En dat Emmen kan er echt helemaal niets vanquote:
Het is echt een enorm overschatte trainer. Waarom hij Linssen opstelt in een wedstrijd dat het spel gemaakt moet worden is mij ook een raadsel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:34 schreef fetX het volgende:
We gaan gewoon vijfde worden hoor.
Dick haalt er het maximale uit.
Same same... Al een aantal wedstrijden niet meer...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik word er niet eens meer boos om ook
Puur op basis van individuele kwaliteit, want aan de mentaliteit ligt het ook vanavond tegen Emmen weer niet.quote:
Toch al een verloren seizoen, lekker laten gaan allemaalquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Dickie ook niet meer. Kan uiteindelijk gewoon gebeuren allemaal.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n Linssen werkt wel, daar ligt het niet aan. Maar als je qua talent net zo goed bent als De Leeuw maak je kwalitatief geen verschil.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur op basis van individuele kwaliteit, want aan de mentaliteit ligt het ook vanavond tegen Emmen weer niet.
@:Caland
Vitesse heeft dan ook gewoon meer kwaliteit op het veld staan.quote:
Hij blijft maar vasthouden aan zijn plan, ook al werkt dat plan niet altijdquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Dick is echt een fluttrainer. Ongekend hoeveel punten we onder hem tegen de kleintjes verspelen.
En nog altijd beter dan Stamquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Dick is echt een fluttrainer. Ongekend hoeveel punten we onder hem tegen de kleintjes verspelen.
Hou op hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zo'n Linssen werkt wel, daar ligt het niet aan. Maar als je qua talent net zo goed bent als De Leeuw maak je kwalitatief geen verschil.
Al 20 jaar hetzelfde met Dick. Leuke puinruimer voor een paar maanden en dan moet je afscheid van hem nemen. Zadelt iedere club op met waardeloze oude spelers en slecht veldspel op langere termijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Absoluut niet. Verre van zelfs.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vitesse heeft dan ook gewoon meer kwaliteit op het veld staan.
En ja dat is ook een pijnlijke constatering.
Zit nauwelijks verschil tussen die twee. Maken beide veel meters en pikken wel eens een goaltje mee, maar technisch is het zwaar onvoldoende voor een topclub.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou op hoorHoe oud is die gozer wel niet, heeft nog met Virgil van Dijk bij Groningen gespeeld.
Van Dick hoeft het allemaal niet zo hard gespeeld te worden. Die wil rustig in alle vrede het seizoen afmaken.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
We schieten natuurlijk niks op om hem te ontslaan, maar dit matige seizoen is hem wel echt voor een groot deel aan te rekenen hoor. Hier zit echt veel meer in.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Dick hoeft het allemaal niet zo hard gespeeld te worden. Die wil rustig in alle vrede het seizoen afmaken.
Hoewel ik begrip heb voor de club ook financieel had je hier toch eigenlijk mee moeten stoppen in de winterstop.
Mwa Linssen is subtop niveau dat is hij natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zit nauwelijks verschil tussen die twee. Maken beide veel meters en pikken wel eens een goaltje mee, maar technisch is het zwaar onvoldoende voor een topclub.
Volgend seizoen wordt 3x zo erg voor Feyenoord.quote:
Lekker focussen op de competitie.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:51 schreef fetX het volgende:
Geen Europees voetbal volgend seizoen. Dat kan ik je alvast vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |