BigBrotherBraziliequote:
Die zijn ze even vergeten,skerp van u.quote:
Daar moet op gedronken worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens en meisjes en paul. Het is officieel! IK HEB WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens en meisjes en paul. Het is officieel! IK HEB WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat wordt een rondje van Wippertquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
Goed plan.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
Toch ellende die scholen weer open te gooienAvondklok uitbreiden ter compensatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geen 2 mensen meer per verdieping in de Ikea toelaten natuurlijk!
![]()
6 spelen nog 6 niet meerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is in BBB daar moeten ze in een soort van attractie zitten uren lang
Pics?quote:
In DTS?quote:
1 post afstand tussen de postsquote:
Kijken hoelang deze het volhouden.quote:
Ja anderhalve meter afstand houden tussen de posts valt moeilijk in te schatten, aangezien de één op een mobieltje zit te FOK!ken en de ander op een 65 inch curved OLED tv.quote:
Ik zou best wel weer naar een festival willenquote:
De hele avond kan iedereen op mijn koste gemeentepils zuipenquote:
Kniert.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De hele avond kan iedereen op mijn koste gemeentepils zuipen![]()
Oké, dan doe ik eerst een rondje fristiquote:
Vreselijke serie.quote:
Tja het was puur Babewatch voor hitsige tienertjes. Echt verhaal zat er niet in.quote:
Ik keek voor Carmen electra en pamela andersonquote:
Vond het altijd wel leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja het was puur Babewatch voor hitsige tienertjes. Echt verhaal zat er niet in.
"Oh help, er ligt er weer eentje te verzuipen! Gauw in slow motion met je tieten zwabberen terwijl je naar hem heen rent, Pamela!"
Hitsig tienertje dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik keek voor Carmen electra en pamela anderson
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik keek voor Carmen electra en pamela anderson
Ga jij maar een hoodie bestellenquote:
dat kan je wel zeggenquote:
Is het gelukt?quote:
Hey wandelaarsterquote:
Ik heb het ook nooit gekeken na een stukje gezien te hebben.quote:
Dat ze na afloop aan elkaar vastzitten.quote:
Zou mooi zijn als dat bij sommige mannen ook zo wasquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ze na afloop aan elkaar vastzitten.
quote:
Vandaag nog 13 km gewandeld.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |