Nog wel hier in de omgeving, aangezien ze dit werk wel voorlopig wil blijven houden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopen dat ze die dan snel krijgt. Weet je al waar je naar toe wilt?
IN wat voor tijdsbestek kan ze aan een vast-contract denken?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog wel hier in de omgeving, aangezien ze dit werk wel voorlopig wil blijven houden.
We kijken regelmatig op Funda om te zien wat de mogelijkheden zijn, en we zien heel vaak echt prachtige huizen voor heel nette prijzen voorbij komen.
Dat kan wel 2 jaar duren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN wat voor tijdsbestek kan ze aan een vast-contract denken?
Dat duurt dus nog wel evenquote:
Zou in mei kunnen, en anders misschien een intentieverklaring tegen die tijd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN wat voor tijdsbestek kan ze aan een vast-contract denken?
TT klopt niet,ze zit achterop.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:05 schreef Paul het volgende:
Had @:mario390 dit al gezien hee
VKZ / Nelke fietst naakt uit onvrede over verkiezingsuitslagen
Heb jij het Pauweltopic gezien?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:05 schreef Paul het volgende:
Is dat leuk?quote:
Hopelijk valt het meequote:
Jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vet veel likes gepakt daar.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:05 schreef Paul het volgende:
Sorry, dat heb ik dan niet gelezenquote:
Langstrumpf?quote:
Ik ga mijn pipi echt niet ophouden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik dan niet gelezen
Dan hebben ze het nog lang volgehouden zeg.
Is in BBB daar moeten ze in een soort van attractie zitten uren langquote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga mijn pipi echt niet ophouden.
Luier aantrekken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is in BBB daar moeten ze in een soort van attractie zitten uren lang
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is in BBB daar moeten ze in een soort van attractie zitten uren lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |