quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:15 schreef Tourniquet het volgende:
Dit stukje is wel geinig, tongbrekers.
Op quote drukken, tekst kopiëren en dan bij de 2e op quote drukken en daar de eerdere tekst boven plakken doe ik altijdquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:13 schreef zodeju het volgende: [..] Hoe doe je dat twee andere bij elkaar, weet al niet hoe ik af en toe aan twee dezelfde kom.
![]()
Laat me raden ...Naomi weerquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:17 schreef Tourniquet het volgende:
De postkoetskoetsier poetst de postkoets met postkoetspoets op een postkoetspoetsdoek.
Het is meer de constructie die me eraan moet denkenquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen gewoon de gang op, daar zit de wc enzo.
dus ik verwacht niet dat het een container is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig fragmentje van vanochtend voor wie het gemist heeft ....![]()
BB spreekt Jill en Julie moed in - 24 maart 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig fragmentje van vanochtend voor wie het gemist heeft ....![]()
BB spreekt Jill en Julie moed in - 24 maart 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Misschien de stukjes dat ze mogen mee kijken in het huisquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben opnames aan het terugkijken van gisteravond van de White room, zat daar nog een gesprek bij
dat de moeite waard was ?
Zelf niet live gezien, thanks
Kleedruimte / artiestenruimte begreep ikquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Zal het een gepimpte zeecontainer zijn waar ze in zitten?
275?quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Op hoeveel KM totaal zitten ze nu ongeveer?
Ja, maar lastig om te vinden, heb net een stukje gevonden van de hottub, rest nog niet .....quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:27 schreef Susan1973 het volgende:
Misschien de stukjes dat ze mogen mee kijken in het huis
Denk dat je gelijk hebt, probeer het bord te schieten, maar is moeilijk Jill zit er steeds voorquote:
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:31 schreef Susan1973 het volgende:
Julie ging toch om 11.15 uur gisteren naar de white room? Dus dan tot 15.15 uur?
Echt wel .quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een verschil, die twee in de white room en die andere vier......
Klopt. Net bevestigd voor Juliequote:Op woensdag 24 maart 2021 13:33 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat er 5 x 5 staat.
Dus dan is Jill bezig met 280
Echt, het maakt voor mij van deze twee enorme bikkels.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een verschil, die twee in de white room en die andere vier......
Dan stond er een andere tijd opquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:33 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurde als jill altijd de tijd van ove verzette?
Dat dus. Maar ik heb wel een beetje hoop dat BB hier een positieve draai aan gaat geven ....quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:35 schreef Ebinas het volgende:
Echt, het maakt voor mij van deze twee enorme bikkels.
Wetende dat je allebei het liefst op de schopstoel gezien wordt
Heilig boontje..quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Naomi: Ik heb geleerd geen voedsel te verspillen.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Naomi: Ik heb geleerd geen voedsel te verspillen.
hoezo moest zich julie overgeven?quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:35 schreef Ebinas het volgende:
E
[..]
Maar eerder vandaag was ze misselijk van de inspanning en dacht ze dat ze over moest geven.quote:
Mr Horizontaal zou er een voorbeeld aan kunnen nemen,en misschien zijn ''respect'' eens kunnen hebben voor deze 2 dames.Die in zijn ogen en mond nog niks toegevoegd hebben aan de pot.laat me niet lachen altijd nog meer als hij met zn liggenquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:35 schreef Ebinas het volgende:
E
[..]
okequote:Op woensdag 24 maart 2021 13:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar eerder vandaag was ze misselijk van de inspanning en dacht ze dat ze over moest geven.
Of ze dat ook echt gedaan heeft heb ik niet gezien.
Ik weet het echt niet met deze BB. Er is wel vaker met twee maten gemetenquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze kunnen het volgens mij niet aan de kijkers verkopen, dat die twee zo hebben afgezien, de rest in het
huis lekker ligt te zonnen en zijn goddelijke gang gaat, en dat dan een Julie er bijvoorbeeld uit vliegt .....![]()
En doen ze dat niet, dan begrijpen ze er nog steeds geen fuck van bij de FEBO ....
julie heeft al geen anus meer zei zijquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:40 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De terugreis gaat vaak sneller dan de heenreis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
julie heeft al geen anus meer zei zij
Meestal heb je dan ook de wind mee. Is ook een voordeel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:40 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De terugreis gaat vaak sneller dan de heenreis..
Ik heb niet gestemd omdat ze iedere keer maar wat doen met de uitslag. Ik heb dus nergens voor gezorgd en eis privileges voor de dames.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mag ik de Jill fans er even aan herinneren dat jullie er zelf voor hebben gezorgd dat Jill nu Julie helpt bij haar opdracht.
Het "Alles is voor Bassie" valt nu een keer minder positief uit en nu is het niet eerlijk en wordt er gezeurd.
Het is een opdracht voor geld in de pot.
Er zijn geen privileges aan verbonden.
Alles wat ze van BB extra krijgen is leuk.
Doet niets af aan het doorzettingsvermogen van de dames, alle respect.
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaat er steeds jonger en minder zorgelijk uitzien bij dat fietsen en apart van de anderen
Niks is wat het lijktquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mag ik de Jill fans er even aan herinneren dat jullie er zelf voor hebben gezorgd dat Jill nu Julie helpt bij haar opdracht.
Het "Alles is voor Bassie" valt nu een keer minder positief uit en nu is het niet eerlijk en wordt er gezeurd.
Denk zonder deo, zullen het ook wel bij elkaar ruiken, maar zitten in een goed fiets team en sfeer om hier over te zeiken of aan te storen. Wat wel rot is, er is te weinig/beperkt zuurstof.quote:
Als ik had geweten dat ze zo moest afzien.. had ik opnieuw op Jill gestemd. Tuurlijk vindt ze het kut, ik had nog 10x meer gezeurd, maar het gaat haar imago goed doen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waren gisteren boos op Twitter omdat de dames witte wijn gekregen en er voor Naomi te weinigquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd omdat ze iedere keer maar wat doen met de uitslag. Ik heb dus nergens voor gezorgd en eis privileges voor de dames.
Lieve helpquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Waren gisteren boos op Twitter omdat de dames witte wijn gekregen en er voor Naomi te weinig
vegan eten beschikbaar was.
Dat had ik eerder al geopperd en dan als die 2 terug zijn en niet hoeven mee te fietsen en ook niks mogen zeggen wat ze hebben gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor de andere vier bewoners.
Ze moet niet zeuren ze heeft net een fles ketchup opgewarmd om op te etenquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Waren gisteren boos op Twitter omdat de dames witte wijn gekregen en er voor Naomi te weinig
Vind de foto nu niet echt passen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaat er steeds jonger en minder zorgelijk uitzien bij dat fietsen en apart van de anderen
Mee eens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Michael zegt de ogen van Julie heel mooi te vinden, Bambi ogen.
Vind deze opdracht best leuk met deze 2 meiden. Maar wel een uitputting slag.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat ga je niet menen hahaha wat een zielepotenquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Collega van Theo?quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:51 schreef Ebinas het volgende:
Jill is uit haar broek gescheurd en alle brandt
Doet een beveiliger naar, ouwe man met grijs haar
[ afbeelding ]
Van Jill ook, prachtig, zit een randje omheen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Mee eens.
Al zijn de ogen van Jill ook mooi
Heerlijkquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Gewoon,scheur in broek, heb jij dat nooit?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:01 schreef mario390 het volgende:
maar wat bedoelt uit
"de broek gescheurd?
Aus der Hose gerissenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:01 schreef mario390 het volgende:
maar wat bedoelt uit
"de broek gescheurd?
Ze kunnen douchen en hebben al hun spullen en make up bij zich. Zelfs de föhn en stijltang.quote:
nee,bedoelt zij zich en wolfquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Gewoon,scheur in broek, heb jij dat nooit?
Ik kan je vaak goed volgen Mario,maar nu effe nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee,bedoelt zij zich en wolf
gelopen te hebben?
Ik vind het eigenlijk ook wel oneerlijk, die twee meiden kunnen lekker de hele dagquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Waren gisteren boos op Twitter omdat de dames witte wijn gekregen en er voor
Naomi te weinig vegan eten beschikbaar was.
Vergelijkbaar met een kruiswoordpuzzelquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:04 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik kan je vaak goed volgen Mario,maar nu effe niet
Echt hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel oneerlijk, die twee meiden kunnen lekker de hele dag
sporten, en de rest moet zich maar zien te vermaken om de verveling te verslaan ....![]()
Ja. Dat stukje dat de heren aangaven dat ze op stijlvolle vrouwen vielen. Buiten in de zon.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:53 schreef GayGuy het volgende:
Hebben ze nog beelden vanuit het huis gezien?
dat noem je zo als je je wond loptquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:04 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet duidelijker opquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat noem je zo als je je wond lopt
Ach so,denk dat bij haar alleen de broek kapot isquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat noem je zo als je je wond lopt
Duh, die wond van die wolf loopt rond. Dat jullie dat niet snappen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet duidelijker op
quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Duh, die wond van die wolf loopt rond. Dat jullie dat niet snappen.
een wolf in je wond waarmee je rond looptquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meestal snap ik hem wel, ik hou van Marioquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk het niet....quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:10 schreef Rhosyn het volgende:
Zullen de vier zich realiseren dat de twee dames ook op stream zijn.?
misschien heeft bb foutjes gezien?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:10 schreef Benny het volgende:
Tussenstand:
290 km
¤8700,-
Het hoogste bedrag voor de pot in een opdracht
neuh die denken daar helemaal niet bij na.. Jill was degene die ook veel BB australie heeft gekekenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:10 schreef Rhosyn het volgende:
Zullen de vier zich realiseren dat de twee dames ook op stream zijn.?
aparte mensen die belgenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:12 schreef Benny het volgende:
Er ligt een stanleymes op de gang. Afgeplakt. Ze zijn benieuwd waarom.
En blijkbaar heet zo'n mes in Belgie een Cuttermes?
Of een breekmes.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:12 schreef Benny het volgende:
Mario kun je soms achter het behang plakken, maar soms ook weer aandoenlijk. Zelfde gevoel heb ik ook bij mijn vrouw. .quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:09 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Meestal snap ik hem wel, ik hou van Mario
quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario kun je soms achter het behang plakken, maar soms ook weer aandoenlijk. Zelfde gevoel heb ik ook bij mijn vrouw. .
En ze hebben nog evenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:10 schreef Benny het volgende:
Tussenstand:
290 km
¤8700,-
Het hoogste bedrag voor de pot in een opdracht
Inderdaad. Een foefmes vonden we zo raar klinken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:12 schreef Benny het volgende:
ben benieuwd vanaf wanneer ze die 28 uur laten ingaan.. vanaf dat Julie er zit of Jillquote:
Denk die van Julie, alhoewel het ook nog zo kan zijn, dat Julie eerst terug mag en dan Jillquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd vanaf wanneer ze die 28 uur laten ingaan.. vanaf dat Julie er zit of Jill
Dat is tegen Julie gezegd toen ze erin ging. Verwacht dat ze over een uur ongeveer klaar zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd vanaf wanneer ze die 28 uur laten ingaan.. vanaf dat Julie er zit of Jill
quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:12 schreef Benny het volgende:
Zou ik wel jammer vinden, ik gun ze nog wel een paar uurtjes in de zon vanmiddagquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik verwacht dat ze tot of vlak voor de nominaties bekend worden pas terug mogen ....
Geen wolf die in Jill haar broek bijt. Julie en Jill vertelden dat hun broek eerst pilling kreeg, nu kale dunne plekken, door de billen op het zadel en het vele fietsen ging de broek slijten, daarna kwam de scheur.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee,bedoelt zij zich en wolf
gelopen te hebben?
Ik denk dat Mario een geheime opdracht van Big Brother heeft, om zoveel mogelijk woorden, en lettergrepen rond te strooienquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:04 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een mooie reactie, jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:19 schreef greysbones het volgende:
het mooiste is.. ze balen dat ze niet de 300 hebben...
niet jeuh we mogen stoppen.. maar neee we zijn bijna bij de 300
Jullie zit er 10 uur in toch.. ietsje later?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn wel een uur genaaid door BB ... 27 uur
Ik denk dat daar wat achter zitquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een gemiste kans weer, om de bewoners in het huis niet even de stream uit de White room te laten zien ...
Dikke vettequote:Op woensdag 24 maart 2021 14:20 schreef Benny het volgende:
Zoveel klagen. En dan mogen ze stoppen... Willen ze nog verder
Nee... 11.15 ... heb het tijdstip in het streamverslag staan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie zit er 10 uur in toch.. ietsje later?
Ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn wel een uur genaaid door BB ... 27 uur
Is ook lullig als je vlak voor je te bereiken doel moet stoppen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:20 schreef Benny het volgende:
kijk vanavnd onze uitzendigquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:21 schreef Koos1958 het volgende:
Erger me kapot op deze momenten een SL
Misschien wilden zij tot 300 kilometer.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:20 schreef Benny het volgende:
waar kijk jij dit na ?quote:Op woensdag 24 maart 2021 12:50 schreef Jockari het volgende:
hier de helicopter waar ze het over hebben
[ afbeelding ]
Je snapt toch echt niet, waarom die gast zo populair is in Vlaanderen ....quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:22 schreef Koos1958 het volgende:
Het ligt echt van de 24 uu zeker 22 daarvan op zijn rug die nick
je kunt beter posten als Nick niet horizontaal ligtquote:
Je loopt weer achter.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:24 schreef mario390 het volgende:
jill zei hoi teg en beveilger
hij zei geloof ik niks
misschien aan onze vlaamse vrienden vfragen, of ze zo dol zijn op Nick omdat hij zo enorm relaxed isquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je snapt toch echt niet, waarom die gast zo populair is in in Vlaanderen ....
Vanaf gisteren 11:15:quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie zit er 10 uur in toch.. ietsje later?
Iemand heeft hier gisteren 10:00 uur gezegd en vervolgens heeft bijna de hele COS dat voor waar aangenomen.quote:
ze moest iets na 10 weg .. vandaar denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vanaf gisteren 11:15:
[..]
Iemand heeft hier gisteren 10 uur gezegd en vervolgens heeft bijna de hele COS dat voor waar aangenomen.
hoe weet hij datquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nick: Zullen ze zo terug zijn? Is de voorraadkamer nu dicht?
Liese: Ja.
maar allee mateke, dat kan ons Nicksken toch nie met zijne rug hequote:Op woensdag 24 maart 2021 14:26 schreef Joyce-43 het volgende:
jammer dat ze zo dichtbij moesten stoppen.
en wat Gerrie eerder schreef nu zou het mooi zijn om die andere 4 het ook te laten doen in 2 dagen tijd dezelfde aantal KM en julie en jill hoeven niet mee te doen, hoeveel zullen hun klagen dan hahaha
20 minutt om dat de stream zo aperquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Je loopt weer achter.
Zijn de dino's inmiddels al uitgestorven?
Half 11:quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moest iets na 10 weg .. vandaar denk ik
Mooi zo dat de COS tevens als bewijs kan dienen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:27 schreef Benny het volgende:
Julie, kom naar de gameroom en neem al je spullen mee
Op https://www.flightradar24.com/52.32,4.76/11 . Is in realtime. Als je dan op een vliegtuig of helicopter klikt krijg je de vliegroute en de echte foto van dat toestel te zienquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Half 11:
[..]
Mooi zo dat de COS tevens als bewijs kan dienen.
Moet je nagaan.... Ik heb een rondje LinkedIn gedaan en ze hebben gewoon minstens 8 loggersquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Half 11:
[..]
Mooi zo dat de COS tevens als bewijs kan dienen.
BB lezen jullie meequote:Op woensdag 24 maart 2021 14:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik verwacht dat ze tot of vlak voor de nominaties bekend worden pas terug mogen ....
Na de opdracht krijgen ze namelijk eerst een massage, mogen ze uitgebreid shoppen van het verdiende geld,
krijgen een MAC maaltijd en mogen nog even een paar uur streams kijken ....
Ik ben alleszins niet dol op Nick. Erger me er dikwijls steendood aan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien aan onze vlaamse vrienden vfragen, of ze zo dol zijn op Nick omdat hij zo enorm relaxed is
in het Engels ook half seven, waar wij zeggen half achtquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:16 schreef greysbones het volgende:
ook zoiets 7 en half.. bij ons half acht
ja even doorzetten hequote:Op woensdag 24 maart 2021 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar allee mateke, dat kan ons Nicksken toch nie met zijne rug he
Loggers? Maken die ook streamverslagen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Moet je nagaan.... Ik heb een rondje LinkedIn gedaan en ze hebben gewoon minstens 8 loggers!
engels is half past seven.. vind ik logischerquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:29 schreef Verida het volgende:
[..]
in het Engels ook half seven, waar wij zeggen half acht
helemaal met je eens en beide op hun eigen unieke manierquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:30 schreef zodeju het volgende:
het is jammer dat er geen twee nederlanders de finale kunnen winnen....Beide hebben het beste ervan willen maken....
Ik snap zoiezo die hele witte kamer bs niet, dat fietsen konden ze overal in huis doen .. voor de controverse ook niet, want die 3 leggers interesseert het geen zak wat die andere twee aan het doen zijn.. weer zo'n psychfaalquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een gemiste kans weer, om de bewoners in het huis niet even de stream uit de White room te laten zien ...
BB 2021 zal de boeken in gaan als een van de zwaarste BB's....quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:32 schreef cobain1994 het volgende:
Stelletje luie donders..
[ afbeelding ]
in geschreven taal misschien, maar in gesproken taal kort men het af tot half sevenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
engels is half past seven.. vind ik logischer
Dan staat de pot nu op ¤47.997,50 . Bijna net zo hoog als voordat Matt vertrokquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben 9000 euro gewonnen zo lijkt het .. ik denk dat BB ze gematst heeft met die laatste 7,5km ... Dan is BB toch wel weer aardig.
tuurlijk een helicopter met een banner...lekker Noompjequote:Op woensdag 24 maart 2021 14:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ratel in de lucht.
Naomi: Wat is dat?
Liese: Helicopter.
Naomi: Hoe cool zou het zijn wanneer er een vliegtuig overvliegt met een banner "het spel gaat nu beginnen."
Nog geen 10minuten geleden hebben ze het weer erover gehad....maar wat moet je je krijgt toch geen antwoorden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap zoiezo die hele witte kamer bs niet, dat fietsen konden ze overal in huis doen .. voor de controverse ook niet, want die 3 leggers interesseert het geen zak wat die andere twee aan het doen zijn.. weer zo'n psychfaal
Dit wordt zeker verdubbeld door BB.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Dan staat de pot nu op ¤47.997,50 . Bijna net zo hoog als voordat Matt vertrok
Dat meent ge nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ratel in de lucht.
Naomi: Wat is dat?
Liese: Helicopter.
Naomi: Hoe cool zou het zijn wanneer er een vliegtuig overvliegt met een banner "het spel gaat nu beginnen."
in italie was dat bijna elke dag,zonder onzin nu ,echt was zoquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk een helicopter met een banner...lekker Noompje![]()
![]()
Zo vreselijk klaar met dat Twitter en bb .... wat een tuig zit daarquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
Dat meent ge niet![]()
Die dat geschreven heeft is al even erg als miss Naomi
Ik noemde hem de wc rukkerquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:35 schreef zodeju het volgende:
Nick noemt Michel onze voorraadkamertrekker.![]()
![]()
Was wel grappig. BB stuurde Nick erop af. Michel had zijn zender niet meegenomen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:35 schreef zodeju het volgende:
Nick noemt Michel onze voorraadkamertrekker.![]()
![]()
Dat is geen fiets.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:37 schreef Silves het volgende:
Was dit trouwens de fiets van in de woonkamer? en zo ja, niemand die deze heeft gemist?
In de woonkamer stond toch een crosstrainer?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:37 schreef Silves het volgende:
Was dit trouwens de fiets van in de woonkamer? en zo ja, niemand die deze heeft gemist?
Die in de woonkamer moest je op "stappen". Op de deze kon men fietsen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:37 schreef Silves het volgende:
helikopters hier zijn of politie of traumaquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk een helicopter met een banner...lekker Noompje![]()
![]()
Van het mannenweekend neem ik aan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:37 schreef Silves het volgende:
Nee. Is een ander dan gebruikt werd door Jill om het licht aan te houden en die in de mannenkamer stond tijdens de splitsingquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:37 schreef Silves het volgende:
Ja, maar staat die nog in de woonkamer?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
In de woonkamer stond toch een crosstrainer?
die zijn erg triest zegquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
Dat meent ge niet![]()
Die dat geschreven heeft is al even erg als miss Naomi
oja oke thanks..quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die in de woonkamer moest je op "stappen". Op de deze kon men fietsen.
hele goedequote:Op woensdag 24 maart 2021 14:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi dilemma voor de bewoners in het huis, unaniem beslissen of Julie mag blijven en hun alle vier dan
genomineerd, en het verdiende geld in de pot, of nominaties door laten gaan met Julie maar het geld kwijt .....
Wil wel eens zien of ze ballen hebben om samen genomineerd te staan ....
Een beetje "Speler" zou nu zeggen, Bedankt voor je uit de naat fietsen voor de PotPoen... Prima gedaan, rot nu maar op naar je Kintjess..quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi dilemma voor de bewoners in het huis, unaniem beslissen of Julie mag blijven en hun alle vier dan
genomineerd, en het verdiende geld in de pot, of nominaties door laten gaan met Julie maar het geld kwijt .....
zie ik nu gewoon heel veel Nick of draai ik een beetje door.. nee laat maar niet antwoordenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:40 schreef Benny het volgende:
https://giphy.com/bigbrothernlbe
Het gifjesoverzicht van BB is best grappig om doorheen te bladeren
Waarom zou je je gewonnen immuniteit afgeven?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vergis je niet, er zitten er een paar voor het geld, he ....quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
Een beetje "Speler" zou nu zeggen, Bedankt voor je uit de naat fietsen voor de PotPoen... Prima gedaan, rot nu maar op naar je Kintjess..
Gaat ook nooit gebeuren. Er zijn al weer zat twisten geweest deze week.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Waarom zou je je gewonnen immuniteit afgeven?
Raar voorstel.
Da hebben gij goe gezien hequote:Op woensdag 24 maart 2021 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
zie ik nu gewoon heel veel Nick of draai ik een beetje door.. nee laat maar niet antwoorden
Allemaal, ga me niet vertellen dat ze 3 maanden voor "Het Experiment" zittenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vergis je niet, er zitten er een paar voor het geld, he ....
quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Da hebben gij goe gezien he
[ afbeelding ]
Maar ook wel veel Jill. Gevolgd door Naomi
Het zijn ook wel de meest expressieve personen
beeld bij de damesquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zie ze nog in de white room hoor.
Dat klopt, maar jij had ze dus al die tijd al in beeld.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zie ze nog in de white room hoor.
zou bijzonder zijn met een SLquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij had ze dus al die tijd al in beeld.
Ik niet, ik zie ze nu pas weer daar
Je kunt ook met karakter spelenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een beetje "Speler" zou nu zeggen, Bedankt voor je uit de naat fietsen voor de PotPoen... Prima gedaan, rot nu maar op naar je Kintjess..
Ik kan wel raden.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:45 schreef zodeju het volgende:
Wat gaat er door dat hoofd van Michel heen??
Omdat Nick en Michel op de knaken zittenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Waarom zou je je gewonnen immuniteit afgeven?
Raar voorstel.
Ik hoop dat Michel Naomi genomineerd heeft.quote:
Nick ja. Michel niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:50 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Omdat Nick en Michel op de knaken zitten
Heeft niets met goedgelovig te makenquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..][ afbeelding ]
Je goedgelovigheid siert je wel..
Dit is echt die Nicksje, samen met Naomi die al weken denken aan geld en menen ook al of ze de pot hebben gewonnen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:50 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Omdat Nick en Michel op de knaken zitten
ik hoop dat Michel slim is geweest.. ben bang van nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Michel Naomi genomineerd heeft.
Nicksje speelt nog het spel, maar wtf doet Naomi?quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is echt die Nicksje, samen met Naomi die al weken denken aan geld en menen ook al of ze de pot hebben gewonnen.
Als hij dat niet gedaan heeft, zakt Michel bij mij naar de 6e plek.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Michel Naomi genomineerd heeft.
Ik denk dat hij dat wel gedaan heeft. Hij kan toch ook nadenken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Michel slim is geweest.. ben bang van niet
Ssssstttttquote:Op woensdag 24 maart 2021 14:52 schreef Koos1958 het volgende:
Hoorde ik het goed dat ze zeiden wat duren 10 min lang voordat we terug mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |