We hadden het over een melkboertje hoor. Funs.quote:
quote:
Gelijk weer doordenken die Dot.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden het over een melkboertje hoor. Funs.
Idd, ze moet maar eens een voorbeeld aan ons nemen.quote:
Ja ja en ik over het weerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden het over een melkboertje hoor. Funs.
Ik hou niet van roze jurkjes met zwarte laarzenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ze moet maar eens een voorbeeld aan ons nemen.
Oh ja, dan moet je maar alleen een voorbeeld aan mij nemen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van roze jurkjes met zwarte laarzen
Dat deed ik de hele dag dus alquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet je maar alleen een voorbeeld aan mij nemen.
OOk al heb je het gedaan, krijg je nog de schuldquote:
En dat is niet eerlijk, o nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk al heb je het gedaan, krijg je nog de schuld
Niet eerlijk
Kwakkiemeroquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dat is niet eerlijk, o nee.
DIe beentjusquote:
quote:
Wijnen wijnen wijnenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zingen zingen zingen
Dansen dansen dansen
Hij drinkt niet meer alleen nog 0% zegt hij en hij voelt zich stukken beterquote:
Oh echt dat is topquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij drinkt niet meer alleen nog 0% zegt hij en hij voelt zich stukken beter
En Patty en Gordon snuiven ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij drinkt niet meer alleen nog 0% zegt hij en hij voelt zich stukken beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |