Good old Uri Rozenthal?quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:17 schreef AllesKaputt het volgende:
Wie staan er nog meer in het vriendenboekje van Mark? Edith Schippers?
Hans Wiegel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:17 schreef AllesKaputt het volgende:
Ivo Opstelten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:17 schreef AllesKaputt het volgende:
Die lijsttrekkers zijn allemaal KANJERSquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:23 schreef franklop het volgende:
Thom de Graaf en Erica Terpstra lijkt me wel een gezellig duo
Wat een rare theorie, zelfs als complottheorie slaat het nergens opquote:
Jurriaan is een wappie. Of gewoon oud..quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een rare theorie, zelfs als complottheorie slaat het nergens op
Jurriaan moet het lekker bij sport houden. Hij stond ook al lekker vanuit Monaco op het orgel over Kauthar
In ieder geval dat 2e. Hij heeft een soort voetbalpraatprogramma met 2 andere fossielen op youtube, daar moest ik erg om lachen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jurriaan is een wappie. Of gewoon oud..
Af en toe echt de meest belachelijke tweets. Die man kan geen 2 logische zinnen achtercelkaar plaatsen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval dat 2e. Hij heeft een soort voetbalpraatprogramma met 2 andere fossielen op youtube, daar moest ik erg om lachen.
Zou Hennis niet nog een optie zijn?quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:30 schreef VoMy het volgende:
[poll=2063]
Wat een fantastische bestuurders brengt onze bestuurderspartij toch voort.
Remkes is wel een baasquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:30 schreef VoMy het volgende:
[poll=2063]
Wat een fantastische bestuurders brengt onze bestuurderspartij toch voort.
Fredje Teeven! Eric Wiebes! Mark Harbers! Met alle afgetreden VVD-bewindslieden van de afgelopen paar jaar kun je de halve Kamer wel vullen.quote:
En zijn rapport over parlementaire democratie zal D66 niet leuk vindenquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, die zal het dus niet worden, met z'n vervelende stikstofrapport
Samen met Henk Bleker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |