Ah nee, die ken ik nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar zo salty dat je die meme niet kent.
ik heb er ook niet zoveel op tegen behalve dat het zo door de strot geduwd wordt maar voorlopig doe in mijn 2 V8's nog niet wegquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog hooguit 10 jaar dan rijden we toch allemaal elektrisch.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog over 3 jaar komt iedereen in de nieuwe Kuip aan in zelfrijdende auto's die ons dan ook gewoon weer ophalen na afloop dus een mobiliteitsprobleem is er dan niet meer
Gr gr Jan van Merwijk
Waterstof hoop ikquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog hooguit 10 jaar dan rijden we toch allemaal elektrisch.
doorquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga zelf eens werken door je kkgeld ipv mij elke keer lastig te vallen met je onzin.
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er ook niet zoveel op tegen behalve dat het zo door de strot geduwd wordt maar voorlopig doe in mijn 2 V8's nog niet weg
omdat ik het leuk vind en wat ik al zei op zich niets tegen elektrisch al vind ik de meeste modellen lelijk en lomp, zijn in het algemeen veel te zwaar door die batterijenquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet?
Las dat Audi gestopt is met de ontwikkeling van nieuwe benzinemotoren omdat alles er uit geperst is qua performance en emissiereductie.
Ik word hier zo moe van.quote:Boeren Burger Beweging (BBB) met trekker naar Tweede Kamer
Dit klopt wiskundig gezien niet helemaal.quote:"Met 1 zetel bereik je 100 procent meer dan met 0", zei ze toen ze uit de cabine stapte.
Ik ga op ze stemmen als ze dat dagelijks gaan doen de komende 4 jaar.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van.
[..]
Dit klopt wiskundig gezien niet helemaal.
leg maar even uit danquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit klopt wiskundig gezien niet helemaal.
Meeste topmodellen hebben inmiddels tenminste wel een hybride, zo'n Porsche Taycan of hoe dat ding mag heten is toch schitterendquote:Op donderdag 18 maart 2021 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ik het leuk vind en wat ik al zei op zich niets tegen elektrisch al vind ik de meeste modellen lelijk en lomp, zijn in het algemeen veel te zwaar door die batterijen
Watquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
je koopt iets voor 1 euro, verkoopt dat voor 2 euro, dan heb je 1% winst
die is wel mooi inderdaad maar kan er geen 10 mooie opnoemenquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Meeste topmodellen hebben inmiddels tenminste wel een hybride, zo'n Porsche Taycan of hoe dat ding mag heten is toch schitterend
Nou foarútquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van niets naar alles is gewoon 100% winst maar ik beroep mij op regionale spreektaal.
Omdat die man Wopke heetquote:Op donderdag 18 maart 2021 14:36 schreef Elan het volgende:
Waarom stemmen ze in Friesland zoveel CDA @:maxi-mus #dtv
Veel gelovigen, veel zijn afgestapt van PVDA (al wat langer). Burgervader is ook Buma hé.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:36 schreef Elan het volgende:
Waarom stemmen ze in Friesland zoveel CDA @:maxi-mus #dtv
Die loopt nu ergens met een bomgordel rond, op zoek naar Thierry.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is die vrouw op nummer 9 al terug naar Raqqa?
Is dat niet tegen de maatregels?quote:Baudet verwacht dat hij 'met open armen wordt ontvangen' bij formatie
Je maakt wat meequote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, heb al iets van vijf uur een wimper in m'n rechteroog en kan die er niet uit wassen. Kan het kreng ook niet zien als ik voor de spiegel sta, maar elke keer als ik knipper voel ik hem
Ze moeten ook altijd jou hebben hequote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, heb al iets van vijf uur een wimper in m'n rechteroog en kan die er niet uit wassen. Kan het kreng ook niet zien als ik voor de spiegel sta, maar elke keer als ik knipper voel ik hem
Weet je zeker dat het een wimper is, misschien heb je een krasje, dat voelt ook alsof er iets zitquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
EN DE OVERHEID DOET NIKS!!!quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfde beeld hier in de regio.quote:Op donderdag 18 maart 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel gelovigen, veel zijn afgestapt van PVDA (al wat langer). Burgervader is ook Buma hé.
Was altijd al CDA/PVDA.
Mijn ouders hebben dit keer ook CDA gestemd.
Je kunt je lol de komende 4 jaar op. Vanaf nu zal alles in de kamer discriminerend en racistisch genoemd worden. #Sylvanaquote:
Doe eens niet zo discriminerend.quote:
Toevallig zag ik net een klein interview van haar op nos.nl, ik heb nu alleen maar meer zin in het eerste debat. Die gaat echt irritant vaak bij die microfoon staan, om vervolgens iedereen voor racist uit te maken waarop de halve kamer weer boos gaat doen enzo. Puur genieten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt je lol de komende 4 jaar op. Vanaf nu zal alles in de kamer discriminerend en racistisch genoemd worden. #Sylvana
En die Annabel Nanninga komt ook in de kamer volgens mij, die gaat daar dan weer iedere keer op happen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toevallig zag ik net een klein interview van haar op nos.nl, ik heb nu alleen maar meer zin in het eerste debat. Die gaat echt irritant vaak bij die microfoon staan, om vervolgens iedereen voor racist uit te maken waarop de halve kamer weer boos gaat doen enzo. Puur genieten.
Ja, die kennen elkaar nog van de gemeente Amsterdam ook. Al met al ben ik niet ontevreden na gister.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En die Annabel Nanninga komt ook in de kamer volgens mij, die gaat daar dan weer iedere keer op happen.
Ik denk dat over 4 jaar het hele land wil dat er geen vrouwen meer in de kamer mogen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |