Rustig maar jongen, ik maak je clubje dit keer niet belachelijk, ik heb nu gewoon medelijden met ze. Dat een club uit de traditionele top 3 zich verlaagt tot dit soort praktijken illustreert hoe wanhopig ze zijn.quote:
Je kent duidelijk de huisbaas Bob meme nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rustig maar jongen, ik maak je clubje dit keer niet belachelijk, ik heb nu gewoon medelijden met ze. Dat een club uit de traditionele top 3 zich verlaagt tot dit soort praktijken illustreert hoe wanhopig ze zijn.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rustig maar jongen, ik maak je clubje dit keer niet belachelijk, ik heb nu gewoon medelijden met ze. Dat een club uit de traditionele top 3 zich verlaagt tot dit soort praktijken illustreert hoe wanhopig ze zijn.
Kom op man, deze commercial was gewoon triest. Als je wilt dat supporters geen geld terugvragen doe dat dan op een normale waardige manier.quote:
Dit inderdaad, de manier waarop ze dit doen is echt tenenkrommend.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:14 schreef GGMM het volgende:
Het is ook wel walgelijk genant hoe Feyenoord aan het bedelen is.
Ja hap nog even.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit inderdaad, de manier waarop ze dit doen is echt tenenkrommend.
Zou Chris wat chiliz hebben aangekochtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:15 schreef Gehrman het volgende:
Feyenoord zou een fan token op de blockchain moeten uitbrengen. Chris Woerts zal dit beamen.
Die ken ik inderdaad niet, maar goed dat leidt allemaal af van waar het hier omgaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja hap nog even.
Maar het ging me eigenlijk meer om de meme die je blijkbaar niet kent
laatstepquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:23 schreef Scrummie het volgende:
bedankt voor het verpesten van het laatstep potje chevy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |