Ben jij Wouter de Winther?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, de hele dag is het stil rond Kaag, er is een kamermeerderheid voor een debat en plots is D66 toch ook maar voor. Nieuw leiderschap zeggen ze dan.
Ik log weer uit voor de hoon van @showtimer komt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bedankt Hans WLR / [Wielrennen] #467 Wielerloze zondag
Altijd fijn om gelijk te krijgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik log weer uit voor de hoon van @:showtimer komt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan lijkt het me binnen. Ik twijfelde eerst over CDA maar nu ze het ook willen zal het wel gebeuren. Vraag is alleen of Jorritsma/Ollongren erbij zijn
Uitmuntende profielfoto wel. Hyves bestaat nog.quote:
Het houdt niet op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:24 schreef Aguero het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Thijs uit de Alejandro-serie.
Daar is ie op aangenomen. Hij moet Hugo natuurlijk wel op een realistische manier vertegenwoordigenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een waardeloze soosjul media-stagiaire van Hugo
Niet dat ik het ga volgen, maar zou RedBull nu wel een goede auto hebben? Of gaat het weer tegenvallen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen gecondoleerd met de terugkeer van de F1 komend weekend.
Ach nee. Het zijn duistere tijden, er gloort weinig hoop aan de horizon, en dan gaan de vroem-vroem-otootjes ook weer rijden... Laat ons allen hopen op een spoedige DNF van MAX.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen gecondoleerd met de terugkeer van de F1 komend weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |