En dat weet jij??????quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Patty en Gordon snuiven ook niet meer.
met het verschil dat je gewoon alcoholisme mag promoten op TV maar drugsgebruik promoten mag alleen lil kleinequote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met het verschil dat je gewoon alcoholisme mag promoten op TV maar drugsgebruik promoten mag alleen lil kleine
En Snoop Dog.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met het verschil dat je gewoon alcoholisme mag promoten op TV maar drugsgebruik promoten mag alleen lil kleine
Denk je dat Gordon nog gebruikt?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ja snap jij dat nou dat negers wel neger mogen zeggen maar blanken niet?quote:
Hij heeft in een kliniek gezeten, natuurlijk kan je afkicken toch van een verslaving?quote:
hij keek zelf wel terug op momenten dat ie aan de coke zat (baudet houding) dus hij verafschuwde de gordon die ie toen wasquote:
Ik heb 2 keer in een kliniek gezeten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft in een kliniek gezeten, natuurlijk kan je afkicken toch van een verslaving?
Peter.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
Ik durfde de telefoon niet op te pakken weet ik nog.
Verslaafd blijf je toch, niet gebruiken is de kunst.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft in een kliniek gezeten, natuurlijk kan je afkicken toch van een verslaving?
Je bent wel van de drugs af toch? Alleen de drank wil niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer in een kliniek gezeten.
Goed gezegd vriend aloa.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Verslaafd blijf je toch, niet gebruiken is de kunst.
de kliniek was toch voor de alcohol? Of heb ik dat foutquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent wel van de drugs af toch? Alleen de drank wil niet?
Drugs was en is ook geen probleem.Drank zal altijd wel blijven.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent wel van de drugs af toch? Alleen de drank wil niet?
Hardnekkige verslaving.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drugs was en is ook geen probleem.Drank zal altijd wel blijven.
Het is zo jammer, een maand lukt je wel. Waarom dan niet langer?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drugs was en is ook geen probleem.Drank zal altijd wel blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |