Gewoon een beetje dom naar haar staren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dacht er meer aan om haar op een rendierkleed voor mijn kachel te leggen ter observatie en vertier
Prima toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon een beetje dom naar haar staren.
Beter toch. Hij zal dat niet voor niets zeggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn baas zegt altijd dat ik meer doe als ie me niks vraagt en dat ie me daarom maar gewoon mijn gang laat gaan
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Baudet verwacht dat hij 'met open armen wordt ontvangen' bij formatie![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)jMw_2FptKBQqYEu45H8c
idd, en ICT is sowieso veel copy paste werk en dingen automatiseren waardoor je gigantisch veel mensenuren uitspaart.... dus dan heb je aantoonbaar keiveel waardequote:
Goed hoor, beetje videootjes uitgewisseld met één van m’n meest trouwe patrons, filmpje gemaakt voor al mijn patrons.. nu even pauze in het zonnetje en zo mijn nieuwsbrief in elkaar gooien.quote:
Biertje erbij.quote:
Ik ook niet. Zou hen niet eens binnen laten ga eerste maar 14 dagen in quarantaine met je gefeestquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dacht er meer aan om haar op een rendierkleed voor mijn kachel te leggen ter observatie en vertier
Hij lijkt het ook te menen, want mijn salaris gaat er ook op vooruit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch. Hij zal dat niet voor niets zeggen.
Prima,heb wel even een ommetje gedaan vanmiddag.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje videootjes uitgewisseld met één van m’n meest trouwe patrons, filmpje gemaakt voor al mijn patrons.. nu even pauze in het zonnetje en zo mijn nieuwsbrief in elkaar gooien.
Hoe is het in huize Fresh?
Nou, vooruit. En drinken.quote:
Ja dat snap ik wel, maar die computerstem is annoying as fuckquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ? dat stond op reddit en iemand anders maakt er een video van
En dat is altijd mooi meegenomenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij lijkt het ook te menen, want mijn salaris gaat er ook op vooruit.
Wat een gastheer.quote:
Ohhh flink!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima,heb wel even een ommetje gedaan vanmiddag.
ooh dat, ja er zijn er ook met een echte stem die het voorleest.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar die computerstem is annoying as fuck
Heb genoeg te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ooh dat, ja er zijn er ook met een echte stem die het voorleest.
ik ben die compuerstem wel gewend.
misschien kan jij het voorlezen? Er zijn tot nu toe alleen mannelijke reddit voorlees kanalen
je was te laat pauwelquote:
Daar ging m'n bierquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]Zodra een vrouw niet chagrijnig naar hem kijkt gebeurt dat al.
Kreng, gelukkig had ik niets in mijn mond.quote:
Dat is zonde van je bierquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng, gelukkig had ik niets in mijn mond.
Wij hebben dus eenzelfde verdorven geestquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng, gelukkig had ik niets in mijn mond.
quote:
Op je schoot?quote:
Tijdens het geven van de fles.quote:
Na een boertje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijdens het geven van de fles.
Jezus.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijdens het geven van de fles.
Witte kwak op je schouder?quote:
En dan zeg je dat ik los ga vandaagquote:
quote:
Ja het is wat hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |