quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:15 schreef Tourniquet het volgende:
Dit stukje is wel geinig, tongbrekers.
Op quote drukken, tekst kopiëren en dan bij de 2e op quote drukken en daar de eerdere tekst boven plakken doe ik altijdquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:13 schreef zodeju het volgende: [..] Hoe doe je dat twee andere bij elkaar, weet al niet hoe ik af en toe aan twee dezelfde kom.
![]()
Laat me raden ...Naomi weerquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:17 schreef Tourniquet het volgende:
De postkoetskoetsier poetst de postkoets met postkoetspoets op een postkoetspoetsdoek.
Het is meer de constructie die me eraan moet denkenquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kunnen gewoon de gang op, daar zit de wc enzo.
dus ik verwacht niet dat het een container is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig fragmentje van vanochtend voor wie het gemist heeft ....![]()
BB spreekt Jill en Julie moed in - 24 maart 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig fragmentje van vanochtend voor wie het gemist heeft ....![]()
BB spreekt Jill en Julie moed in - 24 maart 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Misschien de stukjes dat ze mogen mee kijken in het huisquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben opnames aan het terugkijken van gisteravond van de White room, zat daar nog een gesprek bij
dat de moeite waard was ?
Zelf niet live gezien, thanks
Kleedruimte / artiestenruimte begreep ikquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:13 schreef Ebinas het volgende:
Zal het een gepimpte zeecontainer zijn waar ze in zitten?
275?quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Op hoeveel KM totaal zitten ze nu ongeveer?
Ja, maar lastig om te vinden, heb net een stukje gevonden van de hottub, rest nog niet .....quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:27 schreef Susan1973 het volgende:
Misschien de stukjes dat ze mogen mee kijken in het huis
Denk dat je gelijk hebt, probeer het bord te schieten, maar is moeilijk Jill zit er steeds voorquote:
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:31 schreef Susan1973 het volgende:
Julie ging toch om 11.15 uur gisteren naar de white room? Dus dan tot 15.15 uur?
Echt wel .quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een verschil, die twee in de white room en die andere vier......
Klopt. Net bevestigd voor Juliequote:Op woensdag 24 maart 2021 13:33 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat er 5 x 5 staat.
Dus dan is Jill bezig met 280
Echt, het maakt voor mij van deze twee enorme bikkels.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een verschil, die twee in de white room en die andere vier......
Dan stond er een andere tijd opquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:33 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurde als jill altijd de tijd van ove verzette?
Dat dus. Maar ik heb wel een beetje hoop dat BB hier een positieve draai aan gaat geven ....quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:35 schreef Ebinas het volgende:
Echt, het maakt voor mij van deze twee enorme bikkels.
Wetende dat je allebei het liefst op de schopstoel gezien wordt
Heilig boontje..quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Naomi: Ik heb geleerd geen voedsel te verspillen.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Naomi: Ik heb geleerd geen voedsel te verspillen.
hoezo moest zich julie overgeven?quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:35 schreef Ebinas het volgende:
E
[..]
Maar eerder vandaag was ze misselijk van de inspanning en dacht ze dat ze over moest geven.quote:
Mr Horizontaal zou er een voorbeeld aan kunnen nemen,en misschien zijn ''respect'' eens kunnen hebben voor deze 2 dames.Die in zijn ogen en mond nog niks toegevoegd hebben aan de pot.laat me niet lachen altijd nog meer als hij met zn liggenquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:35 schreef Ebinas het volgende:
E
[..]
okequote:Op woensdag 24 maart 2021 13:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar eerder vandaag was ze misselijk van de inspanning en dacht ze dat ze over moest geven.
Of ze dat ook echt gedaan heeft heb ik niet gezien.
Ik weet het echt niet met deze BB. Er is wel vaker met twee maten gemetenquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze kunnen het volgens mij niet aan de kijkers verkopen, dat die twee zo hebben afgezien, de rest in het
huis lekker ligt te zonnen en zijn goddelijke gang gaat, en dat dan een Julie er bijvoorbeeld uit vliegt .....![]()
En doen ze dat niet, dan begrijpen ze er nog steeds geen fuck van bij de FEBO ....
julie heeft al geen anus meer zei zijquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:40 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De terugreis gaat vaak sneller dan de heenreis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
julie heeft al geen anus meer zei zij
Meestal heb je dan ook de wind mee. Is ook een voordeel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:40 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De terugreis gaat vaak sneller dan de heenreis..
Ik heb niet gestemd omdat ze iedere keer maar wat doen met de uitslag. Ik heb dus nergens voor gezorgd en eis privileges voor de dames.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mag ik de Jill fans er even aan herinneren dat jullie er zelf voor hebben gezorgd dat Jill nu Julie helpt bij haar opdracht.
Het "Alles is voor Bassie" valt nu een keer minder positief uit en nu is het niet eerlijk en wordt er gezeurd.
Het is een opdracht voor geld in de pot.
Er zijn geen privileges aan verbonden.
Alles wat ze van BB extra krijgen is leuk.
Doet niets af aan het doorzettingsvermogen van de dames, alle respect.
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaat er steeds jonger en minder zorgelijk uitzien bij dat fietsen en apart van de anderen
Niks is wat het lijktquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mag ik de Jill fans er even aan herinneren dat jullie er zelf voor hebben gezorgd dat Jill nu Julie helpt bij haar opdracht.
Het "Alles is voor Bassie" valt nu een keer minder positief uit en nu is het niet eerlijk en wordt er gezeurd.
Denk zonder deo, zullen het ook wel bij elkaar ruiken, maar zitten in een goed fiets team en sfeer om hier over te zeiken of aan te storen. Wat wel rot is, er is te weinig/beperkt zuurstof.quote:
Als ik had geweten dat ze zo moest afzien.. had ik opnieuw op Jill gestemd. Tuurlijk vindt ze het kut, ik had nog 10x meer gezeurd, maar het gaat haar imago goed doen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waren gisteren boos op Twitter omdat de dames witte wijn gekregen en er voor Naomi te weinigquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd omdat ze iedere keer maar wat doen met de uitslag. Ik heb dus nergens voor gezorgd en eis privileges voor de dames.
Lieve helpquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Waren gisteren boos op Twitter omdat de dames witte wijn gekregen en er voor Naomi te weinig
vegan eten beschikbaar was.
Dat had ik eerder al geopperd en dan als die 2 terug zijn en niet hoeven mee te fietsen en ook niks mogen zeggen wat ze hebben gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor de andere vier bewoners.
Ze moet niet zeuren ze heeft net een fles ketchup opgewarmd om op te etenquote:Op woensdag 24 maart 2021 13:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Waren gisteren boos op Twitter omdat de dames witte wijn gekregen en er voor Naomi te weinig
vegan eten beschikbaar was.
Vind de foto nu niet echt passen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ze gaat er steeds jonger en minder zorgelijk uitzien bij dat fietsen en apart van de anderen
Mee eens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Michael zegt de ogen van Julie heel mooi te vinden, Bambi ogen.
Vind deze opdracht best leuk met deze 2 meiden. Maar wel een uitputting slag.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |