We hadden het over een melkboertje hoor. Funs.quote:
quote:
Gelijk weer doordenken die Dot.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden het over een melkboertje hoor. Funs.
Idd, ze moet maar eens een voorbeeld aan ons nemen.quote:
Ja ja en ik over het weerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden het over een melkboertje hoor. Funs.
Ik hou niet van roze jurkjes met zwarte laarzenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ze moet maar eens een voorbeeld aan ons nemen.
Oh ja, dan moet je maar alleen een voorbeeld aan mij nemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van roze jurkjes met zwarte laarzen
Dat deed ik de hele dag dus alquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet je maar alleen een voorbeeld aan mij nemen.
OOk al heb je het gedaan, krijg je nog de schuldquote:
En dat is niet eerlijk, o nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk al heb je het gedaan, krijg je nog de schuld
Niet eerlijk
Kwakkiemeroquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dat is niet eerlijk, o nee.
DIe beentjusquote:
quote:
Wijnen wijnen wijnenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zingen zingen zingen
Dansen dansen dansen
Hij drinkt niet meer alleen nog 0% zegt hij en hij voelt zich stukken beterquote:
Oh echt dat is topquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij drinkt niet meer alleen nog 0% zegt hij en hij voelt zich stukken beter
En Patty en Gordon snuiven ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij drinkt niet meer alleen nog 0% zegt hij en hij voelt zich stukken beter
En dat weet jij??????quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Patty en Gordon snuiven ook niet meer.
met het verschil dat je gewoon alcoholisme mag promoten op TV maar drugsgebruik promoten mag alleen lil kleinequote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met het verschil dat je gewoon alcoholisme mag promoten op TV maar drugsgebruik promoten mag alleen lil kleine
En Snoop Dog.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met het verschil dat je gewoon alcoholisme mag promoten op TV maar drugsgebruik promoten mag alleen lil kleine
Denk je dat Gordon nog gebruikt?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ja snap jij dat nou dat negers wel neger mogen zeggen maar blanken niet?quote:
Hij heeft in een kliniek gezeten, natuurlijk kan je afkicken toch van een verslaving?quote:
hij keek zelf wel terug op momenten dat ie aan de coke zat (baudet houding) dus hij verafschuwde de gordon die ie toen wasquote:
Ik heb 2 keer in een kliniek gezeten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft in een kliniek gezeten, natuurlijk kan je afkicken toch van een verslaving?
Peter.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik durfde de telefoon niet op te pakken weet ik nog.
Verslaafd blijf je toch, niet gebruiken is de kunst.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft in een kliniek gezeten, natuurlijk kan je afkicken toch van een verslaving?
Je bent wel van de drugs af toch? Alleen de drank wil niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer in een kliniek gezeten.
Goed gezegd vriend aloa.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Verslaafd blijf je toch, niet gebruiken is de kunst.
de kliniek was toch voor de alcohol? Of heb ik dat foutquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent wel van de drugs af toch? Alleen de drank wil niet?
Drugs was en is ook geen probleem.Drank zal altijd wel blijven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent wel van de drugs af toch? Alleen de drank wil niet?
Hardnekkige verslaving.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drugs was en is ook geen probleem.Drank zal altijd wel blijven.
Het is zo jammer, een maand lukt je wel. Waarom dan niet langer?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drugs was en is ook geen probleem.Drank zal altijd wel blijven.
Een eendenleger.quote:
Soort van onrust,ik moet iets verdoven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zo jammer, een maand lukt je wel. Waarom dan niet langer?
Heb je nooit geprobeerd die onrust te 'verdoven' met andere dingen zoals sport of iets anders?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van onrust,ik moet iets verdoven.
Verdoven lost niet op, ga het aan en ruim het op. Zachte randjes mogen blijvenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van onrust,ik moet iets verdoven.
Hardlopen ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nooit geprobeerd die onrust te 'verdoven' met andere dingen zoals sport of iets anders?
Dat is meestal makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verdoven lost niet op, ga het aan en ruim het op. Zachte randjes mogen blijven
Ik ben 2 keer opgenomen geweest,en dan ongeveer 4 maanden.Maar na een tijdje val ik toch weer terug.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je nooit geprobeerd die onrust te 'verdoven' met andere dingen zoals sport of iets anders?
Klopt heb ook een kennis die dit gedaan heeft om iets te verwerkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hardlopen ofzo.
Ik heb weleens gelezen dat dat ook een soort verslaving is. Komt een soort stofje vrij waar je je goed bij gaat voelen...
Ik weet het, niemand zegt ook dat het makkelijk is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is meestal makkelijker gezegd dan gedaan.
Endorfine, lichaamseigen pijnstillend stofje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hardlopen ofzo.
Ik heb weleens gelezen dat dat ook een soort verslaving is. Komt een soort stofje vrij waar je je goed bij gaat voelen...
Klopt wel! Ik heb dat met fietsen. Als ik een tijdje niet echt langere ritten gefietst heb dan zit ik slechter in mijn velquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hardlopen ofzo.
Jammer man! Al die moeite en dan terug vallenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer opgenomen geweest,en dan ongeveer 4 maanden.Maar na een tijdje val ik toch weer terug.
Zo werkt het ook bij verslavingen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klopt wel! Ik heb dat met fietsen. Als ik een tijdje niet echt langere ritten gefietst heb dan zit ik slechter in mijn vel
Je zit ook niet een situatie die helpt.quote:
Zelfs wandelen is al verslavend. Zo lang ik aan het wandelen ben drink ik niet. Maar als de wandeling erop zit dan gaat de rem eraf.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hardlopen ofzo.
Ik ben daar ook niet trots op.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer man! Al die moeite en dan terug vallen
Al vind ik fietsen wel gezonder dan drugsquote:
Teveel is nooit goed. Ook bij sporten niet...die echte profsporters die gaan echt te ver vaak.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zelfs wandelen is al verslavend. Zo lang ik aan het wandelen ben drink ik niet. Maar als de wandeling erop zit dan gaat de rem eraf.
Het zou wat zijn als je dat wel was. Wat Soury ook zegt, je zit niet in een makkelijke situatie.quote:
ligt er aan waar je fietst en hoe hardquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al vind ik fietsen wel gezonder dan drugs
Fietsen is echt leuk,maar geen meisjes trappen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ligt er aan waar je fietst en hoe hard
Dat denk ik ook...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al kun je met fietsen en sport op een verkeerde manier of teveel je lichaam ook langzaam de vernieling in helpen.quote:
Ik trap geen meisjes, ik heb een speciale grote jongens fietsquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fietsen is echt leuk,maar geen meisjes trappen.
Groot konijntjequote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik trap geen meisjes, ik heb een speciale grote jongens fiets![]()
Zeker, er zijn veel topsporters die na hun 40ste op zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al kun je met fietsen en sport op een verkeerde manier of teveel je lichaam ook langzaam de vernieling in helpen.
Ik heb van m'n leven niet aan sport gedaan, ben nu 41 en sinds anderhalf jaar stevig aan de wandel. Ben in topconditie!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, er zijn veel topsporters die na hun 40ste op zijn.
Knap hoor, nu nog wat minder drinken. Zal dat lukken denk je?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb van m'n leven niet aan sport gedaan, ben nu 41 en sinds anderhalf jaar stevig aan de wandel. Ben in topconditie!
Vooral bij sporten waar nog steeds een doping cultuur hangt zoals wielrennen, bodybuilden en zulks.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, er zijn veel topsporters die na hun 40ste op zijn.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijdens het geven van de fles.
Ik heb het ook meer over mensen in de topsport die aan wedstrijden doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb van m'n leven niet aan sport gedaan, ben nu 41 en sinds anderhalf jaar stevig aan de wandel. Ben in topconditie!
30x opdrukken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorrie, ik kon het weer niet laten.quote:
Neuh. Niet nodig om te kunnen wandelenquote:
Wandelen is ook topquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kan je een keer normaal posten? Met je hee... Zo irritantquote:
Wandelen is ook heel gezond. En je bent lekker buiten.quote:
Niet te geloven toch wat daar allemaal is gebeurd in dat wielrennen, atletiek etc etc.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral bij sporten waar nog steeds een doping cultuur hangt zoals wielrennen, bodybuilden en zulks.
Veel wielrenners tot aan de jaren 60/70 hebben voor hun 65ste als fatale hart en vaat ziekten gekregen door onder meer groei hormonen. Ik heb zelfs verhalen van wielrenners gehoord die na hun actieve carriere in een amfetamine verslaving zijn blijven hangen omdat dat een tijd als doping werd gebruikt. Vooral in het criterium circuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |