waarom zou hij zich daarvoor schamen als hij zelf Volt stemtquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Mention van @:Muskusboktor57 niet meer te lezen. Spijtig.
Oh, en @:Caland zal de ogen wel uit zijn kop schamen. D66 de grootste in Nijmegen![]()
bottomless pit.gifquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
waarom zou hij zich daarvoor schamen als hij zelf Volt stemt
quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
@:lenny_Leonard die door een slotje heen post.
Wat een enorme teringmongool
quote:
Ik vind specifieke wedstrijdtopics voor belangrijke potjes wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
Wat ja? @:lenny_leonard
[ afbeelding ]
Je moeder was open.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Of was je te dronken om de weg naar het stembureau te vinden?
Dat is ook erg leuk, leoquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind specifieke wedstrijdtopics voor belangrijke potjes wel leuk eigenlijk.
Maar aangezien ik het laatst toegetreden ben tot het groepje VBL mods heb ik hier weinig over te zeggen. @:skysheriff
Ik maak er wel één voor Turkije - NL, dan kunnen jullie de TT aanpassen voor de andere twee potjes. Als het altijd sympathieke en zeer gewaarde modteam het hiermee eens is uiteraard.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind specifieke wedstrijdtopics voor belangrijke potjes wel leuk eigenlijk.
Maar aangezien ik het laatst toegetreden ben tot het groepje VBL mods heb ik hier weinig over te zeggen. @:skysheriff
SP. Dus het zal wel dronken zijn geweest ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mad.
Op wie heb jij gestemd? Of was je te dronken om de weg naar het stembureau te vinden?
Dat was altijd groenlinks hier, dus er zit opzich wel vebertering in.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Oh, en @Caland zal de ogen wel uit zijn kop schamen. D66 de grootste in Nijmegen
3-4 zetels blijkt top te zijn voor een nieuwe partij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Niels en Little Rabbit kunnen zich aanmelden.
Lau was ook nog bij de Cor Potcast, heeft een goede baan opgegeven en leeft nu van 1500 euro per maand. (leefde)quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
3-4 zetels blijkt top te zijn voor een nieuwe partij.
Kun je beter een uitkering trekken. Toch? @Drizzt_DoUrden @Braddiequote:Op donderdag 18 maart 2021 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lau was ook nog bij de Cor Potcast, heeft een goede baan opgegeven en leeft nu van 1500 euro per maand. (leefde)
We zijn nog kortstondig collega's geweest ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lau was ook nog bij de Cor Potcast, heeft een goede baan opgegeven en leeft nu van 1500 euro per maand. (leefde)
@Elanquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je beter een uitkering trekken. Toch? @:drizzt_dourden @:braddie
Neequote:Op donderdag 18 maart 2021 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben jij content met de verkiezingsuitslag?
Wat is het nu, 1,75 ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:40 schreef Tarado het volgende:
net tanken 140 euro, je zou er bijna elektrisch van gaan rijden
Goftedommequote:
Nog wat biljetten verscheurd gisteren?quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:50 schreef Caland het volgende:
Ik had me eigenlijk ook wel flink verheugd op fraude-aantijgingen uit het FVD kamp. Dat valt allemaal ook wat tegen.
als je genoeg rijdt wel, zou mij meer aan wegenbelasting kosten dan dat voordeel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gisteren voor 1,40 per liter getankt.
Dieselgenot
Ik betaal voor die diesel meer dan 100 per maand belastingquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je genoeg rijdt wel, zou mij meer aan wegenbelasting kosten dan dat voordeel.
Neen helaas, ook maar één wappie die wat kruizen had getekend op het biljet met de woorden 'STOP DEZE NEPBUREKRATIE DIT IS GEEN DECRATIE' oid.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nog wat biljetten verscheurd gisteren?
voor mijn auto in diesel zou dat 200 zijn geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik betaal voor die diesel meer dan 100 per maand belasting
Mijn benzine iets van 30 en motor een tientje.
Ze plukken me kaal.
Oh haha, komt ook echt bij de goede persoon terecht, zo'n boodschap. Kan hij beter Twitter proberenquote:Op donderdag 18 maart 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Neen helaas, ook maar één wappie die wat kruizen had getekend op het biljet met de woorden 'STOP DEZE NEPBUREKRATIE DIT IS GEEN DECRATIE' oid.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor mijn auto in diesel zou dat 200 zijn geloof ik
zijn die zo anti auto dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een bizar bedrag.
Maar met de D66 op zoveel zetels zie ik dat alleen maar stijgen. En 80 op de snelweg ofzo.
Ga zelf eens werken door je kkgeld ipv mij elke keer lastig te vallen met je onzin.quote:
De prijzen worden hoger, of de benzine wordt duurder.quote:Op donderdag 18 maart 2021 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Goftedomme
De prijzen worden steeds duurder, gewoon beflikkerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De prijzen worden hoger, of de benzine wordt duurder.Blijkbaar zo salty dat je die meme niet kent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nog hooguit 10 jaar dan rijden we toch allemaal elektrisch.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor mijn auto in diesel zou dat 200 zijn geloof ik
doorquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga zelf eens werken door je kkgeld ipv mij elke keer lastig te vallen met je onzin.
Sterker nog over 3 jaar komt iedereen in de nieuwe Kuip aan in zelfrijdende auto's die ons dan ook gewoon weer ophalen na afloop dus een mobiliteitsprobleem is er dan niet meerquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog hooguit 10 jaar dan rijden we toch allemaal elektrisch.
Ah nee, die ken ik nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar zo salty dat je die meme niet kent.
ik heb er ook niet zoveel op tegen behalve dat het zo door de strot geduwd wordt maar voorlopig doe in mijn 2 V8's nog niet wegquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog over 3 jaar komt iedereen in de nieuwe Kuip aan in zelfrijdende auto's die ons dan ook gewoon weer ophalen na afloop dus een mobiliteitsprobleem is er dan niet meer
Gr gr Jan van Merwijk
Waterstof hoop ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
doorquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga zelf eens werken door je kkgeld ipv mij elke keer lastig te vallen met je onzin.
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er ook niet zoveel op tegen behalve dat het zo door de strot geduwd wordt maar voorlopig doe in mijn 2 V8's nog niet weg
omdat ik het leuk vind en wat ik al zei op zich niets tegen elektrisch al vind ik de meeste modellen lelijk en lomp, zijn in het algemeen veel te zwaar door die batterijenquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet?
Las dat Audi gestopt is met de ontwikkeling van nieuwe benzinemotoren omdat alles er uit geperst is qua performance en emissiereductie.
Ik word hier zo moe van.quote:Boeren Burger Beweging (BBB) met trekker naar Tweede Kamer
Dit klopt wiskundig gezien niet helemaal.quote:"Met 1 zetel bereik je 100 procent meer dan met 0", zei ze toen ze uit de cabine stapte.
Ik ga op ze stemmen als ze dat dagelijks gaan doen de komende 4 jaar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van.
[..]
Dit klopt wiskundig gezien niet helemaal.
leg maar even uit danquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit klopt wiskundig gezien niet helemaal.
Meeste topmodellen hebben inmiddels tenminste wel een hybride, zo'n Porsche Taycan of hoe dat ding mag heten is toch schitterendquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ik het leuk vind en wat ik al zei op zich niets tegen elektrisch al vind ik de meeste modellen lelijk en lomp, zijn in het algemeen veel te zwaar door die batterijen
Watquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
je koopt iets voor 1 euro, verkoopt dat voor 2 euro, dan heb je 1% winst
die is wel mooi inderdaad maar kan er geen 10 mooie opnoemenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste topmodellen hebben inmiddels tenminste wel een hybride, zo'n Porsche Taycan of hoe dat ding mag heten is toch schitterend
Nou foarútquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van niets naar alles is gewoon 100% winst maar ik beroep mij op regionale spreektaal.
Omdat die man Wopke heetquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:36 schreef Elan het volgende:
Waarom stemmen ze in Friesland zoveel CDA @:maxi-mus #dtv
Veel gelovigen, veel zijn afgestapt van PVDA (al wat langer). Burgervader is ook Buma hé.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:36 schreef Elan het volgende:
Waarom stemmen ze in Friesland zoveel CDA @:maxi-mus #dtv
Die loopt nu ergens met een bomgordel rond, op zoek naar Thierry.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is die vrouw op nummer 9 al terug naar Raqqa?
Is dat niet tegen de maatregels?quote:Baudet verwacht dat hij 'met open armen wordt ontvangen' bij formatie
Je maakt wat meequote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, heb al iets van vijf uur een wimper in m'n rechteroog en kan die er niet uit wassen. Kan het kreng ook niet zien als ik voor de spiegel sta, maar elke keer als ik knipper voel ik hem
Ze moeten ook altijd jou hebben hequote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, heb al iets van vijf uur een wimper in m'n rechteroog en kan die er niet uit wassen. Kan het kreng ook niet zien als ik voor de spiegel sta, maar elke keer als ik knipper voel ik hem
Weet je zeker dat het een wimper is, misschien heb je een krasje, dat voelt ook alsof er iets zitquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
EN DE OVERHEID DOET NIKS!!!quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfde beeld hier in de regio.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel gelovigen, veel zijn afgestapt van PVDA (al wat langer). Burgervader is ook Buma hé.
Was altijd al CDA/PVDA.
Mijn ouders hebben dit keer ook CDA gestemd.
Je kunt je lol de komende 4 jaar op. Vanaf nu zal alles in de kamer discriminerend en racistisch genoemd worden. #Sylvanaquote:
Doe eens niet zo discriminerend.quote:
Toevallig zag ik net een klein interview van haar op nos.nl, ik heb nu alleen maar meer zin in het eerste debat. Die gaat echt irritant vaak bij die microfoon staan, om vervolgens iedereen voor racist uit te maken waarop de halve kamer weer boos gaat doen enzo. Puur genieten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt je lol de komende 4 jaar op. Vanaf nu zal alles in de kamer discriminerend en racistisch genoemd worden. #Sylvana
En die Annabel Nanninga komt ook in de kamer volgens mij, die gaat daar dan weer iedere keer op happen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toevallig zag ik net een klein interview van haar op nos.nl, ik heb nu alleen maar meer zin in het eerste debat. Die gaat echt irritant vaak bij die microfoon staan, om vervolgens iedereen voor racist uit te maken waarop de halve kamer weer boos gaat doen enzo. Puur genieten.
Ja, die kennen elkaar nog van de gemeente Amsterdam ook. Al met al ben ik niet ontevreden na gister.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En die Annabel Nanninga komt ook in de kamer volgens mij, die gaat daar dan weer iedere keer op happen.
Ik denk dat over 4 jaar het hele land wil dat er geen vrouwen meer in de kamer mogen zitten.
Jij hebt FvD gestemd?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, die kennen elkaar nog van de gemeente Amsterdam ook. Al met al ben ik niet ontevreden na gister.
Nah, zou niet weten waarom er een krasje zou zitten, heb niks raars gedaan, maar m'n oog is flink rood en tranendquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een wimper is, misschien heb je een krasje, dat voelt ook alsof er iets zit
Doe eens niet zo ingewikkeld.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:45 schreef PSVCL het volgende:
World Economic Forum formatie![]()
Klimaat lockdowns incoming.. goed gedaan jongens
Heb je al btc?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:45 schreef PSVCL het volgende:
World Economic Forum formatie![]()
Klimaat lockdowns incoming.. goed gedaan jongens
Oh, die uitslag ging wel.quote:
Ja ach, had op meer gehoopt, maar bij de eerste exit poll hoopte ik vooral dat D66 nog weer wat zou krimpen, en dat gebeurde ook.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, die uitslag ging wel.
Het grappigste vond ik toch wel dat al die journalisten Thierry aan het zoeken waren, terwijl hij ergens de hele avond en nacht heeft gefeest.
Een wimper krijg je er echt wel uit met knipperen, wrijven, spoelen. Vandaar het vermoeden. Een krasje kan je krijgen als je bijv een zandkorrel in je oog hebt en gaat wrijven. Of het is iets aan de binnenkant van je ooglidquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, zou niet weten waarom er een krasje zou zitten, heb niks raars gedaan, maar m'n oog is flink rood en tranend
Heb alles al meerdere keren geprobeerd, maar helaasquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een wimper krijg je er echt wel uit met knipperen, wrijven, spoelen. Vandaar het vermoeden. Een krasje kan je krijgen als je bijv een zandkorrel in je oog hebt en gaat wrijven. Of het is iets aan de binnenkant van je ooglid
Misschien even drie slaappillen nemen en een paar uur naar bed gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb alles al meerdere keren geprobeerd, maar helaas
Die wil niet in de tweede kamer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En die Annabel Nanninga komt ook in de kamer volgens mij, die gaat daar dan weer iedere keer op happen.
Ik denk dat over 4 jaar het hele land wil dat er geen vrouwen meer in de kamer mogen zitten.
Die was toch steeds met die Joost campagne aan het voeren voor de 2e Kamerverkiezingen?quote:
Als lijstduwer ja, ze stond ook onderop.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die was toch steeds met die Joost campagne aan het voeren voor de 2e Kamerverkiezingen?
Na deze buitengewoon teleurstellende dag heb ik de politiek maar weer ingeruild voor dartsen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als lijstduwer ja, ze stond ook onderop.
AMSTERDAM - Annabel Nanninga, die onlangs met Joost Eerdmans de nieuwe politieke partij JA21 heeft opgericht, is niet van plan de Tweede Kamer in te gaan. Ze bevestigt een bericht van EW, voorheen Elsevier Weekblad. Nanninga en Eerdmans stapten eind november uit Forum voor Democratie, omdat ze zich distantieerden van partijleider Thierry Baudet.
Nanninga staat onderaan de kandidatenlijst van JA21 als lijstduwer. Ze wil echter niet bij voldoende voorkeursstemmen alsnog de Tweede Kamer in. „Ik ben lijstduwer en sta helemaal onderaan”, zegt de politica.
Ze blijft wel in de Eerste Kamer, de Provinciale Staten van Noord-Holland en de Amsterdamse gemeenteraad, waar ze voor FVD in zat. „Daar ben ik gekozen en het is niet netjes vroegtijdig te vertrekken.” Nanninga stond eerder ook niet op de kandidatenlijst van FVD voor de Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart.
https://www.telegraaf.nl/(...)1-de-tweede-kamer-in
Ben jij Koert Westerman?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na deze buitengewoon teleurstellende dag heb ik de politiek maar weer ingeruild voor dartsen.
Niet denk ik, je stemt niet op een partij, maar op een persoon.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Zetel meenemen als je weggaat bij een partij is ook niet netjes maar doen ze allemaal toch. Wanneer gaan ze dat eigenlijk aanpassen?
Nee, ik maak geen gênante Tik-Tok filmpjes.quote:
KeesGodGod had daar net nog een leuk tweetje over.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Zetel meenemen als je weggaat bij een partij is ook niet netjes maar doen ze allemaal toch. Wanneer gaan ze dat eigenlijk aanpassen?
Mensen stemmen juist voornamelijk op partijpunten en niet op een poppetje.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet denk ik, je stemt niet op een partij, maar op een persoon.
Ja, die heb ik een dikverdiende like gegeven.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
KeesGodGod had daar net nog een leuk tweetje over.
Was ze zwanger?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
Is ook net moeder geworden dus ik denk dat ze het gewoon teveel hooi op de vork zou vinden.
Het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was ze zwanger?
Ik dacht altijd dat ze viesdik was
Beide eigenlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was ze zwanger?
Ik dacht altijd dat ze viesdik was
Ik kreeg gelijk weer paniek toen ik je post las. de pijn van je hoornvlies vrij heftig beschadigen is echt fucked up (laat staan als het je 2x lukt)quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een wimper krijg je er echt wel uit met knipperen, wrijven, spoelen. Vandaar het vermoeden. Een krasje kan je krijgen als je bijv een zandkorrel in je oog hebt en gaat wrijven. Of het is iets aan de binnenkant van je ooglid
Dezequote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef Caland het volgende:
[..]
KeesGodGod had daar net nog een leuk tweetje over.
Wat heb je meegemaakt, stukje beton erin gespat?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kreeg gelijk weer paniek toen ik je post las. de pijn van je hoornvlies vrij heftig beschadigen is echt fucked up (last staan als het je 2x lukt)
1x vol de nagel van een hond erin toen deze mij enthousiast besprong terwijl ik op de grond zat en de andere keer een stuk betonklinker wat omhoog lanceerde.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat heb je meegemaakt, stukje beton erin gespat?
Klinkt niet fijn. Dus voortaan een veiligheidsbril op als er een hond in de buurt isquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1x vol de nagel van een hond erin toen deze mij enthousiast besprong terwijl ik op de grond zat en de andere keer een stuk betonklinker wat omhoog lanceerde.
Dan ben je gewoon een week wakker van de pijn en ze weigeren je verdovende oogdruppels mee te geven.
Dat heb ik een week volgehouden op werk bij alles wat gevaar op kon leveren en toen begon ik mij er zo aan te storen dat ik de kans op ronde 3 omarmde.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn. Dus voortaan een veiligheidsbril op als er een hond in de buurt is
Zo zorg je er wel voor dat je bloed vers blijft.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik een week volgehouden op werk bij alles wat gevaar op kon leveren en toen begon ik mij er zo aan te storen dat ik de kans op ronde 3 omarmde.
Wie niet slim is moet pijn accepteren. Toch wel een litertje bloed per week denk ik.
aderlating zat niet voor niets in het arsenaal van de dokters uit het verledenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo zorg je er wel voor dat je bloed vers blijft.
Al over de teleurstelling heen? Alles waar wij een uitgesproken voorkeur voor uitspreken lijkt gedoemd te zijnquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo zorg je er wel voor dat je bloed vers blijft.
Het is maar weer eens gebleken, Nederland is een smakeloos land, vol met politieke onbenullen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al over de teleurstelling heen? Alles waar wij een uitgesproken voorkeur voor uitspreken lijkt gedoemd te zijn
De insteek is vooral "ja ze staan bovenaan mijn stemwijzer en de ideeën passen mij maar ze halen het toch niet dus ik stem tactisch!!!"quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is maar weer eens gebleken, Nederland is een smakeloos land, vol met politieke onbenullen.
dan maar die met de grote tieten, zo neem ik wel mijn assistentes aan maar politiek is een serieuze zaakquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De insteek is vooral "ja ze staan bovenaan mijn stemwijzer en de ideeën passen mij maar ze halen het toch niet dus ik stem tactisch!!!"
Dat noem ik nou ruggengraatloze stakkers.
En dan wel op wat doorgedraaide boeren stemmen, omdat je toevallig een tractortje in je twitterprofiel hebt staan. Eigenlijk ben ik nog steeds razend.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De insteek is vooral "ja ze staan bovenaan mijn stemwijzer en de ideeën passen mij maar ze halen het toch niet dus ik stem tactisch!!!"
Dat noem ik nou ruggengraatloze stakkers.
Merk ik niks van.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan maar die met de grote tieten, zo neem ik wel mijn assistentes aan maar politiek is een serieuze zaak
quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan maar die met de grote tieten, zo neem ik wel mijn assistentes aan maar politiek is een serieuze zaak
quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is goed FA van het fokforum.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef GGMM het volgende:
Mensen die na hun 12e nog cola drinken verdienen een verstuikte enkel
Sinds wanneer post jij sporadisch inhoudelijk?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik wou eerst op het CDA stemmen, maar toen realiseerde ik mij hoe Omtzigt binnen de partij wordt behandeld en hoe de top hem niet als lijsttrekker wil hebben. Ik wilde daar eigenlijk niet aan meedoen, dus dat is mijn reden waarom ik niet op het CDA heb gestemd.
Verder heb ik Hoekstra niet heel hoog zitten vooral na zijn optreden bij Nieuwsuur.
Mortaxx heeft mij het licht gewezenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij sporadisch inhoudelijk?
Dit is gebaseerd op een leugen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ontslagen mod van het fokforum
quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is gebaseerd op een leugen.
Omdat hij er te weinig was.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom ben jij ontslagen als mod?
Wat Maxi zegt. Echt bikkelhard. Dat kan je je nu niet meer indenken met softies als @GGMM als FAquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom ben jij ontslagen als mod?
Dat was de (mislukte) grap.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aha. Dat is tegenwoordig geen reden meer tot ontslag volgens mij.
Wat moet dat kreng op ONS veld?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:16 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMkGEDbF07z/?igshid=18dflq2uxnkec
Leuk, Fresia heeft eindelijk iemand gevonden die net zo groot is
@:zipportal stukje jodenhoer
Helemaal niemand komt naar de Kuip, je kijkt naar de tv en ziet je eigen hologram juichen in het stadion.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog over 3 jaar komt iedereen in de nieuwe Kuip aan in zelfrijdende auto's die ons dan ook gewoon weer ophalen na afloop dus een mobiliteitsprobleem is er dan niet meer
Gr gr Jan van Merwijk
Zat zij niet in één of andere voetbalquiz met Frons2 en Helder?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat moet dat kreng op ONS veld?
Optaffen gauw.
Ja, dat werd vorig jaar uitgezonden op de NPO.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zat zij niet in één of andere voetbalquiz met Frons2 en Helder?
een virtueel stadion goed idee, misschien lukt dat wel in 40-45 jaarquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helemaal niemand komt naar de Kuip, je kijkt naar de tv en ziet je eigen hologram juichen in het stadion.
Zou mij niet verbazen als dat er al veel eerder gaat zijn. 100 euro voor een seizoenskaart op de beste 'plek', dus voordelig voor de supporters en de club kan diezelfde plek onbeperkt keer verkopen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
een virtueel stadion goed idee, misschien lukt dat wel in 40-45 jaar
Dat zal haar leren. Met haar uiersquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:51 schreef DonRaja het volgende:
Lang verhaal kort, ik heb tegen dat mens van Splinter gezegd dat ze moet optyfen met haar halve zetel.
Lekker, geniet ervan!quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:57 schreef Caland het volgende:
Surinaams besteld
@:donraja @:fernandes
Femke vindt jou nu een ongelofelijke lul.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:49 schreef DonRaja het volgende:
Hmmm, ik ben nog altijd een echte twitternoob. Ik wist niet dat als ik op een reactie van 1 persoon reageerde, de persoon in zijn oorspronkelijke reactie ook gequote wordt.
ik kende het helemaal niet, was wel om toen ik dit zag bij de nummer 2 op de lijst:quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Ik dacht eigenlijk al die tijd dat het een soort digitale nerdpartij was
quote:Mijn geboorte is een goed gelukt experiment. Ik weet er dus alles van. Van geboren worden uit twee tieners die zielsveel van elkaar hielden. Ik heb het over mijn biologische ouders: moeder 15 en vader 16 jaar toen ik ter wereld kwam. Vanwege de jonge leeftijden ben ik voor een groot deel door de grootouders van beide kanten opgevoed. De vraagstukken van tienerouderschappen en/of tienerzwangerschappen zijn me alom bekend.
Dacht dat het met Linux te maken had, blijken het gewoon zwart'n te zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
Ik dacht eigenlijk al die tijd dat het een soort digitale nerdpartij was
Afgelopen week heb ik een keer op hun site geprobeerd te kijken, die werkte toen niet. Dat het nerds zijn is dus erg onwaarschijnlijk.quote:
Ik ben toch beleefd gebleven.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Femke vindt jou nu een ongelofelijke lul.
Dit komt toch minder prettig binnen, als je midden in een verwerkingsproces zit.quote:
Dit had wel wat korter gekund.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
Geboren in Paramaribo Suriname. Ik noem mezelf etnisch overstijgend. Dit vanwege mijn afkomst uit verschillende etnische culturen: van vaderskant komt mijn overgrootvader rechtstreeks uit Quandong. Zijn familie behoorde tot de Hakan clan. De clan staat bekend als de beschermer van de normen en waarden en economische veiligheid van de groep, overal ter wereld. Vandaar mijn Chinese achternaam. Aan moederskant heb ik Joodse voorouders uit de Joden Savannah, Afrikaanse voorouders uit Para met Inheemse en Hindustaanse wortels. Ik ben het prototype van een multiculturele opvoeding en interculturele communicatie.
Jeetje wat ingewikkeld
Mens is volledig in lijn met alle gendergevoeligheden. Ik vind jou hier erg ongenuanceerd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst zo'n flater begaan en haar vervolgens hier duiden als "dat mens" is ook spijtig
Blijkbaar stemmen ze daar vooral op basis van afkomst. En dan noemen ze ons racistenquote:
En het is zo makkelijk: Wat ben je? Ik ben allochtoon.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
Geboren in Paramaribo Suriname. Ik noem mezelf etnisch overstijgend. Dit vanwege mijn afkomst uit verschillende etnische culturen: van vaderskant komt mijn overgrootvader rechtstreeks uit Quandong. Zijn familie behoorde tot de Hakan clan. De clan staat bekend als de beschermer van de normen en waarden en economische veiligheid van de groep, overal ter wereld. Vandaar mijn Chinese achternaam. Aan moederskant heb ik Joodse voorouders uit de Joden Savannah, Afrikaanse voorouders uit Para met Inheemse en Hindustaanse wortels. Ik ben het prototype van een multiculturele opvoeding en interculturele communicatie.
Jeetje wat ingewikkeld
Dus zonder gendergevoeligheden had er "dat wijf" gestaan. Dit maakt het niet beter.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mens is volledig in lijn met alle gendergevoeligheden. Ik vind jou hier erg ongenuanceerd.
Deze aanname is abject en ik distantieer mij ervan.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus zonder gendergevoeligheden had er "dat wijf" gestaan. Dit maakt het niet beter.
En dan heb je het ook nog eens over "ze" Over 4 jaar heeft Sylvana je dat wel afgeleerd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mens is volledig in lijn met alle gendergevoeligheden. Ik vind jou hier erg ongenuanceerd.
Fok! is mijn huiskamer, hier mag ik Archie Bunker zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan heb je het ook nog eens over "ze" Over 4 jaar heeft Sylvana je dat wel afgeleerd.
#DONRAJAISNIETWOKE
Hoe langer ik erover nadenk hoe leuker ik het vind dat Sylvana de kamer ingaat.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan heb je het ook nog eens over "ze" Over 4 jaar heeft Sylvana je dat wel afgeleerd.
#DONRAJAISNIETWOKE
Wat voor ras is dit? @Zipportalquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:07 schreef Caland het volgende:
Jeetje wat ingewikkeld
Ik vind dat ook geweldig, heb je dat tenenkrommende filmpje 'uit de toekomst' voor haar kleindochter gezien?quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe langer ik erover nadenk hoe leuker ik het vind dat Sylvana de kamer ingaat.
Over een jaar of 20 heb je daar alleen nog maar gekkies zitten. En Kees van der Staaij.
Ik ben ook wel blij, dat gaat een hoop vermakelijke situaties opleveren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe langer ik erover nadenk hoe leuker ik het vind dat Sylvana de kamer ingaat.
Over een jaar of 20 heb je daar alleen nog maar gekkies zitten. En Kees van der Staaij.
Vuilnisbakkiequote:
Hier had wellicht een "Ik ben tegen racisme" gekund.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vuilnisbakkie
Of is dat alleen bij honden zo?
Ik wilde eerst nog hatelijk doen over de Antillen, maar zag toen dat er ook flink wat Surinamers tussen zaten. (En een excuuswitte)quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier had wellicht een "Ik ben tegen racisme" gekund.
Wat een topnamen en vooral slechte foto's op die site trouwens. Ik ben fan.
10. Kassaquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier had wellicht een "Ik ben tegen racisme" gekund.
Wat een topnamen en vooral slechte foto's op die site trouwens. Ik ben fan.
De excuuswitte kwam inderdaad als een verrassingquote:Op donderdag 18 maart 2021 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog hatelijk doen over de Antillen, maar zag toen dat er ook flink wat Surinamers tussen zaten. (En een excuuswitte)
quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog hatelijk doen over de Antillen, maar zag toen dat er ook flink wat Surinamers tussen zaten. (En een excuuswitte)
quote:met een uitstapje van zo’n kleine twee jaar in 2010/2011 naar St. Eustatius
Els is aan het omslaan en begint stemfraude te vermoeden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
15 Mac Intosch
Dit is vast de IT-expert.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Els is aan het omslaan en begint stemfraude te vermoeden.
quote:
Het is dat LR al toekomstig echtgenoot is, anders wist ik het wel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
Els heeft wel temperament, of zoiets.
[ twitter ]
Ik ben benieuwd wat haar mening is als ze dit gelezen heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het woord fraude is ook al gevallen
https://www.telegraaf.nl/(...)antastisch-resultaatquote:Baudet: ’Fantastisch resultaat’
Ze stemt sowieso al op de nummer 2 van de partij.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat haar mening is als ze dit gelezen heeft.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)antastisch-resultaat
Ik weet niet zo goed meer wat ik met Ed moet. Er zit zelfs geen cd meer om de deurgreep.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Hele bende valt op de grond.![]()
KIJK SNEL. @:GGMM
Wij zijn tegen racisme. God toch ook?quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:51 schreef KingRoland het volgende:
weer een zwartje in de 2e kamer jammer
Dannygod. Moet die vorige ook nog gluren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 19:58 schreef Zipportal het volgende:
Op de playlist ermee. @:Wereldgozer
Stukje slutshaming
Weinig Aziaten swsquote:Op donderdag 18 maart 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze stemt sowieso al op de nummer 2 van de partij.
Die partij van Nanninga zal ook wel erg anti-Europa zijn lijkt me.quote:
Glibberige Eerdmans met zijn FVD light, denk het ook niet nee.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die partij van Nanninga zal ook wel erg anti-Europa zijn lijkt me.
Dat er mensen zijn die op zo'n bewezen lichtgewicht stemmen snap ik totaal niet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Glibberige Eerdmans met zijn FVD light, denk het ook niet nee.
Het grappige bij het sorteren van de stemmen dat de DENKbiljetten meestal opeens met 2 of 4,5,6 na elkaar kwamenquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Nieuwe prognose: D66 1 minder, GL 1 meer, JA21 1 minder, Denk 1 meer
Machtigingen misschienquote:Op donderdag 18 maart 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grappige bij het sorteren van de stemmen dat de DENKbiljetten meestal opeens met 2 of 4,5,6 na elkaar kwamen
Turken die met de hele familie gaan stemmen genot
Oke eigenlijk was dit helemaal niet grappig
Ik werk thuis vandaag. Walgelijk slechte nacht gehad. Dochter werd ineens goed ziek, zelfs naar het ziekenhuis geweest. Vervolgens elk uur van de nacht gecontroleerd hoe het ging.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Lenny. Moest jij vanochtend ook krabben?
Dit zet mijn leed flink in perspectief. Alles nu weer goed?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Walgelijk slechte nacht gehad. Dochter werd ineens goed ziek, zelfs naar het ziekenhuis geweest. Vervolgens elk uur van de nacht gecontroleerd hoe het ging.
Dit is een zeldzame dravrijdag. @:coco
Ja, wel redelijk. Nog wel koorts maar verder wel oke.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zet mijn leed flink in perspectief. Alles nu weer goed?
Sterkte voor je dochter, Lenny. Hoe gaat het nu met haar?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Walgelijk slechte nacht gehad. Dochter werd ineens goed ziek, zelfs naar het ziekenhuis geweest. Vervolgens elk uur van de nacht gecontroleerd hoe het ging.
Niet best maat. Sterkte!quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen dat het bijtrekt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, wel redelijk. Nog wel koorts maar verder wel oke.
Sterkte en beterschap maat.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sterkte maatquote:Op vrijdag 19 maart 2021 07:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag mijn dagvaarding binnen: 15 juni mag ik naar het feestje komen. Ze zeggen niet wat we gaan doen, maar ik moet mijn zwemspullen meenemen...quote:
Vrouwen verkrachten in tropicana dus?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 10:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag mijn dagvaarding binnen: 15 juni mag ik naar het feestje komen. Ze zeggen niet wat we gaan doen, maar ik moet mijn zwemspullen meenemen...
Is dat nog open ja?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrouwen verkrachten in tropicana dus?
ik besef me nu dat de juiste reactie was geweest: Nee natuurlijk niet. Ipv vragen of het nog open is...quote:
Oke Tongquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:09 schreef onlogisch het volgende:
8 topics in een week. Vroeger gingen er wel eens 8 topics op een dag doorheen.
Waar is het forumbeest?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Wil je al die leipen weer terug dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Mes in de rug vanquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wil je al die leipen weer terug dan?
Jij bent soms echt net een oud wijf he.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mes in de rug van
@:Saind
@:Doublepain
@:Kapiteintje
@:JanCees
@:KnutdeIjsbeer
@:opperkleurder
@:napoleonfour
@:Insomnia
@:Sked
@:Smoofie
@:Helpmefok
@:vasion
Zo dan...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij lekker op een legoblokje staan.
kun je tjaptoep effe mailen en vragen of hij weer wil komen posten?quote:
ik vraag @Lavenderr al jaren om @Bankfurt terug te brengen in BNWquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wil je al die leipen weer terug dan?
Zal het nog eens proberen. Wie weet doet ie het. Was altijd vermakelijk he?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vraag @:lavenderr al jaren om @:bankfurt terug te brengen in BNW
tot nu toe zonder succes
@tjaptoep kom ff posten weer okequote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kun je tjaptoep effe mailen en vragen of hij weer wil komen posten?
beetje leven in de brouwerij
mooi manquote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal het nog eens proberen. Wie weet doet ie het. Was altijd vermakelijk he?
Ok Tong.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij lekker op een legoblokje staan.
Vandaag is het vrijdag. Hebben veel ambtenaren al weekend.. Of moeten voor het weekend nog snel even dingen afhandelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Sommigen hebben altijd weekend.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag is het vrijdag. Hebben veel ambtenaren al weekend.. Of moeten voor het weekend nog snel even dingen afhandelen.
Dus verwacht vandaag niet te veel van de VBL-Slow-Chatters.
Ik was aan het typen. Nergens voor nodig. Slik het manmoedig.quote:
Je lijkt op je moeder dusquote:Op vrijdag 19 maart 2021 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was aan het typen. Nergens voor nodig. Slik het manmoedig.
Lik in iemands reet gezet.quote:
Volgens je vader ben ik net zo nauw. Het scheelt dat ik wat van eikels kan hebben.quote:
Doe de frambozen maar. Liever pruimen. Maar dan komen we weer bij de banaan en mijn vader die te nauw is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:04 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor een banaan
En ik heb ook nog wat frambozen
Dit zijn de verhalen die "we" willen horen. Vooral 'Zojuist' en 'nog' doen het hem.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zojuist een bord macaroni van gisterenavond nog naar binnen gewerkt.
Wellicht kan jij dan weer posten dat een bezorgdienst voor dementerenden je eten heeft gebracht vandaag.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit zijn de verhalen die "we" willen horen. Vooral 'Zojuist' en 'nog' doen het hem.
koud?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zojuist een bord macaroni van gisterenavond nog naar binnen gewerkt.
Ironie is je vreemd. Beflekkertje en ik zijn de grootste vrienden. Die heeft gevoel voor humor en praat uit z'n hart. Ik probeer al lang niet meer de gulden middenweg te kiezen. Ik reken nog om in guldens. Dan schat ik waarlijke inhoud op zijn waare.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan jij dan weer posten dat een bezorgdienst voor dementerenden je eten heeft gebracht vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |