After Lifequote:Op zaterdag 24 april 2021 17:35 schreef amp25 het volgende:
Shadow of the bone gezien
Hebben jullie verder nog een tip voor een serie die ik echt moet kijken
Misschien:quote:Op zaterdag 24 april 2021 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik weet even niet wat ik zal kijken. Ben bij gebrek aan iets anders nog maar eens aan Blacklist begonnen waar ik het laatste seizoen nog niet van gezien heb.
Iemand een tip? Ik houd van het genre Ozark, Fargo, BB, BCS, en Scandinavische en Franse crimi's.
Bedankt! Van die heb ik Capitani en Zone Blanche gezien en die vond ik wel tof. De rest ga ik eens bekijken.quote:Op zaterdag 24 april 2021 22:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien:
* Queen of the South
* Zone Blanche
* Capitani
* Hache
* Giri/Haji
* Bletchly Circle
* The Spy
Holland: Natuur in de Delta - [Nederland] 2015 AL 1:36 uur | DocumentaireSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narcos, Godlessquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik weet even niet wat ik zal kijken. Ben bij gebrek aan iets anders nog maar eens aan Blacklist begonnen waar ik het laatste seizoen nog niet van gezien heb.
Iemand een tip? Ik houd van het genre Ozark, Fargo, BB, BCS, en Scandinavische en Franse crimi's.
wat misschien ook nog wel wat is:quote:Op zaterdag 24 april 2021 23:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bedankt! Van die heb ik Capitani en Zone Blanche gezien en die vond ik wel tof. De rest ga ik eens bekijken.
Allemaal gezien behalve The Boys. Zal eens kijken, bedankt. The Americans vind ik echt een van de beste series ooit. Net op Prime het laatste seizoen afgekeken. Mooi eindseizoen ook. Spannend tot het laatst.quote:Op zondag 25 april 2021 23:09 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Narcos, Godless
(Niet (meer) op Netflix (wel op Prime) The Americans, The Boys
Op het moment nergens legaal te kijken in Nederland, maar gaat vast wel weer ergens terugkomen: The Shield
En de gebruikelijke HBO-toppers zitten volgens mij allemaal bij Ziggo: Sopranos, Wire, Deadwood, Boardwalk Empire, etc)
14 mei Love, Death & Robots 2quote:
Blinded by the Light - [VK] 2019 12 1:57 uur | Comedy, Drama, FeelgoodSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Headspace Guide to Sleep - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happy!quote:Op zaterdag 24 april 2021 17:35 schreef amp25 het volgende:
Shadow of the bone gezien
Hebben jullie verder nog een tip voor een serie die ik echt moet kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop