.quote:
Jan Terlouw en Dries van Agt.quote:
Twee mensen die een hersenbloeding hebben gehad lijkt mij niet zo handig.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan Terlouw en Dries van Agt.
Jan van Zanen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan Terlouw en Dries van Agt.
Ik denk dat D66 liever niet teveel met Pechtold geassocieerd wil worden momenteel. Remkes zou wel genieten zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu dan toch maar Remkes
Met.... Pechtold? haha
Good old Uri Rozenthal?quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:17 schreef AllesKaputt het volgende:
Wie staan er nog meer in het vriendenboekje van Mark? Edith Schippers?
Hans Wiegel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:17 schreef AllesKaputt het volgende:
Ivo Opstelten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:17 schreef AllesKaputt het volgende:
Die lijsttrekkers zijn allemaal KANJERSquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:23 schreef franklop het volgende:
Thom de Graaf en Erica Terpstra lijkt me wel een gezellig duo
Wat een rare theorie, zelfs als complottheorie slaat het nergens opquote:
Jurriaan is een wappie. Of gewoon oud..quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een rare theorie, zelfs als complottheorie slaat het nergens op
Jurriaan moet het lekker bij sport houden. Hij stond ook al lekker vanuit Monaco op het orgel over Kauthar
In ieder geval dat 2e. Hij heeft een soort voetbalpraatprogramma met 2 andere fossielen op youtube, daar moest ik erg om lachen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jurriaan is een wappie. Of gewoon oud..
Af en toe echt de meest belachelijke tweets. Die man kan geen 2 logische zinnen achtercelkaar plaatsen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval dat 2e. Hij heeft een soort voetbalpraatprogramma met 2 andere fossielen op youtube, daar moest ik erg om lachen.
Zou Hennis niet nog een optie zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:30 schreef VoMy het volgende:
[poll=2063]
Wat een fantastische bestuurders brengt onze bestuurderspartij toch voort.
Remkes is wel een baasquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:30 schreef VoMy het volgende:
[poll=2063]
Wat een fantastische bestuurders brengt onze bestuurderspartij toch voort.
Fredje Teeven! Eric Wiebes! Mark Harbers! Met alle afgetreden VVD-bewindslieden van de afgelopen paar jaar kun je de halve Kamer wel vullen.quote:
En zijn rapport over parlementaire democratie zal D66 niet leuk vindenquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, die zal het dus niet worden, met z'n vervelende stikstofrapport
Samen met Henk Bleker?quote:
Hoekstra heeft al gezegd dat hij deze dingen niet met de verkenners heeft besproken. Kan natuurlijk dat ie liegt, maar ik zou graag opheldering willen zien vanuit Omtzigtquote:Op donderdag 25 maart 2021 14:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Alles overwegende, ook bijv. dit soort tweets van Boris van der Ham, dan heeft D66 een groot probleem. En mocht dit uit de koker van Rutte komen, dan zal D66 dat zeker duidelijk willen maken.
[ twitter ]
Enige sisser-afloop die ik nog zie is dat Omtzigt al bij Hoekstra had aangegeven weg te willen, en Hoekstra dit heeft gemeld aan de verkenners. Zeer benieuwd naar de reactie van Pietertje dus.
Uitstekend nieuws.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoekstra heeft al gezegd dat hij deze dingen niet met de verkenners heeft besproken. Kan natuurlijk dat ie liegt, maar ik zou graag opheldering willen zien vanuit Omtzigt
Met Tamara van Ark die Mark Rutte met hand en tand gaat verdedigenquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We mogen extra gaan genieten van de haarlijn van Koolmees.
Is de minister van Medische zorg niet druk genoeg?quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Tamara van Ark die Mark Rutte met hand en tand gaat verdedigen
Jazeker, maar er komen morgen veel nieuwe albums uit die mijn interesse wekken, dus ik moet mijn aandacht ook nog gaan verdelen aan Ben Howard, Real Estate, Julia Stone en Chantal Acda.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zitten @:El-Stinho en @:Slobeend (die aan het overacten is in een ander topic) al klaar voor het nieuwe album van The Antlers?
Over een maand heeft iedereen het alleen nog maar over Bruno Mars.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jazeker, maar er komen morgen veel nieuwe albums uit die mijn interesse wekken, dus ik moet mijn aandacht ook nog gaan verdelen aan Ben Howard, Real Estate, Julia Stone en Chantal Acda.
Een minister van SZW zal het in deze tijden ook niet rustig hebben. Kennelijk hebben ze beide nogal wat uurtjes over... Anders moet je hopen dat andere partijen hun goedkeuring niet gevenquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is de minister van Medische zorg niet druk genoeg?
Straatje schoonvegen van Don Marco is veel belangrijker. Zoveel vertrouwelingen zijn er niet meer over.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is de minister van Medische zorg niet druk genoeg?
Het net heeft zich aldus gesloten.quote:
Rutte vindt wel een manier om hier weer onderuit te komen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het net heeft zich aldus gesloten.
Ofwel D66 heeft zich via Ollongren schuldig gemaakt aan een grove schending van de democratie, ofwel Rutte heeft zich schuldig gemaakt aan een nog grovere schending van de democratie.
Liberaal, als een aalquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rutte vindt wel een manier om hier weer onderuit te komen.
Maar dat heeft niets met verkenningen te maken.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:27 schreef Steven184 het volgende:
Als Omzigt trouwens heeft gedreigd met afsplitsing is het natuurlijk volkomen logisch dat zijn naam valt als onderdeel van formatiebesprekingen.
Wel voor de stabiliteit van de derde partij het CDA. Dat was ook precies waar die opsomming over ging, over het CDA als 3e partij.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met verkenningen te maken.
Tuurlijk wel. Het bepaalt toch hoe stabiel CDA als coalitiepartner is en of je ermee in zee wil gaan. Hoe het opgeschreven is weer een andere verhaal (over een andere rol)quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met verkenningen te maken.
Dan vind ik dat wel een heel karige opsomming over de stabiliteit van het CDA.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wel voor de stabiliteit van de derde partij het CDA. Dat was ook precies waar die opsomming over ging, over het CDA als 3e partij.
Het is gewoon een onderdeel ervan. Het CDA in een regering, dan heb je het over Hoekstra, zijn functie binnen een nieuw kabinet, de rol van Omtzigt, en verder?quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan vind ik dat wel een heel karige opsomming over de stabiliteit van het CDA.
Geen partijvoorzitter, een weifelend bestuur op meerdere fronten. Lijkt me dat dat gewoon meespeelt, zeker op weg naar de Provinciale Staten in 2023 (die de senaat kiezen..) voor de stabiliteit van het kabinet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is gewoon een onderdeel ervan. Het CDA in een regering, dan heb je het over Hoekstra, zijn functie binnen een nieuw kabinet, de rol van Omtzigt, en verder?
Inderdaad, als het vanuit Omtzigt komt dan zou hij wel heel concreet al een andere functie moeten hebben, wat me niet realistisch lijkt, zeker gezien de tweet van zijn echtgenoot. "Functie elders" kan ook geen parafrase zijn van dreigement van afsplitsing, lijkt mij, en daarbij heeft Hoekstra dat al ontkent?quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan zou je eerder in opsomming de rol van Omtzigt noemen ipv 'functie elders'. Dat is een vrij aparte notitie als verkenner. Wat weet de verkenner? Wat wil de verkenner?
Dan lijkt het me duidelijk dat The Antlers prioriteit hebben. Daarna Julia Stone, de rest geloof ik wel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jazeker, maar er komen morgen veel nieuwe albums uit die mijn interesse wekken, dus ik moet mijn aandacht ook nog gaan verdelen aan Ben Howard, Real Estate, Julia Stone en Chantal Acda.
Familie van Thomas?quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Keuze tussen HIV en aids.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tjerrie wil zich afscheiden en even de helft van het land innemen.
Leef & laat leef.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tjerrie wil zich afscheiden en even de helft van het land innemen.
Onderste steen onder houden.quote:
Toch moet er wel op gehint zijn tijdens de gesprekken met Hoekstra of Rutte/Kaag, en van die twee waarschijnlijk Rutte. De verkenners gaan immers niet over de functies, noch over Pieter Omtzigt zelf. Dus die schrijven iets dergelijks in ieder geval niet uit zichzelf op.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, als het vanuit Omtzigt komt dan zou hij wel heel concreet al een andere functie moeten hebben, wat me niet realistisch lijkt, zeker gezien de tweet van zijn echtgenoot. "Functie elders" kan ook geen parafrase zijn van dreigement van afsplitsing, lijkt mij, en daarbij heeft Hoekstra dat al ontkent?
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan zou je eerder in opsomming de rol van Omtzigt noemen ipv 'functie elders'. Dat is een vrij aparte notitie als verkenner. Wat weet de verkenner? Wat wil de verkenner?
Dat lijkt mij ook ja. Rutte en Hoekstra zullen het beiden ontkennen. Beetje Schrödingers kat wordt het dan, tenzij ofwel Jorritsma ofwel Ollongren iets lekt - wat ik niet meteen verwacht.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Toch moet er wel op gehint zijn tijdens de gesprekken met Hoekstra of Rutte/Kaag, en van die twee waarschijnlijk Rutte. De verkenners gaan immers niet over de functies, noch over Pieter Omtzigt zelf. Dus die schrijven iets dergelijks in ieder geval niet uit zichzelf op.
Aangezien er werd gekeken naar de romp VVD/D66/CDA in het lijstje waar Omtzigt genoemd werd, zijn alle drie de lijsttrekkers in zekere zin verdacht, maar Rutte en Hoekstra wel de voornaamste kandidaten om over Omtzigt te hebben gepraat in deze zin.
Het gaat er bij mij niet in dat Ollongren/Jorritsma als verkenners uit zichzelf besluiten om Omtzigt naar een andere functie te willen bonjouren, zoals sommigen lijken te suggereren, via een agendapuntje in een verkenningsronde. Het is gewoon op een manier aan de orde gekomen tijdens de gehouden verkennende gesprekken.
Ze kwam lichtelijk geagiteerd over.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Uitstekend optreden van Leijten bij de zeer sympathieke Fidan.
Je zou voor minder.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze kwam lichtelijk geagiteerd over.
Hij is alweer verwijderdquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De Steef van de dag.
Een quote van Bill Cosby gebruiken, je zou voor minder.
quote:
Doctrine says 'no'.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:13 schreef hhh38 het volgende:
Rutte wil geen debat over de verkenners.
VERRASSEND
Dat wordt weer een hoop gedraai, een lach en een plas en we strompelen verder richting het einde der tijden.quote:
Het net rond de Rutte omerta sluit zich.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wordt weer een hoop gedraai, een lach en een plas en we strompelen verder richting het einde der tijden.
Mark Rutte 1.988.651quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het net rond de Rutte omerta sluit zich.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mark Rutte 1.988.651
[ afbeelding ]
Dan lijkt het me binnen. Ik twijfelde eerst over CDA maar nu ze het ook willen zal het wel gebeuren. Vraag is alleen of Jorritsma/Ollongren erbij zijnquote:
Dit versterkt mijn punt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:30 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
@:maxi-mus Oei, daar ga je...
Ja, maar zou dat wat uitmaken?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dat niet wat hypocriet van het CDA?
Ik mis Henk Bleker.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:10 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je een minder sympathieke groep vinden om een brief te laten ondertekenen?
De baantjes liggen wel voor het oprapen voor de ex-politiciquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:10 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je een minder sympathieke groep vinden om een brief te laten ondertekenen?
Ben jij Wouter de Winther?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, de hele dag is het stil rond Kaag, er is een kamermeerderheid voor een debat en plots is D66 toch ook maar voor. Nieuw leiderschap zeggen ze dan.
Ik log weer uit voor de hoon van @showtimer komt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bedankt Hans WLR / [Wielrennen] #467 Wielerloze zondag
Altijd fijn om gelijk te krijgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik log weer uit voor de hoon van @:showtimer komt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan lijkt het me binnen. Ik twijfelde eerst over CDA maar nu ze het ook willen zal het wel gebeuren. Vraag is alleen of Jorritsma/Ollongren erbij zijn
Uitmuntende profielfoto wel. Hyves bestaat nog.quote:
Het houdt niet op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:24 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Thijs uit de Alejandro-serie.
Daar is ie op aangenomen. Hij moet Hugo natuurlijk wel op een realistische manier vertegenwoordigenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een waardeloze soosjul media-stagiaire van Hugo
Niet dat ik het ga volgen, maar zou RedBull nu wel een goede auto hebben? Of gaat het weer tegenvallen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen gecondoleerd met de terugkeer van de F1 komend weekend.
Ach nee. Het zijn duistere tijden, er gloort weinig hoop aan de horizon, en dan gaan de vroem-vroem-otootjes ook weer rijden... Laat ons allen hopen op een spoedige DNF van MAX.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen gecondoleerd met de terugkeer van de F1 komend weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |