Ze houdt die kleuters goed in het gareel.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam
Ik vind haar maar een pedante mevrouw
Ik vind haar gedrag vaak zelf kleuterachtig.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:10 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ze houdt die kleuters goed in het gareel.
Ja, de voorzitter is altijd een lid vd TKquote:Op woensdag 7 april 2021 10:03 schreef Raw85 het volgende:
Kan Arib eigenlijk gewoon weer terug de Kamer in als ze het niet wordt? Ja toch?
Natuurlijk Bergkamp want handjeklap.quote:
Omdat ze dat willen en omdat het kan blijkbaarquote:Op woensdag 7 april 2021 10:28 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft DENK een spreektijd van 15 minuten?
quote:Op woensdag 7 april 2021 10:34 schreef Hexagon het volgende:
Waarschijnlijk door Azarkan geselecteerd op zn accent
Nee. Bij een normaal debat krijgt elke partij evenveel spreektijd (meestal 2 of 3 minuten). Bij wetten is de spreektijd per partij in principe onbeperkt (zie de filibuster van Van Rooyen).quote:Op woensdag 7 april 2021 10:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Krijgt een partij zoveel minuten spreektijd beschikbaar per jaar en dat ze dat zelf kunnen indelen ?
Ja dat verbaast me niets na de regelmatige aanvaringen tussen Kuzu/Azarkan en Arib.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:41 schreef Hexagon het volgende:
"Hoe vind u zelf dat het is gegaan?"
Oftewel DENK gaat naar Bergkamp
Vond het maar een boerenlul, met z'n hand in zijn broekzak. Je staat niet in de kroeg!quote:Op woensdag 7 april 2021 10:39 schreef pretpletter het volgende:
Wat een kansloze vent van Denk om nu al zo tegen Bosma te zijn.
Ik neem aan dat hij niet zelf allemaal in die huizen woont, dus zie het probleem niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als van Haga begint over de woningnood dan is het goed om te weten dat van Haga zelf 75 huizen in bezit heeft, waaronder een hofje in Haarlem met 24 huisjes.
Die zijn dan ook dicht.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Vond het maar een boerenlul, met z'n hand in zijn broekzak. Je staat niet in de kroeg!
Zit pas 15 jaar in de TK inderdaad, te vroeg om een mening over hem te vormen.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:39 schreef pretpletter het volgende:
Wat een kansloze vent van Denk om nu al zo tegen Bosma te zijn.
Mhmm, ben geen FvD fan maar hij heeft wel een punt natuurlijk: als kleine partij is het godsonmogelijk om overal bij aan te sluiten. Nu zal de waarheid ongetwijfeld ergens in het midden liggen maar ik vind het op zich geen slecht idee om eens na te denken of dat wat beter kan. Zeker met zoveel kleine partijen in de huidige kamer.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:51 schreef VoMy het volgende:
Leijten gaat Van Haga even vertellen dat zijn kutpartij nooit ergens aanwezig is en alle controlerende taken doorgaans verzaakt. Ontzettende kneuzenclub.
Nou vooruit!quote:Op woensdag 7 april 2021 10:54 schreef Zipportal het volgende:
Pagina 10 alweer. Tijd om te reeksen.
@:GGMM @:Trein2000 @:Paul
Blinde vinkquote:Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef 111210 het volgende:
Waarom zit er geen poll in dit topic?
Misschien kan deze naar de OP geplaatst worden?
[poll=2167]
Dat heb ik gemist (ik had een overleg), wat zei hij?quote:Op woensdag 7 april 2021 10:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er was in ieder geval al een flinke tackle tegen Bosma van Denk
De voorzitter is juist niet onpartijdig zoals bijvoorbeeld wel in het VK.quote:Op woensdag 7 april 2021 10:56 schreef 111210 het volgende:
Waarom zit er geen poll in dit topic?
Misschien kan deze naar de OP geplaatst worden?
[poll=2167]
Arib doet het erg goed, maar zou voor de kamer ook wel weer goed zijn als er een ander komt, daarom Bosma voor mij, veel ervaring en heeft zich als invaller ook regelmatig bewezen. Partij achtergrond is geen issue aangezien de voorzitter onpartijdig moet zin.
Een hele minuten durende uiteenzetting waarom Bosma met zijn gedachtegoed ongeschikt is voor zie functiequote:Op woensdag 7 april 2021 11:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist (ik had een overleg), wat zei hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |