quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:22 schreef franklop het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)erfan-van-nederland/
Wie meldt zich aan?
Ja ho maarquote:De twee grootste wielerfans brengen we een bezoek voor een uniek videoportret
Ik ben niet zo representatief voor NL.quote:Op woensdag 24 maart 2021 11:42 schreef Aguero het volgende:
Heeft iemand hier al een vaccin, één van de oudjes misschien?
Kun je niet wat bloedzakjes deze kant op sturen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo representatief voor NL.Maar a.s. maandag gaat de tweede dosis Pfizer er alvast lachend in hier.
Maar verder in NL alleen oma's van 90+ die aan de beurt zijn geweest, ouders van 65+ nog (lang) niet.
De kans om vereeuwigd te worden als internetgekkie, awesomequote:Op woensdag 24 maart 2021 14:22 schreef franklop het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)erfan-van-nederland/
Wie meldt zich aan?
Ik ben nu ook al wel weer klaar met al die figuren die normaal gretig uit de Telegraaf citeren als er een 'links' persoon zonder wederhoor wordt zwartgemaakt en geframed, en nu opeens uiterst scherp en kritisch als ze zijn een hetze ontwaren. Rot toch op joh, volgende week zijn ze weer fanatiek Halsema aan het uitfoeteren omdat een anoniempje iets aan de Telegraaf gelekt heeft. Iedereen in deze hele soap is walgelijk opportunistisch, alleen Omtzigt en Leijten zijn daadwerkelijk sympathiek en betrokken.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al wel weer klaar met al die figuren die normaal gretig uit de Telegraaf citeren als er een 'links' persoon zonder wederhoor wordt zwartgemaakt en geframed, en nu opeens uiterst scherp en kritisch als ze zijn een hetze ontwaren. Rot toch op joh, volgende week zijn ze weer fanatiek Halsema aan het uitfoeteren omdat een anoniempje iets aan de Telegraaf gelekt heeft. Iedereen in deze hele soap is walgelijk opportunistisch, alleen Omtzigt en Leijten zijn daadwerkelijk sympathiek en betrokken.
Op naar de volgende rel, deze duurt te lang.
Lijkt me verstandig om dan niet te snel alle maatregelen op te doeken, dan heb je nergens last van. Hoe is dit een rel?quote:
Als alle experts het altijd eens zijn, de regering de adviezen opvolgt en het volk gehoorzaamt heb je nooit een rel inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om dan niet te snel alle maatregelen op te doeken, dan heb je nergens last van. Hoe is dit een rel?
Maar wat is de rel? Het is toch gewoon een logische uitspraak?quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als alle experts het altijd eens zijn, de regering de adviezen opvolgt en het volk gehoorzaamt heb je nooit een rel inderdaad.
Mijn voorspelling is dat het weer gedoe gaat opleveren. Misschien zelfs een opvolger van HerstelNLquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar wat is de rel? Het is toch gewoon een logische uitspraak?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
Onder de bezielende leiding van de fanfare marcheren we rechtstreeks naar het einde der tijden.
Hopelijk, als er iets is na de dood, zijn er geen hobbyvirologen in het hiernamaals.
In de herfst dan de VIJFDE GOLFquote:
We moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten verliezen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Met terugwerkende kracht alsnog een fantastisch statement van het Nederlands elftal over Qatar. Gewoon in de kwalificatie niet opkomen dagen.
WK veldrijden in Qatar zou ook mooi zijnquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef franklop het volgende:
Lekker veldrijden kijken in de winter van 2022
Wel wat overdreven dat ze het nu 2 WK’s op rij zo doenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Met terugwerkende kracht alsnog een fantastisch statement van het Nederlands elftal over Qatar. Gewoon in de kwalificatie niet opkomen dagen.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
We hebben wel meer balbezit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:56 schreef Fretwork het volgende:
Overigens uitzonderlijk hilarisch dat niemand bij de KNVB weet dat Frank de Boer na les 1 van de trainerscursus: Passing, niet meer is komen opdagen.
Inb4: we hebben de hele wedstrijd gedomineerdquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben wel meer balbezit.
Misschien had hij bij les 1 ook beter moeten opletten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:56 schreef Fretwork het volgende:
Overigens uitzonderlijk hilarisch dat niemand bij de KNVB weet dat Frank de Boer na les 1 van de trainerscursus: Passing, niet meer is komen opdagen.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Inb4: we hebben de hele wedstrijd gedomineerd
Maar nu kan hij 140.000 mensen te kakken zetten..die kan moet je niet laten lopenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nic0 heeft patent op zulke opmerkingen?
laatste bezoek: 4883 dagen, 18 uur geleden.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4883 dagen, 18 uur geleden.
Maar dat is hem toch niet echt?
Twittert ie niet over Fok onder de naam Jelmer?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4883 dagen, 18 uur geleden.
Maar dat is hem toch niet echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke positionering van Volt.Wel het gezelligste segment. Lekker grappen en grollen met FaridSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie van het CDA gaat daten met Sweet Caroline?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel het gezelligste segment. Lekker grappen en grollen met Farid
Beetje keten en de juf uitdagen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel het gezelligste segment. Lekker grappen en grollen met Farid
Trap er niet in.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat de Ruinerwold-docu een kijktip van jewelste is. Dan gaan we dat maar eens kijken.
Ik heb het niet gezien, maar als de goegemeente enthousiast is zal het wel meevallen.quote:
We gaan het zien. 's Avonds laat kijk ik altijd wat actualiteiten/nieuws/ander TV-programma terug.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar als de goegemeente enthousiast is zal het wel meevallen.
Maar die is er bijna nooit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tjèr-rie gaat er wel op in.
Once Upon a Time in Iraq is wel een aanrader. Sinan Can over Afghanistan eveneens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We gaan het zien. 's Avonds laat kijk ik altijd wat actualiteiten/nieuws/ander TV-programma terug.
Ik breng straks verslag uit, of niet, of wel, of niet.
Volkomen geschifte wappie. Gesprekken met de geestelijk en fysiek vrije oudste vier kinderen. Vierdelige docu (iedere week..), met privébeelden van 20 jaar terug, geluidsopnamen et cetera. Zweverig gedoe met geesten en dat soort dingen. En dan moeten de serieuze excessen nog komen. Deden ze bewust via deze docuserie om niet telkens een interview aan een doremifasolkrant te geven.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Once Upon a Time in Iraq is wel een aanrader. Sinan Can over Afghanistan eveneens.
Wat hebben WE er toch een tyfuszooi van gemaakt in het Midden-Oosten. Toch een stuk rullevanter dan een of andere idioot in Drenthe.
Ik heb niets van hier doorgespeeld. Google Meldingen is ook een ding...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
@:naatje_1 kent m op twitter, die zal het wel doorspelen.
Tyfuszooi maken is één ding, maar nog typischer (wat je zoveel terug ziet in andere dingen) is dat ''Oh, wij Nederlanders. Kijk wat we voor jullie in [insert] hebben bewerkstelligd''. Zelfgenoegzaamheid, wat je het ook mag noemen. Terwijl de zaken toch iets anders liggen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Once Upon a Time in Iraq is wel een aanrader. Sinan Can over Afghanistan eveneens.
Wat hebben WE er toch een tyfuszooi van gemaakt in het Midden-Oosten. Toch een stuk rullevanter dan een of andere idioot in Drenthe.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke positionering van Volt.We zien alweer hoe walgelijk links Bij1 zichzelf positioneert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack does it in real time...
Krijgt vanavond gewoon een podium bij Beau voor een do-re-mi-fa-sol mea culpa verhaal, ongekend. Lekker kijkcijfertjes scoren over de rug van een virtueel misbruikt kind.quote:
Wat moet je met adres, postcode en geboortejaar als je iemand per mail laat weten dat je auto toe is aan APK? RDW heeft hier ook gefaald. Gaan lachwekkend om met prive-gegevens.quote:Het lek bevond zich bij het bedrijf RDC, dat garages bijvoorbeeld de mogelijkheid biedt om klanten automatisch te mailen als het tijd is voor hun apk-keuring.
RDC krijgt onder strenge voorwaarden data van de RDW, zoals informatie over de vervaldatum van apk-keuringen en grove informatie over de eigenaren van auto's, zoals de cijfers van de postcode en geboortejaar.
De BN-er cultus was, is, en blijft walgelijk.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijgt vanavond gewoon een podium bij Beau voor een do-re-mi-fa-sol mea culpa verhaal, ongekend. Lekker kijkcijfertjes scoren over de rug van een virtueel misbruikt kind.
BBQ aan, diepvries frikadellen erbijquote:
Met de sauzen van Calvé.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:16 schreef franklop het volgende:
[..]
BBQ aan, diepvries frikadellen erbij
quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Het vlees en al je zorgen laten verdrinken in de saté-saus.
Altijd gezeik met haarquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ollongren hep ook al kerona.
T-minus 218 dagen voor een nieuw Nederlands recordquote:Op donderdag 25 maart 2021 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ollongren hep ook al kerona.
Ze hebben speciaal ingerichte en gecontroleerde ruimtes voor dit soort praktijken, dus het zal wel gevoelig liggen qua afluisteren enzo.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Alleen het gepeupel moet blijkbaar thuisblijven bij een positieve test. Was het ook een idee geweest om zeker na de besmetting van monatoetje via zoom het één en ander te doen?
Maar we leven in 2021, dat moet daar ook wel te realiseren zijn. (hoewel overheid en ict..)quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze hebben speciaal ingerichte en gecontroleerde ruimtes voor dit soort praktijken, dus het zal wel gevoelig liggen qua afluisteren enzo.
Daarna Rutte en co, in no time de hele kamer besmet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks heeft Jorritsma ook kerona dan is feestje compleet. #risicogroep
En het mooie is dat we de hele wereld nog wel de les lezen op gebied van moraliteit. Daar zou ik hartelijk om lachen als ik de rest van de wereld was.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Behalve dan die volksvertegenwoordigers die zelden of nooit aanwezig zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarna Rutte en co, in no time de hele kamer besmet.
Muah, vanaf kantoor wellicht wel, maar vanuit huis is al moeilijker + je weet niet of ze daar (thuis) wordt geobserveerd. Rutte doet zn EU-calls ook vanuit het torentje, niet vanuit huis. Ik vind het niet zo gek dat je staatsbelangrijke zaken op een vaste locatie doet. Ridouan belt ook niet in.quote:Op donderdag 25 maart 2021 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar we leven in 2021, dat moet daar ook wel te realiseren zijn. (hoewel overheid en ict..)
Dan ga je in je eigen kantoortje zitten, dat helpt in ieder geval al.quote:Op donderdag 25 maart 2021 10:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Muah, vanaf kantoor wellicht wel, maar vanuit huis is al moeilijker + je weet niet of ze daar (thuis) wordt geobserveerd. Rutte doet zn EU-calls ook vanuit het torentje, niet vanuit huis. Ik vind het niet zo gek dat je staatsbelangrijke zaken op een vaste locatie doet. Ridouan belt ook niet in.
Graag gedaan pik. En bedankt, denk ik.quote:Op donderdag 25 maart 2021 02:30 schreef Behaardekat het volgende:
Yo @:Rellende_Rotscholier .
Mede door jou ben ik wielrennen gaan volgen pik en het zelfs leren waarderen. Het stond vroeger thuis altijd aan, enkel natuurlijk die bagger TDF dus ik vond het kut want het is de Tour, die wijsheid heb ik nu.
Jaren geleden ooit mijn enkel gebroken dus lag veel teveel op de bank en hing volgens mij toen vast op een of andere kut zender (Eurosport, vast en zeker) met fietsende dopingboys en vond het wel leuk dat het nergens op sloeg wat ik toen zag. Of ze waren al clean, hahaha.. ha... ha.
Anyway, ik googelde die etappe en kwam ergens ooit uit op dit forum en lurk al jaren naar je verslagen en voorspellingen. Voorspellen kan je niet, jezus man, maar omschrijven wel.
Dus bedankt, sindsdien ben ik van wielrennen gaan genieten en zelfs dat gedoe in de modder enzo en daar heb je met je keer op keer prachtige omschrijvingen enorm bij geholpen![]()
e: Al zag ik wel bij puur per toeval Wouter Weylandt verongelukken op Eurosport NL, maar mijn liefde ontstond later pas. Die heb ik daadwerkelijk live gezien op Eurosport NL als niet wielren liefhebber. Volgens mij ging de commentator echt toen nog zo van 'oh...' . Niet eens doorhebbende dat er wat serieus was terwijl daar gewoon een dood persoon lag joh en even flink inzoomde. Dus denk uiteindelijk dat het inderdaad een of andere Giro geweest is, maar zeker niet die maar het zal wel wat jaartjes later geweest zijn. Het staat mij in dat kader wel bewust bij als een wielren moment en ik het alsnog ergens na die tijd beetje ben gaan volgen, maar nog niet geheel serieus. Allicht rond de Krachtgod hype?
E2: Ah nee, denk dat ik het al weet. Vuetla Tom, dat was het denk ik. Al weet ik dan weet niet of je toen al boeken schreef, maar dat was moment dat ik mede door NOS HYPE echt aanhaakte, denk ik.
Sander vindt er ook wat van.quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Krijgt vanavond gewoon een podium bij Beau voor een do-re-mi-fa-sol mea culpa verhaal, ongekend. Lekker kijkcijfertjes scoren over de rug van een virtueel misbruikt kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |