quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan maar die met de grote tieten, zo neem ik wel mijn assistentes aan maar politiek is een serieuze zaak
quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is goed FA van het fokforum.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef GGMM het volgende:
Mensen die na hun 12e nog cola drinken verdienen een verstuikte enkel
Sinds wanneer post jij sporadisch inhoudelijk?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik wou eerst op het CDA stemmen, maar toen realiseerde ik mij hoe Omtzigt binnen de partij wordt behandeld en hoe de top hem niet als lijsttrekker wil hebben. Ik wilde daar eigenlijk niet aan meedoen, dus dat is mijn reden waarom ik niet op het CDA heb gestemd.
Verder heb ik Hoekstra niet heel hoog zitten vooral na zijn optreden bij Nieuwsuur.
Mortaxx heeft mij het licht gewezenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij sporadisch inhoudelijk?
Dit is gebaseerd op een leugen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ontslagen mod van het fokforum
quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is gebaseerd op een leugen.
Omdat hij er te weinig was.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom ben jij ontslagen als mod?
Wat Maxi zegt. Echt bikkelhard. Dat kan je je nu niet meer indenken met softies als @GGMM als FAquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom ben jij ontslagen als mod?
Dat was de (mislukte) grap.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aha. Dat is tegenwoordig geen reden meer tot ontslag volgens mij.
Wat moet dat kreng op ONS veld?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:16 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMkGEDbF07z/?igshid=18dflq2uxnkec
Leuk, Fresia heeft eindelijk iemand gevonden die net zo groot is
@:zipportal stukje jodenhoer
Helemaal niemand komt naar de Kuip, je kijkt naar de tv en ziet je eigen hologram juichen in het stadion.quote:Op donderdag 18 maart 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog over 3 jaar komt iedereen in de nieuwe Kuip aan in zelfrijdende auto's die ons dan ook gewoon weer ophalen na afloop dus een mobiliteitsprobleem is er dan niet meer
Gr gr Jan van Merwijk
Zat zij niet in één of andere voetbalquiz met Frons2 en Helder?quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat moet dat kreng op ONS veld?
Optaffen gauw.
Ja, dat werd vorig jaar uitgezonden op de NPO.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zat zij niet in één of andere voetbalquiz met Frons2 en Helder?
een virtueel stadion goed idee, misschien lukt dat wel in 40-45 jaarquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Helemaal niemand komt naar de Kuip, je kijkt naar de tv en ziet je eigen hologram juichen in het stadion.
Zou mij niet verbazen als dat er al veel eerder gaat zijn. 100 euro voor een seizoenskaart op de beste 'plek', dus voordelig voor de supporters en de club kan diezelfde plek onbeperkt keer verkopen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
een virtueel stadion goed idee, misschien lukt dat wel in 40-45 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |