Ik zal voor je bidden in deze zware tijdquote:Op woensdag 7 april 2021 09:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hier moet ik toch niet aan denken. Nog meer macht van D66 .
Zo 'machtig' is een kamervoorzitter niet. In principe zou het D66 in de Tweede Kamer eerder zwakker maken, want ze leveren een prima kamerlid in die ze niet eens mogen vervangen.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hier moet ik toch niet aan denken. Nog meer macht van D66 .
Ik denk dat de persoon Bosma los staat van het populisme van zijn partij.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Bosma deed vanaf het begin af aan alleen voor de vorm mee.
Ja, daar zit ze alquote:Op woensdag 7 april 2021 10:03 schreef Raw85 het volgende:
Kan Arib eigenlijk gewoon weer terug de Kamer in als ze het niet wordt? Ja toch?
Ze houdt die kleuters goed in het gareel.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam
Ik vind haar maar een pedante mevrouw
Ik vind haar gedrag vaak zelf kleuterachtig.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:10 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ze houdt die kleuters goed in het gareel.
Ja, de voorzitter is altijd een lid vd TKquote:Op woensdag 7 april 2021 10:03 schreef Raw85 het volgende:
Kan Arib eigenlijk gewoon weer terug de Kamer in als ze het niet wordt? Ja toch?
Natuurlijk Bergkamp want handjeklap.quote:
Omdat ze dat willen en omdat het kan blijkbaarquote:Op woensdag 7 april 2021 10:28 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft DENK een spreektijd van 15 minuten?
quote:Op woensdag 7 april 2021 10:34 schreef Hexagon het volgende:
Waarschijnlijk door Azarkan geselecteerd op zn accent
Nee. Bij een normaal debat krijgt elke partij evenveel spreektijd (meestal 2 of 3 minuten). Bij wetten is de spreektijd per partij in principe onbeperkt (zie de filibuster van Van Rooyen).quote:Op woensdag 7 april 2021 10:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Krijgt een partij zoveel minuten spreektijd beschikbaar per jaar en dat ze dat zelf kunnen indelen ?
Ja dat verbaast me niets na de regelmatige aanvaringen tussen Kuzu/Azarkan en Arib.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:41 schreef Hexagon het volgende:
"Hoe vind u zelf dat het is gegaan?"
Oftewel DENK gaat naar Bergkamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |