Ze zal nu wel zo trots als een aap zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Straks krijgt ze nog een stoel achterin...
Met Loewie ook niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
We gaan niet naar het WK met Drank .
ctrl + vquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wie ook één groot sterk Europa wilde?
@:zipportal
Alle Marokkanen terug naar Nicaraguaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:06 schreef -XOR- het volgende:
Snor denkt dat Paramaribo aan de Turkse riviera ligt?
Ik ken iemand, ik zal zijn naam niet noemen, die denkt daar heel anders over.quote:
Wist je dat er ook een fok spandoek is?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
Erg leuk die spandoeken, maar ze hebben toch liever knaken.
G is best okay ?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ken iemand, ik zal zijn naam niet noemen, die denkt daar heel anders over.
Ja, die heb ik gezien.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat er ook een fok spandoek is?
Dus altijd geld?quote:
Nee homosapiensquote:
Geen woorden maar betalen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
Het HONDSTROUWE legioen mag weer geld betalen
van waf ss?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:10 schreef fetX het volgende:
Het is helemaal niet fantastisch waf Advocaat heeft gedaan. Stop die act
Rustig maar jongen, ik maak je clubje dit keer niet belachelijk, ik heb nu gewoon medelijden met ze. Dat een club uit de traditionele top 3 zich verlaagt tot dit soort praktijken illustreert hoe wanhopig ze zijn.quote:
Je kent duidelijk de huisbaas Bob meme nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rustig maar jongen, ik maak je clubje dit keer niet belachelijk, ik heb nu gewoon medelijden met ze. Dat een club uit de traditionele top 3 zich verlaagt tot dit soort praktijken illustreert hoe wanhopig ze zijn.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rustig maar jongen, ik maak je clubje dit keer niet belachelijk, ik heb nu gewoon medelijden met ze. Dat een club uit de traditionele top 3 zich verlaagt tot dit soort praktijken illustreert hoe wanhopig ze zijn.
Kom op man, deze commercial was gewoon triest. Als je wilt dat supporters geen geld terugvragen doe dat dan op een normale waardige manier.quote:
Dit inderdaad, de manier waarop ze dit doen is echt tenenkrommend.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:14 schreef GGMM het volgende:
Het is ook wel walgelijk genant hoe Feyenoord aan het bedelen is.
Ja hap nog even.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit inderdaad, de manier waarop ze dit doen is echt tenenkrommend.
Zou Chris wat chiliz hebben aangekochtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:15 schreef Gehrman het volgende:
Feyenoord zou een fan token op de blockchain moeten uitbrengen. Chris Woerts zal dit beamen.
Die ken ik inderdaad niet, maar goed dat leidt allemaal af van waar het hier omgaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja hap nog even.
Maar het ging me eigenlijk meer om de meme die je blijkbaar niet kent
laatstepquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:23 schreef Scrummie het volgende:
bedankt voor het verpesten van het laatstep potje chevy.
Hoezo? Ik heb gewoon een of ander technisch probleem.quote:
Niet alleen technisch.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb gewoon een of ander technisch probleem.
FF dimmen jij.quote:
Had je in plaats van Dickie iemand die dat credo iets meer najoeg stond je nu misschien niet 4 punten onder fucking Vitesse.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
HANDEN UIT DE MOUWEN
NIET LULLEN MAAR POETSEN
WINNAARSMENTALITEIT
@:elan
Hier zijn @GGMM en @onlogisch het mee eens.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je in plaats van Dickie iemand die dat credo iets meer najoeg stond je nu misschien niet 4 punten onder fucking Vitesse.
Die is aan z'n laatste seizoen bezig en vind het allemaal wel prima.
vindquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je in plaats van Dickie iemand die dat credo iets meer najoeg stond je nu misschien niet 4 punten onder fucking Vitesse.
wow jij bent erquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:35 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit begint nu een hele vervelende act te worden
Maar het was nooit een act. Het merendeel zijn oude filmpjesquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:35 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit begint nu een hele vervelende act te worden
Gewoon opbokken met die idiootquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het was nooit een act. Het merendeel zijn oude filmpjes
vindquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heerlijk. Dit is Aad in het quadraatquote:Op maandag 22 maart 2021 15:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Pieter de Jongh
Tonight news about The Champ at the great television program Veronica Inside
@:veronicainside
![]()
Hij gaat naar de nonnen in Vught om Engels te leren![]()
quote:Chris neemt baanbrekend nieuws mee over Pieter de Jongh, die vorige week het internet veroverde.
Is hij een voorbeeld voor je?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:30 schreef Bluedisplay het volgende:
De unabomber docu op Netflix is prima
ted kaczynskigod.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:30 schreef Bluedisplay het volgende:
De unabomber docu op Netflix is prima
Oh dacht dat jij ook een beetje links bentquote:Op maandag 22 maart 2021 20:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon normaal houden? Dank
Ik heb vorige week op VVD gestemdquote:Op maandag 22 maart 2021 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij ook een beetje links bent
quote:Op maandag 22 maart 2021 20:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik heb vorige week op VVD gestemd
Heyquote:Op maandag 22 maart 2021 20:32 schreef Haags het volgende:
Wat staat er voor grijs fossiel achter die gitaar.
ENG ENG ENGquote:Op maandag 22 maart 2021 20:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Nee ben er nog depri van.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey
Bekomen van het verlies van de Mos?
Dit is een grapquote:Op maandag 22 maart 2021 20:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Forum gestemdquote:Op maandag 22 maart 2021 20:34 schreef Coco het volgende:
Politiek zullen user @:bluedisplay en ik het nooit eens worden.
Maar dat hoeft geen belemmering te zijn!
ENG ENG ENGquote:Op maandag 22 maart 2021 20:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Splinterquote:Op maandag 22 maart 2021 20:34 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Forum gestemd
Daar wil ik niks van weten
Zou Mett Andersen nog leven?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem de artiesten die Johan meeneemt pas serieus als ze bij Johan thuis op de bank slapen zoals Matt Andersen.
Jessica Alba mag bij mij wel op de bank slapen.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem de artiesten die Johan meeneemt pas serieus als ze bij Johan thuis op de bank slapen zoals Matt Andersen.
Waarom precies op de bank?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Jessica Alba mag bij mij wel op de bank slapen.
Kijk jij dat?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:36 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom krijgt dit programma altijd zoveel aandacht
Die is inmiddels ook al in de overgangquote:Op maandag 22 maart 2021 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Haar probleem.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die is inmiddels ook al in de overgang
Jessica komt er bij mij niet meer in, nadat ik haar voor nasi heb uitgenodigd en ze niet langs wilde komenquote:Op maandag 22 maart 2021 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Behandelt haar vader als circusaapjequote:Op maandag 22 maart 2021 20:37 schreef RipCity het volgende:
Glennis takkewijf Grace ook nog eens daar
Volkomen terecht Johannes, dit had ik nooit achter haar gezocht.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica komt er bij mij niet meer in, nadat ik haar voor nasi heb uitgenodigd en ze niet langs wilde komen
Ik ben tegen dierenmishandelingquote:Op maandag 22 maart 2021 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Behandelt haar vader als circusaapje
Dat is wel schandalig ja, bijna net zo erg als afspreken voor een film in de bioscoop en dan niet komen opdagen.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica komt er bij mij niet meer in, nadat ik haar voor nasi heb uitgenodigd en ze niet langs wilde komen
Wordt hier geroddeld? @GGMMquote:Op maandag 22 maart 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is wel schandalig ja, bijna net zo erg als afspreken voor een film in de bioscoop en dan niet komen opdagen.
Je bedoelt... toch niet... DE nasi?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Krijg je van een film kijken ook diarree dan?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is wel schandalig ja, bijna net zo erg als afspreken voor een film in de bioscoop en dan niet komen opdagen.
Wie denkt ze wel niet dat ze is? Met haar ginger kinderen.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volkomen terecht Johannes, dit had ik nooit achter haar gezocht.
Fun fact: Voor een film met Jessica Alba er in.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Zoals voorspeld door @Calandquote:
Wat heb jij toch tegen @Bluedisplay? Doe je dat om hem te tergen omdat hij een oogje op jou heeft?quote:
Ik moest hardop lachen toen hij dat zei.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Advocaat heeft het fantastisch gedaan, hij zegt het echt.
Is toch gekkigheid. We gaan way backquote:Op maandag 22 maart 2021 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen @:bluedisplay? Doe je dat om hem te tergen omdat hij een oogje op jou heeft?
5e plek is prima. (lol) Alsof het een prestatie is dat je een gehandicapt Utrecht onder je houdt.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen hij dat zei.
Parodie.
Verder terug dan dit?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is toch gekkigheid. We gaan way back
Dat is wat overdreven ja.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Advocaat heeft het fantastisch gedaan, hij zegt het echt.
Wat heeft hij precies goed gedaan dan, behalve vorig seizoen na het vertrek van Stam? Vroeg uit Europa, ontzettend veel puntverlies, vroeg uit de beker, je staat 5e en het spel is niet om aan te gluren. En blijkbaar weet hij na dik een jaar het team nog niet zijn opdrachten te laten uitvoeren.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven ja.
Maar hij heeft het wel goed gedaan met het materiaal waar hij over beschikt
Gezellig naderhand op de hotelkamer in het Kurhaus?quote:
Jammer dat Karina nu het zicht ontneemt van Mortaxx. Zo kan hij de analyses van Erik Dijkstra en sportpsycholoog Bram Bakker niet meer volgen.quote:
Ik hou het graag een beetje netjesquote:Op maandag 22 maart 2021 20:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gezellig naderhand op de hotelkamer in het Kurhaus?
Niemand neemt Johan serieus.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:50 schreef Slobeend het volgende:
Al maanden hetzelfde gelul van Johan over Feyenoord, toch weer teleurgesteld.
Volgens mij heb ik gecockblockt door Bluedisplay mee naar huis te nemen.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gezellig naderhand op de hotelkamer in het Kurhaus?
Dan stonden ze wel in de buurt van PSV en AZ denk ik. Ze hebben nu niet eens de helft van de potjes gewonnen. (tegen de lamme en de blinde best veel verneukt ook)quote:Op maandag 22 maart 2021 20:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel punten zouden ze met een 'goede' trainer dan hebben volgens jou?
Ja dan had je ook niet naar die hotelkamer hoeven gaan.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:50 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik hou het graag een beetje netjes
Jij bestrijdt dit standpunt?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2021 20:52 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Schmidt had het beter gedaan met Feyenoord.
Wel leuk om te zien hoe @Caland daar mee zou omgaan.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Nee. Dat was echt een ramp geweest.
Fullgassvoetbal met Fer en Botteghinquote:Op maandag 22 maart 2021 20:52 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Schmidt had het beter gedaan met Feyenoord.
Is ook geen enkele reden voor hahahhaquote:Op maandag 22 maart 2021 20:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Graag geen negatieve berichtgeving over FC Groningen
FC Groningen boeit jou niks meer sinds Rusnak.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Graag geen negatieve berichtgeving over FC Groningen
Die had wel Berghuis allang op de bank gezet.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Fullgassvoetbal met Fer en Botteghin
Dan had je nu 9e gestaan
@GGMM en @onlogisch kijken ook zelden naar Groningenquote:Op maandag 22 maart 2021 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
FC Groningen boeit jij niks meer sinds Rusnak.
Doe niet zo raarquote:Op maandag 22 maart 2021 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
FC Groningen boeit jou niks meer sinds Rusnak.
quote:Op maandag 22 maart 2021 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm en @:onlogisch kijken ook zelden naar Groningen
Dan had je nu 14e gestaanquote:Op maandag 22 maart 2021 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die had wel Berghuis allang op de bank gezet.
Detailsquote:
Hadden die Chinezen beter vechain kunnen kopen @onlogischquote:Op maandag 22 maart 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
Jol heeft een hoop narigheid daar binnen gehaald. Blijkbaar hebben die Chineesjes 20 mil erin gepompt en krijgen ze nu 4 terug. (lol)
Alleen bitcoin op advies van marketingmaster Chrisquote:
Met Dirk Kuyt aan het roer zouden er wel broden en vissen zijn gekomen en zou water in wijn zijn veranderd.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
De resultaten + het voetbal.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Volledig. Waarom is Dick opeens worst case?
lucillewerner.jpgquote:Op maandag 22 maart 2021 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
FC Groningen boeit jij niks meer sinds Rusnak.
Ga je het boek over Johan ook kopen?quote:Op maandag 22 maart 2021 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een VI CD, een VI bordspel, een Gijpvogel, boeken van de VI uitgeverij, etc.
Natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je het boek over Johan ook kopen?
Wordt wel een dik boekje zei Misjel met weinig witregels. Dat zal even slikken zijn voor de doelgroep.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk.
En er voor stemmen voor de NS publieksprijs.
Iedereen moet ooit van Avi-3 naar Avi-4 gaan.quote:Op maandag 22 maart 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt wel een dik boekje zei Misjel met weinig witregels. Dat zal even slikken zijn voor de doelgroep.
quote:Op maandag 22 maart 2021 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Johan "slapers" zegt denk ik Wakker worden mensen!
KUDUSquote:Op maandag 22 maart 2021 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn er nog bankspelers bij jullie favoriete club die ze kunnen bespreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |