SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.quote:Rode Kruis Hulplijn open vanwege persconferentie kabinet
De Rode Kruis Hulplijn (070-4455888) is vanavond tussen 19.00 uur en 21.00 uur bereikbaar voor mensen die moeite hebben met de vrijwel zekere verlenging van de lockdown en de avondklok. "Mensen willen misschien hun vragen of verhaal kwijt, over hun zorgen praten of vragen stellen over hun specifieke (quarantaine-)situatie", schrijft het Rode Kruis in een persbericht.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik pis wel een keer over die sneltest heen om naar de kroeg of een festival te mogen dadelijk.
Heb 3 kinderen dus reken maar dat ik daar ervaring mee heb
Het is een sneltest voor corona hoor, niet een zwangerschapstest.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik pis wel een keer over die sneltest heen om naar de kroeg of een festival te mogen dadelijk.
Heb 3 kinderen dus reken maar dat ik daar ervaring mee heb
"Teams, haha dat is voor jullie gepeupel" - Ruttequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Had een mooie vraag geweest. Had het overleg van woensdag middag met alle fractieleiders niet gewoon over teams gekund?
Niet alleen als alles voorbij is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat zullen we hier nog om lachen straks als alles voorbij is.
Zo zie ik maximus, Lenny en Haags ook voor mequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik woon aan een doorgaande weg en zie s avonds laat allemaal pubertjes met samengeknepen billetjes de wijk in sluipen
Ik fiets gewoon zoals normaal eigenlijk, zoals ik zei de laatste tijd vergeet ik vaak gewoon dat er een avondklok is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo zie ik maximus, Lenny en Haags ook voor me
Met de e-bike?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik fiets gewoon zoals normaal eigenlijk, zoals ik zei de laatste tijd vergeet ik vaak gewoon dat er een avondklok is.
Dit.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:32 schreef josja het volgende:
Blijven vasthouden aan de schemer, hou op met me. Hij weet volgens mij zelf ook wel dat ie hier niet meer uitkomt.
Dan moet je op je horloge kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe zo is handhaven als het licht is lastiger in vergelijking met als het donker is?
Dan zien agenten toch niet dat het avond isquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoe zo is handhaven als het licht is lastiger in vergelijking met als het donker is?
Agenten zijn nachtdieren?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:34 schreef ijs. het volgende:
[..]
Dan zien agenten toch niet dat het avond is
Mij als sinds januari bij het invoeren van de ultieme symboolmaatregel op basis van aannames, schattingen en vermoedens.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:33 schreef nattermann het volgende:
Tis goed joh, met je maatregelen.
Mij zijn ze kwijt
Ik heb altijd andere associaties bij het woord prikken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat vind ik prikken toch een kutwoord. Zo'n kleuterwoord. Zeg gewoon vaccineren of enten.
Aso. Samen krijgen we corona onder controle.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga gewoon burgerlijk ongehoorzaam voor 21h naar binnenze kunnen de pot op! Ik ben een vrij mens!
Idd, prikken deden we als kind met een prikpen en een kartonnetjequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat vind ik prikken toch een kutwoord. Zo'n kleuterwoord. Zeg gewoon vaccineren of enten.
Teken van zwakte van Hugo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |