https://www.at5.nl/artike(...)r-verkiezingsuitslagquote:Nelke fietst naakt over Museumplein uit onvrede over verkiezingsuitslag
Een bijzonder protest op het Museumplein vanochtend. De vriendinnen Stella en Nelke fietsten met een vlag over het plein uit onvrede over de verkiezingsuitslag. Nelke deed dat naakt.
De twee noemen "de extreme groei van rechts" als belangrijkste reden van hun protest. "Dat de FvD door de vervierdubbeling van het aantal zetels even groot is als GroenLinks is voor ons een grote klap. En dan de PVV zo hoog en de VVD die ook in deze tijden nog groeit, na alle fouten die ze hebben begaan."
Koude voeten
De vriendinnen maakten naar eigen zeggen "bewust gebruik van het voorrecht van onze witte lichamen en de aandacht die een naakt, vrouwelijk lijf teweeg brengt." Daarbij gold Lady Godiva, die enkele eeuwen geleden naakt op een paard door Coventry reed, als inspiratiebron. "Maar dan op z'n Amsterdams, op een fiets." Hoewel Nelkes lichaam onbedekt was, zat ze niet rillend van de kou op de fiets, vertelt ze. "Dat kwam waarschijnlijk door de adrenaline. Wel waren m'n voeten heel koud."
Stella en Nelke trokken overigens ook de aandacht van de politie. De twee moesten hun ID-kaart laten zien, een boete bleef hen bespaard.
Vrouwen hebben een prima interne tas... Daar kan van alles in!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Waar had zij haar ID-kaart? Ik zie geen tas.
quote:Toen Mast haar kleren weer aantrok, werden ze benaderd door de politie. Zij kwamen niet zozeer vanwege het protest, maar omdat ze hadden begrepen dat er een naakte vrouw over het plein rende. “Dat is eigenlijk precies waar het mij om gaat: ze waren niet geïnteresseerd in wat ik te zeggen had, alleen in het feit dat ik naakt was
Ik wil het antwoord niet weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Waar had zij haar ID-kaart? Ik zie geen tas.
Vind ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:37 schreef ijs_beer het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel zo ouderwetsch Nederlands, dit.
Ook daar is GL gehalveerd en rechts de grote winnaarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:44 schreef Document1 het volgende:
Typisch een voorbeeld van iemand die denkt dat de hele wereld zoals Amsterdam is.
Jij bent dan ook te jong om te weten wat ouderwetsch Nederlands is.quote:
Nouja zeg boomerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij bent dan ook te jong om te weten wat ouderwetsch Nederlands is.
Nee niet waarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit bewijst maar weer eens hoe nodig partij BIJ1 is.
inderdaad, niemand zit te wachten op zo'n extreem racistische partij.quote:
Ook iets typisch links... andere het werk laten doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fietst niet eens zelf maar zit achterop.
Hou eens op met typisch linksquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:15 schreef AToontje87 het volgende:
Demonstreren tegen een 100% democratische uitslag...![]()
Typisch links, zogenaamd voor iedereen het beste willen, behalve als dat niet in hun eigen straatje past.
Worden geil van rechtse praatjesquote:
Valt ook best tegen hoor, de meeste verschuivingen vinden binnen het rechtse-/ linkse blok plaats. De kiezers die 4 jaar gelden GL stemden zijn overgestapt naar D66, Volt of Bij1, niet naar Forum of Ja21. Die hebben juist kiezers weg weten te trekken bij de VVD en de PVV.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook daar is GL gehalveerd en rechts de grote winnaar
quote:Toen Mast haar kleren weer aantrok, werden ze benaderd door de politie. Zij kwamen niet zozeer vanwege het protest, maar omdat ze hadden begrepen dat er een naakte vrouw over het plein rende. ,,Dat is eigenlijk precies waar het mij om gaat: ze waren niet geïnteresseerd in wat ik te zeggen had, alleen in het feit dat ik naakt was.”
Zie, we leven dus helemaal niet in een dictatuur waar de politie zich met je mening bemoeit.quote:
Niemand blij lekker zeiken op een anderquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:16 schreef skrn het volgende:
Wie is er wel blij?
Links is niet blij, maar populistisch-rechts is ook niet blij.
Geen idee, maar je ze heeft wel een KVK, LinkedIn, Pinterest en ze woont hier in de buurt....quote:
Dio mio.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:55 schreef Paul het volgende:
"bewust gebruik van het voorrecht van onze witte lichamen en de aandacht die een naakt, vrouwelijk lijf teweeg brengt."
Parler = praten, mentir = liegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:56 schreef Vasilevski het volgende:
Wat staat er eigenlijk op die vlag? Zitten linkse mensen nu ook op Parler?
Ja, ze krijgt totaal geen aandacht inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:16 schreef Dejannn het volgende:
Links-progressief meisje komt blijkbaar wat aandacht te kort, dus dan maar uit de kleren. Beetje kansloos als je het mij vraagt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:07 schreef Bocaj het volgende:
Waarom zijn die linkse dames altijd zo snel uit de kleren te krijgen?
Kijk ook naar die klimaatmeisjes van links... staan ook vaak half naakt te demonstreren...
Mij hoor je niet klagen hoor!(Lekker kijken en thuis eten!)
Compleet gestoorde insta....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:04 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/nellydansen/
Dit is precies de reden waarom ze dit gedaan heeft. In plaats van dat je kijkt naar haar reden om dit te doen. kijk je naar haar tietenquote:
Omdat rechts niet bij de veters van links kunnen komenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:07 schreef Bocaj het volgende:
Waarom zijn die linkse dames altijd zo snel uit de kleren te krijgen?
Kijk ook naar die klimaatmeisjes van links... staan ook vaak half naakt te demonstreren...
Mij hoor je niet klagen hoor!(Lekker kijken en thuis eten!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |