Ik stoorde me bij Kingdom al aan de dub voordat ik überhaupt doorhad dat het geen Engelse serie is.quote:Op donderdag 15 april 2021 09:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veel rijkere kijkervaring als je een honderd procent Koreaanse serie zit te kijken en iedereen 'praat' Engels, jeweet.
Krijg een beetje dit gevoel:quote:Op donderdag 15 april 2021 09:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Veel rijkere kijkervaring als je een honderd procent Koreaanse serie zit te kijken en iedereen 'praat' Engels, jeweet.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Furry Vengeance - [VK/VS] 2010 AL 1:31 uur | Comedy, Familiefilm
Wanneer zijn nieuwe huizenbouwproject te ver de pure wildernis binnendringt, moet een vastgoedondernemer het opnemen tegen een groep boze dieren.
GANTZ:O - [Japan] 2016 16 1:35 uur | Actie, Anime, Fantasy, Horror, Sci-Fi
Onlangs overleden mensen worden weer tot leven gewekt en moeten samen met behulp van hightechwapens een leger van monsters verslaan in Tokyo en Osaka.
Hart Beat - [Nederland] 2016 6 1:29 uur | Comedy, Familiefilm, Tienerfilm
De passie voor muziek van een tiener wordt nieuw leven ingeblazen als een artiest die op het punt staat door te breken als superster, per toeval haar pad kruist.
Hello, Me! - [Zuid-Korea] 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een vrouw voelt zich ellendig en onsuccesvol. Het leven heeft voor haar alle glans verloren, totdat op een dag haar pittige, jongere zelf verschijnt en verandering eist.
Kankerlijers - [Nederland] 2014 12 1:33 uur | Comedy, Drama
Drie onstuimige tienerpatiënten met kanker maken de oncologievleugel van een ziekenhuis onveilig terwijl ze strijden om de affectie van een nieuwkomer.
De Kinderen van Truus - [Nederland] 2020 9 1:34 uur | Documentaire
Deze documentaire vertelt het verhaal van Truus Wijsmuller, een verzetsvrouw die tijdens het naziregime duizenden Joodse kinderen redde.
Mannen Van Mars - [Nederland] 2018 12 1:30 uur | Comedy, Romantisch
Drie mannen van middelbare leeftijd proberen de klok terug te draaien en met een wild avondje uit nog een keer te genieten van hun jongere jaren.
The Real Housewives of Beverly Hills - [VS] S01-04 2013 6 | Reality
Deze populaire realityserie vindt plaats in Beverly Hills, waar vrouwen op hoge hakken vechten als vijanden, samen drinken als vrienden en flink wat drama veroorzaken.
Ride or Die - [Japan] 2021 16 2:22 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Rei helpt de vrouw op wie ze al jaren verliefd is, te ontsnappen aan haar gewelddadige echtgenoot. Terwijl ze samen vluchten, slaat de vonk pas goed over.
Selfless - [VS] 2015 12 1:57 uur | Fantasy, Psychologische thriller, Sci-Fi
Een stervende zakenman die zijn bewustzijn laat transplanteren in het lichaam van een gezonde jongeman, doet een zorgwekkende ontdekking over de herkomst van het lichaam.
Sisyphus - [Zuid-Korea] S01 2021 12 - Netflix Original | Actie, Drama, Sci-Fi, Thriller
Door een vreemde gebeurtenis leert een geniale ingenieur gevaarlijke geheimen over de wereld kennen, en over een vrouw uit de toekomst die speciaal voor hem is gekomen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Die heten meestal geen Siemonsquote:Op maandag 12 april 2021 17:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar voor een Amerikaans bedrijf gewerkt bij de Benelux vestiging en sprak ook Engels met veel collega's uit Wallonië. Zij spraken geen Nederlands en ik geen Frans.
Nou weet ik niet of een gezant Nederlands zou moeten kennen voor die functie en het dan later zou moeten leren.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajeeb Daastaans - [India] 2021 16 2:22 uur - Netflix Original | Romantisch
In vier korte films wordt belicht hoe een onverwachte gebeurtenis in gebroken relaties op verrassende wijze kan leiden tot een uitbarsting van sluimerende emoties.
Arlo de alligatorjongen - [VS] 2021 6 1:32 uur - Netflix Original | Kindermuziek
De optimistische Arlo verlaat zijn moeras in het zuiden om in New York zijn onbekende vader te zoeken. Onderweg maakt hij nieuwe vrienden. Een muzikaal avontuur.
Fast & Furious Spionnenracers - [VS] S04 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een overheidsinstantie zet tienerchauffeur Tony Toretto en zijn avontuurlijke vrienden in om in het criminele straatracecircuit te infiltreren als undercoverspionnen.
Into the Beat - Dein Herz tanzt - [Duitsland] 2020 AL 1:42 uur - Netflix Original | Drama, Feelgood, Romantisch, Tienerfilm
Een tienerballerina komt toevallig met hiphop in aanraking en moet een onmogelijke keuze maken: in de voetsporen van haar ouders treden ... of haar nieuwe passie najagen?
Seraph of the End - [Japan] S01-02 2015 12 | Actie, Anime, Duister, Fantasy, Sci-Fi
Na een dodelijke virusepidemie dienen de paar kinderen die de ramp hebben overleefd, als voedsel voor de vampiers die de wereld overnemen. Maar één groep vecht terug.
Snelle: zonder jas naar buiten - [Nederland] 2021 12 1:29 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze documentaire biedt de Nederlandse artiest Snelle een kijkje in zijn creatieve proces en privérelaties tijdens het uitbrengen van een album en de pandemie.
Why Are You Like This - [Australië] S01 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Cynisch
Drie beste vrienden combineren werk, plezier, identiteitspolitiek, daten en wilde avonden stappen in deze vlijmscherpe satire over het leven van twintigers in Melbourne.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 16-04-2021 09:54:35 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Als ik wil lezen pak ik wel een boekquote:Op donderdag 15 april 2021 09:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag het al, maar er is nog geen datum toch?quote:
Nee, alleen coming soon.quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het al, maar er is nog geen datum toch?
De app zegt 13 mei!quote:Op vrijdag 16 april 2021 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het al, maar er is nog geen datum toch?
Nee johquote:
En het laatste seizoen lees ik nuquote:
Heb jij Blackfish ook gezien?quote:Op zaterdag 17 april 2021 00:27 schreef Tokay het volgende:
Net de rauwe documentaire Seaspiracy gekeken, wat een eyeopener. (Net als Cowspiracy destijds.)
Alleen al dat zogenaamd verantwoorde MSC keurmerk op je blikje vis; over een wassen neus gesproken.
Nu ga ik depressief slapen.
Nope, ik heb even gegoogeld op de titel, maar ik ken ‘m niet ...quote:
Ik heb een nacht wakker gelegen en word nog steeds verdrietig als ik eraan denk. Daarom durf ik die andere docu's niet te kijken.quote:Op zaterdag 17 april 2021 20:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nope, ik heb even gegoogeld op de titel, maar ik ken ‘m niet ...
Staat-ie ook op Netflix en moet ik daar waarschijnlijk ook van gaan huilen?![]()
Ik vond trouwens What The Health wat voedsel(on)veiligheid betreft, ook al zo’n treurige en confronterende Netflix-documentaire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |