Ik fiets gewoon zoals normaal eigenlijk, zoals ik zei de laatste tijd vergeet ik vaak gewoon dat er een avondklok is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo zie ik maximus, Lenny en Haags ook voor me
Met de e-bike?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon zoals normaal eigenlijk, zoals ik zei de laatste tijd vergeet ik vaak gewoon dat er een avondklok is.
Dit.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:32 schreef josja het volgende:
Blijven vasthouden aan de schemer, hou op met me. Hij weet volgens mij zelf ook wel dat ie hier niet meer uitkomt.
Dan moet je op je horloge kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe zo is handhaven als het licht is lastiger in vergelijking met als het donker is?
Dan zien agenten toch niet dat het avond isquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe zo is handhaven als het licht is lastiger in vergelijking met als het donker is?
Agenten zijn nachtdieren?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:34 schreef ijs. het volgende:
[..]
Dan zien agenten toch niet dat het avond is
Mij als sinds januari bij het invoeren van de ultieme symboolmaatregel op basis van aannames, schattingen en vermoedens.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:33 schreef nattermann het volgende:
Tis goed joh, met je maatregelen.
Mij zijn ze kwijt
Ik heb altijd andere associaties bij het woord prikken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat vind ik prikken toch een kutwoord. Zo'n kleuterwoord. Zeg gewoon vaccineren of enten.
Aso. Samen krijgen we corona onder controle.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga gewoon burgerlijk ongehoorzaam voor 21h naar binnenze kunnen de pot op! Ik ben een vrij mens!
Idd, prikken deden we als kind met een prikpen en een kartonnetjequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat vind ik prikken toch een kutwoord. Zo'n kleuterwoord. Zeg gewoon vaccineren of enten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |