Hij is alweer verwijderdquote:Op donderdag 25 maart 2021 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De Steef van de dag.
Een quote van Bill Cosby gebruiken, je zou voor minder.
quote:
Doctrine says 'no'.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:13 schreef hhh38 het volgende:
Rutte wil geen debat over de verkenners.
VERRASSEND
Dat wordt weer een hoop gedraai, een lach en een plas en we strompelen verder richting het einde der tijden.quote:
Het net rond de Rutte omerta sluit zich.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wordt weer een hoop gedraai, een lach en een plas en we strompelen verder richting het einde der tijden.
Mark Rutte 1.988.651quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het net rond de Rutte omerta sluit zich.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mark Rutte 1.988.651
[ afbeelding ]
Dan lijkt het me binnen. Ik twijfelde eerst over CDA maar nu ze het ook willen zal het wel gebeuren. Vraag is alleen of Jorritsma/Ollongren erbij zijnquote:
Dit versterkt mijn punt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:30 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
@:maxi-mus Oei, daar ga je...
Ja, maar zou dat wat uitmaken?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dat niet wat hypocriet van het CDA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |