quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
er worden mensen miljonair bij deze club, en dan het lef hebben om aan de 'klanten' geld te vragen terwijl je product al jaren kudt met peren is en je er zelf als leiding een potje van maaktquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:23 schreef Adames het volgende:
[..]
En dan nu weer bedelen om de seizoenskaarten te doneren.
Wat me vooral opvalt is dat ze het geld van dit seizoen willen houden en dan binnen 2 maanden opnieuw vragen om 15 miljoen, een beetje tegemoetkoming was wel sympathieker geweest bijvoorbeeld, verleng voor 50% of iets in die geest.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er worden mensen miljonair bij deze club, en dan het lef hebben om aan de 'klanten' geld te vragen terwijl je product al jaren kudt met peren is en je er zelf als leiding een potje van maakt
'clubliefde' genot
Potato potatoequote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat ze het geld van dit seizoen willen houden en dan binnen 2 maanden opnieuw vragen om 15 miljoen, een beetje tegemoetkoming was wel sympathieker geweest bijvoorbeeld, verleng voor 50% of iets in die geest.
Precies, geen enkele tegemoetkoming, gewoon de spelers laten weten dat ze hun geld niet krijgen en bedelen bij de supporters om het geld niet terug te vragen. Een iets betere en creatievere constructie kon wel. Dat de stadions zo lang leeg zijn gebleven gezien de lage risico’s op besmettingen in de buitenlucht is onnodig geweest en daar kan Feyenoord weinig aan doen, maar de manier hoe ze er mee om zijn gegaan is echt niet best.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat ze het geld van dit seizoen willen houden en dan binnen 2 maanden opnieuw vragen om 15 miljoen, een beetje tegemoetkoming was wel sympathieker geweest bijvoorbeeld, verleng voor 50% of iets in die geest.
Misschien volgende week even afwachten? Volgens mij krijg je dan pas het voorstel, wie weet zit daar alsnog een korting voor komend seizoen in.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, geen enkele tegemoetkoming, gewoon de spelers laten weten dat ze hun geld niet krijgen en bedelen bij de supporters om het geld niet terug te vragen. Een iets betere en creatievere constructie kon wel. Dat de stadions zo lang leeg zijn gebleven gezien de lage risico’s op besmettingen in de buitenlucht is onnodig geweest en daar kan Feyenoord weinig aan doen, maar de manier hoe ze er mee om zijn gegaan is echt niet best.
Inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord dit onhandig gaat aanpakken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien volgende week even afwachten? Volgens mij krijg je dan pas het voorstel, wie weet zit daar alsnog een korting voor komend seizoen in.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord dit onhandig gaat aanpakken.
Of je nou nu je geld terugvraagt of korting vraagt/krijgt op het nieuwe seizoen maakt toch vrij weinig verschil.quote:
Die zal vorige week al bij de selectie. (als je doelt op Balde tenminste)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:54 schreef Scrummie het volgende:
Hoe zit het met die nieuwe Mané? Mag die gewoon spelen al of zit dat er nog niet in?
Als je elke euro moet omdraaien kun je moeilijk voor Sinterklaas spelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt toch de helft? Overigens vraagt Ajax supporters hetzelfde voor zover ik weetquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Of je nou nu je geld terugvraagt of korting vraagt/krijgt op het nieuwe seizoen maakt toch vrij weinig verschil.
En snap opzich nog wel dat ze op het gevoel van de supporters gaan inspelen, we zullen op Ajax na ook vast niet de enige club zijn die dat gaat doen.
quote:Omdat het ruim een jaar geleden is dat Ajax in een vol stadion voetbalde en omdat de club deze week jarig is, konden seizoenkaarthouders maandagavond inloggen voor het speciale programma Ajax kijkt vooruit. Leuk uurtje. Tien observaties.
3. Als seizoenkaarthouders afzien van compensatie, wordt het makkelijker voor Ajax om aansluiting te vinden bij de Europese top. Het zou bijzonder worden gewaardeerd.
@maxi-mus is wel voor elke Eredivisieclub bijzonder goed op de hoogtequote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:11 schreef fetX het volgende:
Pijnlijk dat Ajacied @:maxi-mus blijkbaar meer weet over Feyenoord dan user @:Scrummie
Gelukkig lijden ze niet alleen in Rotterdam aan waanbeelden.quote:Als seizoenkaarthouders afzien van compensatie, wordt het makkelijker voor Ajax om aansluiting te vinden bij de Europese top.
ESPN is hier het testbeeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:maxi-mus is wel voor elke Eredivisieclub bijzonder goed op de hoogte
is toch geen woord aan gelogenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig lijden ze niet alleen in Rotterdam aan waanbeelden.
Een beetje de Amsterdamversie van met FeyenoordCity wordt alles beter.quote:
mwa ik vind dat ze wel stappen maken in Amsterdam, dat is toch wel een groot verschilquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje de Amsterdamversie van met FeyenoordCity wordt alles beter.
Dat zou de enige manier zijn inderdaad en dan nog moeilijkquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Europese top is onbereikbaar. Tenzij jullie worden uitgenodigd voor een Super League.
Oja Teixeira was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu - Toornstra - Teixeira.
Kan prima tegen Emmen.
Tjsah wat is het alternatief? Het wordt er iig niet beter van als iedereen zijn centen terug gaat vragen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er worden mensen miljonair bij deze club, en dan het lef hebben om aan de 'klanten' geld te vragen terwijl je product al jaren kudt met peren is en je er zelf als leiding een potje van maakt
'clubliefde' genot
weet ik veel, ik ben niet verantwoordelijk voor hoe ze het dan wel aan moeten kledenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tjsah wat is het alternatief? Het wordt er iig niet beter van als iedereen zijn centen terug gaat vragen.
Ik snap het sentiment best, maar het alternatief wordt er niet beter op...
Het staat toch vrijwel iedereen vrij om er wel of niet aan mee te doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet ik veel, ik ben niet verantwoordelijk voor hoe ze het dan wel aan moeten kleden
dus?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het staat toch vrijwel iedereen vrij om er wel of niet aan mee te doen.
Dus alle clubs in het betaald voetbal zullen met een zelfde vraag komen naar de eigen supporters maar user @aTypisch vindt het maar raar.quote:
nee, je kunt het toch wel leuker aankleden?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus alle clubs in het betaald voetbal zullen met een zelfde vraag komen naar de eigen supporters maar user @:atypisch vindt het maar raar.
Dit blijft toch echt een apart verhaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Renato Tapia mag zich in de belangstelling verheugen van Real Madrid en Atlético Madrid, meldt het Peruviaanse El Futbolero. Los Rojiblancos zouden de beste papieren hebben door een belofte van coach Diego Simeone aan de oud-speler van Feyenoord.
De carrière van Tapia zit in de lift sinds zijn vertrek uit de Eredivisie. Hij is een belangrijke kracht bij Celta de Vigo en wordt al enige tijd in verband gebracht met een transfer. Vooral Simeone is zeer gecharmeerd van de 25-jarige middenvelder, schrijft El Futbolero. De Argentijnse trainer zou Tapia zelfs min of meer een basisplaats beloven als hij overstapt naar het Wanda Metropolitano.
Simeone ziet in de Peruviaanse international een toekomstig Primera División-ster en wil Real Madrid daarom aftroeven. Atlético moet wel een transfersom vrijmaken voor Tapia, die een contract tot medio 2024 heeft bij Celta de Vigo.
Dat heeft Feyenoord een aardig eindje verneuktquote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit blijft toch echt een apart verhaal.
Mja. Tapia heeft ook maar heel weinig goede wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heeft Feyenoord een aardig eindje verneukt
Omdat ie veel te weinig de kans heeft gekregen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja. Tapia heeft ook maar heel weinig goede wedstrijden gespeeld.
Inderdaad. Dat er veel mis ging in die periode onder Stam (waarin hij wel relatief veel speeltijd kreeg) valt hem niet echt aan te rekenen. Uiteindelijk had je hem toch moeten laten staan en z'n contract moeten verlengen. Dit was pure kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ie veel te weinig de kans heeft gekregen.
Die jongen is inmiddels meer waard dan alle spelers uit onze selectie dus hij is gewoon verkeerd gebruikt kun je wel zeggen. Zeker als je ziet wat voor tyfuszooi er nu bij ons op het middenveld loopt (met name Fer die de voorkeur boven hem kreeg en dit jaar dramatisch is)
Feyenoord en Tapia waren geen goede match. Hij heeft genoeg de kans gekregen. Heb me echt zo vaak aan hem geërgerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ie veel te weinig de kans heeft gekregen.
Die jongen is inmiddels meer waard dan alle spelers uit onze selectie dus hij is gewoon verkeerd gebruikt kun je wel zeggen. Zeker als je ziet wat voor tyfuszooi er nu bij ons op het middenveld loopt (met name Fer die de voorkeur boven hem kreeg en dit jaar dramatisch is)
Mwah, sommige spelers hebben op zijn positie veel langer de kans gekregen en die deden het ook niet goed, met name Fer en Clasie afgelopen jaren. Als hij het nu bij Celta zo goed doet dat hij zelfs basisspeler lijkt te worden bij Atletico of Real volgend seizoen dan is het verschil simpelweg te groot.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord en Tapia waren geen goede match. Hij heeft genoeg de kans gekregen. Heb me echt zo vaak aan hem geërgerd.
Ik heb hem ook een hoop prima wedstrijden zien spelen. Er werd alleen een enorme nadruk gelegd op de fouten die hij maakte.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord en Tapia waren geen goede match. Hij heeft genoeg de kans gekregen. Heb me echt zo vaak aan hem geërgerd.
De zoveelste speler die bij ons mislukt is en ergens anders tig miljoen waard wordt. Lekker kut, maar wat doe je er aan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit blijft toch echt een apart verhaal.
De kop slaat volgens mij in elk geval op een vraag die tijdens de persco voorbij kwam, wat weer sloeg op dat artikel van deze week eerder in de Telegraaf. Of Dick dan jaloers was dat er investeerders mogelijk een zak geld komen brengen. Waarop Dick zei dat het plan er afgelopen zomer ook al lag om flink ter investeren, maar dat corona roet in het eten gooide.quote:
Dank, misschien is het niet zo boeiend dan. In de inleiding staat dat Dick 3 aankopen was beloofd van totaal rond de 25 miljoen en ze daarmee de aanval op Ajax konden inzetten. Maar dat zal het zijn dan ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De kop slaat volgens mij in elk geval op een vraag die tijdens de persco voorbij kwam, wat weer sloeg op dat artikel van deze week eerder in de Telegraaf. Of Dick dan jaloers was dat er investeerders mogelijk een zak geld komen brengen. Waarop Dick zei dat het plan er afgelopen zomer ook al lag om flink ter investeren, maar dat corona roet in het eten gooide.
Maar om je vraag te beantwoorden; nee
Ja dat klopt ook wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank, misschien is het niet zo boeiend dan. In de inleiding staat dat Dick 3 aankopen was beloofd van totaal rond de 25 miljoen en ze daarmee de aanval op Ajax konden inzetten.
Gelijkspel of ruime overwinnen kan ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ow god. Emmen komt langs. Zal wel weer een enorm zware pot worden die of ternauwernood wordt gewonnen of gewoon verloren.
ik hoop het, maar ze zijn wel vaker gruwelijk door het ijs gezakt tegen "kleine" ploegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelijkspel of ruime overwinnen kan ook.
Je vergeet buitengewoon verliezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat in plaats van een enorm zware pot het ook een enorm makkelijke pot kan worden. Of zelfs daar tussenin.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eindelijk eens een beetje winnaarsmentaliteit tonen, dan moet het wel goed komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat in plaats van een enorm zware pot het ook een enorm makkelijke pot kan worden. Of zelfs daar tussenin.
Zolang ze maar geen verliezersmentaliteit tonen. Want juist daar win je geen wedstrijden mee.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eindelijk eens een beetje winnaarsmentaliteit tonen, dan moet het wel goed komen.
@:elan
Ze zullen nu wel 20% minder hard werkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat ik wil zeggen is eigenlijk dat Feyenoord gewoon moet werken voor hun kankergeld
Sorry hoor, maar als je 60+ wedstrijden hebt gespeeld voor Feyenoord (waarvan ook flink wat invalbeurten, dat weet ik), dan kun je écht niet zeggen dat hij de kans niet heeft gehad. Die kerel heeft weet ik veel hoeveel blunders gemaakt in Feyenoord 1 en presteerde amper wat. In die zin was het echt helemaal niet gek dat ze hem lieten gaan. Was echt niks meer geworden.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een hoop prima wedstrijden zien spelen. Er werd alleen een enorme nadruk gelegd op de fouten die hij maakte.
Ik vind "ze waren geen match" altijd zo'n nietszeggend argument, dat betekent óf dat een speler gewoon te slecht was (dat blijkt toch niet zo te zijn) of dat ie verkeerd werd gebruikt. Ik denk dat het probleem eerder is dat ie niet goed op waarde is geschat en dat ie nooit echt z'n hoogste niveau heeft laten zien (om wat voor reden dan ook).
Doe je al snel met dit zooitje ongeregeld, maar toch leuk nieuws.quote:Aliou Baldé maakt een goede indruk bij Feyenoord en zit ook morgen tegen FC Emmen weer bij de wedstrijdselectie. De 18-jarige aanvaller traint voluit mee met de ploeg van Dick Advocaat en maakt een gedreven indruk.
Dit meldt het Algemeen Dagblad. Baldé is een speler voor de toekomst en het lijkt erop dat de Rotterdammers een goede slag hebben geslagen met het binnenhalen van de Senegalees. Op trainingscomplex 1908 laat hij zien dat hij met zijn snelheid en behendigheid een toegevoegde waarde kan zijn. Volgens de krant is het slecht een kwestie van tijd voordat Baldé zijn debuut gaat maken in het eerste.
Baldégod die op zestienhoven zit wanneer hij in de Kuip zit en lekker met een geruild PSV shirt op insta live gaatquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe je al snel met dit zooitje ongeregeld, maar toch leuk nieuws.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je 60+ wedstrijden hebt gespeeld voor Feyenoord (waarvan ook flink wat invalbeurten, dat weet ik), dan kun je écht niet zeggen dat hij de kans niet heeft gehad. Die kerel heeft weet ik veel hoeveel blunders gemaakt in Feyenoord 1 en presteerde amper wat. In die zin was het echt helemaal niet gek dat ze hem lieten gaan. Was echt niks meer geworden.
Nog een jongen voor de toekomst jaaaaaquote:Op vrijdag 19 maart 2021 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Doe je al snel met dit zooitje ongeregeld, maar toch leuk nieuws.
Dat kan je wel zeggen, want heeft hij nou ooit eens een serie van 4 a 5 wedstrijden de kans gekregen op zijn eigen positie? Nee, het waren altijd korte intredes met wisselend succes, en vervolgens mocht dan een Clasie of Fer het zonder consequenties een paar maanden verneuken op het middenveld. Terwijl je bij Peru al kon zien dat Taap in potentie misschien wel onze beste middenvelder was, maar dat werd dan weer gekscherend weggezet door mensen als @onlogisch met ‘Ja MaAr HiJ sPeElT mEsSi UiT dE wEdStRiJd’.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je 60+ wedstrijden hebt gespeeld voor Feyenoord (waarvan ook flink wat invalbeurten, dat weet ik), dan kun je écht niet zeggen dat hij de kans niet heeft gehad. Die kerel heeft weet ik veel hoeveel blunders gemaakt in Feyenoord 1 en presteerde amper wat. In die zin was het echt helemaal niet gek dat ze hem lieten gaan. Was echt niks meer geworden.
welkom bij feyenoord, meidquote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, want heeft hij nou ooit eens een serie van 4 a 5 wedstrijden de kans gekregen op zijn eigen positie? Nee, het waren altijd korte intredes met wisselend succes, en vervolgens mocht dan een Clasie of Fer het zonder consequenties een paar maanden verneuken op het middenveld. Terwijl je bij Peru al kon zien dat Taap in potentie misschien wel onze beste middenvelder was, maar dat werd dan weer gekscherend weggezet door mensen als @:onlogisch met ‘Ja MaAr HiJ sPeElT mEsSi UiT dE wEdStRiJd’.
Kijk, als er jaren tussenzit of als hij nu uitblinkt bij pak hem beet Utrecht, dan kan je dit zeggen, maar Taap wordt een halfjaar later gezien als een van de beste middenvelders in Spanje en de complete Spaanse top zit achter hem aan. Aan zijn kwaliteit als speler lag het dus gewoon ècht niet. Als je zulke spelers bij ons al niet fatsoenlijk aan het ballen krijgt, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig geweest afgelopen jaren?
Feyenoord en WANBELEID, goh....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, want heeft hij nou ooit eens een serie van 4 a 5 wedstrijden de kans gekregen op zijn eigen positie? Nee, het waren altijd korte intredes met wisselend succes, en vervolgens mocht dan een Clasie of Fer het zonder consequenties een paar maanden verneuken op het middenveld. Terwijl je bij Peru al kon zien dat Taap in potentie misschien wel onze beste middenvelder was, maar dat werd dan weer gekscherend weggezet door mensen als @:onlogisch met ‘Ja MaAr HiJ sPeElT mEsSi UiT dE wEdStRiJd’.
Kijk, als er jaren tussenzit of als hij nu uitblinkt bij pak hem beet Utrecht, dan kan je dit zeggen, maar Taap wordt een halfjaar later gezien als een van de beste middenvelders in Spanje en de complete Spaanse top zit achter hem aan. Aan zijn kwaliteit als speler lag het dus gewoon ècht niet. Als je zulke spelers bij ons al niet fatsoenlijk aan het ballen krijgt, waar zijn we dan in godsnaam mee bezig geweest afgelopen jaren?
Eens met je mening over Taap. Heerlijke speler. Ik was blij dat wij hem even mochten lenen. Was hier meteen één van de betere spelers.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
leg jij anders nog eens effe uit waarom je niet snapt dat er soms een nieuwe eerste keeper wordt gehaald terwijl je een tweede keeper hebtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord en WANBELEID, goh....
MaAr DaN iS oNlOgIsCh WeEr De NeGaTiEvElInG!!!!!
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leg jij anders nog eens effe uit waarom je niet snapt dat er soms een nieuwe eerste keeper wordt gehaald terwijl je een tweede keeper hebt
Ja dit dus. 60+ wedstrijden gespeeld, maar het lag allemaal aan Feyenoord. Die kerel heeft zoveel blunders begaan en zich echt nauwelijks bewezen. Best begrijpelijk dat Feyenoord hem liet gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:23 schreef Caland het volgende:
Je kan toch ook niet echt ontkennen dat Tapia het er zelf naar maakte. Van opzichtig 30 minuten sjokken en geintjes uithalen tijdens de warming up tot simpelweg zijn kans niet pakken als hij wel mocht spelen.
En ik was voorzitter van de Tapia fanclub hoor, maar soms is het ook gewoon net een andere omgeving en speelstijl die een speler laat floreren.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dit dus. 60+ wedstrijden gespeeld, maar het lag allemaal aan Feyenoord. Die kerel heeft zoveel blunders begaan en zich echt nauwelijks bewezen. Best begrijpelijk dat Feyenoord hem liet gaan.
Ergens ben ik dan ook wel blij dat er geen geld was. Zo’n Ejuke en Veerman gaan je echt niet verder helpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel.
Ging om Kudus, Ejuke en nog een speler (meen Joey Veermangod) dacht ik.
Had het toch wel eens willen zien als hij een langere periode een basisplek op het middenveld had gekregen, zeker als je bedenkt wat voor rotzooi de afgelopen jaren wel langer de kans heeft gekregen. Ook aangezien hij het elders wel liet zien waar hij een vaste basisplek had, zoals bij Peru en Willem II, dus het was ook niet dat ze dit niet hadden kunnen zien aankomen. Het zal zeker ook bij die jongen hebben gelegen maar het contrast is simpelweg te groot om niet te concluderen dat Feyenoord dit verkeerd heeft ingeschat.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dit dus. 60+ wedstrijden gespeeld, maar het lag allemaal aan Feyenoord. Die kerel heeft zoveel blunders begaan en zich echt nauwelijks bewezen. Best begrijpelijk dat Feyenoord hem liet gaan.
Ik vind die Veerman ook wel een beetje overschat. Ejuke is een simpele draver.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ergens ben ik dan ook wel blij dat er geen geld was. Zo’n Ejuke en Veerman gaan je echt niet verder helpen.
Het toont vooral een gebrek aan scouting.
Veerman zou ik zonder twijfel kopen en zou ik ook zonder twijfel in de basis gooien. Ejuke eens, die laat het ook niet zien in Rusland volgens mij.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ergens ben ik dan ook wel blij dat er geen geld was. Zo’n Ejuke en Veerman gaan je echt niet verder helpen.
Dat lijkt mij lichtelijk in disbalans.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Kudus, Veerman, Kokcu ipv Fer, Toornstra en Diemers. Poh.
Boeiend, Slot wil toch alleen maar aanvallen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij lichtelijk in disbalans.
Dat wordt genieten volgend seizoen!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boeiend, Slot wil toch alleen maar aanvallen.
Met Diemers, Fer en Toornstraquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wordt genieten volgend seizoen!
welke van de twee?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij lichtelijk in disbalans.
Ja las het ook ja. Dat is wel het leuke van een nieuwe trainer straks; wat is ie van plan, wie gaan er weg, wat komt erbij. Hopelijk na het laatste fluitsignaal van de laatste wedstrijd direct een groot interview.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zat gister al te kijken voor Antonucci! (en/ of Hendriks)
Tapia kwam na het kampioenschapquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:00 schreef aTypisch het volgende:
taapgod
vond het wel jammer dat ze hem lieten gaan, maar het was vanuit feyenoord wel te begrijpen
iedereen wist dat hij echt wel wat kon (eigenlijk vooral door Peru)
als een aantal trainers er niks uit krijgen dan kun je wel blijven verlengen, dat had ook voor scheve gezichten gezorgd
met een beetje pech stond hij dan in het lijstje van botteghin, jorgensen en van beek die veel te lang zijn blijven plakken na het kampioensjaar terwijl ze al jaren niets laten zien
als feyenoord geld nodig heeft gewoon lobbyen voor 2e serie van die docuquote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja las het ook ja. Dat is wel het leuke van een nieuwe trainer straks; wat is ie van plan, wie gaan er weg, wat komt erbij. Hopelijk na het laatste fluitsignaal van de laatste wedstrijd direct een groot interview.
Goed plan wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als feyenoord geld nodig heeft gewoon lobbyen voor 2e serie van die docu
slot als cliffhanger in laatste aflevering met zijn praatje
ik ga meneer disney gelijk een mail sturen!
Maar dat was dan onder Dickie geweest hequote:Op zaterdag 20 maart 2021 12:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boeiend, Slot wil toch alleen maar aanvallen.
Vergeet Adolf niet. Die komt ook totaal niet uit de verf bij CSKA.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja klopt, bij Peru speelt ie ook in een andere rol. Echter had ik wel het idee dat het systeem van Feyenoord daar op aangepast had kunnen worden, zeker onder Dickie.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:10 schreef Elan het volgende:
Taap speelt daar toch ook in een compleet ander spelsysteem? Volgens mij heeft @:el_stinho dat nog eens een keer uitgebreid toegelicht.
Misschien helpt deze anekdote dan; laatst iemand van Feyenoord gesproken. Blijkbaar zijn ze klant van ons & de IT'er in kwestie moest het één en ander geregeld. Daarna ff doorgepraat en ook hij is Diemers meer dan zat.\quote:
Ik snap vrij weinig van deze anekdote.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien helpt deze anekdote dan; laatst iemand van Feyenoord gesproken. Blijkbaar zijn ze klant van ons & de IT'er in kwestie moest het één en ander geregeld. Daarna ff doorgepraat en ook hij is Diemers meer dan zat.\
Tot zo ver deze anekdote.
Moest iemand van Feyenoord helpen met wat problemen die ze hadden. Daarna hebben we het ff over het team gehad. That's it. Valt weinig aan te snappen, denk ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van deze anekdote.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moest iemand van Feyenoord helpen met wat problemen die ze hadden. Daarna hebben we het ff over het team gehad. That's it. Valt weinig aan te snappen, denk ik.
Echt typisch jaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:38 schreef RvLaak het volgende:
Als die niet aangeraakt was, denk ik dat die keeper 'm mogelijk wel gehad zou hebben... Zo typisch weer
Berghuis lijkt wel ongesteldquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:46 schreef RvLaak het volgende:
Volgens RRijnmond heeft Berghuis ruzie met ofwel de grensrechter, ofwel een ballenjongen...
We moeten ook niet te hard van stapel lopen hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:47 schreef fetX het volgende:
Teixeira & Linssen matig. Toornstra goed, de rest oke.
Toornstra speelt echt een sterk seizoen. Zonde voor hem dat er zoveel concurrentie is op het middenveld in het NL elftal.
Hij wordt er terecht een beetje ziek van dat alles van hem moet afkomen.quote:
Nah, bedoel meer dat hij gewoon een sterk seizoen speelt en met wat minder concurrentie prima 15e/16e man kon zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
We moeten ook niet te hard van stapel lopen hoor.
Oh zo, ja dat had in hele matige oranjejaren wel gekund.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Nah, bedoel meer dat hij gewoon een sterk seizoen speelt en met wat minder concurrentie prima 15e/16e man kon zijn.
Op dit moment uiteraard niet in aanmerking.
Kan ik mij ook wel wat bij voorstellen, maar hij hoort daar toch boven te staan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wordt er terecht een beetje ziek van dat alles van hem moet afkomen.
Toornstra sterk, Sinisterra wederom heel matig, Linssen compleet zinloos.
Linssen heb je helemaal niks aan als je het spel moet maken. Alleen Advocaat ziet dat nog niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wordt er terecht een beetje ziek van dat alles van hem moet afkomen.
Toornstra sterk, Sinisterra wederom heel matig, Linssen compleet zinloos.
Ja dat zit niet echt in hemquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan ik mij ook wel wat bij voorstellen, maar hij hoort daar toch boven te staan.
Dat is niet bepaald zijn sterkste punt neequote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
Malacia moet echt stoppen met afstandsschoten.
@Zipportal en ik steunen deze motiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we dan toch moeten verliezen, dan maar van de Emmengoden.
Tot Haps warm is.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
Tering, hoevaak gaat Sinisterra nog balverlies lijden
En dat Emmen kan er echt helemaal niets vanquote:
Het is echt een enorm overschatte trainer. Waarom hij Linssen opstelt in een wedstrijd dat het spel gemaakt moet worden is mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:34 schreef fetX het volgende:
We gaan gewoon vijfde worden hoor.
Dick haalt er het maximale uit.
Same same... Al een aantal wedstrijden niet meer...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik word er niet eens meer boos om ook
Puur op basis van individuele kwaliteit, want aan de mentaliteit ligt het ook vanavond tegen Emmen weer niet.quote:
Toch al een verloren seizoen, lekker laten gaan allemaalquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Dickie ook niet meer. Kan uiteindelijk gewoon gebeuren allemaal.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n Linssen werkt wel, daar ligt het niet aan. Maar als je qua talent net zo goed bent als De Leeuw maak je kwalitatief geen verschil.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur op basis van individuele kwaliteit, want aan de mentaliteit ligt het ook vanavond tegen Emmen weer niet.
@:Caland
Vitesse heeft dan ook gewoon meer kwaliteit op het veld staan.quote:
Hij blijft maar vasthouden aan zijn plan, ook al werkt dat plan niet altijdquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Dick is echt een fluttrainer. Ongekend hoeveel punten we onder hem tegen de kleintjes verspelen.
En nog altijd beter dan Stamquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Dick is echt een fluttrainer. Ongekend hoeveel punten we onder hem tegen de kleintjes verspelen.
Hou op hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo'n Linssen werkt wel, daar ligt het niet aan. Maar als je qua talent net zo goed bent als De Leeuw maak je kwalitatief geen verschil.
Al 20 jaar hetzelfde met Dick. Leuke puinruimer voor een paar maanden en dan moet je afscheid van hem nemen. Zadelt iedere club op met waardeloze oude spelers en slecht veldspel op langere termijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Absoluut niet. Verre van zelfs.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vitesse heeft dan ook gewoon meer kwaliteit op het veld staan.
En ja dat is ook een pijnlijke constatering.
Zit nauwelijks verschil tussen die twee. Maken beide veel meters en pikken wel eens een goaltje mee, maar technisch is het zwaar onvoldoende voor een topclub.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou op hoorHoe oud is die gozer wel niet, heeft nog met Virgil van Dijk bij Groningen gespeeld.
Van Dick hoeft het allemaal niet zo hard gespeeld te worden. Die wil rustig in alle vrede het seizoen afmaken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
We schieten natuurlijk niks op om hem te ontslaan, maar dit matige seizoen is hem wel echt voor een groot deel aan te rekenen hoor. Hier zit echt veel meer in.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Dick hoeft het allemaal niet zo hard gespeeld te worden. Die wil rustig in alle vrede het seizoen afmaken.
Hoewel ik begrip heb voor de club ook financieel had je hier toch eigenlijk mee moeten stoppen in de winterstop.
Mwa Linssen is subtop niveau dat is hij natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zit nauwelijks verschil tussen die twee. Maken beide veel meters en pikken wel eens een goaltje mee, maar technisch is het zwaar onvoldoende voor een topclub.
Volgend seizoen wordt 3x zo erg voor Feyenoord.quote:
Lekker focussen op de competitie.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:51 schreef fetX het volgende:
Geen Europees voetbal volgend seizoen. Dat kan ik je alvast vertellen.
Valt echt wel een hoop op aan te merken dat tweede jaar. Zijn wissels zijn ronduit dramatisch te noemen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
We schieten natuurlijk niks op om hem te ontslaan, maar dit matige seizoen is hem wel echt voor een groot deel aan te rekenen hoor. Hier zit echt veel meer in.
Doe ik straks wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:48 schreef onlogisch het volgende:
@:zipportal heb je daar een gifje van? 90ste minuut.
Inderdaad, zo storend. Sowieso vond ik hem weer heel matig, persoonlijk denk ik echt dat Haps daar momenteel veel meer zou brengen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
Malacia moet echt stoppen met afstandsschoten.
Zoals bij ongeveer elke club de laatste periode van zijn loopbaan. Aardige puinruimer, hele matige trainer.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt echt wel een hoop op aan te merken dat tweede jaar. Zijn wissels zijn ronduit dramatisch te noemen.
Eigenlijk niks nieuws dus, Arnesen had dat op voorhand beter moeten inschatten.
Wellicht mogen we tegen die tijd dan wel weer gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat wordt dus nog wat extra oogaids aan het einde van het seizoen met play-offsgenot. Hebben wij daarin überhaupt wel eens een fatsoenlijke wedstrijd op de mat gelegd?
Zeker maar dat moet je dan Arnesen ook aanrekenen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals bij ongeveer elke club de laatste periode van zijn loopbaan. Aardige puinruimer, hele matige trainer.
Tsja. Feyenoord kon het zich vooral niet echt veroorloven om deze zomer al voor een andere trainer te gaan, en dat zou ook best raar zijn geweest gezien de prestaties.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker maar dat moet je dan Arnesen ook aanrekenen.
Nagenoeg iedereen smeekte Dick zo’n beetje toch nog een jaartje door te gaan. Tja.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Feyenoord kon het zich vooral niet echt veroorloven om deze zomer al voor een andere trainer te gaan, en dat zou ook best raar zijn geweest gezien de prestaties.
Dit ging over Kokcu?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, nu ben ik het nog eens met Hugo ook.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:48 schreef onlogisch het volgende:
@:zipportal heb je daar een gifje van? 90ste minuut.
Klassegifje maat!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:AFCNiels gaat er gelijk mee aan de haal.
Dick heeft wel visie op het spelletje, das wel duidelijk!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is allesbehalve een schande natuurlijk. Dick zei vooraf nog dat Emmen gewoon een hele sterke ploeg heeft en dat ze goed hebben ingeslagen in de winter. Als Feyenoord zijnde win je gewoon niet altijd meer van dit soort tegenstanders. Dat weten we nu al een tijdje. Je blijft altijd de favoriet, maar we weten dat de kans groot is dat je ook dit soort clubs niet zomaar meer even aan de kant zet. De verschillen zijn gewoon kleiner dan een x aantal jaren geleden.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 23:28 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is allesbehalve een schande natuurlijk. Dick zei vooraf nog dat Emmen gewoon een hele sterke ploeg heeft en dat ze goed hebben ingeslagen in de winter. Als Feyenoord zijnde win je gewoon niet altijd meer van dit soort tegenstanders. Dat weten we nu al een tijdje. Je blijft altijd de favoriet, maar we weten dat de kans groot is dat je ook dit soort clubs niet zomaar meer even aan de kant zet. De verschillen zijn gewoon kleiner dan een x aantal jaren geleden.
Bij Utrecht wilden ze na 1 goed seizoen ook met hem door.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Feyenoord kon het zich vooral niet echt veroorloven om deze zomer al voor een andere trainer te gaan, en dat zou ook best raar zijn geweest gezien de prestaties.
Dit had ie bij ons ook best mogen zeggen, maar ik denk dat ie het vervelend vond dat ie het seizoen niet af kon maken vanwege corona.quote:Dick Advocaat stopt na het huidige seizoen als hoofdtrainer van FC Utrecht. In goed overleg is besloten om het aflopende contract van de oefenmeester geen vervolg te geven.
“Ik heb met Frans van Seumeren en Jordy Zuidam een gesprek gehad”, legt hoofdtrainer Dick Advocaat uit. “De club heeft aan mij gevraagd of ik nog door wil gaan als hoofdtrainer, maar ik heb aangegeven dat het voor FC Utrecht beter zou zijn als de club kiest voor een langetermijnstrategie.”
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:49 schreef Boussaadia het volgende:
En ik in januari maar denken dat Ajax achterlijk slecht was en Feyenoord sowieso nog wel boven Ajax kon gaan eindigen. Tenminste, dat maakte GurneyIsBestOke mij wijs.
Dit schreef ik een paar weken terug. Werd toen voor gek verklaard. Feyenoord heeft de minste selectie van de huidige top 5.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:34 schreef fetX het volgende:
We gaan gewoon vijfde worden hoor.
Dick haalt er het maximale uit.
En jij gelooft GurneyIsBestOké? Dan ben je zelf ook wel een beetje debiel hequote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:49 schreef Boussaadia het volgende:
En ik in januari maar denken dat Ajax achterlijk slecht was en Feyenoord sowieso nog wel boven Ajax kon gaan eindigen. Tenminste, dat maakte GurneyIsBestOke mij wijs.
Toch schitterend als Dickie als laatste kunstje die play-offs (voor het eerst in onze historie) wint!quote:Op zondag 21 maart 2021 08:56 schreef Tarado het volgende:
ieder nadeel heeft z'n voordeel, in de play-offfs gaan we ook nog van dit Feyenoord genieten
Neejoh. De selectie van Vitesse is bij lange na niet beter. De rest inderdaad wel.quote:Op zondag 21 maart 2021 06:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Emmen heeft gewoon een goede prestatie neergezet. Waarom gaat het nu weer over de zwakte van Feyenoord hier?
[..]
Dit schreef ik een paar weken terug. Werd toen voor gek verklaard. Feyenoord heeft de minste selectie van de huidige top 5.
gaat wel uit als een nachtkaarsje zo, op zich wel gunstig voor Slot maar geen europees voetbal is toch wel heel schadelijk ook al is de conference league financieel ook niet je van het.quote:Op zondag 21 maart 2021 08:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch schitterend als Dickie als laatste kunstje die play-offs (voor het eerst in onze historie) wint!
Maar momenteel ben ik al blij als ik niet meer onverschillig ben wanneer Feyenoord gelijk speelt tegen Emmen.
Maar Feyenoord moet natuurlijk wel ten alle tijde van Emmen winnen daar is geen enkel excuus voor, het is al een blamage dat AZ na zo'n slechte seizoenstart Feyenoord voorbij is, dat Vitesse er dan ook nog tussen zit kan gebeuren.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Neejoh. De selectie van Vitesse is bij lange na niet beter. De rest inderdaad wel.
Het is zoals Hugo gisteren ook zei; er zit meer in deze selectie maar met Advocaat gaat dat er niet uit komen. Dat geleuter over de speelstijl blijft maar aanhouden. En zoals zo vaak presteert een trainer die aan het einde van het seizoen weggaat niet meer. Spelers gaan dan niet meer voor je door het vuur.
Het is ook je reputatie natuurlijk. Dit is ons slechtste seizoen sinds 10/11 en zelfs dat seizoen was nog leuker omdat we met de supporters nog echt achter de club stonden. In hindsight weet je ook dat het waardeloze 10/11 ook een soort opmars was naar een uitstekend seizoen erna waarin we tweede werden. Nu zit er gewoon echt niets inquote:Op zondag 21 maart 2021 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat wel uit als een nachtkaarsje zo, op zich wel gunstig voor Slot maar geen europees voetbal is toch wel heel schadelijk ook al is de conference league financieel ook niet je van het.
en je hoeft ook je geld niet terug van dit seizoen?quote:Op zondag 21 maart 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verleng mijn seizoenskaart in ieder geval wel, maar Feyenoord zal echt aan klantenbinding moeten doen volgend jaar.
Ik verleng ‘m ook, maar het geld van dit seizoen komt wel gewoon terug. Ze hebben vorig jaar al geld van me gehad.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verleng mijn seizoenskaart in ieder geval wel, maar Feyenoord zal echt aan klantenbinding moeten doen volgend jaar.
Mwah, dat had die tekorten ook niet gedekt. Verder gaat letterlijk elke club met dezelfde vraag komen, alleen PSV niet dacht ik omdat die in de verkoopvoorwaarden al het eea geregeld hadden.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:38 schreef Dven het volgende:
Gewoon je wedstrijdjes winnen in een extreem zwakke EL-poule en je had niet schaamteloos bij het publiek je handje omhoog moeten houden onder het mom van 'hand in in'. Schaamteloos.
Dat wel denk ik. Het is best wel een bedrag. Of er moet iets echt moois tegenover staan.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
en je hoeft ook je geld niet terug van dit seizoen?
Begrijpelijk hoor, vorig seizoen was het nog maar een deel, nu een heel seizoen, daarom begrijp ik dat van Feyenoord niet zo, had voor 50% een verlenging aangeboden, dan heb je 7,5 in de tas plus die 15 die je niet terug hoeft te betalen.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wel denk ik. Het is best wel een bedrag. Of er moet iets echt moois tegenover staan.
Er is nog helemaal niet bekend wat de opties zijn. En uiteindelijk zijn dat dan ook gewoon inkomsten die je mist in het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor, vorig seizoen was het nog maar een deel, nu een heel seizoen, daarom begrijp ik dat van Feyenoord niet zo, had voor 50% een verlenging aangeboden, dan heb je 7,5 in de tas plus die 15 die je niet terug hoeft te betalen.
ja is moeilijkquote:Op zondag 21 maart 2021 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niet bekend wat de opties zijn. En uiteindelijk zijn dat dan ook gewoon inkomsten die je mist in het nieuwe seizoen.
Inderdaad. Tenzij de club nou echt in acute nood verkeert maar dat zal uiteindelijk wel meevallen (anders haal je Pratto echt niet), en ik vind het ook niet zo erg om financieel even pas op de plaats te maken. Dit seizoen is gegokt op de selectie bij elkaar houden die op dreef was vorig seizoen, en dat blijkt nu de foute te zijn geweest. Even vanaf de bodem beginnen nu is dan niet zo’n ramp. Feyenoord drijft toch wel uiteindelijk naar boven.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor, vorig seizoen was het nog maar een deel, nu een heel seizoen, daarom begrijp ik dat van Feyenoord niet zo, had voor 50% een verlenging aangeboden, dan heb je 7,5 in de tas plus die 15 die je niet terug hoeft te betalen.
Ik zie het vooral nog wel gebeuren dat er binnen korte tijd investeerders instappen. Dan hebben ze eerst aan jan met de pet laten we zeggen gebedeld om 250 euro mee te dokken en vloeien daarna de miljoenen binnenquote:Op zondag 21 maart 2021 09:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Tenzij de club nou echt in acute nood verkeert maar dat zal uiteindelijk wel meevallen (anders haal je Pratto echt niet), en ik vind het ook niet zo erg om financieel even pas op de plaats te maken. Dit seizoen is gegokt op de selectie bij elkaar houden die op dreef was vorig seizoen, en dat blijkt nu de foute te zijn geweest. Even vanaf de bodem beginnen nu is dan niet zo’n ramp. Feyenoord drijft toch wel uiteindelijk naar boven.
Uiteindelijk denk ik ook dat het weinig verschil gaat maken inderdaad of we dit massaal doen of niet. Wat denken ze wel dat de supporters zijn? Amerikaanse investeerders?quote:Op zondag 21 maart 2021 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het vooral nog wel gebeuren dat er binnen korte tijd investeerders instappen. Dan hebben ze eerst aan jan met de pet laten we zeggen gebedeld om 250 euro mee te dokken en vloeien daarna de miljoenen binnen
Dat is voor mij voornamelijk een reden waarom ik twijfel het geld niet te laten zitten
Laat ze weten dat het van de laatste 7 wedstrijden afhangt.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het vooral nog wel gebeuren dat er binnen korte tijd investeerders instappen. Dan hebben ze eerst aan jan met de pet laten we zeggen gebedeld om 250 euro mee te dokken en vloeien daarna de miljoenen binnen
Dat is voor mij voornamelijk een reden waarom ik twijfel het geld niet te laten zitten
Tijd voor een dvdtjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat wordt dus nog wat extra oogaids aan het einde van het seizoen met play-offsgenot. Hebben wij daarin überhaupt wel eens een fatsoenlijke wedstrijd op de mat gelegd?
Zolang je er nog dicht genoeg bij in de buurt staat kan alles.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb niet de illusie dat we nog 3e gaan worden. Heel, heel misschien nog 4e.
Maar als je niet van het slechtste team uit de Eredivisie wint lijkt het me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zolang je er nog dicht genoeg bij in de buurt staat kan alles.
Ja en volgende week win je weer en is alles weer compleet anders.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar als je niet van het slechtste team uit de Eredivisie wint lijkt het me onwaarschijnlijk.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en volgende week win je weer en is alles weer compleet anders.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja en volgende week win je weer en is alles weer compleet anders.
Er zijn interlands volgende week lieverd.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemd, want dat gebeurt al zo'n beetje het hele fucking jaar.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreemd, want dat gebeurt al zo'n beetje het hele fucking jaar.
Tering Oranje.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn interlands volgende week lieverd.
Ik was gequote door Scrummie maar ik zie helemaal geen post.quote:
Je gaat door voor de koelkast.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was gequote door Scrummie maar ik zie helemaal geen post.
Mijn vermoeden is dat de eerste 'kanker' van de zondagmiddag is gevallen
Ah, leuk @tong80 in het Feyenoord topic.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:23 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig een tenniser die de achterban gerust stelt.
Hoest met Stanley momenteel ? Praatgroep met van den Herick, Been, Beenhakker en C. van der Gijp ?
Geen aandacht aan geven. Hij is het over een minuut toch weer vergeten.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, leuk @:tong80 in het Feyenoord topic.
Ben een gezelligheidsmens. Vandaar. Genieten nu toch ?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, leuk @:tong80 in het Feyenoord topic.
Wat ?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen aandacht aan geven. Hij is het over een minuut toch weer vergeten.
Helaas vergeet ie maar zijn accountwachtwoord nietquote:Op zondag 21 maart 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen aandacht aan geven. Hij is het over een minuut toch weer vergeten.
Doe eens een keer moeite correct Nederlands te schrijven, of te posten. Na je nacht doorhalen, waar je trots op was, wil ik je aanraden de volgende keer je nachtrust in te halen. En er voor uit te komen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Helaas vergeet ie maar zijn accountwachtwoord niet
*tennisserquote:Op zondag 21 maart 2021 15:23 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig een tenniser die de achterban gerust stelt.
Hoest met Stanley momenteel ? Praatgroep met van den Herick, Been, Beenhakker en C. van der Gijp ?
Ik weet dat ik momenteel niet heel helder ben maar dat deze post volslagen achterlijk is ligt volgens mij echt niet aan mij.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe eens een keer moeite correct Nederlands te schrijven, of te posten. Na je nacht doorhalen, waar je trots op was, wil ik je aanraden de volgende keer je nachtrust in te halen. En er voor uit te komen.
Daar ben je na volgende week (er is interland weekend) ook weer van genezen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kijk ik op dit moment liever naar dan naar Feyenoord
Doe jij maar geen moeite meer om te posten.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe eens een keer moeite correct Nederlands te schrijven, of te posten. Na je nacht doorhalen, waar je trots op was, wil ik je aanraden de volgende keer je nachtrust in te halen. En er voor uit te komen.
Ik ga je niet corrigeren in het corrigeren.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
*tennisser
*geruststelt
*hoe is het
*Van den Herik
Kost me geen moeite. En jou momenteel?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Doe jij maar geen moeite meer om te posten.
Ik hoop dat dat over 2 weken (als Feyenoord weer speelt) inderdaad wordt omgedraaidquote:Op zondag 21 maart 2021 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar ben je na volgende week (er is interland weekend) ook weer van genezen.
Gouka heeft nu FeyenoordTM geblokkeerd. Het is momenteel echt drama.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:53 schreef De_Kraam het volgende:
Gouka schrijft een stuk in het AD over Berghuis die boos met een cornervlag staat te zwaaien op 1908.
[ twitter ]
(lol)
Kan gebeuren, maatje. Sommige dingen zijn onverklaarbaar.quote:Op zondag 21 maart 2021 08:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En jij gelooft GurneyIsBestOké? Dan ben je zelf ook wel een beetje debiel he
Nee laten we deze als een flinke misser van mij beschouwen, enigszins geschreven uit frustratie na de KlassiekerAjax heeft het op de rit gekregen en Feyenoord is nog nooit zo inspiratieloos geweest. Hopelijk komt de lol weer terug als we in de Kuip ons kunnen ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |