Dat was toen ook al goor.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon met één katoenen zakdoek per dag ook
Persoonlijk herkenbaarquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Iedereen heeft inmiddels wel gehoord van die trombose en andere bijwerkingen staan in de bijsluiter.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap dat de overheid dit risico op macro-niveau accepteert, maar ik zou het wel netjes vinden als dit gewoon aan de burger wordt voorgelegd en mensen hun eigen afweging kunnen maken.
Ik loop geen verhoogd risicoquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]
Ik dacht dat je automatisch in een risicogroep valt als je iets mankeert waardoor je verhoogd risico loopt?
Dit inderdaad. Iedereen moet thuiswerken, maar de politieke partijen hebben de feestjes.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:06 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zie op het journaal allemaal mensen in allemaal ruimtes allemaal dicht bij elkaar met het gros zonder mondkapjes.
Maar even batterijen halen bij de Action gebeurd met militaire precisie
Da's mooi. Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:
Ja dat vind ik dubbelzinnig en daar erger ik me aan. Of wees gewoon consequent.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:59 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Eens, op het gebied van Covid zijn we zero-risk -Jaap van Dissel in de rechtszaken: elke besmetting is er eentje te veel- maar als het gaat om vaccinatie nemen we wel een (beperkt) risico. Een gekke gewaarwording inderdaad.
Arrgh, ieeuw! Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Nou, naar het werk ging omdat het gewoon moest van de baas. Ken talloze verhalen van mensen over bazen die zeggen "Ja, MAaR jE mOeT GeWOoN KoMEn wERkEn!!!!1111"quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:00 schreef Celestien het volgende:
Ach, de goeie oude tijd waarin een snotneus alleen irritant was en koorts iets was waar menigeen gewoon mee naar z'n werk ging.
Interessant artikel, ik kan niet kopiëren, maar in alinea’s 33 , 37 en 38 zeggen ze wel iets over mogelijkheid van multiresistente mutaties en zijn ze niet onverdeeld optimistisch. Dit artikel dateert wel van voor de Britse en Braziliaanse varianten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon niet in de praktijk. Zie ook: https://www.nature.com/articles/d41586-020-02544-6
Verkoudheid of griep wordt ook niet elk jaar erger. Dat heeft al honderden jaren de tijd gehad om te muteren tot een superrhinovirus.
Pushgenot van nu.nlquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Da's mooi. Waar haal je die wijsheid vandaan?
Persco is op NPO Pol.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Da's mooi. Waar haal je die wijsheid vandaan?
Daar heb ik altijd teveel ruggengraat voor gehad. Koorts = thuis blijven. Heb nooit een baas getroffen die moeilijk deed.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, naar het werk ging omdat het gewoon moest van de baas. Ken talloze verhalen van mensen over bazen die zeggen "Ja, MAaR jE mOeT GeWOoN KoMEn wERkEn!!!!1111"
Gelukkig is dat nu niet meer.
Denk dat je dit altijd blijft houden. Enerzijds het vergrootglas en anderzijds de kop in het zand.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:06 schreef DonDruiper het volgende:
Ik zie op het journaal allemaal mensen in allemaal ruimtes allemaal dicht bij elkaar met het gros zonder mondkapjes.
Spellen niet, zie ik.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:06 schreef DonDruiper het volgende:
Na het stemmen moest ik mijn potlood inleveren om te desinfecteren, maar op de zijdeur die als uitgang diende hing een briefje 'deur sluiten s.v.p.'. U weet wel, zo'n deur met een klink.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:17 schreef galantis het volgende:
[..]
Denk dat je dit altijd blijft houden. Enerzijds het vergrootglas en anderzijds de kop in het zand.
Verkiezingen verlopen in een halve clean room maar in supermarkten en kantoren gaat een ieder semi-vrolijk zijn gang. En ik snap het ook wel, zodra er een niet alledaags, officieel sausje ergens overheen ligt olv het liefst ook nog een officiële instantie dan kom je geheid vol in de schijnwerpers te staan.
Dit was er voor corona ongetwijfeld ook maar viel dat minder op want alledaagse zaken waren nog niet misdadig
Klopt helemaalquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zo'n reactie zegt alles over iemands persoonlijkheid.
En zo zijn er legio voorbeelden. Het gebeurt nu eenmaal, maar is gezien de extreme willekeur vooral genoeg reden om elkaar niet de maat te nemen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Na het stemmen moest ik mijn potlood inleveren om te desinfecteren, maar op de zijdeur die als uitgang diende hing een briefje 'deur sluiten s.v.p.'. U weet wel, zo'n deur met een klink.
Coke maakt je onrustig.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:22 schreef deedeetee het volgende:
Pff Hugo kan niet stilzitten ik wordt er duizelig van zoals die man naar voren en achteren heen en weer gaat.
Sinds wanneer moet die worden onderbouwd?quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Huh gaan we weer prikken met AZ? Dit zou toch gebruikt worden om de avondklok te kunnen verlengen?.
Bizar inderdaad dat we nog steeds in de ontsmettingsfase zitten. Ik dacht dat het nu onderhand wel duidelijk was dat er nagenoeg geen besmettingen zijn terug te herleiden naar voorwerpen/oppervlakten. Ik loop ook altijd consequent voorbij de alcoholdispensers en ik zie dat karretjes bij de supermarkt worden al niet meer schoongemaakt. We kunnen op dat vlak weer een beetje normaal gaan doen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Na het stemmen moest ik mijn potlood inleveren om te desinfecteren, maar op de zijdeur die als uitgang diende hing een briefje 'deur sluiten s.v.p.'. U weet wel, zo'n deur met een klink.
Mwoh, mijn middelste moest eigenlijk gewoon in de supermarkt achter de kassa komen zitten hoor met snot en koorts. Het was dat hij zelf assertief genoeg was om te zeggen dat hij dat niet ging doen. Was blij dat hij klaar was met die baan want die managers daar veegden hun kont af met de dringende adviezen en alles.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, naar het werk ging omdat het gewoon moest van de baas. Ken talloze verhalen van mensen over bazen die zeggen "Ja, MAaR jE mOeT GeWOoN KoMEn wERkEn!!!!1111"
Gelukkig is dat nu niet meer.
Dat snap ik ook niet. Ik begreep dat ze het even pauzeerden en daar had ik begrip voor, maar begin dan gewoon morgen weer als het veilig kan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:23 schreef -0- het volgende:
Hugo doet eind december all over again.
Iedereen gaat morgen weer beginnen en wij gaan even kijken of ergens volgende week misschien mogelijk is.
De signalen waren er niet. Er was geen reden tot reageren. Toen niet en nu ook niet. Onderzoek doen naar de bijwerkingen kan en moet altijd, er was geen enkele reden om te stoppen. Dat wist iedereen al ver vantevoren, ook EMA zei dat al.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Pertinent oneens. Bij signalen niet reageren is hoe het niet moet.
Hij zegt dat kan niet bij de ggd want die moeten opnieuw afspraken maken. Huisartsen die het vaccin nog hebben staan kunnen dat wel. Hugo had t over b.v. huisarts(en) in Gelderland waar dit wrs zou gaan gebeuren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ik begreep dat ze het even pauzeerden en daar had ik begrip voor, maar begin dan gewoon morgen weer als het veilig kan.
Hoe moeilijk is het om mensen te bellen wiens afspraak was afgezegd? Telefoon pakken, bellen: 'als u wilt, kunt u morgen.' Dat kán toch niet zo moeilijk zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Ik begreep dat ze het even pauzeerden en daar had ik begrip voor, maar begin dan gewoon morgen weer als het veilig kan.
Wel als je eerst al die afspraken er weer uitgegooid hebt. Zoals ik al vermoedde. Dus begint het hele proces weer van voren af aan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:34 schreef Celestien het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om mensen te bellen wiens afspraak was afgezegd? Telefoon pakken, bellen: 'als u wilt, kunt u morgen.' Dan kán toch niet zo moeilijk zijn.
Mee eens. Maar Hugo zegt op zijn vroegst dinsdag maar iig woensdag. GGZ is gewoon traag, tis niet anders. Wel ontzettend vervelend. Je zou ze zó vooruit willen schoppen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:34 schreef Celestien het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om mensen te bellen wiens afspraak was afgezegd? Telefoon pakken, bellen: 'als u wilt, kunt u morgen.' Dan kán toch niet zo moeilijk zijn.
Ja en dan morgen weer lekker cynisch doen met z'n allen als er fouten gemaakt worden omdat het zo nodig snel mogelijk weer in gang gezet moest worden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:34 schreef Celestien het volgende:
[..]
Oh sjongens... Het schiet niet op.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wel als je eerst al die afspraken er weer uitgegooid hebt. Zoals ik al vermoedde. Dus begint het hele proces weer van voren af aan.
Nee maar nu hebben we tenminste even weer 'pas op de plaats' gemaakt. Wat goed hequote:Op donderdag 18 maart 2021 20:35 schreef Celestien het volgende:
[..]
Oh sjongens... Het schiet niet op.
Maar toen ze die afspraken gingen cancelen konden ze toch op hun klompen aanvoelen dat die er op enig moment weer opnieuw in zouden komen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:34 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wel als je eerst al die afspraken er weer uitgegooid hebt. Zoals ik al vermoedde. Dus begint het hele proces weer van voren af aan.
Ik betwijfel het, eigenlijkquote:Op donderdag 18 maart 2021 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en dan morgen weer lekker cynisch doen met z'n allen als er fouten gemaakt worden omdat het zo snel mogelijk weer in gang gezet moest worden.
Ja maar zo werkt het systeem natuurlijk niet. Een afspraak maken is een proces. De afspraak staat uiteindelijk in het systeem of niet. De afspraken werden er rücksichtlos uitgegooid en nu moet het hele proces weer opnieuw.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar toen ze die afspraken gingen cancelen konden ze toch op hun klompen aanvoelen dat die er op enig moment weer opnieuw in zouden komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |