Mwah...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat bij sommige mannen ook zo was
Dottie toch.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat bij sommige mannen ook zo was
Doe je dan ook direct de supermarkten dicht..quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Avondklok uitbreiden ter compensatie!En geen 2 mensen meer per verdieping in de Ikea toelaten natuurlijk!
Ze is op dreef vandaag.quote:
Trots op u.quote:
Tjaquote:
Echt hoor.quote:
Echt nietquote:
Weekend ook begonnen Fogel?quote:
Twee uur geleden alquote:
zijn allemaal korte verhaaltjes, de leukste tot nu toe is: Als ze je vuist er zonder glijmiddel in 1x in wil hebbenquote:
Noorse werkweek is korter?quote:
Lekker, geniet ervan.quote:
Moet kunnen. Direct na een geboorte.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zijn allemaal korte verhaaltjes, de leukste tot nu toe is: Als ze je vuist er zonder glijmiddel in 1x in wil hebben
Fuck dat is irritant. Lees het gewoon zelf voor, lazy bastardsquote:
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zijn allemaal korte verhaaltjes, de leukste tot nu toe is: Als ze je vuist er zonder glijmiddel in 1x in wil hebben
tttttttttttssssssssssssssquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.
Over lazy bastards gesprokenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.
37,5u is een normale werkweek. Ik had gewoon geen zin meer en dan stop ik eerder. Werk ook vaak zat langer. Niemand die dat wat boeit.quote:
* jerney zet stamp of approval op Fogels voorhoofdquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
37,5u is een normale werkweek. Ik had gewoon geen zin meer en dan stop ik eerder. Werk ook vaak zat langer. Niemand die dat wat boeit.
Madam Jerney.quote:
Ik zal jou eens...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:40 schreef jerney het volgende:
[..]
* jerney zet stamp of approval op Fogels voorhoofd
Gelijk heb je Fogel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
37,5u is een normale werkweek. Ik had gewoon geen zin meer en dan stop ik eerder. Werk ook vaak zat langer. Niemand die dat wat boeit.
Stampen?quote:
Stampertjequote:
Resultaat wat teltquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk en bent ook geen verantwoording schuldig tochquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:41 schreef Fogel het volgende:
Werken als je productief bent, komt soms niet overeen met kantoortijden. En dom voor me uit staren om uren te maken, nou nee, da’s niks.
Hoe was uw dag tot dusver?quote:
Dacht er meer aan om haar op een rendierkleed voor mijn kachel te leggen ter observatie en vertierquote:
wat ? dat stond op reddit en iemand anders maakt er een video vanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Fuck dat is irritant. Lees het gewoon zelf voor, lazy bastards
Mijn baas zegt altijd dat ik meer doe als ie me niks vraagt en dat ie me daarom maar gewoon mijn gang laat gaanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk en bent ook geen verantwoording schuldig toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |