Teken van zwakte van Hugo.quote:
Lol niemand wil dat.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
Laatste stuiptrekkingen van Hugo. Ben benieuwd wie hem gaat opvolgen in het nieuwe kabinet.
Jup, niet slim van hem. Zwaktebod.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Teken van zwakte van Hugo.
Kat in het nauw
Jep. Deed hij al een paar keer eerder in de kamer. Kritische vragen: vlucht naar voren. Zijn MO.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Teken van zwakte van Hugo.
Kat in het nauw
Prikken heeft ook een andere betekenisquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat vind ik prikken toch een kutwoord. Zo'n kleuterwoord. Zeg gewoon vaccineren of enten.
Optimisme is wel echt compleet verdwenen he, komop zeg. We wisten dat het lang zou gaan duren. Je kunt dit niet ineens binnen 4 weken geleverd krijgen en wegprikken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft iemand de data van Hugo genoteerd?
Dit wordt gewoon weer niks.
Ramadanrellenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:37 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand aan mij miss uitleggenwaarom het handhaven nu moeilijker wordt? Als we die tot 21 zouden blijven doen?
Zou hij niet doorwillen? (Als CDA toch gaat meedoen?)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
Laatste stuiptrekkingen van Hugo. Ben benieuwd wie hem gaat opvolgen in het nieuwe kabinet.
Omdat er steeds meer mensen schijt hebben aan die regel?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:37 schreef Cue_ het volgende:
Kan iemand aan mij miss uitleggenwaarom het handhaven nu moeilijker wordt? Als we die tot 21 zouden blijven doen?
Omdat anders moslims die schijt hebben aan de avondklok omdat ze ramadan willen vieren niet in bedwang te houden zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:37 schreef Cue_ het volgende:
Misschien omdat het dan nog licht is en mensen onbewust veel vaker de maatregel zullen gaan overtreden? Zal denk ik ook wel met het draagvlak te maken hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:37 schreef Cue_ het volgende:
Pssssssst................................................................... Ramadan!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:37 schreef Cue_ het volgende:
Klap in het gezicht van de BOA'squote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga gewoon burgerlijk ongehoorzaam voor 21h naar binnenze kunnen de pot op! Ik ben een vrij mens!
Prikken doe ik met het andere geslacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb altijd andere associaties bij het woord prikken.
2100 was goed te doen want gewoon vast tijdstip.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat er steeds meer mensen schijt hebben aan die regel?
Het zou mooi geweest zijn als Rutte daar had gezegd: Ja maar voor hen geldt de 1-persoon-per-dag regel ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat anders moslims die schijt hebben aan de avondklok omdat ze ramadan willen vieren niet in bedwang te houden zijn
En Rutte ziet het met lede ogen aanquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
de Jonge is zich mooi aan het klemlullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |