abonnement Unibet Coolblue
pi_198591043



Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)





twitter



Alleen mietjes dragen mondmaskers


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

The show must go on folks!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198591159
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zelfde soort verhalen bij mij in de buurt helaas. Aardige jonge stel 'n nieuwe eet-tent/cafe geopend vlak voor de killervirus gedoe heeft begonnen. Ik ga daar af en toe 'n toko halen. Goede eten. Heel triest wat er aan de hand is.
Een toko halen? Weet je wel wat een 'toko' betekent?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198591871
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 18:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Een toko halen? Weet je wel wat een 'toko' betekent?
A takeaway - dacht ik.

Edit:
Aha...'toko' is 'n winkel.
Maar ja goed...in t Engels zeg je:
Shall I go get something from the takeaway.bvb.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 19 maart 2021 @ 19:32:36 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198591982
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

A takeaway - dacht ik.
Jij verwart het met to go waarschijnlijk. Toko is Maleis voor winkeltje :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 19:33:43 #5
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198592010
ToGo
Altijd goed om af te halen.

Bestel in ieder geval niet via Deliveroo / Uber / Thuisbezorgd, etc
Commissie is er richting 30% -O-
Mai pben rai~!
pi_198592018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jij verwart het met to go waarschijnlijk. Toko is Maleis voor winkeltje :o
Zie boven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198592055
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:33 schreef KNAK het volgende:
ToGo
Altijd goed om af te halen.

Bestel in ieder geval niet via Deliveroo / Uber / Thuisbezorgd, etc
Commissie is er richting 30% -O-
Er is 'n turkse toko (snack bar) in de buurt.Ik ga zelfs langs. Gezellig is het ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 19-03-2021 19:42:23 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198592324
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:33 schreef KNAK het volgende:
ToGo
Altijd goed om af te halen.

Bestel in ieder geval niet via Deliveroo / Uber / Thuisbezorgd, etc
Commissie is er richting 30% -O-
Inclusief bezorgen

Maar je hebt gelijk, haal of zelf of bij restaurants die zelf bezorgen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 19:56:32 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198592548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:33 schreef KNAK het volgende:
ToGo
Altijd goed om af te halen.

Bestel in ieder geval niet via Deliveroo / Uber / Thuisbezorgd, etc
Commissie is er richting 30% -O-
Als ik bestel is het meestal via Thuisbezorgd, ik ken eigenlijk weinig restaurantjes die zelf bezorgen. Bij Thuisbezorgd komen meestal Turkse of Marokkaanse bezorgertjes aan de deur waar je nog even een praatje mee kan maken en normaal doen, geen mondkapje en je het eten zelfs overhandigen ipv bij Deliveroo die met hun masker verderop op de stoep staan en je de rotzooi zelf uit die box moet graaien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 20:10:24 #10
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198592829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als ik bestel is het meestal via Thuisbezorgd, ik ken eigenlijk weinig restaurantjes die zelf bezorgen. Bij Thuisbezorgd komen meestal Turkse of Marokkaanse bezorgertjes aan de deur waar je nog even een praatje mee kan maken en normaal doen, geen mondkapje en je het eten zelfs overhandigen ipv bij Deliveroo die met hun masker verderop op de stoep staan en je de rotzooi zelf uit die box moet graaien.
Je hebt vaak dat men (zoals ik) meerdere platforms gebruikt. Zet je daar je eigen bezorgers voor in is de commissie de helft lager, echter komt er dan verzekering, personeel, afschrijving, huur voertuigen etc extra bij kijken. Je hebt verder wel meer controle over je product.

Hoe dan ook, het is niet hetzelfde als gasten in je restaurant. Drankgebruik is ingestort en fooi is ook zo goed als foetsie voor de werknemers, dus niets meer dan om te overleven / doekje voor 't bloeden.

Helaas de komende maanden nog de enige methode om het omvallen tegen te gaan
Mai pben rai~!
pi_198593224
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:10 schreef KNAK het volgende:

[..]

Je hebt vaak dat men (zoals ik) meerdere platforms gebruikt. Zet je daar je eigen bezorgers voor in is de commissie de helft lager, echter komt er dan verzekering, personeel, afschrijving, huur voertuigen etc extra bij kijken. Je hebt verder wel meer controle over je product.

Hoe dan ook, het is niet hetzelfde als gasten in je restaurant. Drankgebruik is ingestort en fooi is ook zo goed als foetsie voor de werknemers, dus niets meer dan om te overleven / doekje voor 't bloeden.

Helaas de komende maanden nog de enige methode om het omvallen tegen te gaan
Laatste jaartje supermarkt bier prijzen omhoog zijn gegaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198595120
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:10 schreef KNAK het volgende:

[..]

Je hebt vaak dat men (zoals ik) meerdere platforms gebruikt. Zet je daar je eigen bezorgers voor in is de commissie de helft lager, echter komt er dan verzekering, personeel, afschrijving, huur voertuigen etc extra bij kijken. Je hebt verder wel meer controle over je product.

Hoe dan ook, het is niet hetzelfde als gasten in je restaurant. Drankgebruik is ingestort en fooi is ook zo goed als foetsie voor de werknemers, dus niets meer dan om te overleven / doekje voor 't bloeden.

Helaas de komende maanden nog de enige methode om het omvallen tegen te gaan
Yeah over het algemeen kun je beter uitbesteden tenzij je iemand echt 100% kan inzetten..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198600269
quote:
Inspectie start onderzoek naar huisartsen die nog steeds ‘coronamedicijnen’ voorschrijven
Ondanks eerdere waarschuwingen blijft een groep huisartsen coronapatiënten medicijnen voorschrijven waarvan de werking niet is bewezen. De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) waarschuwt voor mogelijk gevaarlijke bijwerkingen en kondigt na vragen van het AD een onderzoek aan.
https://www.ad.nl/gezond/(...)rschrijven~a364670d/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198600397
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De werking is niet bewezen.....

Is dat al genoeg om plausibele methodes die genezing kunnen voorspoedigen te verbieden? We praten hier over artsen. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198600419
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

De werking is niet bewezen.....

Is dat al genoeg om plausibele methodes die genezing kunnen voorspoedigen te verbieden? We praten hier over artsen. :')
De bijwerkingen zijn te ernstig om ermee te experimenteren
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198600440
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De bijwerkingen zijn te ernstig om ermee te experimenteren
De bijwerkingen van Covid zijn dodelijk voor bepaalde mensen. En dat de bijwerkingen te ernstig zijn tover jij ook maar uit je hoge hoed. Als dit over HCQ + zink gaat, heb ik dat iig nog niet vernomen.

Overigens staat dat middel al een jaar bijna op de agenda, "niet bewezen dat het werkt" als argument aandragen is na zo een periode te zwak voor woorden, als je nu nog niet bewijs hebt dat het niet werkt.......... Kansloos.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198600469
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

De bijwerkingen van Covid zijn dodelijk voor bepaalde mensen. En dat de bijwerkingen te ernstig zijn tover jij ook maar uit je hoge hoed. Als dit over HCQ + zink gaat, heb ik dat iig nog niet vernomen.

Overigens staat dat middel al een jaar bijna op de agenda, "niet bewezen dat het werkt" als argument aandragen is na zo een periode te zwak voor woorden, als je nu nog niet bewijs hebt dat het niet werkt.......... Kansloos.
Het gaat om HCQ en ivermectine en dat is te lezen in het artikel zelf net zo als de reden waarom ze deze artsen willen stoppen:

quote:
De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) is het daar niet mee eens en kondigt naar aanleiding van vragen van deze krant een onderzoek aan. ,,Wij wijzen erop dat zowel hydroxychloroquine als ivermectine bij corona alleen voorgeschreven kan worden aan patiënten die in het ziekenhuis verblijven”, stelt een inspectiewoordvoerder. ,,Deze medicijnen kunnen bijwerkingen als hartritmestoornissen geven, waarvoor een patiënt gemonitord moet worden. Dit kan onvoldoende wanneer een patiënt thuis is.”
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198600496
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het gaat om HCQ en ivermectine en dat is te lezen in het artikel zelf net zo als de reden waarom ze deze artsen willen stoppen:
[..]

Dat HCQ dit soort side effects heeft die dermate significant zijn dat het in het ziekenhuis moet worden gemonitord heb ik echt nergens vernomen, noch die artsen zullen dat als reëel risico zien.

Overigens wel een grote grap als onderzoek laat zien dat het positief effect heeft in een vroeg stadium en verder niet dat dit artikel zegt dat het in het ziekenhuis moet worden gegeven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 10:56:03 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600514
Ja hoor, weer die Rob Elens :') !!! .
Huilen dan.
pi_198600527
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat HCQ dit soort side effects heeft die dermate significant zijn dat het in het ziekenhuis moet worden gemonitord heb ik echt nergens vernomen, noch die artsen zullen dat als reëel risico zien.

Overigens wel een grote grap als onderzoek laat zien dat het positief effect heeft in een vroeg stadium en verder niet dat dit artikel zegt dat het in het ziekenhuis moet worden gegeven.
Het is niet de taak van deze gezondheidsraad om medicijnen te promoten dus uiteraard zeggen ze niet dat deze 2 medicijnen daar meer gebruikt moeten worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198600537
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hoor, weer die Rob Elens :') !!! .
Wat dacht je dan, die gast zag een patiënt doodgaan die hij had willen behandelen, met een middel dat bewezen positief effect heeft in dat stadium waarin hij het had willen geven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198600549
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 10:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is niet de taak van deze gezondheidsraad om medicijnen te promoten dus uiteraard zeggen ze niet dat deze 2 medicijnen daar meer gebruikt moeten worden.
Ik weet niet wat er in de statuten van de gezondheidsraad staat, maar dat dit middel gepolitiseerd wordt is een schande.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:01:14 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600550
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat dacht je dan, die gast zag een patiënt doodgaan die hij had willen behandelen, met een middel dat bewezen positief effect heeft in dat stadium waarin hij het had willen geven.
Nee.
Huilen dan.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:02:02 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600560
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er in de statuten van de gezondheidsraad staat, maar dat dit middel gepolitiseerd wordt is een schande.
_O- :'( :D .

Door de Trump-adepten ja. Niet in de medisch-wetenschappelijke wereld.
Huilen dan.
pi_198600569
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er in de statuten van de gezondheidsraad staat, maar dat dit middel gepolitiseerd wordt is een schande.
De negatieve effecten wegen gewoon niet op tegen de mogelijke voordelen. Daarom worden deze middelen geblokkeerd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198600584
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee.
quote:
Meerdere studies tonen aan dat het gebruik van HCQ in een vroeg stadium gunstig kan zijn. De Amerikaanse epidemioloog prof. Harvey Risch laat desgevraagd weten dat hij vooral de combinatie van HCQ met zink en een antibioticum (azithromycine of doxycycline) en mogelijk ook vitamine D veelbelovend acht voor Covidpatiënten bij beginnende klachten.

Het Nederlandse Huisartsen Genootschap stelt in een rapport dat er onvoldoende bewijs is dat HCQ effectief is in een vroeg stadium. Volgens Rob Elens heeft dat ermee te maken dat het genootschap als voorwaarde stelt dat er dubbelblind gerandomiseerd onderzoek moet zijn gedaan, de gouden standaard met het hoogste bewijsniveau. Daar zijn er een paar van, die echter voortijdig werden afgebroken. Alles bij elkaar is er meer dan voldoende bewijs dat het werkt, zegt Elens.

Een ander bezwaar van het NHG, het risico op hartritmestoornissen, acht Elens ongegrond. Zo schrijven reumatologen HCQ al decennialang voor zonder dat ze daarbij hartfilmpjes hoeven te maken.
https://www.rd.nl/artikel(...)-niet-tegen-covid-19
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198600590
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

_O- :'( :D .

Door de Trump-adepten ja. Niet in de medisch-wetenschappelijke wereld.
Nou dat blijkt, zou ik zeggen, door te spreken over verbieden en weet ik veel wat. :') Oh, wat dacht je van de minister van volksgezondheid die zich bij de discussie invoegde?

Denk nou even zelf na, i.p.v. als aan afgerichte Pavlov hond te reageren. Je heet geen Devlin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:07:31 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600601
quote:
Kerel, hoe vaak hebben we het hier nu al over gehad?

Jij hebt het over een bewezen positief effect. Kom maar door met de RCT-studies waar dat uit blijkt dan.
Huilen dan.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:08:14 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600613
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou dat blijkt, zou ik zeggen, door te spreken over verbieden en weet ik veel wat. :') Oh, wat dacht je van de minister van volksgezondheid die zich bij de discussie invoegde?

Denk nou even zelf na, i.p.v. als aan afgerichte Pavlov hond te reageren. Je heet geen Devlin.
Dat heb ik gedaan. Nu jij nog.
Huilen dan.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:09:20 #30
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600625
Ik ga gewoon reacties recyclen hoor:

quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 10:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

HCQ is uitentreuren onderzocht: in verschillende stadia van de behandeling, in verschillende combinaties (azitromycine, zink, etc), experimenteel toegediend in veel landen (waaronder Nederland). Er zijn inmiddels letterlijk honderden publicaties over HCQ. Het grootste deel van die onderzoeken levert geen bewijs voor de effectiviteit HCQ. Er zijn een aantal onderzoeken die wel positieve resultaten rapporteren, maar dat zijn zonder uitzondering retrospectieve onderzoeken.

Het grote manco van veel van dat soort studies waarin je achteraf kijkt naar resultaten van verschillende behandelingen is dat je moeilijk groepen met een verschillende behandeling met elkaar kan vergelijken omdat de groepen niet hetzelfde zijn. Zo kan het zijn dat er op basis van (ernst van de) symptomen een behandeling gegeven wordt en dat patiënten die met HCQ behandeld zijn zieker, of juist minder ziek, waren dan patiënten die die behandeling niet kregen. Of dat deze mensen juist wel of geen bepaalde symptomen vertoonden. Of ouder, of juist jonger, waren. Of, ... etc. In dat geval zouden ook bij een gelijke behandeling de uitkomsten verschillend zijn. Wat zijn je conclusies dan waard?

Dáárom zijn RCT-studies zo belangrijk: dat is eigenlijk de enige manier om de klinische effectiviteit van een behandeling aan te tonen.

En wat blijkt nu: in gerandomiseerde studies is geen bewijs gevonden voor de klinische effectiviteit van een HCQ (+)-behandeling. Dat HCQ gepolitiseerd is komt omdat die mongoloïde sinaasappel er een keer wat over heeft geroepen en het leger van Trump-adepten daarmee aan de haal is gegaan en nu tot in het einde der tijden blijven roepen dat HCQ de wonderbehandeling is die mensen ontzegd wordt.

Maar blijf vooral dwepen met een middel waarvan de effectiviteit niet aangetoond is ondanks het vele onderzoek dat ernaar gedaan is hoor.

Hoe dan ook, dat was het punt niet met kwakzalver Rob Elens. Een huisarts die op eigen houtje een behandeling verzint en omdat er van zijn handjevol patiënten die allemaal vrij milde klachten hadden niemand is overleden vervolgens concludeert dat hij het ei van Columbus gevonden heeft. Wanneer hem dan uitgelegd wordt dat zoiets niet de bedoeling is, dat zijn 'succes' geen bewijs is van de klinische effectiviteit van zijn behandeling, en dat uit RCT's blijkt dat de HCQ-combi niet werkt, en hij blijft vervolgens volharden in zijn gelijk en de media opzoekt om z'n onzin te verkopen, begint te wauwelen over een complottheorieën en probeert mensen zelf aan het hobbyen met medicijnen te krijgen.... ja, dán ben je een kwakzalver.

Nu heeft 'ie weer wat nieuws verzonnen met z'n toestemmingsformulier van 23 kantjes om mensen te ontmoedigen zich te laten vaccineren. Hou toch op.
Huilen dan.
pi_198600648
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kerel, hoe vaak hebben we het hier nu al over gehad?

Jij hebt het over een bewezen positief effect. Kom maar door met de RCT-studies waar dat uit blijkt dan.
Lees dat artikel dan. :') Als die studie niet uitgevoerd is. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:12:34 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600654
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lees dat artikel dan. :') Als die studie niet uitgevoerd is. :')
Dan is het toch niet BEWEZEN?
Huilen dan.
pi_198600693
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dan is het toch niet BEWEZEN?
Je neemt het woord bewezen weer veel te absoluut, er is onderzoek dat bewijs levert voor de stelling dat het werkzaam is en er is onderzoek dat bewijs levert dat het niet werkzaam is.

Wat moet gebeuren is dat er gewoon op basis van fatsoenlijk onderzoek en fatsoenlijke discussie er een stelling wordt genomen door partij X, als dat de gezondheidsraad is, prima, en dan niet op basis van 2 onderzoekjes van de tientallen / honderden. Maar door het bestaande onderzoek wat serieuzer te nemen.

In dat artikel in die krant staat ook een literatuur studie, dat lijkt me een goed begin.

Zolang dat niet gebeurt is is er niet eens een goed afgewogen conclusie getrokken, maar okay, goed om te zien dat er dus wel een dubbelblind onderzoek is uitgevoerd.

Neemt niet weg dat dat bijwerkingen verhaal weer dikke kolder is.

Maar ik snap niet waar dit vandaan komt hoor, alsof al die peer reviewed onderzoeken gedaan zijn door de eerste de beste klapjosti's.

Dat artsen zich dan kunnen inlezen als ze interesse hebben is prima, dat artsen andere conclusies trekken is ook prima, zeker als dat niet gevaarlijk is.

Jij hebt het nu over onderzoek op basis van methode X... dit dat.

Als je ziet dat er slechts 25% minder antibodies zijn voor groepen in Nederland in een hoger risicoprofiel lijkt leefgewoonten de kans op in aanraking te komen met het corona virus marginaal te zijn.

Het profiel van de overledenen is ook duidelijk, cq, de onbekende variabelen zijn sowieso in de natuurlijke setting al behoorlijk stabiel en bekend.

Maar ik blijf er dan ook gewoon voor staan dat er een degelijke afweging gemaakt moet worden door een instantie en dat de bewegingsvrijheid van artsen ook zeker niet zomaar aangevallen moet worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door ludovico op 20-03-2021 11:29:15 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:27:20 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600784
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je neemt het woord bewezen weer veel te absoluut,
Er is geen bewijs voor de klinische effectiviteit van zo'n behandeling met HCQ (evt. in combinatie met wat anders). Dan is het niet bewezen, en moet jij niet gaan doen alsof dat wel zo is.

quote:
er is onderzoek dat bewijs levert voor de stelling dat het werkzaam is en er is onderzoek dat bewijs levert dat het niet werkzaam is.
Ja, randomized controlled trials dus. Zijn gedaan.
quote:
Wat moet gebeuren is dat er gewoon op basis van fatsoenlijk onderzoek en fatsoenlijke discussie er een stelling wordt genomen door partij X, als dat de gezondheidsraad is, prima, en dan niet op basis van 2 onderzoekjes van de tientallen / honderden. Maar door het bestaande onderzoek wat serieuzer te nemen.
Grappig, want er zijn talloze onderzoeken naar HCQ gedaan en veruit de meeste laten negatiever resultaten zien. Wat de HCQ-fanboys doen is juist "op basis van 2 onderzoekjes van de tientallen / honderden".Je bent weer kersen aan het plukken Ludomans.

quote:
In dat artikel in die krant staat ook een literatuur studie, dat lijkt me een goed begin.

Zolang dat niet gebeurt is is er niet eens een goed afgewogen conclusie getrokken, maar okay, goed om te zien dat er dus wel een dubbelblind onderzoek is uitgevoerd.
Meer dan één.
quote:
Neemt niet weg dat dat bijwerkingen verhaal weer dikke kolder is.
Oja?
quote:
Maar ik snap niet waar dit vandaan komt hoor, alsof al die peer reviewed onderzoeken gedaan zijn door de eerste de beste klapjosti's.
Misschien wel. Misschien niet. Lees mijn commentaar over retrospectieve onderzoeken nog eens.
quote:
Dat artsen zich dan kunnen inlezen als ze interesse hebben is prima, dat artsen andere conclusies trekken is ook prima, zeker als dat niet gevaarlijk is.
Dat ze op eigen houtje gaan experimenteren is dat niet.
Huilen dan.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:27:45 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198600786
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je neemt het woord bewezen weer veel te absoluut, er is onderzoek dat bewijs levert voor de stelling dat het werkzaam is en er is onderzoek dat bewijs levert dat het niet werkzaam is.

Wat moet gebeuren is dat er gewoon op basis van fatsoenlijk onderzoek en fatsoenlijke discussie er een stelling wordt genomen door partij X, als dat de gezondheidsraad is, prima, en dan niet op basis van 2 onderzoekjes van de tientallen / honderden. Maar door het bestaande onderzoek wat serieuzer te nemen.

In dat artikel in die krant staat ook een literatuur studie, dat lijkt me een goed begin.

Zolang dat niet gebeurt is is er niet eens een goed afgewogen conclusie getrokken, maar okay, goed om te zien dat er dus wel een dubbelblind onderzoek is uitgevoerd.

Neemt niet weg dat dat bijwerkingen verhaal weer dikke kolder is.

Maar ik snap niet waar dit vandaan komt hoor, alsof al die peer reviewed onderzoeken gedaan zijn door de eerste de beste klapjosti's.

Dat artsen zich dan kunnen inlezen als ze interesse hebben is prima, dat artsen andere conclusies trekken is ook prima, zeker als dat niet gevaarlijk is.
Het bewijs voor de nuttige effecten is gewoon veel te zwak om de bijwerkingen te verantwoorden. Dat is het probleem hier. Een paar sporadische studies vinden een positief effect, de grote meerderheid niet. Staar jij je dan blind op de kersen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198600803
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:27 schreef Isdatzo het volgende:
Er is geen bewijs voor de klinische effectiviteit van zo'n behandeling met HCQ (evt. in combinatie met wat anders). Dan is het niet bewezen, en moet jij niet gaan doen alsof dat wel zo is.
Wat doen al die onderzoekers dan die een andere stelling aannemen met hun niet dubbelblinde onderzoeken? Gek hoor dat dat allemaal gepubliceerd wordt en allemaal niks zegt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198600812
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:27 schreef Isdatzo het volgende:
Grappig, want er zijn talloze onderzoeken naar HCQ gedaan en veruit de meeste laten negatiever resultaten zien. Wat de HCQ-fanboys doen is juist "op basis van 2 onderzoekjes van de tientallen / honderden".Je bent weer kersen aan het plukken Ludomans.
Keb het zelf niet gelezen, ik merk op dat het - en dat artikel in het Parool bevestigd dat - dat dit middel enorm gepolitiseerd is en dat de gezondheidsraar ook weinig verdiept is in dit middel, terwijl we al een jaar in de crisis zitten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198600829
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Er is geen bewijs voor de klinische effectiviteit van zo'n behandeling met HCQ (evt. in combinatie met wat anders). Dan is het niet bewezen, en moet jij niet gaan doen alsof dat wel zo is.
[..]

Ja, randomized controlled trials dus. Zijn gedaan.
[..]

Grappig, want er zijn talloze onderzoeken naar HCQ gedaan en veruit de meeste laten negatiever resultaten zien. Wat de HCQ-fanboys doen is juist "op basis van 2 onderzoekjes van de tientallen / honderden".Je bent weer kersen aan het plukken Ludomans.
[..]

Meer dan één.
[..]

Oja?
[..]

Misschien wel. Misschien niet. Lees mijn commentaar over retrospectieve onderzoeken nog eens.
[..]

Dat ze op eigen houtje gaan experimenteren is dat niet.
quote:
Een ander bezwaar van het NHG, het risico op hartritmestoornissen, acht Elens ongegrond. Zo schrijven reumatologen HCQ al decennialang voor zonder dat ze daarbij hartfilmpjes hoeven te maken.
Toch vreemd, dat soort grote woorden, gepolitiseerd zeg ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:32:48 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198600834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat doen al die onderzoekers dan die een andere stelling aannemen met hun niet dubbelblinde onderzoeken? Gek hoor dat dat allemaal gepubliceerd wordt en allemaal niks zegt.
Als 5 studies ja zeggen, en 95 studies zeggen nee, welke conclusie trek jij dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198600836
Wetenschappelijk onderzoek moet reproduceerbaar zijn en dat is het in het geval van HCQ dus niet. Als daar naar die enkele onderzoeken gewezen word waar het middel positief naar voren kwam, dan is dat niet reproduceerbaar.
Exact hetzelfde onderzoek opnieuw doen levert dan nooit dezelfde positieve resultaten op. Bijna altijd is het effect te verwaarlozen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198600846
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:27 schreef Isdatzo het volgende:
Dat ze op eigen houtje gaan experimenteren is dat niet.
Het is géén experimenteren, je praat over professionals die het menselijk lichaam en de functies hebben bestudeerd.

Alsof het de eerste de beste kwakzalvers zijn. :') Daarnaast is er dus onderzoek, en allicht niet voor 100% dubbelblind, dat bewijs levert voor de opvattingen.

Naast dat de professional het plausibel acht dat het zou kunnen helpen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198600873
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Het bewijs voor de nuttige effecten is gewoon veel te zwak om de bijwerkingen te verantwoorden. Dat is het probleem hier. Een paar sporadische studies vinden een positief effect, de grote meerderheid niet. Staar jij je dan blind op de kersen?
Ik lees dat artikel, en ik zie een middel dat enorm gepolitiseerd is, en de gezondheidsraad die weinig werk ervan maakt om er een stelling over aan te nemen gebaseerd op (gepubliceerd) onderzoek.

Ik heb geen idee over het aantal studies dat werkzaamheid vindt danwel niet/weinig. Jij zit diep in de materie?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198600881
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als 5 studies ja zeggen, en 95 studies zeggen nee, welke conclusie trek jij dan?
Zo werkt wetenschap niet. 95x kut vs 5x goed dan wegen de bevindingen van de 5 onderzoeken zwaarder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:38:26 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600899
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo werkt wetenschap niet. 95x kut vs 5x goed dan wegen de bevindingen van de 5 onderzoeken zwaarder.
:D :'( .
Huilen dan.
pi_198600905
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wetenschappelijk onderzoek moet reproduceerbaar zijn en dat is het in het geval van HCQ dus niet. Als daar naar die enkele onderzoeken gewezen word waar het middel positief naar voren kwam, dan is dat niet reproduceerbaar.
Exact hetzelfde onderzoek opnieuw doen levert dan nooit dezelfde positieve resultaten op. Bijna altijd is het effect te verwaarlozen.
Ik lees een hoop tekst maar ik heb de indruk dat jullie enorm vastlopen op wat jullie denken dat de consensus is van de Nederlandse experts. En dat dan uittypen online op een forum.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198600919
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:D :'( .
:')
Kerel, je bent nu echt enorm hypocriet en achterlijk aan het doen.

Je zegt net nog dat alleen dubbelblind iets te brokken heeft en schrijft al het andere onderzoek af.

En nu zeg je dat het ene onderzoek niet meer waarde heeft dan het andere?

Het is echt een dikke middelvinger aan het gezonde verstand als je de waarde van verschillende onderzoeken op voorhand aan elkaar gelijk stelt, want dat is simpelweg niet zo, en aan interpretatie onderhevig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:40:10 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198600923
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als 5 studies ja zeggen, en 95 studies zeggen nee, welke conclusie trek jij dan?

Van dittem, beetje trent hier op bnw men gaat standaard van het minste uit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:42:05 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600949
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')
Kerel, je bent nu echt enorm hypocriet en achterlijk aan het doen.
Oh ;( .
quote:
Je zegt net nog dat alleen dubbelblind iets te brokken heeft en schrijft al het andere onderzoek af.
Ik schrijf niet al het andere onderzoek af.
quote:
En nu zeg je dat het ene onderzoek niet meer waarde heeft dan het andere?
Nee. Jij zegt dat onderzoeken die gewenste uitkomsten rapporteren zwaarder wegen, en dat vind ik hilarisch.
Huilen dan.
pi_198600957
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
Nee. Jij zegt dat onderzoeken die gewenste uitkomsten rapporteren zwaarder wegen, en dat vind ik hilarisch.
Quote dat eens dan. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:43:14 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600962
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Quote dat eens dan. :')
Ok.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo werkt wetenschap niet. 95x kut vs 5x goed dan wegen de bevindingen van de 5 onderzoeken zwaarder.
Huilen dan.
pi_198600965
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ok.
[..]

Goed onderzoek is iets anders dan gewenste uitkomsten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 11:44:56 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198600996
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Goed onderzoek is iets anders dan gewenste uitkomsten.
Ah ja, misschien begreep ik je verkeerd. Fair enough.

Hoe dan ook: heb je argumenten dat die paar onderzoeken die positieve effecten rapporteren van hogere kwaliteit zijn dan de onderzoeken die dat niet doen?
Huilen dan.
pi_198601054
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ah ja, misschien begreep ik je verkeerd. Fair enough.

Hoe dan ook: heb je argumenten dat die paar onderzoeken die positieve effecten rapporteren van hogere kwaliteit zijn dan de onderzoeken die dat niet doen?
Nee, ik maak me er vooral ongerust over dat dit middel zo gepolitiseerd is,

dat het argument voor verbieden is "positief effect is niet bewezen"

En dat er bij-effecten wordt gepraat - moet in het ziekenhuis - terwijl dat blijkbaar - volgens Elens althans - helemaal niet zo gaat.

Om een middel te verbieden moet je wel wat zekerder van je zaak zijn, zeker als de side effects marginaal zijn. Daarnaast is het een enorm zwak argument als dit thema al zo lang speelt en er al zoveel onderzoek is gedaan.

De gezondheidsraad zou zich (lijkt mij de juiste partij) hier veel dieper over moeten buigen en een stelling in moeten nemen. En nogmaals, verbieden lijkt mij nogal extreem en drastisch en onnodig. Licht vooral de huisartsen in wat de opvattingen zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198601098
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als ik bestel is het meestal via Thuisbezorgd, ik ken eigenlijk weinig restaurantjes die zelf bezorgen. Bij Thuisbezorgd komen meestal Turkse of Marokkaanse bezorgertjes aan de deur waar je nog even een praatje mee kan maken en normaal doen, geen mondkapje en je het eten zelfs overhandigen ipv bij Deliveroo die met hun masker verderop op de stoep staan en je de rotzooi zelf uit die box moet graaien.
Haha, effe serieus, jij gaat een praatje maken met de bezorger?

Je bestelt liever bij Thuiisbezorgd omdat je dan een praatje kan maken, want die anderen doen dat niet i.v.m. COVID-19?

Waar gaan jullie gesprekken dan zoal over,en denkt die bezorger niet dit wijf is helemaal krankjorem dat ze met mij een praatje wilt maken? :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Laatste jaartje supermarkt bier prijzen omhoog zijn gegaan.
Nee. En satellieten bestaan ook gewoon. :P
  zaterdag 20 maart 2021 @ 12:04:16 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198601264
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zo werkt wetenschap niet. 95x kut vs 5x goed dan wegen de bevindingen van de 5 onderzoeken zwaarder.
Eh nee :D dat is nou precies hoe wetenschap niet zou moeten werken!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 20 maart 2021 @ 12:27:43 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198601599
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 11:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Goed onderzoek is iets anders dan gewenste uitkomsten.
Wat maakt die 5 dan de goede?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198601909
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat maakt die 5 dan de goede?
Interpretatie van mensen die er verstand van hebben zou ik zeggen. Tot bepaalde hoogte is dat dus ook een mening.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 13:03:55 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198602119
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Interpretatie van mensen die er verstand van hebben zou ik zeggen. Tot bepaalde hoogte is dat dus ook een mening.
Best wel gek dan dat dat bij HCQ nou juist de studies van het minder betrouwbare type zijn. Een expert ziet die juist als de meer betrouwbare?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198604620
Grappig dat in overal in Europa de cijfers tegelijk lijken te “stijgen”.. even een draagvlak creëren om de lockdown te kunnen verlegen nu de temperaturen beginnen te stijgen :) je zou bijna denken dat ze een gezamenlijke agenda uitvoeren
  zaterdag 20 maart 2021 @ 16:33:52 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198605336
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:51 schreef PSVCL het volgende:
Grappig dat in overal in Europa de cijfers tegelijk lijken te “stijgen”.. even een draagvlak creëren om de lockdown te kunnen verlegen nu de temperaturen beginnen te stijgen :) je zou bijna denken dat ze een gezamenlijke agenda uitvoeren
Temperaturen zijn hier al een tijdje aan het dalen terwijl de cijfers al een tijdje oplopen. Lockdown over 2 weken weer voorbij terwijl het lentegeweld dan normaliter in volle kracht zal zijn.

Kortom, je bent weer van alles aan het verzinnen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198605689
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 16:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Temperaturen zijn hier al een tijdje aan het dalen terwijl de cijfers al een tijdje oplopen. Lockdown over 2 weken weer voorbij terwijl het lentegeweld dan normaliter in volle kracht zal zijn.

Kortom, je bent weer van alles aan het verzinnen.
Nog even volhouden dan :)
pi_198605711
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:51 schreef PSVCL het volgende:
Grappig dat in overal in Europa de cijfers tegelijk lijken te “stijgen”.. even een draagvlak creëren om de lockdown te kunnen verlegen nu de temperaturen beginnen te stijgen :) je zou bijna denken dat ze een gezamenlijke agenda uitvoeren
Lijkt mij eigenlijk dat er seizoenseffecten zijn en dat, bij veel reisbewegingen de prevalentie behoorlijk naar een gemiddelde gaat neigen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 17:12:53 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198605960
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 12:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eh nee :D dat is nou precies hoe wetenschap niet zou moeten werken!
Money rules.

Dat is hoe de wereld werkt
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198606360
Wat heb ik 'n respect voor de veteranen die daar bleven staan in saluut tegen een voltallig ME-korps na eerst te zijn nat gespoten met een aantal waterkanonnen.
En ook voor respect voor politie die niet meteen mept.
Voor personen die bij de politie werken is de situatie ook niet makkelijk.
Super superactie gevoerd daar in a'dam. Diep respect.
pi_198606679
twitter



Wat een drukte in die ziekenhuizen.. Niet normaal, 30 mensen. Trouwens gewoon te vinden op de website van het umcg.
pi_198606730


[ Bericht 100% gewijzigd door Probably_on_pcp op 20-03-2021 18:40:37 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198606917
HCQ wordt al decennia lang gebruikt en nu plotseling is het super gevaarlijk!

Oxford en de WHO hebben "bewezen" dat HCQ niet werkt door de dubbele toegestane dosis toe te dienen in hun studie. Best wel vreemd dat de "echte experts" niet weten wat de normale veilige dosis is van een decennia oud geneesmiddel dat wereldwijd gebruikt wordt.

Voor mensen die niet weten waar dit over gaat, even een oude post van mij:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 19:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ook dr. John Campbell is overstag: Hydroxychloroquine werkt!

Na een nieuw grootschalig onderzoek in België blijkt dat HCQ een belangrijk wapen is tegen de Corona-pandemie.

Uit de video:

-HCQ vermindert overlijdens met 30%
-de sleutel lijkt de dosis te zijn: Oxford en WHO gebruikten een te grote dosis in hun onderzoek, terwijl we al heel lang weten wat de aanbevolen dosis is. Blijkbaar waren de experts van Oxford en de WHO dat even vergeten! Oeps!

Topic met meer info:

COR / Studie: Vroeg toedienen Hydroxychloroquine heeft effect
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 18:32:38 #68
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198606944
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:15 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Wat een drukte in die ziekenhuizen.. Niet normaal, 30 mensen. Trouwens gewoon te vinden op de website van het umcg.
Ja maar het killervirus is onvoorspelbaar, het muteert zich de ziekte en kan elk moment weer toeslaan. Kan vriezen het kan dooien. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198607080
twitter
pi_198607385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:15 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Wat een drukte in die ziekenhuizen.. Niet normaal, 30 mensen. Trouwens gewoon te vinden op de website van het umcg.
Zero covid, dan gaan we weer terug naar normaal.
pi_198607934
twitter


Paar 100 :')
pi_198608076
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Paar 100 :')
:D
pi_198608192
edit:

Zie net dat SkyNews met HONDERDEN protestanten al gemeld is.

Honderden is natuurlijk wel correct :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198608223
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Paar 100 :')
COVID-19: Hundreds take to London streets to protest against lockdown

https://news.sky.com/vide(...)st-lockdown-12251593

Worden de pro-media mensen die hier in BNW komen nu boos op mij omdat ik hier om lach?

_O-
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198608317
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 19:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Worden de pro-media mensen die hier in BNW komen nu boos op mij omdat ik hier om lach?

_O-
Ik denk dat de kans groter is dat je totaal niet serieus wordt genomen omdat je het over 'pro-media mensen' hebt :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198608562
quote:
Het Veteranen Platform neemt afstand van de demonstratie op het Museumplein vandaag. Een aantal demonstranten met baretten zei veteranen te zijn. Volgens het platform was op een Facebookpagina opgeroepen 'als veteranen een buffer te vormen tussen demonstranten en politie met het doel politiegeweld tegen te gaan'.

Volgens het platform wordt onterecht de suggestie gewekt dat de demonstranten dit deden namens alle veteranen. 'Het Veteranen Platform distantieert zich volledig van deze actie en staat aan schouder met de politie tegen elke vorm van onwettelijke actie', aldus een uitgegeven verklaring.
https://www.ad.nl/binnenl(...)tivalzomer~a82088d2/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198608583
@controlaltdelete

quote:
Zorgpersoneel werd vooraf aan de demonstratie via social media opgeroepen om morgen te komen demonstreren. Daarbij werd een foto gebruikt uit 2019 van medewerkers van het Amstelveense Ziekenhuis Amstelland, die eerder gebruikt werd bij een uitnodiging voor een sfeerproeverij. Het ziekenhuis meldt op de website dat het op geen enkele manier betrokken is bij de organisatie van de demonstratie. 'We vinden het erg vervelend voor betrokken collega's die op de foto staan.'
https://www.ad.nl/binnenl(...)tivalzomer~a82088d2/
Vuile leugenaar
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198608616
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:controlaltdelete
[..]

Vuile leugenaar
Ah die zgn 'witte lijn' blijkt dus idd een ordinaire hoax van iemand die huisjes verhuurt :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198608667
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah die zgn 'witte lijn' blijkt dus idd een ordinaire hoax van iemand die huisjes verhuurt :')
Controlaltdelete heeft gisteren hier die foto geplaatst met een heel bericht erbij dat dat medisch personeel niet meer geloofd in hun eigen coronamaatregelen en dat ze met zijn allen morgen (vandaag dus) gaan demonstreren. Het blijkt dus gewoon een groepsfoto te zijn die bij een gefabriceerd verhaal is geplakt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198608704
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Controlaltdelete heeft gisteren hier die foto geplaatst met een heel bericht erbij dat dat medisch personeel niet meer geloofd in hun eigen coronamaatregelen en dat ze met zijn allen morgen (vandaag dus) gaan demonstreren. Het blijkt dus gewoon een groepsfoto te zijn die bij een gefabriceerd verhaal is geplakt.
Ja ik had daar al eerder op gereageerd dat haar bron me niet erg geloofwaardig leek ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 maart 2021 @ 20:37:53 #81
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198608830
Oh is dat zo? Jammer helaas dat het fake is het zorgpersoneel zich niet uitspreekt en dit misbruikt wordt. En nu? Zijn alle demonstranten nu vuig volk wat afgeranseld moet worden? Ik scrolde vanmiddag even door dat topic, een aantal mensen zaten bloeddorstig te wachten tot het wappie meppen zou beginnen. Beter vermaak bestaat er niet toch? :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198608913
quote:
84s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja ik had daar al eerder op gereageerd dat haar bron me niet erg geloofwaardig leek ;)
Zag net nog een plaatje van vanmiddag, leek verdomd veel op een jas van AH, die hadden toch ook wit en dan met een felblauwe rand langs de zak etc?
En blijkbaar hadden ze banden van de Zwitserse vlag om ipv het Rode Kruis. _O-
  zaterdag 20 maart 2021 @ 20:43:55 #83
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198608942
Het kompas heeft eerste rang gezeten zo te lezen, nog beter dan Big Brother *)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198608943
Er waren wel degelijk zorgmedewerkers en veteranen aanwezig bij de demonstratie vandaag.
Dat meningen binnen bepaalde te onderscheiden groepen verdeeld zijn houd je toch.
Als ik m'n blaas leeg tegen een boom doe ik dat ook niet meteen uit naam der gehele mensheid.
pi_198609060
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh is dat zo? Jammer helaas dat het fake is het zorgpersoneel zich niet uitspreekt en dit misbruikt wordt. En nu? Zijn alle demonstranten nu vuig volk wat afgeranseld moet worden? Ik scrolde vanmiddag even door dat topic, een aantal mensen zaten bloeddorstig te wachten tot het wappie meppen zou beginnen. Beter vermaak bestaat er niet toch? :{w
Het komt op mij over in abstract/beeldende/spirituele termen als een stel gevangenen die door de tralies schreeuwen tegen de mensen die buiten langs lopen omdat deze gevangenen boos zijn dat de mensen buiten de gevangenis zichzelf niet vrijwillig laten opsluiten. In angst.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 20:50:50 #86
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198609066
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:43 schreef HetDonkertAan het volgende:
Er waren wel degelijk zorgmedewerkers en veteranen aanwezig bij de demonstratie vandaag.
Dat meningen binnen bepaalde te onderscheiden groepen verdeeld zijn houd je toch.
Als ik m'n blaas leeg tegen een boom doe ik dat ook niet meteen uit naam der gehele mensheid.
Deze?



Vast wappies die een witte jas hebben aangetrokken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198609070
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh is dat zo? Jammer helaas dat het fake is het zorgpersoneel zich niet uitspreekt en dit misbruikt wordt. En nu? Zijn alle demonstranten nu vuig volk wat afgeranseld moet worden? Ik scrolde vanmiddag even door dat topic, een aantal mensen zaten bloeddorstig te wachten tot het wappie meppen zou beginnen. Beter vermaak bestaat er niet toch? :{w
Geen enkele spijt dus dat je onzinverhalen de wereld in hebt gewerkt om te doen alsof er allemaal ziekenhuispersoneel tegen coronaregels ging demonstreren?

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]

Vast wappies die een witte jas hebben aangetrokken.
Als jij al gewoon verhalen gaat lopen verzinnen dan is het niet ondenkbaar dat een groot deel van die mensen inderdaad gewoon een witte jas aangetrokken heeft om te doen alsof ze medisch personeel zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198609099
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geen enkele spijt dus dat je onzinverhalen de wereld in hebt gewerkt om te doen alsof er allemaal ziekenhuispersoneel tegen coronaregels ging demonstreren?
Ik kan je hier vertellen dat hetgeen je hier benoemd geen onzinverhaal is.
Er was wel degelijk 'allemaal' ziekenhuispersoneel dat tegen coronaregels heeft gedemonstreerd.
pi_198609156
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:52 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik kan je hier vertellen dat hetgeen je hier benoemd geen onzinverhaal is.
Er was wel degelijk 'allemaal' ziekenhuispersoneel dat tegen coronaregels heeft gedemonstreerd.
Ik heb je net bewijs getoond dat die foto van controlaltdelete van gisteren gemanipuleerd is bij een bericht waarin zogezegd die groep personeel van het ziekenhuis aankondigde te gaan demonstreren tegen de coronamaatregelen. In het echt was dat een 2 jaar oude foto die voor promotionele redenen gemaakt werd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 20 maart 2021 @ 20:55:42 #90
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198609164
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geen enkele spijt dus dat je onzinverhalen de wereld in hebt gewerkt om te doen alsof er allemaal ziekenhuispersoneel tegen coronaregels ging demonstreren?
[..]

Als jij al gewoon verhalen gaat lopen verzinnen dan is het niet ondenkbaar dat een groot deel van die mensen inderdaad gewoon een witte jas aangetrokken heeft om te doen alsof ze medisch personeel zijn.
Dude hou op schei uit met je lullige verwijten. Je hebt mijn bovenstaande reactie gelezen. Morgen is er weer een demo hopelijk met geweld natuurlijk kun je je weer verlekkeren en met het vingertje wijzen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198609248
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb je net bewijs getoond dat die foto van controlaltdelete van gisteren gemanipuleerd is bij een bericht waarin zogezegd die groep personeel van het ziekenhuis aankondigde te gaan demonstreren tegen de coronamaatregelen. In het echt was dat een 2 jaar oude foto die voor promotionele redenen gemaakt werd.
Heb die specifieke foto niet gezien. Ik las hier dat er getwijfeld werd aan de validiteit van zorgmedewerkers die vandaag bij de demonstratie aanwezig waren en daarop wilde ik graag zeggen dat ik zeker weet dat deze ook echt aanwezig waren (in witte jasjes)

Zo'n demonstrerende groep is natuurlijk ontzettend verdeeld wat betreft baan en werkbranche; het zou nogal vreemd zijn dat er in zo'n groep géén zorgmedewerkers aanwezig waren.
Afgezien van zo'n onwaarschijnlijkheid waren er vandaag wel degelijk zorgmedewerkers aanwezig (in vrij grote getalen)
pi_198609283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dude hou op schei uit met je lullige verwijten. Je hebt mijn bovenstaande reactie gelezen. Morgen is er weer een demo hopelijk met geweld natuurlijk kun je je weer verlekkeren en met het vingertje wijzen.
Elke avond na zo'n demo even op Dumpert kijken. Heerlijk!

Voordeel is ook nog eens dat de me niet hoeft te trainen, elk weekend kunnen ze wel ergens aan de slag.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198609297
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Geen enkele spijt dus dat je onzinverhalen de wereld in hebt gewerkt om te doen alsof er allemaal ziekenhuispersoneel tegen coronaregels ging demonstreren?
Heb jij spijt van je HCQ onzin?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198609299
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Het kompas heeft eerste rang gezeten zo te lezen, nog beter dan Big Brother *)
Wat lul je nou weer. Volgens mij zag ik het op Twitter en BB kijk ik niet.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:02:14 #95
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198609306
twitter


collectie, indrukwekkend.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198609363
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:00 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Heb die specifieke foto niet gezien. Ik las hier dat er getwijfeld werd aan de validiteit van zorgmedewerkers die vandaag bij de demonstratie aanwezig waren en daarop wilde ik graag zeggen dat ik zeker weet dat deze ook echt aanwezig waren (in witte jasjes)

Zo'n demonstrerende groep is natuurlijk ontzettend verdeeld wat betreft baan en werkbranche; het zou nogal vreemd zijn dat er in zo'n groep géén zorgmedewerkers aanwezig waren.
Afgezien van zo'n onwaarschijnlijkheid waren er vandaag wel degelijk zorgmedewerkers aanwezig (in vrij grote getalen)
Maar hoe weet je dat het daadwerkelijk medisch personeel is? De lange mouwen vallen al af.
pi_198609388
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

collectie, indrukwekkend.
Net zo indrukwekkend als Trump's volgvolk bij de verkiezingen dat zou aantonen dat hij echt ging winnen! Realiseer je je wel hoe weinig mensen dat zijn in verhouding met de hele bevolking?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198609390
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:05 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat het daadwerkelijk medisch personeel is? De lange mouwen vallen al af.
Dat weet je simpel gezegd niet als buitenstaander. ;)
Je zult me hierin op mijn blauwe ogen mogen geloven.
Kan niet al te lastig zijn ;)
pi_198609428
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:07 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat weet je simpel gezegd niet als buitenstaander. ;)
Je zult me hierin op mijn blauwe ogen mogen geloven.
Kan niet al te lastig zijn ;)
Nee jij dus ook niet. Dat mensen een witte jas aan hebben maakt ze nog geen verplegend personeel.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198609467
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee jij dus ook niet. Dat mensen een witte jas aan hebben maakt ze nog geen verplegend personeel.
Zo makkelijk gaat dat blijkbaar.
Witte jas = medisch
Random baret = veteraan
pi_198609475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh is dat zo? Jammer helaas dat het fake is het zorgpersoneel zich niet uitspreekt en dit misbruikt wordt. En nu? Zijn alle demonstranten nu vuig volk wat afgeranseld moet worden? Ik scrolde vanmiddag even door dat topic, een aantal mensen zaten bloeddorstig te wachten tot het wappie meppen zou beginnen. Beter vermaak bestaat er niet toch? :{w
Als je tegen de avondklok bent, ben je een wappie, behalve als je Sigrid Kaag heet. Dan ben je visionair.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:11:09 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198609478
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]

Vast wappies die een witte jas hebben aangetrokken.
Yep.
Huilen dan.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:11:44 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198609490
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Heb jij spijt van je HCQ onzin?
Je zou zelf spijt moeten hebben van je HCQ-onzin.
Huilen dan.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:11:50 #105
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198609492
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat lul je nou weer. Volgens mij zag ik het op Twitter en BB kijk ik niet.
Maar wel lekker meelullen over de wappies in het Demotopic in nws over lullen gesproken. Waarom je elke keer hier opduikt zodra ik iets post blijft opmerkelijk trouwens. Vreemdsoortige en dwangmatige fascinatie daar hebben wel meer mensen hier last van.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198609493
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:43 schreef HetDonkertAan het volgende:
Er waren wel degelijk zorgmedewerkers en veteranen aanwezig bij de demonstratie vandaag.
Dat meningen binnen bepaalde te onderscheiden groepen verdeeld zijn houd je toch.
Als ik m'n blaas leeg tegen een boom doe ik dat ook niet meteen uit naam der gehele mensheid.
Hey grappig, ik doe ook de eerste 5 tellen voor mezelf en pas daarna voor de rest van de mensheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198609499
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee jij dus ook niet. Dat mensen een witte jas aan hebben maakt ze nog geen verplegend personeel.
Maar het verandert ze ook niet plotseling van beroepsgroep is het niet?
pi_198609511
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Maar wel lekker meelullen over de wappies in het Demotopic in nws over lullen gesproken. Waarom je elke keer hier opduikt zodra ik iets post blijft opmerkelijk trouwens. Vreemdsoortige en dwangmatige fascinatie daar hebben wel meer mensen hier last van.
Je kent jezelf toch beter dan ik dacht. Petje af.

Een gewoon petje, geen baret.
pi_198609524
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:12 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Maar het verandert ze ook niet plotseling van beroepsgroep is het niet?
Deze redenering.... mind blown.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:14:06 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198609535
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Yep.
Want zorgpersoneel heeft geen witte jassen met lange mouwen :D :'( :D .
Huilen dan.
pi_198609538
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Deze redenering.... mind blown.
Echt he?! De logica ook :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198609541
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Want zorgpersoneel heeft geen witte jassen met lange mouwen :D :'( :D .
Dat probeerde ik net ook te zeggen, maar het kwam niet over. }:|
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:17:25 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198609589
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat probeerde ik net ook te zeggen, maar het kwam niet over. }:|
Zo gaat dat hier met onwelgevallige informatie.
Huilen dan.
pi_198609628
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Net zo indrukwekkend als Trump's volgvolk bij de verkiezingen dat zou aantonen dat hij echt ging winnen! Realiseer je je wel hoe weinig mensen dat zijn in verhouding met de hele bevolking?
Dat is altijd zo, maar je ziet natuurlijk alleen de mensen die de meest extreme gevoelens erover hebben... Dit is het topje van de ijsberg, zoals je zelf zegt, klein deel van het totaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198609642
quote:
Volgens mij is dat Gazelle.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:20:13 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198609643
Kunnen jullie blijven kritiseren en azijnpissen maar het feit blijft dat er heel veel mensen op de been zijn gegaan wereldwijd. Veel meer zelfs dan ik had verwacht, het doet me deugd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198609652
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Zo makkelijk gaat dat blijkbaar.
Witte jas = medisch
Random baret = veteraan
Opzicht zit je wel goed hier, door overal een complot achter te zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198609653
Volgens mij kan iedereen inderdaad een jasje aantrekken en kan iedereen ook vertellen dat hij/zij in de zorg werkt maar ondertussen stiekem aan de lopende band staat of in de wegenbouw zit.
Ik weet dan toevallig dat er "veel" mensen die daar vandaag aanwezig waren ook daadwerkelijk in de zorg werken.
Wat afgezien van mijn kennis sowieso een logische redenering lijkt.
Maar een ieder mag gerust denken dat de meerderheid die daar bijvoorbeeld met een witte jas rondliep eigenlijk een als zorgmedewerker verklede schoorsteenveger is.
En het zal ook ongetwijfeld voortkomen dat mensen even voor het gemak een beroepsgroep faken.
pi_198609678
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]

Vast wappies die een witte jas hebben aangetrokken.
Waarom zijn die zorgmedewerkers dan zo dom om een labjas te bestellen die niks met hun werkkleding te maken heeft?
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:23:34 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198609715
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:20 schreef HetDonkertAan het volgende:
Volgens mij kan iedereen inderdaad een jasje aantrekken en kan iedereen ook vertellen dat hij/zij in de zorg werkt maar ondertussen stiekem aan de lopende band staat of in de wegenbouw zit.
Ik weet dan toevallig dat er "veel" mensen die daar vandaag aanwezig waren ook daadwerkelijk in de zorg werken.
Wat afgezien van mijn kennis sowieso een logische redenering lijkt.
Maar een ieder mag gerust denken dat de meerderheid die daar bijvoorbeeld met een witte jas eigenlijk een als zorgmedewerker verklede schoorsteenveger is.
En het zal ook ongetwijfeld voortkomen dat mensen even voor het gemak een beroepsgroep faken.
Ben ik helemaal met je eens maar dan nog, wat een volk wereldwijd de straten is opgegaan om hun ongenoegen uit te spreken dat kan niemand ontkennen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198609721
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:21 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Waarom zijn die zorgmedewerkers dan zo dom om een labjas te bestellen die niks met hun werkkleding te maken heeft?
Omdat de ME uitdagen een experiment is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198609739
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat de ME uitdagen een experiment is?
Dat kan toch ook met een witte jas met korte mouwen? Als je toch iets aanschaft kun je dat net zo goed gelijk goed doen?
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:24:57 #123
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198609746
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat de ME uitdagen een experiment is?
Mag niet, hoe durven ze, dan verdienen ze het helemaal om geknuppeld te worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198609758
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:21 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Waarom zijn die zorgmedewerkers dan zo dom om een labjas te bestellen die niks met hun werkkleding te maken heeft?
De zorgmedewerkers die ik persoonlijk ken hadden ook een neutrale witte jas besteld. Ook omdat ze bijvoorbeeld het bedrijf waar ze voor werken/werkten niet in de problemen willen brengen.
Dat ze hun 'eigen' zorgkloffie niet aantrekken wil nog niet zeggen dat ze geen zorgmedewerkers zijn; dat blijven ze gewoon ongeacht welke kleding ze aantrekken.

Daarnaast loopt lang niet iedereen die werkzaam is in de zorg met een witte jas op de werkplek.
pi_198609767
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:24 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Dat kan toch ook met een witte jas met korte mouwen? Als je toch iets aanschaft kun je dat net zo goed gelijk goed doen?
Maar dan is het geen labjas meer? Tevens was het koud.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198609780
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mag niet, hoe durven ze, dan verdienen ze het helemaal om geknuppeld te worden.
Sowieso, knuppel op je hoofd, hond in je arm. Is allemaal binnen proportie, vraag maar aan Devlin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198609830
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens maar dan nog, wat een volk wereldwijd de straten is opgegaan om hun ongenoegen uit te spreken dat kan niemand ontkennen.
Ik vind het super.
Kippenvel.
pi_198609872
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mag niet, hoe durven ze, dan verdienen ze het helemaal om geknuppeld te worden.
Natuurlijk niet maar het is gewoon oplichterij om je zo voor te doen. Triest dat mensen zich tot dit soort methoden verlagen :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:33:19 #129
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198609895
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sowieso, knuppel op je hoofd, hond in je arm. Is allemaal binnen proportie, vraag maar aan Devlin.
Morgen demo in Den Haag. Vraag me eigenlijk af wat erger is politici die een dictatuur er doorheen drukken of de volgers die bloeddorstig zitten te wachten tot demonstranten neergeknuppeld worden. Apart vermaak.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198609975
https://www.dumpert.nl/latest?selectedId=8091659_3cd29480

Die comments op Dumpert geloof ik ook geen reet van, die mensen geilen teveel op harde hand van politie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198609984
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:29 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik vind het super.
Kippenvel.
Jij krijgt er echt kippenvel van als mensen met hun domme gedrag het probleem alleen maar groter maken? 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:36:56 #132
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198609987
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Natuurlijk niet maar het is gewoon oplichterij om je zo voor te doen. Triest dat mensen zich tot dit soort methoden verlagen :{w
Dat ben ik helemaal met je eens. Neemt niet weg dat er heel veel mensen wereldwijd geprotesteerd hebben. Ik sta daar versteld want veel meer dan ik verwacht had. Wappies United ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198610028
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Neemt niet weg dat er heel veel mensen wereldwijd geprotesteerd hebben. Ik sta daar versteld want veel meer dan ik verwacht had. Wappies United ^O^
Daar heb jij dan weer gelijk in. In de VS verbaas ik me ook over het aantal wappies daar dat achter een idioot als Trump aanhobbelt :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:39:58 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198610050
Niet alleen in de VS :X . En nu huppelen ze ook achter onze lavendelführer aan :') .
Huilen dan.
pi_198610072
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jij krijgt er echt kippenvel van als mensen met hun domme gedrag het probleem alleen maar groter maken? 8)7
Het kippenvel waar ik op doel ontstaat bij mij bij positieve gebeurtenissen.
Het zogenaamde 'mensen met hun domme gedrag die problemen alleen maar groter maken' zie ik ook genoeg maar ik denk dat we van mening verschillen over wie die mensen precies zijn ;)
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:41:04 #136
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198610075
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Daar heb jij dan weer gelijk in. In de VS verbaas ik me ook over het aantal wappies daar dat achter een idioot als Trump aanhobbelt :')
Ik verbaas me over de wappies die achter Dementia Joe aanhobbelen of denken dat Hugo de Clown het beste met ze voor heeft.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198610090
Vergis je niet: voor elke veteraan die daar op dat veld stond en voor elke zorgmedewerker die daar was zijn er 100 collega's die zich schamen dat hun (oud) collega's hun beroep zo misbruiken om zo'n statement te maken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198610097
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
Niet alleen in de VS :X . En nu huppelen ze ook achter onze lavendelführer aan :') .
?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198610117
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik verbaas me over de wappies die achter Dementia Joe aanhobbelen of denken dat Hugo de Clown het beste met ze voor heeft.
Hugo de Clown is basisschool leraar en kan zelf niet nadenken, in dat opzicht moet je toch echt zijn adviseurs aanspreken, Hugo is maar een poppetje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198610123
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vergis je niet: voor elke veteraan die daar op dat veld stond en voor elke zorgmedewerker die daar was zijn er 100 collega's die zich schamen dat hun (oud) collega's hun beroep zo misbruiken om zo'n statement te maken.
Zal best. Logisch wanneer er massale cognitieve dissonantie heerst bij het merendeel van de bevolking.
Vergis je niet; al is de leugen nog zo snel; de waarheid achterhaalt hem wel.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:43:51 #141
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198610129
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hugo de Clown is basisschool leraar en kan zelf niet nadenken, in dat opzicht moet je toch echt zijn adviseurs aanspreken, Hugo is maar een poppetje.
Lekker strak... in het pak :o

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198610142
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vergis je niet: voor elke veteraan die daar op dat veld stond en voor elke zorgmedewerker die daar was zijn er 100 collega's die zich schamen dat hun (oud) collega's hun beroep zo misbruiken om zo'n statement te maken.
Zó misbruiken? Om zó een statement te maken?

Waar heb je het over? Dit is een demonstratie die alles te maken heeft met de zorg, het statement "ik ben het niet eens met de maatregelen" is gewoon een politieke opvatting.

Geen idee wat jij er allemaal van maakt maar zo extreem is het niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198610155
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik verbaas me over de wappies die achter Dementia Joe aanhobbelen of denken dat Hugo de Clown het beste met ze voor heeft.
Je weet dat de dementia van Joe ook gewoon een hoax is? Joe doet het prima! Zijn Covid Relief Bill is al door de Senaat en de meerderheid van het volk staat daar ook achter *O*

Financiele verlichting voor de mensen die dat het hardst nodig hebben en niks voor de allerrijksten zoals Trump doorvoerde via zijn tax cuts :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198610177
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Lekker strak... in het pak :o

[ twitter ]
Nee, maar goed, ik meen het, Rutte en de Jonge interpreteren niet zelf, dus ik kan die twee eigenlijk, in die zin, weinig kwalijk nemen.

Behalve dan dat ze eventuele biases en andere belangen moeten afwegen dan slechts die van de virologen / gezondheidsexperts.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198610194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zó misbruiken? Om zó een statement te maken?

Waar heb je het over? Dit is een demonstratie die alles te maken heeft met de zorg, het statement "ik ben het niet eens met de maatregelen" is gewoon een politieke opvatting.

Geen idee wat jij er allemaal van maakt maar zo extreem is het niet.
Als jij zo nodig wil demonstreren dan doe je dat maar op persoonlijke titel en niet in je uniform of met je baret.
En al helemaal niet wanneer je eigen beroepsgroep walgt van zulk gedrag en zulke demonstraties.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198610253
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als jij zo nodig wil demonstreren dan doe je dat maar op persoonlijke titel en niet in je uniform of met je baret.
En al helemaal niet wanneer je eigen beroepsgroep walgt van zulk gedrag en zulke demonstraties.
Je zit het vuurtje lekker op te stoken zeg, heb je nog meer van dat gif om te spuien?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:49:34 #147
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198610262
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je weet dat de dementia van Joe ook gewoon een hoax is? Joe doet het prima! Zijn Covid Relief Bill is al door de Senaat en de meerderheid van het volk staat daar ook achter *O*

Financiele verlichting voor de mensen die dat het hardst nodig hebben en niks voor de allerrijksten zoals Trump doorvoerde via zijn tax cuts :')


Is maar een greep.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198610286
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als jij zo nodig wil demonstreren dan doe je dat maar op persoonlijke titel en niet in je uniform of met je baret.
En al helemaal niet wanneer je eigen beroepsgroep walgt van zulk gedrag en zulke demonstraties.
De zorg heeft er alles mee te maken, het staat krachtig dat "de zorg" er achter staat.

"walgt" is nogal een term... :') Waar komt die walging vandaan zeg? Iemand heeft een andere politieke opvatting dan jou dus is een untermensch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:51:21 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198610314
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

?
?
Huilen dan.
pi_198610330
quote:
Ik ken alle grepen hoor. Pure propaganda als je het ontleedt. Dat jij daarin trapt verbaast me nou weer helemaal niks
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198610393
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

De zorg heeft er alles mee te maken, het staat krachtig dat "de zorg" er achter staat.

"walgt" is nogal een term... :') Waar komt die walging vandaan zeg? Iemand heeft een andere politieke opvatting dan jou dus is een untermensch?
Als jij heel de dag niets anders doet dan mensen met corona proberen beter te maken en collega's van je gaan doodleuk met wappies mee demonstreren terwijl het juist zulk soort figuren zijn die de hele pandemie onnodig lang rekken en alles erger maken, dan is het niet raar dat je van zulke beelden walgt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:55:05 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198610395
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik ken alle grepen hoor. Pure propaganda als je het ontleedt. Dat jij daarin trapt verbaast me nou weer helemaal niks
Wat is daar propaganda aan? De man komt niet uit zijn woorden en zegt rare dingen die totaal nergens op slaan. Staat gewoon op beeld.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:56:53 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198610426
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je zit het vuurtje lekker op te stoken zeg, heb je nog meer van dat gif om te spuien?
Laat um, hij kan het niet verkroppen dat er zoveel mensen geprotesteerd hebben dus elk akkefietje aangrijpen om in diskrediet te brengen, daar vooral in blijven hangen en op doorgaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:56:56 #154
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198610428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat is daar propaganda aan? De man komt niet uit zijn woorden en zegt rare dingen die totaal nergens op slaan. Staat gewoon op beeld.
Als er iemand dingen zegt die nergens op slaan dan is het die verlepte sinaasappel wel joh :D . Met z'n - letterlijk - tienduizenden leugens en onwaarheden.

https://www.washingtonpos(...)573-over-four-years/
Huilen dan.
pi_198610451
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Laat um, hij kan het niet verkroppen dat er zoveel mensen geprotesteerd hebben dus elk akkefietje aangrijpen om in diskrediet te brengen, daar vooral in blijven hangen en op doorgaan.
Die figuren worden door hun eigen collega's uitgekotst dus die hoeven verder niet in diskrediet gebracht te worden. Dat hebben ze zelf al gedaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:59:09 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198610457
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat is daar propaganda aan? De man komt niet uit zijn woorden en zegt rare dingen die totaal nergens op slaan. Staat gewoon op beeld.
Dan moet je je daar eerst maar eens in verdiepen voor je een oordeel velt. Geloof je altijd alles wat je voorgeschoteld krijgt en wel in je straatje past? Geen wonder dat je met hoaxen komt aanzetten :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198610471
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als jij heel de dag niets anders doet dan mensen met corona proberen beter te maken en collega's van je gaan doodleuk met wappies mee demonstreren terwijl het juist zulk soort figuren zijn die de hele pandemie onnodig lang rekken en alles erger maken, dan is het niet raar dat je van zulke beelden walgt.
That's your job, het is nu inderdaad drukker, maar als iets oversterfte genereert / 6voudig t.o.v. sterk griep jaar, dan is de interpretatie dat dat tegen alle kosten bestreden moet worden nog steeds een politieke.

En jij stelt nu iets wat je niet hard kan maken, namelijk dat "Figuren zoals wappies erger maken en langer rekken"
Heb je daar ook maar een greintje bewijs voor? :') Want hier zijn we pas vanaf als de vaccinaties geweest zijn, en geen enkele "wappie" stelt dat ook maar een seconde uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 22:00:57 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198610486
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dan moet je je daar eerst maar eens in verdiepoen voor je een oordeel velt. Geloof je altijd alles wat je voorgeschoteld krijgt en wel in je straatje past? Geen wonder dat je met hoaxen komt aanzetten :X
Biden is geen groot spreker en hij stamelt af en toe een beetje -> seniele dementia Joe.

:') .
Huilen dan.
pi_198610507
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

That's your job, het is nu inderdaad drukker, maar als iets oversterfte genereert / 6voudig t.o.v. sterk griep jaar, dan is de interpretatie dat dat tegen alle kosten bestreden moet worden nog steeds een politieke.

En jij stelt nu iets wat je niet hard kan maken, namelijk dat "Figuren zoals wappies erger maken en langer rekken"
Heb je daar ook maar een greintje bewijs voor? :') Want hier zijn we pas vanaf als de vaccinaties geweest zijn, en geen enkele "wappie" stelt dat ook maar een seconde uit.
Anti-vaxxers zorgen dat de crises erger word dan noodzakelijk en dat de maatregelen langer zullen duren en groter zullen zijn dan nodig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198610509
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Biden is geen groot spreker en hij stamelt af en toe een beetje -> seniele dementia Joe.

:') .
.. Biden waggelt als een 80 jarige. De pit is daar echt wel wat uit hoor t.o.v. 15 jaar terug.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198610515
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Anti-vaxxers zorgen dat de crises erger word dan noodzakelijk en dat de maatregelen langer zullen duren en groter zullen zijn dan nodig.
Dat is een stelling, heb je nog enige substantie om dat kracht bij te zetten of roep je maar wat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198610521
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Biden is geen groot spreker en hij stamelt af en toe een beetje -> seniele dementia Joe.

:') .
Joe heeft ook een stotterverleden waardoor hij soms wat over woorden struikelt nog. Echt seniel hoor!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 maart 2021 @ 22:04:02 #164
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198610532
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die figuren worden door hun eigen collega's uitgekotst dus die hoeven verder niet in diskrediet gebracht te worden. Dat hebben ze zelf al gedaan.
Feit blijft dat er heel veel mensen wereldwijd hebben geprotesteerd. Morgen weer een demo, hopelijk wappie meppen toch? Zit je er weer klaar voor?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198610554
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Feit blijft dat er heel veel mensen wereldwijd hebben geprotesteerd. Morgen weer een demo, hopelijk wappie meppen toch? Zit je er weer klaar voor?
Even de knuppel oppoetsen weer vanavond voor een nieuwe dag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198610563
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Feit blijft dat er heel veel mensen wereldwijd hebben geprotesteerd. Morgen weer een demo, hopelijk wappie meppen toch? Zit je er weer klaar voor?
Waarom denk je toch steeds dat mensen wappie meppen leuk vinden of zo? Voel je je daar beter bij als je denkt dat ze heel gemeen zijn of zo?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198610570
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is een stelling, heb je nog enige substantie om dat kracht bij te zetten of roep je maar wat?
Als jij niet kan geloven dat mensen die vaccinaties weigeren en bewust allerlei maatregelen negeren zal leiden tot een langere lockdown en langere maatregelen dan geloof je dat toch niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198610589
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Feit blijft dat er heel veel mensen wereldwijd hebben geprotesteerd. Morgen weer een demo, hopelijk wappie meppen toch? Zit je er weer klaar voor?
Of ze kunnen morgen iets leuks gaan doen. Iedereen word daar beter van.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198610591
Ik heb een idee.
We gaan vanaf nu in dit topic een soort kano zingen.
Als ik zeg CO dan zegt degene na mij RO en diegene die daarna komt zegt NA
Ik begin;
Co
pi_198610595
toe maar jongens en meisjes.
pi_198610606
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als jij niet kan geloven dat mensen die vaccinaties weigeren en bewust allerlei maatregelen negeren zal leiden tot een langere lockdown en langere maatregelen dan geloof je dat toch niet.
Als ik niet kan geloven dat mensen die vaccinaties weigeren en bewust maatregelen negeren zal leiden tot een langere lock down dan geloof ik dat toch niet.............................

Ik vraag je om argumenten aan te dragen waarom je denkt dat jouw gedachte ook maar enige vorm van ratio bevat.

Probeer eens deductief te redeneren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198610608
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Of ze kunnen morgen iets leuks gaan doen. Iedereen word daar beter van.
Ja allemaal naakt ronddansen. Met polkamuziek op de achtergrond.
pi_198610638
Stuitend die indoctrinatie. En dan die overtuiging waarmee gesproken wordt dat ze het bij het juiste eind hebben.

Maar als Sigrid Kaag dan de avondklok eraf wilt hebben dan veranderd hun mening opeens en is die avondklok helemaal niet een verstandige maatregel! Logisch toch!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 22:11:15 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198610674
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Waarom denk je toch steeds dat mensen wappie meppen leuk vinden of zo? Voel je je daar beter van je denkt dat ze heel gemeen zijn of zo?
Niet iedereen natuurlijk gelukkig niet. Er zijn mensen die niet kunnen wachten op het waterkanon en de knuppel daar zitten ze voor aan die streams geplakt. Gemeen? Ik vind het een eng en sadistisch trekje eerlijk gezegd. Ik wens geen enkel mens een knuppel in zijn nek en een hond aan zijn been om welke reden dan ook waarom hij/zij demonstreert. Ik heb moeite met zulke beelden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198610752
Misschien is de polarisatie wel niet zo ernstig.
En doen meningen er wel niet zo veel toe als we eerst dachten.
En valt het allemaal nog wel mee met de haat en het venijn.

Ooit komt de dag dat we allemaal gelukkig zullen zijn.
pi_198610776
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet iedereen natuurlijk gelukkig niet. Er zijn mensen die niet kunnen wachten op het waterkanon en de knuppel daar zitten ze voor aan die streams geplakt. Gemeen? Ik vind het een eng en sadistisch trekje eerlijk gezegd. Ik wens geen enkel mens een knuppel in zijn nek en een hond aan zijn been om welke reden dan ook waarom hij/zij demonstreert. Ik heb moeite met zulke beelden.
Hoe stel jij voor het aan te pakken als zo'n domme meute tegen de verordeningen in steeds maar weer terugkeert? Het stadium van vriendelijk vragen gaat niet werken vrees ik. Ga gewoon niet demonstreren zou ik zeggen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198610793
twitter



Dit.
pi_198610843
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hoe stel jij voor het aan te pakken als zo'n domme meute tegen de verordeningen in steeds maar weer terugkeert? Het stadium van vriendelijk vragen gaat niet werken vrees ik. Ga gewoon niet demonstreren zou ik zeggen.
Laat die mensen daar lekker staan? Who gives a shit.
Mij part geef je ze een voor een een boete omdat ze er niet mogen zijn, kan allemaal zonder te slaan als het goed is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198610857
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hoe stel jij voor het aan te pakken als zo'n domme meute tegen de verordeningen in steeds maar weer terugkeert? Het stadium van vriendelijk vragen gaat niet werken vrees ik. Ga gewoon niet demonstreren zou ik zeggen.
Die meute is dus juist aan het demonstreren tegen de verordeningen. Omdat ze het er absoluut niet mee eens zijn.
Ze zijn het er zodanig niet mee eens dat ze zich vandaag verdomme de kop konden laten inslaan. en om verdomme het halve land door te reizen om daar te gaan staan.

En jij wilt ze het recht op demonstreren verbieden? Het recht op bij elkaar komen? Het recht op mens zijn? Het recht op daar te gaan en staan in de VRIJE BUITENLUCHT waar je wilt als je een ander daar niet mee hindert??

Dat CORONA-VIRUS waar jij en vele anderen zo stellig in geloven is een HOAX om de bevolking angst aan te zaaien en ze zo onder de duim te houden (regulering van een complex systeem)

Een ander is niet verantwoordelijk voor de angst die je geest binnensijpelt. Dat ben je zelf. En je hebt altijd een keuze.
pi_198610866
Trouwens ook opvallend dat:

Robin Fransman
Barbara Baarsma
Kim Putters
Bas Jacobs
Willem Middelkoop
Henk Krol

Allemaal wappies zijn!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198610917
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
Dat CORONA-VIRUS waar jij en vele anderen zo stellig in geloven is een HOAX om de bevolking angst aan te zaaien en ze zo onder de duim te houden (regulering van een complex systeem)

Een ander is niet verantwoordelijk voor de angst die je geest binnensijpelt. Dat ben je zelf. En je hebt altijd een keuze.
Maar die problemen in de zorg in Tsjechië nu, die 1400 Corona patiënten bij ons vorig jaar, dat is toch geen hoax?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 22:25:21 #182
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198610979
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hoe stel jij voor het aan te pakken als zo'n domme meute tegen de verordeningen in steeds maar weer terugkeert? Het stadium van vriendelijk vragen gaat niet werken vrees ik. Ga gewoon niet demonstreren zou ik zeggen.
“Als de massa die opstaat te groot is, dan is het klaar”

Verder blijft hij uitdragen in zijn omgeving dat we niet allemaal van de harde handhaving en wapenstokken zijn. “Er zijn genoeg politieagenten die niet achter de maatregelen staan en hoe nu de maatschappij ten gronde wordt gericht door het overheidsbeleid. Wat er nu gebeurt, valt niet meer uit te leggen. Met alles wat wij nu weten kunnen wij de samenleving verantwoord weer openen. Ik hoop dat steeds meer mensen gaan opstaan en doen wat nodig is om hieruit te komen. Als het hele land zegt: wij gaan weer open en trekken ons eigen plan, dan hebben wij niet de mankracht om daar een einde aan te maken. We gaan natuurlijk niet als idioten op al dat winkelend publiek af of mensen die op een terras een biertje drinken stuk voor stuk bekeuren. Als de massa die opstaat te groot, is dan is het klaar. Ik vind de gezelligheid en de drukte de laatste tijd in de parken in Amsterdam een goed voorbeeld van hoe het zou moeten. Je merkt dat mensen het spuugzat zijn. Dat soort situaties hebben we meer nodig de komende tijd. Als 17 miljoen mensen gaan opstaan en zeggen: het is nu mooi geweest, dan is het ook zo. Dan kunnen wij van alles willen, maar gaat het ons niet lukken om dat om te buigen, al zouden we willen. Het is de hoogste tijd om met aandacht voor de kwetsbaren weer te gaan leven in vrijheid.”

Link

Dit zag je al op een aantal beelden uit protesten in DL jl., de massa was zo groot dat de ME het op een lopen zette.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198611011
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar die problemen in de zorg in Tsjechië nu, die 1400 Corona patiënten bij ons vorig jaar, dat is toch geen hoax?
Laat er dan iets van een virus zijn.... Het wordt bewust groter gemaakt dan het is. Er wordt bewust propaganda gebruikt om de bevolking bewust angst aan te jagen. Zodat er bewust maatregelen doorgevoerd kunnen worden.

De hele geschiedenis is echter gebouwd op systemen waar macht en controle over anderen een grote rol speelden en spelen.
Angst is een krachtig middel om controle te houden.
Zoals je ziet zijn zelfs de meest intellectuele mensen er momenteel stellig van overtuigd dat de gehele bewust gecreëerde situatie een compleet logisch gevolg is van een oorzaak die volgens hen ergens in het ongewisse ligt.

Met een beetje liefde kom je een heel eind. :*
pi_198611023
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:19 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Die meute is dus juist aan het demonstreren tegen de verordeningen. Omdat ze het er absoluut niet mee eens zijn.
Ze zijn het er zodanig niet mee eens dat ze zich vandaag verdomme de kop konden laten inslaan. en om verdomme het halve land door te reizen om daar te gaan staan.

En jij wilt ze het recht op demonstreren verbieden? Het recht op bij elkaar komen? Het recht op mens zijn? Het recht op daar te gaan en staan in de VRIJE BUITENLUCHT waar je wilt als je een ander daar niet mee hindert??

Dat CORONA-VIRUS waar jij en vele anderen zo stellig in geloven is een HOAX om de bevolking angst aan te zaaien en ze zo onder de duim te houden (regulering van een complex systeem)

Een ander is niet verantwoordelijk voor de angst die je geest binnensijpelt. Dat ben je zelf. En je hebt altijd een keuze.
Je hebt geen recht om te demonstreren als je daarmee de volksgezondheid in gevaar brengt. Ook al ben je het daar niet mee eens, je leeft in een democratisch land waar regels gelden waar iedereen zich aan moet houden. Doe je dat toch weet je waar je aan begint.

Deze pandemie is geen hoax en de regels zijn niet om angst te zaaien maar een noodzaak. Wat jij GELOOFT is jouw probleem.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198611077
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je hebt geen recht om te demonstreren als je daarmee de volksgezondheid in gevaar brengt. Ook al ben je het daar niet mee eens, je leeft in een democratisch land waar regels gelden waar iedereen zich aan moet houden. Doe je dat toch weet je waar je aan begint.

Deze pandemie is geen hoax en de regels zijn niet om angst te zaaien maar een noodzaak. Wat jij GELOOFT is jouw probleem.
Mijn geloof is geen probleem voor mij.
Ik geloof dat je voor de gek wordt gehouden.
En ik geloof dat deze discussie geen zin heeft omdat je zelf niet inziet dat je voor de gek wordt gehouden.

Sterker nog; het kan ook best zijn dat ik voor de gek wordt gehouden en ik dat zelf compleet niet inzie. Simpel gezegd komt het er dan ook op neer dat we het waarschijnlijk niet met elkaar eens worden.
We kunnen het hooguit met elkaar eens worden dat we het niet met elkaar eens worden.
Klinkt gek hè!?

Ik ben't er wel mee eens in ieder geval. w/ ):O
pi_198611140
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:30 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Mijn geloof is geen probleem voor mij.
Ik geloof dat je voor de gek wordt gehouden.
En ik geloof dat deze discussie geen zin heeft omdat je zelf niet inziet dat je voor de gek wordt gehouden.

Sterker nog; het kan ook best zijn dat ik voor de gek wordt gehouden en ik dat zelf compleet niet inzie. Simpel gezegd komt het er dan ook op neer dat we het waarschijnlijk niet met elkaar eens worden.
We kunnen het hooguit met elkaar eens worden dat we het niet met elkaar eens worden.
Klinkt gek hè!?

Ik ben't er wel mee eens in ieder geval. w/ ):O
Je kan beter met dat soort gasten een beetje spelen, of neem je hen serieus?
zo ja, ocherme...sterkte
pi_198611142
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:30 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Mijn geloof is geen probleem voor mij.
Ik geloof dat je voor de gek wordt gehouden.
En ik geloof dat deze discussie geen zin heeft omdat je zelf niet inziet dat je voor de gek wordt gehouden.

Sterker nog; het kan ook best zijn dat ik voor de gek wordt gehouden en ik dat zelf compleet niet inzie. Simpel gezegd komt het er dan ook op neer dat we het waarschijnlijk niet met elkaar eens worden.
We kunnen het hooguit met elkaar eens worden dat we het niet met elkaar eens worden.
Klinkt gek hè!?

Ik ben't er wel mee eens in ieder geval. w/ ):O
Jouw geloof is wel een probleem voor deze maatschappij als je gaat demonstreren. Het helpt nl niet echt bij de bestrijding van het virus, sterker nog het verergert de situatie alleen maar. Demonstraties zijn gewoon hele domme acties in tijden van een pandemie. :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 20 maart 2021 @ 22:37:43 #188
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198611208
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:30 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Mijn geloof is geen probleem voor mij.
Ik geloof dat je voor de gek wordt gehouden.
En ik geloof dat deze discussie geen zin heeft omdat je zelf niet inziet dat je voor de gek wordt gehouden.

Sterker nog; het kan ook best zijn dat ik voor de gek wordt gehouden en ik dat zelf compleet niet inzie. Simpel gezegd komt het er dan ook op neer dat we het waarschijnlijk niet met elkaar eens worden.
We kunnen het hooguit met elkaar eens worden dat we het niet met elkaar eens worden.
Klinkt gek hè!?

Ik ben't er wel mee eens in ieder geval. w/ ):O
Mijn studenten in mijn buurtje feesten gewoon door, ik hoorde ze net zelfs lekker even buiten op straat hangen. Doet mij deugd vrolijke mensen die plezier maken in deze tijd. Als het killervirus echt zo killer was dan is nu de halve wereld afgeschreven met al die demo's. Fijne avond nog iedereen w/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198611243
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:27 schreef HetDonkertAan het volgende:
Laat er dan iets van een virus zijn.... Het wordt bewust groter gemaakt dan het is. Er wordt bewust propaganda gebruikt om de bevolking bewust angst aan te jagen. Zodat er bewust maatregelen doorgevoerd kunnen worden.
Kijk daar ben ik het helemaal mee eens ;)
Ik geloof in het verhaal van Maurice de Hond in principe, virusoverdracht gaat voornamelijk door de lucht en door die superspread events tegen te gaan heb je 90% van de escalatie al ingedamd. Daarnaast zijn de kosten van alle extra maatregelen die we kennen t.o.v. initiële lockdown ongekend hoog. En in de vorige zomer zaten we rond record laagtes qua aantal besmettingen en toen is er ook geen vrijheid teruggegeven.... Schaamteloos vind ik dat maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611256
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:27 schreef Kijkertje het volgende:
Je hebt geen recht om te demonstreren als je daarmee de volksgezondheid in gevaar brengt.
Kun je dit extremistisch krankzinnig vergezochte statement nog enigszins onderbouwen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611285
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:33 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Je kan beter met dat soort gasten een beetje spelen, of neem je hen serieus?
zo ja, ocherme...sterkte
Het zijn ook mensen.
pi_198611290
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:30 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Mijn geloof is geen probleem voor mij.
Ik geloof dat je voor de gek wordt gehouden.
En ik geloof dat deze discussie geen zin heeft omdat je zelf niet inziet dat je voor de gek wordt gehouden.

Sterker nog; het kan ook best zijn dat ik voor de gek wordt gehouden en ik dat zelf compleet niet inzie. Simpel gezegd komt het er dan ook op neer dat we het waarschijnlijk niet met elkaar eens worden.
We kunnen het hooguit met elkaar eens worden dat we het niet met elkaar eens worden.
Klinkt gek hè!?

Ik ben't er wel mee eens in ieder geval. w/ ):O
Het enige verschil is alleen dat de één de ander de vrijheden wilt afpakken, terwijl er echt nog nooit een covid uitbraak is geregistreerd na open - lucht demonstraties van 1000 mensen, op een bevolking van 17.000.000.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611301
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jouw geloof is wel een probleem voor deze maatschappij als je gaat demonstreren. Het helpt nl niet echt bij de bestrijding van het virus, sterker nog het verergert de situatie alleen maar. Demonstraties zijn gewoon hele domme acties in tijden van een pandemie. :')
Maar in tijden van een plandemie; vrij noodzakelijk. Als je de situatie als ernstig ziet tenminste.
pi_198611370
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mijn studenten in mijn buurtje feesten gewoon door, ik hoorde ze net zelfs lekker even buiten op straat hangen. Doet mij deugd vrolijke mensen die plezier maken in deze tijd. Als het killervirus echt zo killer was dan is nu de halve wereld afgeschreven met al die demo's. Fijne avond nog iedereen w/
Dat doet iedereen deugd? Of denk je dat er mensen zijn die genieten van deze situatie of zo? 8)7

Ik gun 'jouw' studenten ook alle plezier maar het is op het moment gewoon onverantwoordelijk en buitengewoon egoistisch je zo te gedragen. De pandemie duurt er alleen maar langer door en de gevolgen ervan zullen veel erger zijn als iedereen zich zo gaat gedragen. Gelukkig zijn er ook heel veel mensen die dat verantwoordelijkheidsgevoel wel hebben.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198611390
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kun je dit extremistisch krankzinnig vergezochte statement nog enigszins onderbouwen?
Ja de overheid kan in zulke gevallen een verbod op demonstraties opleggen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198611401
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat doet iedereen deugd? Of denk je dat er mensen zijn die genieten van deze situatie of zo? 8)7

Ik gun 'jouw' studenten ook alle plezier maar het is op het moment gewoon onverantwoordelijk en buitengewoon egoistisch je zo te gedragen. De pandemie duurt er alleen maar langer door en de gevolgen ervan zullen veel erger zijn als iedereen zich zo gaat gedragen. Gelukkig zijn er ook heel veel mensen die dat verantwoordelijkheidsgevoel wel hebben.
Reken maar dat er vandaag bij die demonstratie in Amsterdam ook redelijk wat verantwoordelijkheidsgevoel aanwezig stond in de linie tegenover de ME.
pi_198611428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:46 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Reken maar dat er vandaag bij die demonstratie in Amsterdam ook redelijk wat verantwoordelijkheidsgevoel aanwezig stond in de linie tegenover de ME.
Volkomen misplaatst verantwoordelijkheidsgevoel.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198611462
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja de overheid kan in zulke gevallen een verbod op demonstraties opleggen.
Dat je de volksgezondheid in gevaar brengt........

Als je met een stel asymptomatische mensen op een veldje in de buitenlucht gaat staan.

Dat is dikke bullshit namelijk, als je een beetje gezond verstand hebt begrijp je dat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611479
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:44 schreef Kijkertje het volgende:
De pandemie duurt er alleen maar langer door
Hoe verzin je dit nou? Leg eens uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611498
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Volkomen misplaatst verantwoordelijkheidsgevoel.
Verantwoordelijkheidsgevoel is als de wind. De wind is nooit misplaatst.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 22:51:38 #201
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198611509
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat doet iedereen deugd? Of denk je dat er mensen zijn die genieten van deze situatie of zo? 8)7

Ik gun 'jouw' studenten ook alle plezier maar het is op het moment gewoon onverantwoordelijk en buitengewoon egoistisch je zo te gedragen. De pandemie duurt er alleen maar langer door en de gevolgen ervan zullen veel erger zijn als iedereen zich zo gaat gedragen. Gelukkig zijn er ook heel veel mensen die dat verantwoordelijkheidsgevoel wel hebben.
Stel je niet aan je praat nu als Hugo de Clown. Wat zou jij doen, de pliesie bellen? Gelukkig doet niemand uit mijn buurtje dit en laten ze mensen lekker hun gang gaan niks aan de hand. Steeds meer mensen zien dat ze voor de gek worden gehouden, dat blijkt wel uit de opkomst demo's vandaag.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198611513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat je de volksgezondheid in gevaar brengt........

Als je met een stel asymptomatische mensen op een veldje in de buitenlucht gaat staan.

Dat is dikke bullshit namelijk, als je een beetje gezond verstand hebt begrijp je dat.
De kans dat een virus overgedragen wordt bij massale bijeenkomsten van mensen een stuk groter dan als je dat niet doet, dat ben je toch hopelijk wel met mij eens? Dus gewoon dat risico niet nemen nu. De overheid zou onverantwoordelijk zijn als ze het wel zouden toestaan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198611519
quote:
“Als je alle mannen van boven de 50 met een BMI van boven de 25 zou vaccineren, zou je de IC-bezetting met 56 procent reduceren.” #Nieuwsuur
1 miljoen prikjes zetten, pandemie opgelost, slotje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611534
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:51 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Verantwoordelijkheidsgevoel is als de wind. De wind is nooit misplaatst.
8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198611563
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De kans dat een virus overgedragen wordt bij massale bijeenkomsten van mensen wordt een stuk groter dan als je dat niet doet, dat ben je toch hopelijk wel met mij eens? Dus gewoon dat risico niet nemen nu. De overheid zou onverantwoordelijk zijn als ze het wel zouden toestaan.
Ligt eraan waar je die bijeenkomst organiseert en nog wel wat andere milieu effecten.

Maar als dat in de buitenlucht gebeurt is de kans echt nihil, zoals bij deze demonstraties. Dat vervoeren in die bussen is het grootste risico geweest.

De overheid is onverantwoordelijk door de maatschappij onnodig schade aan te richten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611568
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

De kans dat ee virus overgedragen wordt bij massale bijeenkomsten van mensen wordt een stuk groter dan als je dat niet doet, dat ben je toch hopelijk wel met mij eens? Dus gewoon dat risico niet nemen nu. De overheid zou onverantwoordelijk zijn als ze het wel zouden toestaan.
De smeltpot van overdracht en klachten die deze situatie bewaarheidt zul je altijd houden en is er altijd geweest volgens mij.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 22:54:44 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198611580
wat was het % positieve testen vandaag?
  zaterdag 20 maart 2021 @ 22:56:14 #208
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198611618
Nog ene dan..wappies zijn gezellige en leuke mensen met zelfspot en humor.

twitter


:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198611619
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Stel je niet aan je praat nu als Hugo de Clown. Wat zou jij doen, de pliesie bellen? Gelukkig doet niemand uit mijn buurtje dit en laten ze mensen lekker hun gang gaan niks aan de hand. Steeds meer mensen zien dat ze voor de gek worden gehouden, dat blijkt wel uit de opkomst demo's vandaag.
Dat maakt het niet minder onverantwoordelijk. Dat er niet overal gevolgen aan vast zitten neemt niet weg dat als iedereen zich zo zou gedragen we binnen de kortste keren allemaal met veel grotere problemen zitten.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198611654
Maar goed ik heb voor vandaag wel weer genoeg domheid gezien hier ;( :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198611676
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:58 schreef Kijkertje het volgende:
Maar goed ik heb voor vandaag wel weer genoeg domheid gezien hier ;( :W
Ignorance is bliss.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611688
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat doet iedereen deugd? Of denk je dat er mensen zijn die genieten van deze situatie of zo? 8)7

Ik gun 'jouw' studenten ook alle plezier maar het is op het moment gewoon onverantwoordelijk en buitengewoon egoistisch je zo te gedragen. De pandemie duurt er alleen maar langer door en de gevolgen ervan zullen veel erger zijn als iedereen zich zo gaat gedragen. Gelukkig zijn er ook heel veel mensen die dat verantwoordelijkheidsgevoel wel hebben.
Deze pandemie eindigt nooit, het zal blijven terugkomen al dan niet in mildere vorm d.m.v. gentherapie. Het sluiten van horeca, winkels lockdowns en avondklokken invoeren, groepsgrootte beperken is nu normaal geworden, dus wie zegt dat de regeringen dit niet ieder jaar gaan invoeren bij een stevige griepgolf en terugkerende coronavarianten waarbij de ziekenhuizen ieder jaar ook overvol zijn? We weten inmiddels dat regering nooit hun verkregen macht uit handen geven. Dat gaat dus betekenen dat de studenten weer "even" hun leven op pauze moeten zetten, ieder jaar weer en in de zomer weer een beetje mogen leven met allerlei rare regels, zelfs na vaccinaties.

De komende jaren gaan zo pijnlijk worden voor een ieder die deze waanzin steunt zoals de verkiezingsuitslag duidelijk verteld, maar goed ze laten het dan ook ook zelf gebeuren.

De realisatie dat "het nieuwe normaal" in maart/april mei vorig jaar (hoe weten ze dat al!?)geen verspreking was en dat ze het niveau onder "waakzaam" op de routekaart (terugkeer naar normaal) niet per abuis vergeten waren bij eenieder die krampachtig blijft vasthouden aan het idee van "even volhouden". Wereldwijd werd ook per ongeluk exact dezelfde nieuwe normaal retoriek afgedraaid door experts en politici met een leger aan spindoctors en tekstschrijvers. Vast een vergissing, ja ja.

We zijn op het punt beland dat een ieder het voor zichzelf maar moet bepalen, want nog even volhouden is een valse belofte.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198611697
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ignorance is bliss.
Onwetendheid is niet hetzelfde als domheid.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198611724
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Deze pandemie eindigt nooit, het zal blijven terugkomen al dan niet in mildere vorm
Dat noemen we "griep"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 20 maart 2021 @ 23:02:18 #215
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198611731
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder onverantwoordelijk. Dat er niet overal gevolgen aan vast zitten neemt niet weg dat als iedereen zich zo zou gedragen we binnen kortste keren allemaal met veel grotere problemen zitten.
Ja Hugo, morgen weer een demonstratie. Als het allemaal zulke verschrikkelijke gevolgen zou hebben zoals ze beweren is binnenkort de halve wereld doodziek of de pijp uit. Alleen de injecties redden je nog. Gelukkig denken daar steeds meer mensen anders over. Ik ga mijn zinnen verzetten, laters allemaal!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198611745
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Onwetendheid is niet hetzelfde als domheid.
Je ziet het niet eens, al staat het recht voor je neus.

Dus dat noem ik onwetendheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611779
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Deze pandemie eindigt nooit, het zal blijven terugkomen al dan niet in mildere vorm d.m.v. gentherapie. Het sluiten van horeca, winkels lockdowns en avondklokken invoeren, groepsgrootte beperken is nu normaal geworden, dus wie zegt dat de regeringen dit niet ieder jaar gaan invoeren bij een stevige griepgolf en terugkerende coronavarianten waarbij de ziekenhuizen ieder jaar ook overvol zijn? We weten inmiddels dat regering nooit hun verkregen macht uit handen geven. Dat gaat dus betekenen dat de studenten weer "even" hun leven op pauze moeten zetten, ieder jaar weer en in de zomer weer een beetje mogen leven met allerlei rare regels, zelfs na vaccinaties.

De komende jaren gaan zo pijnlijk worden voor een ieder die deze waanzin steunt zoals de verkiezingsuitslag duidelijk verteld, maar goed ze laten het dan ook ook zelf gebeuren.

De realisatie dat "het nieuwe normaal" in maart/april mei vorig jaar (hoe weten ze dat al!?)geen verspreking was en dat ze het niveau onder "waakzaam" op de routekaart (terugkeer naar normaal) niet per abuis vergeten waren bij eenieder die krampachtig blijft vasthouden aan het idee van "even volhouden". Wereldwijd werd ook per ongeluk exact dezelfde nieuwe normaal retoriek afgedraaid door experts en politici met een leger aan spindoctors en tekstschrijvers. Vast een vergissing, ja ja.

We zijn op het punt beland dat een ieder het voor zichzelf maar moet bepalen, want nog even volhouden is een valse belofte.
'Het nieuwe normaal'; Een massale meertalige gelijktijdige verspreking.....
En nu krijgen we de mogelijkheden van 'het nieuwe normaal'; mogelijkheden van vaccinatiepaspoorten, avondklokken, virusbestrijding, een ''overheid'' die zichzelf als verantwoordelijke stelt voor een ieder onzichtbare bacil die in de vrije lucht op de loop gaat. '

BNW in optima forma.
Orwell was niet gek.
Dat we het daadwerkelijk nog mee zouden maken.
pi_198611850
Ook het Rode Kruis heeft het gebruik/misbruik van hun symbool veroordeeld.
pi_198611871
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:05 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

'Het nieuwe normaal'; Een massale meertalige gelijktijdige verspreking.....
En nu krijgen we de mogelijkheden van 'het nieuwe normaal'; mogelijkheden van vaccinatiepaspoorten, avondklokken, virusbestrijding, een ''overheid'' die zichzelf als verantwoordelijke stelt voor een ieder onzichtbare bacil die in de vrije lucht op de loop gaat. '

BNW in optima forma.
Orwell was niet gek.
Dat we het daadwerkelijk nog mee zouden maken.
Al die ideeën gaan veel te ver inderdaad. Er wordt ook geen moeite gedaan om dat tegen te spreken of te nuanceren.

Ik begrijp gewoon niet hoe weinig mensen zelf nadenken. In staat zijn om een gewenst antwoord te geven lukt nog wel bij de meeste maar een eigen mening? Lastig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611878
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:09 schreef mootie het volgende:
Ook het Rode Kruis heeft het gebruik/misbruik van hun symbool veroordeeld.
:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611890
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')
Lijkt me heel terecht.
pi_198611903
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:11 schreef mootie het volgende:

[..]

Lijkt me heel terecht.
Ok prima.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611905
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:05 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

'Het nieuwe normaal'; Een massale meertalige gelijktijdige verspreking.....
En nu krijgen we de mogelijkheden van 'het nieuwe normaal'; mogelijkheden van vaccinatiepaspoorten, avondklokken, virusbestrijding, een ''overheid'' die zichzelf als verantwoordelijke stelt voor een ieder onzichtbare bacil die in de vrije lucht op de loop gaat. '

BNW in optima forma.
Orwell was niet gek.
Dat we het daadwerkelijk nog mee zouden maken.
Je weet niet eens dat een bacil geen virus is? -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198611941
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:05 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

'Het nieuwe normaal'; Een massale meertalige gelijktijdige verspreking.....
En nu krijgen we de mogelijkheden van 'het nieuwe normaal'; mogelijkheden van vaccinatiepaspoorten, avondklokken, virusbestrijding, een ''overheid'' die zichzelf als verantwoordelijke stelt voor een ieder onzichtbare bacil die in de vrije lucht op de loop gaat. '

BNW in optima forma.
Orwell was niet gek.
Dat we het daadwerkelijk nog mee zouden maken.
En iedereen juicht dit soort "versoepelingen" nog toe ook. Eigenlijk wordt er gewoon een infrastructuur voor een surveillancemaatschappij ingericht, waanzinnig.

Maak het leven van de mensen zo miserabel en ze juichen alles toe wat het weer wat dragelijker maakt. En ze kunnen eigenlijk alles doen wat ze met je willen onder het mom van veiligheid en eigen bestwil.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198611943
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je weet niet eens dat een bacil geen virus is? -O-
Ik heb geen idee inderdaad.
pi_198611945
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je weet niet eens dat een bacil geen virus is? -O-
Jij spreekt de taal niet? :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198611965
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

En iedereen juicht dit soort "versoepelingen" nog toe ook. Eigenlijk wordt er gewoon een infrastructuur voor een surveillancemaatschappij ingericht, waanzinnig.

Maak het leven van de mensen zo miserabel en ze juichen alles toe wat het weer wat dragelijker maakt. En ze kunnen eigenlijk alles doen wat ze met je willen onder het mom van veiligheid en eigen bestwil.
Die is er sowieso al eigenlijk.
In de steden hangen de camera's overal, ook op de hoofdwegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198612091
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

1 miljoen prikjes zetten, pandemie opgelost, slotje.
Als de IC's leeg zijn dan gaan ze wel weer moeilijk doen over de besmettingcijfers en long covid.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198612101
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

En iedereen juicht dit soort "versoepelingen" nog toe ook. Eigenlijk wordt er gewoon een infrastructuur voor een surveillancemaatschappij ingericht, waanzinnig.

Maak het leven van de mensen zo miserabel en ze juichen alles toe wat het weer wat dragelijker maakt. En ze kunnen eigenlijk alles doen wat ze met je willen onder het mom van veiligheid en eigen bestwil.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Die is er sowieso al eigenlijk.
In de steden hangen de camera's overal, ook op de hoofdwegen.
Ray Kurzweil heeft een boek geschreven over 'technologische singulariteit'
Ook zijn er veel mensen in de filosofisch/technologische hoek (bijvoorbeeld hoogleraren) die praten over dit onderwerp.
Momenteel zie je de AI (artificial intelligence) die in opkomst is.
Als je stelt dat wij als mens onderdeel zijn van het universum of de kosmos of het grote geheel (het alles wat is) en dus met onze zintuigen en ons waarnemingsvermogen dit universum waarnemen. Dan kun je even goed stellen dat het bewustzijn niet iets is wat zich alleen afspeelt als in een toevalligheidje dat ergens in de hersenen ontstaat maar alom vertegenwoordigt is in dit universum. Sterker nog; het universum is bewustzijn.
We zien nou scheidingen van bewustzijn (mensen en dieren) en met kunstmatige intelligentie kunnen wij datzelfde universele bewustzijn ook waarnemen in omgevingen zonder organische oorsprong.
Iets wat voorheen als vrij ongelooflijk gold.

Als je de aarde van heel ver zou bekijken en je zou het hele gebeuren versneld afspelen en je kijkt daarbij naar hoe de mens geëvolueerd is van bijvoorbeeld vis in uiteindelijk mens dan is het natuurlijk niet ondenkbaar dat we 'binnenkort' evolueren naar een soort mengsel van mens en machine. Bijv. een cyborg.
De transhumanistische agenda die wordt gestuwd door de machtigen der aarde (mensen met een bult geld) wordt dikwijls benoemd en lijkt met de dag minder gek te worden als je ziet wat voor een 'zelfregulerende' machines we bijvoorbeeld al in een baan om de aarde schieten (satellieten)

Het lijkt er momenteel ook op dat er verschillende bewustzijnsniveaus op deze aarde nog niet helemaal met elkaar fluctueren.
Op zich maak ik me geen zorgen wat betreft hetgeen ik hierboven schrijf.
Het universum is namelijk gebouwd uit vrije wil.
pi_198612156
quote:
81s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Je weet niet eens dat een bacil geen virus is? -O-
Waarom moeten we dan onze handen stuk wassen?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198612185
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Waarom moeten we dan onze handen stuk wassen?
Ja stelt dat het virus toch een bacil is hè.
Voortkomen is betert dan genezen.
pi_198612191
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Als de IC's leeg zijn dan gaan ze wel weer moeilijk doen over de besmettingcijfers en long covid.
Niks crisis aan, flikker op met dat zooitje.

Ben alleen bang dat de Devlins van deze wereld dan nog een dolk in je rug zullen steken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198612240
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niks crisis aan, flikker op met dat zooitje.

Ben alleen bang dat de Devlins van deze wereld dan nog een dolk in je rug zullen steken.
Een overheid kan werkelijk alles tot crisis laten ontpoppen. Van zoiets van nature fluctuerend zoals klimaatverandering tot een stevige griep.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198612268
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Een overheid kan werkelijk alles tot crisis laten ontpoppen. Van zoiets van nature fluctuerend zoals klimaatverandering tot een stevige griep.
Of een voltallige bevolkingsgroep met bepaalde etnische kenmerken en/of geloofsovertuigingen.
pi_198612276
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 maart 2021 @ 00:00:20 #236
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198612459
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sowieso, knuppel op je hoofd, hond in je arm. Is allemaal binnen proportie, vraag maar aan Devlin.
Laat even zien waar ik dat gezegd heb?
Wat ik namelijk gezegd heb is dat dat oordeel bij een rechter moet liggen.
Ik heb wel gezegd dat als je met een geslepen fietsstandaard aan een accukabel gaat lopen zwaaien je enige reactie kan verwachten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 21 maart 2021 @ 00:01:45 #237
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198612475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niks crisis aan, flikker op met dat zooitje.

Ben alleen bang dat de Devlins van deze wereld dan nog een dolk in je rug zullen steken.
Goed om te zien dat je aan me denkt :*
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198612499
Seizoenseffecten..........

Wat wel gek is: Het scheelt echt maar 20 dagen, waarop er gepiekt wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198612507
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 maart 2021 @ 00:05:31 #240
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198612525
Ik had vandaag wat leuks te doen en heb blijkbaar nogal wat gemist

- fake zorgpersoneel
- fake militairen
- fake doktoren

Maar het is de overheid die liegt hoor :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198612533
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:05 schreef devlinmr het volgende:
Ik had vandaag wat leuks te doen en heb blijkbaar nogal wat gemist

- fake zorgpersoneel
- fake militairen
- fake doktoren

Maar het is de overheid die liegt hoor :')
Vreemde tijden om aan het werk te zijn Devlin. Ben je dan toch een AI?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198612693
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:19 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Die meute is dus juist aan het demonstreren tegen de verordeningen. Omdat ze het er absoluut niet mee eens zijn.
Ze zijn het er zodanig niet mee eens dat ze zich vandaag verdomme de kop konden laten inslaan. en om verdomme het halve land door te reizen om daar te gaan staan.

En jij wilt ze het recht op demonstreren verbieden? Het recht op bij elkaar komen? Het recht op mens zijn? Het recht op daar te gaan en staan in de VRIJE BUITENLUCHT waar je wilt als je een ander daar niet mee hindert??

Dat CORONA-VIRUS waar jij en vele anderen zo stellig in geloven is een HOAX om de bevolking angst aan te zaaien en ze zo onder de duim te houden (regulering van een complex systeem)

Een ander is niet verantwoordelijk voor de angst die je geest binnensijpelt. Dat ben je zelf. En je hebt altijd een keuze.
Ik zal wel weer venijnige opmerkingen krijgen maar corona is geen hoax. Ga in de zorg werken en zie het met je eigen ogen. Ga nu maar vragen of ik applaus wil of zo. Wappie.
pi_198612715
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:20 schreef Document1 het volgende:

[..]

Ik zal wel weer venijnige opmerkingen krijgen maar corona is geen hoax. Ga in de zorg werken en zie het met je eigen ogen. Ga nu maar vragen of ik applaus wil of zo. Wappie.
Reageer ns niet zo giftig. Het is in het landsbelang dat de voordelen en nadelen van beleid worden afgewogen op basis van goede argumenten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198612726
quote:
Sommige demonstranten op het Museumplein zouden om hun arm een band met het logo van het Rode Kruis hebben gedragen. De internationale hulporganisatie zegt op Twitter niks te maken te hebben met de demonstratie op het Museumplein, en veroordeelt elk misbruik van het embleem. De organisatie waarschuwt dat het Rode Kruis-symbool niet zomaar door anderen gebruikt mag worden, en dat dat zelfs strafbaar is. 'Om te zorgen dat het rode kruis een neutraal symbool blijft, is het belangrijk dat derden dit embleem niet zomaar gebruiken. Dit is daarom in vredestijd zelfs verboden volgens artikel 435c van het Wetboek van Strafrecht.'
https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-actie~a82088d2/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198612731
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Reageer ns niet zo giftig. Het is in het landsbelang dat de voordelen en nadelen van beleid worden afgewogen op basis van goede argumenten.
Na maanden bullshit lezen rest er niks dan mensen die het echt niet willen weten de waarheid te vertellen, ben je wappie of niet? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen.
pi_198612831
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

quote:
Artikel 435cHij die, zonder daartoe gerechtigd te zijn, gebruik maakt van het rode-kruisteken of van de woorden "Rode Kruis" of "Kruis van Genève", of van daarmede door de wetten en gebruiken van de oorlog gelijkgestelde tekens of woorden, dan wel van tekens of woorden die daarvan een nabootsing zijn, wordt gestraft met hechtenis van ten hoogste een maand of geldboete van de tweede categorie.
Lache, wel mooi eigenlijk. ^O^
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198612857
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:24 schreef Document1 het volgende:

[..]

Na maanden bullshit lezen rest er niks dan mensen die het echt niet willen weten de waarheid te vertellen, ben je wappie of niet? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen.
Je bent al een wappie als je niet 100% achter welke maatregel van het kabinet dan ook staat. Zelf nadenken of mening vormen zit er niet meer in.

Het gros van de maatregelen is voornamelijk goed in het inperken van vrijheden, niet in het inperken van Covid besmettingen.

Hoe verklaar jij nou dat minder dan 10% raak test bij een PCR test op corona, terwijl mensen zich alleen maar laten testen als ze ziek zijn? 1 miljoen is raak getest, dus meer dan 10 miljoen mensen met ziekteverschijnselen zijn bij de teststraten ondertussen geweest (die 10miljoen zou toch te vinden moeten zijn maar niet gevonden na zoeken).

Als ik je dan nog vertel dat die 1 miljoen covid besmettingen het aantal is dat geconstateerd is... Maar de schatting van van Dissel 3 miljoen besmettingen is. Doe je 10 miljoen mensen met ziekteverschijnselen dan nog maar x3.

30 miljoen x is er iemand ziek geweest in dit land afgelopen jaar, jij denkt dat de maatregelen veel zin hebben?

Lock down in Italië/Spanje werkte ook zo lekker. Seizoenseffecten worden volledig genegeerd door virologen, tjah, wie heeft er dan wel soep van gegeten? Lijkt net alsof Maurice de Hond nog het meeste verstand heeft van dit gedoe.

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 21-03-2021 00:51:31 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198612910
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent al een wappie als je niet 100% achter welke maatregel van het kabinet dan ook staat. Zelf nadenken of mening vormen zit er niet meer in.

Het gros van de maatregelen is voornamelijk goed in het inperken van vrijheden, niet in het inperken van Covid besmettingen.

Hoe verklaar jij nou dat minder dan 10% raak test bij een PCR test op corona, terwijl mensen zich alleen maar laten testen als ze ziek zijn? 1 miljoen is raak getest, dus meer dan 10 miljoen mensen met ziekteverschijnselen zijn bij de teststraten ondertussen geweest.

Als ik je dan nog vertel dat die 1 miljoen covid besmettingen het aantal is dat geconstateerd is... Maar de schatting van van Dissel 3 miljoen besmettingen is. Doe je 10 miljoen mensen met ziekteverschijnselen dan nog maar x3.

30 miljoen x is er iemand ziek geweest in dit land afgelopen jaar, jij denkt dat de maatregelen veel zin hebben?

Lock down in Italië/Spanje werkte ook zo lekker. Seizoenseffecten worden volledig genegeerd door virologen, tjah, wie heeft er dan wel soep van gegeten? Lijkt net alsof Maurice de Hond nog het meeste verstand heeft van dit gedoe.
Zo mee eens inderdaad..
pi_198612924
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:49 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Zo mee eens inderdaad..
https://twitter.com/mrtbollen/status/1369685805267099654

Je mag pas participeren met een vaccinatiebewijs straks, maar dat drastische idee is niet eens een onderwerp geweest bij de verkiezingsdebatten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198612933
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

https://twitter.com/mrtbollen/status/1369685805267099654

Je mag pas participeren met een vaccinatiebewijs straks, maar dat drastische idee is niet eens een onderwerp geweest bij de verkiezingsdebatten.
En de gevaccineerden durven dan niet meer in de buurt te komen van de ongevaccineerden. Helemaal gehersenspoeld.
pi_198612939


130.000 keer een PCR test gedaan bij kinderen 4-12 jaar oud. De groep die 0.0 klachten heeft en vaak jonge ouders die ook geen groot risico lopen van het virus.

Oja en die kindjes moeten ook hun handjes stukwassen en worden emotioneel verwaarloosd met die maatregelen maar okay, dat is mijn mening.

Doutzen Kroes begrijpt dat heel goed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198612964
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:54 schreef mir1986 het volgende:

[..]

En de gevaccineerden durven dan niet meer in de buurt te komen van de ongevaccineerden. Helemaal gehersenspoeld.
:D
Ben je gevaccineerd en heb je een goed immuunstelsel is het risico helemaal verwaarloosbaar.
Maar okay als je jezelf niet blootstelt aan "gevaar" dan zal je immuunsysteem wel weer lekker zwak worden.

Hoewel... Dat zeg ik wel, maar ik denk dat het toch nauwelijks te doen is om jezelf te isoleren van virussen.

Je ziet het ook terug bij het aantal antistoffen bij verschillende leeftijdsgroepen. Je zou mogen verwachten dat risicogroepen veel minder in contact komen met het virus omdat zij meer risico lopen, en het dus extra vermijden.

Blijkt dat er slechts 25% minder mensen zijn in de leeftijdscategorie 65-80 dat antistoffen hebben opgebouwd.

De R waarde wordt per week berekend, na 50 weken.... op 75% uitkomen van het andere traject... Dat houdt in dat de R waarde zegmaar 0,5% verschilt tussen de leeftijdsgroepen. - If my math is correct -

Succes met het winnen van die oorlog.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 maart 2021 @ 01:00:22 #253
323401 Kijkertje
met filter
pi_198612967
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 23:25 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

[..]

Ray Kurzweil heeft een boek geschreven over 'technologische singulariteit'
Ook zijn er veel mensen in de filosofisch/technologische hoek (bijvoorbeeld hoogleraren) die praten over dit onderwerp.
Momenteel zie je de AI (artificial intelligence) die in opkomst is.
Als je stelt dat wij als mens onderdeel zijn van het universum of de kosmos of het grote geheel (het alles wat is) en dus met onze zintuigen en ons waarnemingsvermogen dit universum waarnemen. Dan kun je even goed stellen dat het bewustzijn niet iets is wat zich alleen afspeelt als in een toevalligheidje dat ergens in de hersenen ontstaat maar alom vertegenwoordigt is in dit universum. Sterker nog; het universum is bewustzijn.
We zien nou scheidingen van bewustzijn (mensen en dieren) en met kunstmatige intelligentie kunnen wij datzelfde universele bewustzijn ook waarnemen in omgevingen zonder organische oorsprong.
Iets wat voorheen als vrij ongelooflijk gold.

Als je de aarde van heel ver zou bekijken en je zou het hele gebeuren versneld afspelen en je kijkt daarbij naar hoe de mens geëvolueerd is van bijvoorbeeld vis in uiteindelijk mens dan is het natuurlijk niet ondenkbaar dat we 'binnenkort' evolueren naar een soort mengsel van mens en machine. Bijv. een cyborg.
De transhumanistische agenda die wordt gestuwd door de machtigen der aarde (mensen met een bult geld) wordt dikwijls benoemd en lijkt met de dag minder gek te worden als je ziet wat voor een 'zelfregulerende' machines we bijvoorbeeld al in een baan om de aarde schieten (satellieten)

Het lijkt er momenteel ook op dat er verschillende bewustzijnsniveaus op deze aarde nog niet helemaal met elkaar fluctueren.
Op zich maak ik me geen zorgen wat betreft hetgeen ik hierboven schrijf.
Het universum is namelijk gebouwd uit vrije wil.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2021 @ 01:48:24 #254
88815 The_Emotion
98.3
pi_198613111
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:05 schreef devlinmr het volgende:
Ik had vandaag wat leuks te doen en heb blijkbaar nogal wat gemist

- fake zorgpersoneel
- fake militairen
- fake doktoren

Maar het is de overheid die liegt hoor :')
Dat vind ik zorgelijk, de overheid en het nieuws liegen de boel bijelkaar dus moet er harder teruggelogen worden.
Wat ik al een jaar lang denk en zeg: voor het virus hoef je niet zo bang te zijn, maar de chaos!
Dat er een pandemie aan Q-koorts onder schapen heerst, hoor ik weer weinig over.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zondag 21 maart 2021 @ 02:11:11 #255
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198613159
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 21 maart 2021 @ 09:49:05 #256
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198614393
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent al een wappie als je niet 100% achter welke maatregel van het kabinet dan ook staat. Zelf nadenken of mening vormen zit er niet meer in.

Het gros van de maatregelen is voornamelijk goed in het inperken van vrijheden, niet in het inperken van Covid besmettingen.

Hoe verklaar jij nou dat minder dan 10% raak test bij een PCR test op corona, terwijl mensen zich alleen maar laten testen als ze ziek zijn? 1 miljoen is raak getest, dus meer dan 10 miljoen mensen met ziekteverschijnselen zijn bij de teststraten ondertussen geweest (die 10miljoen zou toch te vinden moeten zijn maar niet gevonden na zoeken).

Als ik je dan nog vertel dat die 1 miljoen covid besmettingen het aantal is dat geconstateerd is... Maar de schatting van van Dissel 3 miljoen besmettingen is. Doe je 10 miljoen mensen met ziekteverschijnselen dan nog maar x3.

30 miljoen x is er iemand ziek geweest in dit land afgelopen jaar, jij denkt dat de maatregelen veel zin hebben?

Lock down in Italië/Spanje werkte ook zo lekker. Seizoenseffecten worden volledig genegeerd door virologen, tjah, wie heeft er dan wel soep van gegeten? Lijkt net alsof Maurice de Hond nog het meeste verstand heeft van dit gedoe.
Je raaskalt weer.
Mensen laten zich niet alleen testen als ze ziek zijn... ze laten zich testen als ze symptomen hebben. Nogal een groot verschil
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198614407
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 09:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je raaskalt weer.
Mensen laten zich niet alleen testen als ze ziek zijn... ze laten zich testen als ze symptomen hebben. Nogal een groot verschil
En Devlin begint weer een semantische discussie, want ziek zijn en symptomen hebben zijn verschillende dingen.

Zet je de woorden ook even gedefinieerd onder je bericht de volgende keer? Of moet ik dat zelf weer opzoeken?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 maart 2021 @ 09:53:00 #258
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198614436
quote:
2s.gif Op zondag 21 maart 2021 01:48 schreef The_Emotion het volgende:

[..]

Dat vind ik zorgelijk, de overheid en het nieuws liegen de boel bijelkaar dus moet er harder teruggelogen worden.
of de overheid liegt niet en er moet dus gelogen worden om een niet bestaand punt te maken. Klinkt iig een stuk logischer dan geloven dat alle overheden ter wereld dezelfde leugens hanteren
quote:
Wat ik al een jaar lang denk en zeg: voor het virus hoef je niet zo bang te zijn, maar de chaos!
Dat er een pandemie aan Q-koorts onder schapen heerst, hoor ik weer weinig over.
Ehm 1 geval in 2021 en 7 vorig jaar.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 21 maart 2021 @ 09:55:31 #259
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198614465
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 09:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

En Devlin begint weer een semantische discussie, want ziek zijn en symptomen hebben zijn verschillende dingen.
tja woorden betekenen nu eenmaal dingen dat jij daar moeite mee hebt is niet mijn probleem
quote:
Zet je de woorden ook even gedefinieerd onder je bericht de volgende keer? Of moet ik dat zelf weer opzoeken?
Je hebt op de lagere school niet het verschil tussen symptomen en ziekte geleerd? :?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198614556
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 00:20 schreef Document1 het volgende:

[..]

Ik zal wel weer venijnige opmerkingen krijgen maar corona is geen hoax. Ga in de zorg werken en zie het met je eigen ogen. Ga nu maar vragen of ik applaus wil of zo. Wappie.
Ik zie 'corona' met mijn eigen ogen.
pi_198614597
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 09:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

tja woorden betekenen nu eenmaal dingen dat jij daar moeite mee hebt is niet mijn probleem
[..]

Je hebt op de lagere school niet het verschil tussen symptomen en ziekte geleerd? :?
Je bent per definitie ziek als je ziekte symptomen hebt Devlin. Bespaar me nou eens dit domme irritante gezuig van je en ga gewoon naar de fucking gayclub.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 maart 2021 @ 10:13:39 #262
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198614644
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent per definitie ziek als je ziekte symptomen hebt Devlin. Bespaar me nou eens dit domme irritante gezuig van je en ga gewoon naar de fucking gayclub.
Dus als ik een snotneus heb ben ik per definitie ziek?
Als ik keelpijn heb ben ik per definitie ziek?

Wat een kolder, en dat weet je zelf ook wel maar het ondermijnt het gammele punt wat je probeert te maken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198614890
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dus als ik een snotneus heb ben ik per definitie ziek?
Als ik keelpijn heb ben ik per definitie ziek?

Wat een kolder, en dat weet je zelf ook wel maar het ondermijnt het gammele punt wat je probeert te maken
https://nl.m.wikipedia.or(...)abnormale%20toestand.

Ik ga niet iedere keer met je in discussiw over woordjes Devlin het is een keer klaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 maart 2021 @ 10:39:38 #264
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198615024
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

https://nl.m.wikipedia.or(...)abnormale%20toestand.

Ik ga niet iedere keer met je in discussiw over woordjes Devlin het is een keer klaar.
_O- je draait hem om om je gelijk te halen wat zwak.
Ziekte gaat samen met symptomen... Symptomen niet altijd met ziekte.

als ik een snotneus heb omdat ik in de kou aan het schaatsen ben ben ik ziek?
Als ik een zere keel heb omdat ik te hard heb geschreeuwd op een wappie demonstratie, dan ben ik ziek?


Man man wat een armoede
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198615214
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

_O- je draait hem om om je gelijk te halen wat zwak.
Ziekte gaat samen met symptomen... Symptomen niet altijd met ziekte.

als ik een snotneus heb omdat ik in de kou aan het schaatsen ben ben ik ziek?
Als ik een zere keel heb omdat ik te hard heb geschreeuwd op een wappie demonstratie, dan ben ik ziek?


Man man wat een armoede
Dat zijn geen symptomen waar je je voor laat testen, symptomen waarvan Devlin... Van schaatsen?

Ik hou op hoor dit kost me energie, kap gewoon met dit gezuig iedere keer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 maart 2021 @ 10:56:43 #266
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198615236
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat zijn geen symptomen waar je je voor laat testen, symptomen waarvan Devlin... Van schaatsen?

Ik hou op hoor dit kost me energie, kap gewoon met dit gezuig iedere keer.
Het zijn precies de symptomen waarbij je je moet laten testen

Wanneer moet je je laten testen op het coronavirus (COVID-19)?
Heb je milde klachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? En/of heb je plotseling verlies van reuk of smaak? Laat je testen en blijf thuis tot de uitslag bekend is.2 mrt. 2021

:W
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198615289
Aangezien ik elke dag wel een keer nies, zou ik me elke dag moeten laten testen (hooikoorts + allergie).. Ik heb me nog geen enkele keer laten testen en ben dit jaar nog niet verkouden of ziek geweest.

Dus dan zou ik vooral de kas van Roche spekken met me laten testen (en OMT-lid Kluytmans). Nee, dat ben ik niet van plan.
Grappig trouwens dat de demonstranten urenlang opgesloten zaten in een straat en ze daarna allemaal in bussen werden gepropt zonder mondkapje, dat zijn nu levende virusverspreiders.
pi_198615329
quote:
OMT-lid: Terrassen open met Pasen is echt nog een brug te ver
OMT-lid Menno de Jong, viroloog aan het Amsterdam UMC, ziet voorlopig geen ruimte voor versoepelingen. Dat zegt hij tegen de Amsterdamse zender AT5. ,,De terrassen weer openen met Pasen is echt nog een brug te ver”, aldus het OMT-lid. Ook stelt hij dat het wijsheid is de avondklok voorlopig aan te houden.
https://www.ad.nl/gezond/(...)rug-te-ver~acc227c9/
Helaas, de cijfers zijn te slecht ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 21 maart 2021 @ 11:04:45 #269
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198615350
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:00 schreef mir1986 het volgende:
Aangezien ik elke dag wel een keer nies, zou ik me elke dag moeten laten testen (hooikoorts + allergie).. Ik heb me nog geen enkele keer laten testen en ben dit jaar nog niet verkouden of ziek geweest.
ben ik met je eens. volgens Ludo echter ben jij dus continue ziek
quote:
Dus dan zou ik vooral de kas van Roche spekken met me laten testen (en OMT-lid Kluytmans). Nee, dat ben ik niet van plan.
Grappig trouwens dat de demonstranten urenlang opgesloten zaten in een straat en ze daarna allemaal in bussen werden gepropt zonder mondkapje, dat zijn nu levende virusverspreiders.
Is lastig als je allergisch bent inderdaad. Ik heb me vorig jaar 1x laten testen omdat ik voor mijn werk ergens heen moest. Sindsdien niet meer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198615418
Georgia limits AstraZeneca shots after nurse dies of anaphylactic shock: TASS
https://www.reuters.com/a(...)azenec-idUSKBN2BB1B8

RIP
pi_198615471
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:09 schreef weetjewel5 het volgende:
Georgia limits AstraZeneca shots after nurse dies of anaphylactic shock: TASS
https://www.reuters.com/a(...)azenec-idUSKBN2BB1B8

RIP
Maar toch doorgaan met vaccineren. Veel mensen opzadelen met ernstige bijwerkingen of wellicht de dood. Bovendien zijn de lange termijnbijwerkingen nog niet eens bekend. Ik heb ook een uitnodiging gehad voor AstraZeneca, aangezien ik in de zorg werk. Maar dat spul komt echt mijn lichaam niet in.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:16:04 #272
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198615497
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:09 schreef weetjewel5 het volgende:
Georgia limits AstraZeneca shots after nurse dies of anaphylactic shock: TASS
https://www.reuters.com/a(...)azenec-idUSKBN2BB1B8

RIP
Is toch precies de reden dat je 15 minuten moet blijven na vaccinatie in Nederland.

Georgië zal daar wel geen rekening mee houden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:17:36 #273
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198615518
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:14 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Maar toch doorgaan met vaccineren. Veel mensen opzadelen met ernstige bijwerkingen of wellicht de dood. Bovendien zijn de lange termijnbijwerkingen nog niet eens bekend. Ik heb ook een uitnodiging gehad voor AstraZeneca, aangezien ik in de zorg werk. Maar dat spul komt echt mijn lichaam niet in.
Het percentage ernstige bijwerkingen is ontiegelijk laag.
Je loopt meer kans op trombose of gezichtsverlamming als je gaat vliegen dan door dit vaccin
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198615579
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het percentage ernstige bijwerkingen is ontiegelijk laag.
Je loopt meer kans op trombose of gezichtsverlamming als je gaat vliegen dan door dit vaccin
Heb je de lijstjes gezien van de bijwerkingen? CDC en de Britse gezondheidsorganisatie?
  zondag 21 maart 2021 @ 11:24:25 #275
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198615604
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:22 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Heb je de lijstjes gezien van de bijwerkingen? CDC en de Britse gezondheidsorganisatie?
Ja... En?
Ben je aan de pil of andere hormonale voorbehoedsmiddelen? Grootste veroorzaker van trombose bij vrouwen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198615640
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het zijn precies de symptomen waarbij je je moet laten testen

Wanneer moet je je laten testen op het coronavirus (COVID-19)?
Heb je milde klachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? En/of heb je plotseling verlies van reuk of smaak? Laat je testen en blijf thuis tot de uitslag bekend is.2 mrt. 2021

:W
Je mist al je gezonde verstand. Leg het eens voor aan een viroloog anders als je zelf niet kan nadenken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198615661
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is toch precies de reden dat je 15 minuten moet blijven na vaccinatie in Nederland.

Georgië zal daar wel geen rekening mee houden
Ja dat zal dan wel, want aannames maken is prima als dat in het juiste vakje valt.

Andere aannames zijn vergezocht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198615676
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja... En?
Ben je aan de pil of andere hormonale voorbehoedsmiddelen? Grootste veroorzaker van trombose bij vrouwen
Nope, ik neem zo min mogelijk medicatie
pi_198615687
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is toch precies de reden dat je 15 minuten moet blijven na vaccinatie in Nederland.

Georgië zal daar wel geen rekening mee houden
Ja dat zal dan wel, want aannames maken is prima als dat in het juiste vakje valt.

Andere aannames zijn vergezocht.
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:09 schreef weetjewel5 het volgende:
Georgia limits AstraZeneca shots after nurse dies of anaphylactic shock: TASS
https://www.reuters.com/a(...)azenec-idUSKBN2BB1B8

RIP
Het aantal mensen dat is overleden zonder onderliggend lijden is op een hand te tellen. Ik zeg al vaker. Als je niet in de risicogroep zit is het vaccin niet zomaar veiliger dan de ziekte zelf.

Dat gepush is gewoon super raar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198615700
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:29 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Nope, ik neem zo min mogelijk medicatie
Nouja, goed om te weten. Gr gr.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198615768
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat zal dan wel, want aannames maken is prima als dat in het juiste vakje valt.

Andere aannames zijn vergezocht.
[..]

Het aantal mensen dat is overleden zonder onderliggend lijden is op een hand te tellen. Ik zeg al vaker. Als je niet in de risicogroep zit is het vaccin niet zomaar veiliger dan de ziekte zelf.

Dat gepush is gewoon super raar.
Nou dit inderdaad. Maar men begint dan weer over Long Covid, hoe gevaarlijk dat wel niet is.
pi_198615776
https://www.bitchute.com/video/cHMwZURVEQMs/

Monopoly: een totaalplaatje van the great reset.

Minder dan een handje vol megacorporaties domineert vandaag de dag ons leven in ieder aspect. Zo heeft de rijkste 1% vrijwel alle macht in handen omdat ze multinationals bezitten die op hun beurt weer verweven zitten in een wereldwijd web waarin regeringen en de media zitten. The Great reset is tot stand geroepen omdat de verkregen macht en rijkdom van de elite niet meer sustainable zijn en ze zullen er alles aan doen om deze macht in hun eigen hand te houden achter de rug van het plebs om.

Gaan interessante tijden worden waarin wij onze bezittingen moeten afstaan, gaat het gros dit ook weer pikken?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:36:12 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198615782
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:30 schreef ludovico het volgende:

Ik zeg al vaker. Als je niet in de risicogroep zit is het vaccin niet zomaar veiliger dan de ziekte zelf.
Is het wel.
quote:
Dat gepush is gewoon super raar.
Is het niet.

Gr gr.
Huilen dan.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:36:55 #284
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198615792
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat zal dan wel, want aannames maken is prima als dat in het juiste vakje valt.

Andere aannames zijn vergezocht.
[..]

Het aantal mensen dat is overleden zonder onderliggend lijden is op een hand te tellen. Ik zeg al vaker. Als je niet in de risicogroep zit is het vaccin niet zomaar veiliger dan de ziekte zelf.

Dat gepush is gewoon super raar.
Waarom blijf jij focussen op overlijden. Alles wat er gedaan is inclusief vaccinatie is om te voorkomen dat de ziekenhuizen vollopen en er dus mensen sterven die niet hadden hoeven sterven. En dan heb ik het niet over alleen maar corona doden.

Daarnaast vergeet men hier voor het gemak altijd even de enorme groep mensen die na een milde infectie maanden niet kunnen werken. En dat is een groep die bestaat ui alle leeftijden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198615805
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom blijf jij focussen op overlijden. Alles wat er gedaan is inclusief vaccinatie is om te voorkomen dat de ziekenhuizen vollopen en er dus mensen sterven die niet hadden hoeven sterven. En dan heb ik het niet over alleen maar corona doden.

Daarnaast vergeet men hier voor het gemak altijd even de enorme groep mensen die na een milde infectie maanden niet kunnen werken. En dat is een groep die bestaat ui alle leeftijden
En die groep is ontzettend klein. De bedrijven zijn niet aan het klagen.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:37:58 #286
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198615814
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:35 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Nou dit inderdaad. Maar men begint dan weer over Long Covid, hoe gevaarlijk dat wel niet is.
Wat versta jij onder long covid?

Oh en btw het lijkt erop dat vaccinatie helpt bij mensen die long covid hebben
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:38:44 #287
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198615831
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:37 schreef mir1986 het volgende:

[..]

En die groep is ontzettend klein. De bedrijven zijn niet aan het klagen.
Bron dat die groep klein is.
(Btw. 10 duizenden vind ik niet klein)
Bedrijven zijn niet aan te klagen, de overheid wel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198615872
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is het wel.
[..]

Is het niet.

Gr gr.
Kerel, als jij als jong persoon zonder klachten overlijdt na vaccin.. Dan is dat zo goed als zeker te herleiden naar het vaccin.

En in die groep mensen is het kans te overlijden van corona ook nihil.

Beide nihil, maar nog steeds.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198615882
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat versta jij onder long covid?

Oh en btw het lijkt erop dat vaccinatie helpt bij mensen die long covid hebben
Dat, is extreem unlikely, het virus is immers al weggewerkt.

Of zijn we hier wat nieuws op het oog ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198615898
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom blijf jij focussen op overlijden. Alles wat er gedaan is inclusief vaccinatie is om te voorkomen dat de ziekenhuizen vollopen en er dus mensen sterven die niet hadden hoeven sterven. En dan heb ik het niet over alleen maar corona doden.

Daarnaast vergeet men hier voor het gemak altijd even de enorme groep mensen die na een milde infectie maanden niet kunnen werken. En dat is een groep die bestaat ui alle leeftijden
Heb je daar een betere bron voor dan je dikke duim of anekdotisch bewijs uit de krant?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 21 maart 2021 @ 11:45:47 #291
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198615911
https://www.telegraaf.nl/(...)hten-met-versoepelen

Eucalypta laat ook weer eens van zich horen

2 maanden extra... dan de zomer waar ze niet omheen kunnen omdat het vanwege langer daglicht / warme temperaturen niet te handhaven is..
Mai pben rai~!
pi_198615954
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:45 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hten-met-versoepelen

Eucalypta laat ook weer eens van zich horen

2 maanden extra... dan de zomer waar ze niet omheen kunnen omdat het vanwege langer daglicht / warme temperaturen niet te handhaven is..
Even 2 weken de horeca sluiten to flatten the curve.

En daarna weer 2 maanden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198615973
quote:
10s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Even 2 weken de horeca sluiten to flatten the curve.

En daarna weer 2 maanden.
We zijn ondertussen een half jaar verder en over 2 maanden 8 maanden. Niet normaal. |:(
pi_198616010
Ondanks hoge vaccinatiegraad blijft buitenlandse zomervakantie voor Britten onzeker
Het Verenigd Koningrijk wil koste wat kost voorkomen dat gevaccineerde vakantiegangers bij terugkeer nieuwe coronavarianten importeren. Gisteren meldde de regering dat de helft van de volwassen een eerste prik heeft gekregen en verwachting is dat alle Britten boven de 18 jaar eind juli gevaccineerd zijn.

In het kader van het vier-fasen stappenplan om de beperkingen te versoepelen heeft de regering gezegd dat de Britten vanaf 17 mei waarschijnlijk weer naar het buitenland op vakantie zouden kunnen. Maar Defensieminister Ben Wallace zegt dat deze versoepeling mogelijk moet worden uitgesteld omdat het aantal besmettingen in Europa toeneemt.

"We kunnen niet doof en blind zijn voor wat er buiten het Verenigd Koninkrijk gebeurt", zegt Wallace. Hij wijst erop er een risico is dat gevaccineerde Britten een variant van het coronavirus meenemen waartegen de huidige vaccins geen bescherming bieden. "We zijn sinds september al ver gekomen en dat moeten we vasthouden."

Experts adviseren de regering begin april over de vraag of buitenlandse vakanties voor Britten deze zomer nog mogelijk zijn.

Ahh het wordt dus toch niet normaal als je gevaccineerd bent.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:58:10 #295
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198616099
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heb je daar een betere bron voor dan je dikke duim of anekdotisch bewijs uit de krant?
Oh.. ik moet plotseling bewijs gaan leveren in bnw terwijl hier de grootst mogelijke onzin gepost wordt zonder enige onderbouwing?
Maar vooruit, is Harvard universiteit een goede bron?

https://www.health.harvar(...)aulers-2020101521173
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 21 maart 2021 @ 11:59:01 #296
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198616113
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:52 schreef mir1986 het volgende:
Ondanks hoge vaccinatiegraad blijft buitenlandse zomervakantie voor Britten onzeker
Het Verenigd Koningrijk wil koste wat kost voorkomen dat gevaccineerde vakantiegangers bij terugkeer nieuwe coronavarianten importeren. Gisteren meldde de regering dat de helft van de volwassen een eerste prik heeft gekregen en verwachting is dat alle Britten boven de 18 jaar eind juli gevaccineerd zijn.

In het kader van het vier-fasen stappenplan om de beperkingen te versoepelen heeft de regering gezegd dat de Britten vanaf 17 mei waarschijnlijk weer naar het buitenland op vakantie zouden kunnen. Maar Defensieminister Ben Wallace zegt dat deze versoepeling mogelijk moet worden uitgesteld omdat het aantal besmettingen in Europa toeneemt.

"We kunnen niet doof en blind zijn voor wat er buiten het Verenigd Koninkrijk gebeurt", zegt Wallace. Hij wijst erop er een risico is dat gevaccineerde Britten een variant van het coronavirus meenemen waartegen de huidige vaccins geen bescherming bieden. "We zijn sinds september al ver gekomen en dat moeten we vasthouden."

Experts adviseren de regering begin april over de vraag of buitenlandse vakanties voor Britten deze zomer nog mogelijk zijn.

Ahh het wordt dus toch niet normaal als je gevaccineerd bent.
In de UK blijkbaar niet

De EU probeert dat wel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198616132
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:49 schreef mir1986 het volgende:

[..]

We zijn ondertussen een half jaar verder en over 2 maanden 8 maanden. Niet normaal. |:(
Dat is ook het doel, niet een middel zoals ze het brengen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 21 maart 2021 @ 12:00:46 #298
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198616143
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat, is extreem unlikely, het virus is immers al weggewerkt.

Of zijn we hier wat nieuws op het oog ofzo.
https://www.theverge.com/(...)chronic-long-haulers
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 21 maart 2021 @ 12:01:31 #299
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198616153
quote:
3s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat is ook het doel, niet een middel zoals ze het brengen.
Tuurlijk Horeca kapot maken. Het ultieme doel :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198616222
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Tuurlijk Horeca kapot maken. Het ultieme doel :')
Jij wil zeggen dat het niet zo is?
pi_198616255
Dicht
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')